Rattlehead Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2021 Θα πάρω ένα για Porsche 911 και ας μην έχω Porsche, θέλω να σουρωνω τις φακες
Dionisakos4 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2021 σαπίλα. Για 4 αμάξια και 3 μηχανές έψαξα , φίλων κτλ .ούτε κατά διάννοια δεν έχει .
Ntinaras Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2021 Παιζει να εχουν ιδιες διαστασεις με αλλα μοντελα που δεν αναγραφονται. 1
butters Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Μια χαρά είναι και βρήκα αυτό που ήθελα 😎 Κάποια κάνουν και για ιστορικά αυτοκίνητα. Έχει ένα θέμα το site και εμφανίζει €15 μεταφορικά, αν προχωρήσετε αλλάζει (και χαμηλότερο κόστος για αποστολή εντός Αττικής και δυνατότητα δωρεάν παραλαβής από κατάστημα). Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2021 από butters
mihalisgolf13 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Τα ελευθερα φίλτρα κ-ν προσφερουν διαφορά στις επιδοσεις του αυτοκινητου, αλλά και στην καταναλωση... Είχα βαλει σε ενα αργο ατμοσφαιρικο αμαξι. Δανειστηκα και ενα μηχανηματακι που σου μετραει τις επιδοσεις σε πατηματα... Το 0-100 απο οτι θυμάμαι γιατι εχουν περασει και πολλα χρονια πηγε απο 12.5-13 δευτερολεπτα σε 11. Αλλά και η καταναλωση ανεβηκε αρκετα... Την διαφορα στις επιδοσεις δεν την αισθανεσαι βεβαια αν δεν μετρησεις χρονους, αλλά σου δινει λιγο πιο αγρια χροια στον ηχο του κινητήρα που σε φτιαχνει για ενα αργο αμαξι. Δεν αξίζει παντως, αυξάνει πολυ την καταναλωση χωρις ιδιαιτερο νοημα. Την ίδια διαφορά πιστευω οτι θα πετυχετε με 100αρα αντι για απλη αμολυβδη ή και ενα boosteraki στο ηλεκτρογκαζο που αυξανει την αποκριση του γκαζιου, δηλαδη δεν εχεις καθυστερηση στο γκαζι... Speed booster δεν εχω βαλει για ιδία αποψη, αλλά τα ηλεκτρογκαζα εχουν αρκετη καθυστερηση στην αποκριση απο τη στιγμη που πατας το γκαζι, και τη στιγμή που σου δινει ο εγκεφαλος το γκαζι...
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 25 λεπτά πριν, mihalisgolf13 είπε Τα ελευθερα φίλτρα κ-ν προσφερουν διαφορά στις επιδοσεις του αυτοκινητου, αλλά και στην καταναλωση... Είχα βαλει σε ενα αργο ατμοσφαιρικο αμαξι. Δανειστηκα και ενα μηχανηματακι που σου μετραει τις επιδοσεις σε πατηματα... Το 0-100 απο οτι θυμάμαι γιατι εχουν περασει και πολλα χρονια πηγε απο 12.5-13 δευτερολεπτα σε 11. Αλλά και η καταναλωση ανεβηκε αρκετα... Την διαφορα στις επιδοσεις δεν την αισθανεσαι βεβαια αν δεν μετρησεις χρονους, αλλά σου δινει λιγο πιο αγρια χροια στον ηχο του κινητήρα που σε φτιαχνει για ενα αργο αμαξι. Δεν αξίζει παντως, αυξάνει πολυ την καταναλωση χωρις ιδιαιτερο νοημα. Την ίδια διαφορά πιστευω οτι θα πετυχετε με 100αρα αντι για απλη αμολυβδη ή και ενα boosteraki στο ηλεκτρογκαζο που αυξανει την αποκριση του γκαζιου, δηλαδη δεν εχεις καθυστερηση στο γκαζι... Speed booster δεν εχω βαλει για ιδία αποψη, αλλά τα ηλεκτρογκαζα εχουν αρκετη καθυστερηση στην αποκριση απο τη στιγμη που πατας το γκαζι, και τη στιγμή που σου δινει ο εγκεφαλος το γκαζι... μαλλον VAG εχεις η καταναλωση δεν εχει λογικη να ανεβαινει (θεωρω εγω). απλα κάνεις πατήματα συνέχεια για να ακούς τον νέο πιο "αγριο" ήχο και για αυτο ανεβαινει η καταναλωση εν τελη.
foler79 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Έγραψα και πιο πίσω αλλά όπως είχα πει έχω εμπειρία από τα ΚΝ μόνο με μοτοσυκλέτες. Πάντως ένα είναι το σιγουρο, η καταναλωση ανεβαίνει...
mihalisgolf13 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2021 Vag είχα, ναι... Όταν έχεις ελεύθερο φίλτρο η εισαγωγή αέρα είναι πιο πλούσια, οπότε το αμαξι πιθανώς να διαβαζει οτι πρεπει να κανει πιο πλουσιο το μιγμα και να στειλει παραπανω καυσιμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα