gotthard Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Καλημέρα. Έκανα αγορά πριν 3 εβδομάδες απο μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών μιας κάμερας Nikon. Η τιμή της στα 2149ε και εγώ την πήρα 1749 σύμφωνα με προωθητικό τους πρόγραμμα. Έγινε με δόσεις μέσο τραπέζης την οποία πήγα και υπέγραψα όπως μου ζητήθηκε. Παράδοση έλεγε σε ένα μήνα. Σήμερα (3η εβδομάδα) πήρα τηλ στην Nikon να ρωτήσω μήπως έχουν εικόνα για την παράδοση . Δεν είχαν αλλά πολύ ευγενικά με πληροφόρησαν πως το προϊόν έχει καθυστερήσεις και αναμένουμε κάθε Πέμπτη που έρχεται το φορτηγό. Πολύ ωραία ως εδώ. Πριν λίγο με πήρε το κατάστημα και με είπε πως πρέπει να ακυρωθεί η παραγγελία γιατί τους ενημέρωσαν απο την εταιρεία πως το προϊόν δεν θα ξανα κυκλοφορήσει και είναι προς κατάργηση. Μιλάμε για νεο μοντέλο Mirrorless κάμερας. Φυσικά και δεν το δέχτηκα το ψέμα και τους ενημέρωσα πως είχα επικοινωνήσει με την Nikon.Κάπου εκεί κατάλαβαν πως έκαναν πατάτα και είπαν θα ξαναμιλήσουν με την αντιπροσωπεία. Όνομα του καταστήματος δεν θα δώσω ακόμα αλλά θα γίνει αν ακυρωθεί η παραγγελία απο μέρους τους καθώς μάλλον τους χάλασε η χαμηλή τιμή που το αγόρασα. Τι ενέργειες μου προτείνεται να κάνω σε πρώτη φάση για να καταφέρω να τους πείσω να μου τηνη στείλουν ή έπειτα αν ακυρώσουν? 1
DownUNDERground Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Γραπτή καταγγελία στο «Συνήγορο του Καταναλωτή», με παράλληλη κοινοποίησή της στο mail του καταστήματος. Και θα δεις για πότε θα βρουν απόθεμα. Σε επόμενο βήμα πολύ πιθανό να κοιτάξουν να στη δώσουν χωρίς απόδειξη ή με απόδειξη από άλλο προϊόν για να ισοφαρίσουν τη χασούρα. Έχε το νου σου και γι' αυτό. Μην τους χαριστείς. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2021 από DownUNDERground 1
gotthard Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, DownUNDERground είπε Γραπτή καταγγελία στο «Συνήγορο του Καταναλωτή», με παράλληλη κοινοποίησή της στο mail του καταστήματος. Και θα δεις για πότε θα βρουν απόθεμα. Σε επόμενο βήμα πολύ πιθανό να κοιτάξουν να στη δώσουν χωρίς απόδειξη ή με απόδειξη από άλλο προϊόν για να ισοφαρίσουν τη χασούρα. Έχε το νου σου και γι' αυτό. Μην τους χαριστείς. Ευχαριστώ. Ήδη έχω στα υπόψιν τον συνήγορο και την σελίδα στο υπουργείο ανάπτυξης και ταυτόχρονα θα ενημερωθεί και η ίδια η Nikon για την λάσπη που έφαγε. Ακόμα σκέφτομαι να δώσω και μια δόση που είναι στις 27/11 έτσι για να το κάνω ακόμα χειρότερο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα