Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Εδώ έχει ακόμα και για Όπελ Μάντα και Φόρντ Γρανάδα, καρα 80ς μοντέλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχει καθόλου Renault, για το Mégane 2 του 2006 ένα 33-2589 Universal θα κάνει; Επίσης τι παραπάνω κάνουν αυτά τα φίλτρα;

Επεξ/σία από Konsmal
Δημοσ.

Τα πιο πολλα ειναι για αρκετα παλια η σπανια μοντελα.Προφανως ξεστοκαρισμα.

Αλλα εχει και για καποια εμπορικα.

Σκεφτηκα να παρω κανα κιλο να εχω στην αποθηκη καθε μεγεθους 😂

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Konsmal είπε

Δεν έχει καθόλου Renault, για το Mégane 2 του 2006 ένα 33-2589 Universal θα κάνει; Επίσης τι παραπάνω κάνουν αυτά τα φίλτρα;

Είναι πιο ελεύθερα για καλύτερη αναπνοή του κινητήρα, προσφέροντας κάποιους ίππους παραπάνω.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ilias78 είπε

Είναι πιο ελεύθερα για καλύτερη αναπνοή του κινητήρα, προσφέροντας κάποιους ίππους παραπάνω.

Καλα ρεαλιστικα το μονο που προσφερουν ειναι λιγο θορυβο παραπανω και την ευκολια οτι πλενεται και επαναχρησιμοποιειται.

Ειδικα σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο ,η διαφορα στην αποδοση ειναι αμελητεα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ε ναι. 1-2 αλογα θα παρεις που δεν θα το καταλάβεις. Καλά κ ο θόρυβος παίζει. Αν απλά βάλεις ένα φίλτρο σε ατμοσφαιρικό, μπορεί να μην ακούσεις καν διαφορά στον ηχο. Δεν είναι όπως η χοάνη ή η σκούπα. Που εκεί όντως εχεις ακουστική διαφορα ακόμα κ στα ατμοσφαιρικά.

Δημοσ.

Το μόνο θετικό είναι ότι  πλένονται άρα δεν είναι μιας χρήσης. Το κυρίως αρνητικό αν ισχύει το ίδιο με τις μοτοσυκλέτες είναι ότι είναι πολύ πιο ελεύθερα από το εργοστασιακο οπότε χωρίς να ρυθμιστεί μείγμα αέρα και βενζίνης θα έχεις μείωση απόδοσης χαμηλά και αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. Δεν γνωρίζω αν ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου ρυθμίζει αυτόματα σύμφωνα με τις συνθήκες το μείγμα. Σε μοτο πάντως σίγουρα όχι.

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, foler79 είπε

Το μόνο θετικό είναι ότι  πλένονται άρα δεν είναι μιας χρήσης. Το κυρίως αρνητικό αν ισχύει το ίδιο με τις μοτοσυκλέτες είναι ότι είναι πολύ πιο ελεύθερα από το εργοστασιακο οπότε χωρίς να ρυθμιστεί μείγμα αέρα και βενζίνης θα έχεις μείωση απόδοσης χαμηλά και αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. Δεν γνωρίζω αν ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου ρυθμίζει αυτόματα σύμφωνα με τις συνθήκες το μείγμα. Σε μοτο πάντως σίγουρα όχι.

Σε όλα τα αυτοκίνητα  μετά του 2000 γίνεται αυτόματα προσαρμογή του μίγματος μέσω feedback που παίρνει από τον αισθητήρα λ.

Και σε closed loop (λίγο γκάζι) και σε WOT (τέρμα γκάζι).

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Konsmal είπε

Δεν έχει καθόλου Renault, για το Mégane 2 του 2006 ένα 33-2589 Universal θα κάνει; Επίσης τι παραπάνω κάνουν αυτά τα φίλτρα;

Τιποτα δεν κανουν. Σου αδειαζουν την τσεπη 20€. 

6 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Μιλαμε οτι τα περισσοτερα πρεπει να εχουν λιώσει μέσα στο κουτί. Τα εχει στο μαγαζι 30 χρονια!

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...