Moderators matrixxx Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2021 Moderators Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, andreaspA είπε Δεν ειναι απαραιτητο οτι θα συμβει ετσι. Αλλιως δεν θα ελεγε για 5 μέρες μετά την ολοκληρωση της συναλλαγής. Εν ολίγης το πότε θα κλείσει πακέτο το κατάστημα. Την Πέμπτη έκλεισε πακέτο και μου ήρθε και το winbank alert οτι χρεώθηκα. Αρα λες οτι φταιει η wind. Σε αγορα και χρηση POS επι τοπου σε οποιοδηποτε καταστημα, ειναι αμεσο και το περασμα των ποντων και φυσικα η χρεωση και το alert. Δεν ξερω τι συνεβη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2021 10 ώρες πριν, matrixxx είπε Αρα λες οτι φταιει η wind. Σε αγορα και χρηση POS επι τοπου σε οποιοδηποτε καταστημα, ειναι αμεσο και το περασμα των ποντων και φυσικα η χρεωση και το alert. Δεν ξερω τι συνεβη. Λεω οτι κατα βαση φταιει η Πειραιως. Δεν μπορει να διαβασει το ποτε εκανα εγκατασταση την εφαρμογη τους. Μα ειναι γελοιοι διαγωνισμοι αυτοι. Τι επιστροφη μονο για χρηστες της εφαρμογης? Υπαρχουν ΤΟΣΑ πολλα που μπορουν να πανε στραβα. Οι μηχανογραφησεις ειναι το μεγαλο προβλημα ολων των μεγαλων οργανισμων. Δυστυχως τα golden boys δεν εχουν την πληροφορικη ως core τμημα. Αναγκαιο κακο το εχουν. Δεν καταλαβαινουν οτι το 2021 , η πληροφορικη μιας εταιριας ειναι το ένα απο μεγάλα πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα μιας εταιρίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα