Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρά είναι και βρήκα αυτό που ήθελα 😎 Κάποια κάνουν και για ιστορικά αυτοκίνητα. Έχει ένα θέμα το site και εμφανίζει €15 μεταφορικά, αν προχωρήσετε αλλάζει (και χαμηλότερο κόστος για αποστολή εντός Αττικής και δυνατότητα δωρεάν παραλαβής από κατάστημα).

Επεξ/σία από butters
Δημοσ.

Τα ελευθερα φίλτρα κ-ν προσφερουν διαφορά στις επιδοσεις του αυτοκινητου, αλλά και στην καταναλωση...

Είχα βαλει σε ενα αργο ατμοσφαιρικο αμαξι. Δανειστηκα και ενα μηχανηματακι που σου μετραει τις επιδοσεις σε πατηματα...

 

Το 0-100 απο οτι θυμάμαι γιατι εχουν περασει και πολλα χρονια πηγε απο 12.5-13 δευτερολεπτα σε 11. Αλλά και η καταναλωση ανεβηκε αρκετα...

 

Την διαφορα στις επιδοσεις δεν την αισθανεσαι βεβαια αν δεν μετρησεις χρονους, αλλά σου δινει λιγο πιο αγρια χροια στον ηχο του κινητήρα που σε φτιαχνει για ενα αργο αμαξι. Δεν αξίζει παντως, αυξάνει πολυ την καταναλωση χωρις ιδιαιτερο νοημα.

Την ίδια διαφορά πιστευω οτι θα πετυχετε με 100αρα αντι για απλη αμολυβδη ή και ενα boosteraki στο ηλεκτρογκαζο που αυξανει την αποκριση του γκαζιου, δηλαδη δεν εχεις καθυστερηση στο γκαζι... Speed booster δεν εχω βαλει για ιδία αποψη, αλλά τα ηλεκτρογκαζα εχουν αρκετη καθυστερηση στην αποκριση απο τη στιγμη που πατας το γκαζι, και τη στιγμή που σου δινει ο εγκεφαλος το γκαζι...

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, mihalisgolf13 είπε

Τα ελευθερα φίλτρα κ-ν προσφερουν διαφορά στις επιδοσεις του αυτοκινητου, αλλά και στην καταναλωση...

Είχα βαλει σε ενα αργο ατμοσφαιρικο αμαξι. Δανειστηκα και ενα μηχανηματακι που σου μετραει τις επιδοσεις σε πατηματα...

 

Το 0-100 απο οτι θυμάμαι γιατι εχουν περασει και πολλα χρονια πηγε απο 12.5-13 δευτερολεπτα σε 11. Αλλά και η καταναλωση ανεβηκε αρκετα...

 

Την διαφορα στις επιδοσεις δεν την αισθανεσαι βεβαια αν δεν μετρησεις χρονους, αλλά σου δινει λιγο πιο αγρια χροια στον ηχο του κινητήρα που σε φτιαχνει για ενα αργο αμαξι. Δεν αξίζει παντως, αυξάνει πολυ την καταναλωση χωρις ιδιαιτερο νοημα.

Την ίδια διαφορά πιστευω οτι θα πετυχετε με 100αρα αντι για απλη αμολυβδη ή και ενα boosteraki στο ηλεκτρογκαζο που αυξανει την αποκριση του γκαζιου, δηλαδη δεν εχεις καθυστερηση στο γκαζι... Speed booster δεν εχω βαλει για ιδία αποψη, αλλά τα ηλεκτρογκαζα εχουν αρκετη καθυστερηση στην αποκριση απο τη στιγμη που πατας το γκαζι, και τη στιγμή που σου δινει ο εγκεφαλος το γκαζι...

μαλλον VAG εχεις

η καταναλωση δεν εχει λογικη να ανεβαινει (θεωρω εγω). απλα κάνεις πατήματα συνέχεια για να ακούς τον νέο πιο "αγριο" ήχο και για αυτο ανεβαινει η καταναλωση εν τελη.

Δημοσ.

Έγραψα και πιο πίσω αλλά όπως είχα πει έχω εμπειρία από τα ΚΝ μόνο με μοτοσυκλέτες. Πάντως ένα είναι το σιγουρο, η καταναλωση ανεβαίνει...

Δημοσ.

Vag  είχα, ναι... 

Όταν έχεις ελεύθερο φίλτρο η εισαγωγή αέρα είναι πιο πλούσια, οπότε το αμαξι πιθανώς να διαβαζει οτι πρεπει να κανει πιο πλουσιο το μιγμα και να στειλει παραπανω καυσιμο.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...