Προς το περιεχόμενο

Engine Motor Flush γνώμες.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα 

Μόλις πήραμε ένα Hyundai getz 1.3 το οποίο θα το οδηγεί η αδερφή μου. Θέλουμε να κάνουμε κάποια συμαζέματα για να το βάλουμε σε μια σειρά. Έχει βιβλίο σέρβις κλπ είναι από πρώτο χέρι αλλά μου είπε ο ιδιοκτήτης ότι τσιμπάει λίγο λαδάκι. Καθώς άνοιξα την τάπα από πάνω όπου συμπληρώνεις μέσα είδα λίγο μαυρίλα κολλημένη μέσα (τα σέρβις γινόταν ανα 15κ χιλιόμετρα όπως λέει η αντιπροσωπεία) τα θεωρώ πολλά και για αυτό ίσως προκλήθηκε και η μαυρίλα  μέσα στον χώρο της μηχανής. Σκέφτομαι να του κάνουμε ένα καθαρισμό στο εσωτερικό με πρόσθετο λαδιού πχ Liqui Molly. Έχω δει διάφορες γνώμες ότι πχ θα ξεκολλήσει η μαυρίλα και θα τα κάνει χειρότερα τα πράγματα σε τσιμουχακια και ελατήρια εμβόλων . Ποια η γνώμη σας προχωράω στον καθαρισμό η να κάνω σύντομες αλλαγές λαδιών ανα 5κ χιλιόμετρα και να το αφήσουμε έτσι?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panosdOUG είπε

Καλησπέρα 

Μόλις πήραμε ένα Hyundai getz 1.3 το οποίο θα το οδηγεί η αδερφή μου. Θέλουμε να κάνουμε κάποια συμαζέματα για να το βάλουμε σε μια σειρά. Έχει βιβλίο σέρβις κλπ είναι από πρώτο χέρι αλλά μου είπε ο ιδιοκτήτης ότι τσιμπάει λίγο λαδάκι. Καθώς άνοιξα την τάπα από πάνω όπου συμπληρώνεις μέσα είδα λίγο μαυρίλα κολλημένη μέσα (τα σέρβις γινόταν ανα 15κ χιλιόμετρα όπως λέει η αντιπροσωπεία) τα θεωρώ πολλά και για αυτό ίσως προκλήθηκε και η μαυρίλα  μέσα στον χώρο της μηχανής. Σκέφτομαι να του κάνουμε ένα καθαρισμό στο εσωτερικό με πρόσθετο λαδιού πχ Liqui Molly. Έχω δει διάφορες γνώμες ότι πχ θα ξεκολλήσει η μαυρίλα και θα τα κάνει χειρότερα τα πράγματα σε τσιμουχακια και ελατήρια εμβόλων . Ποια η γνώμη σας προχωράω στον καθαρισμό η να κάνω σύντομες αλλαγές λαδιών ανα 5κ χιλιόμετρα και να το αφήσουμε έτσι?

Χρησιμοποίησα ίδιο καθαριστικό σε ένα Corsa C ~200,000 χιλιόμετρα. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο.

Για μένα δες τι προδιαγραφές δίνει ο κατασκευαστής κάνε μια αλλαγή και παρακολούθησε το στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα.

Τώρα εάν το χρησιμοποιήσεις το καθαριστικό, θα ζεστάνεις καλά το κινητήρα, θα ρίξεις μέσα το καθαριστικό και θα το αφήσεις ΑΥΣΤΗΡΑ ρελαντι για 20 λεπτά .

Απαραίτητα θα αλλάξεις φίλτρο λαδιού και λάδια . Το καλύτερο θα ήταν να βάλεις και φθηνά λάδια κινητήρα για μια πλύση και μετά τα κανονικά. 

Εν ολίγοις τα κάνει πιο νερουλά τα λάδια . Τωρα εάν κάνει όντως δουλειά πρέπει για σίγουρα να ανοίξεις Κάρτερ .

Εφόσον αγοράστηκε μεταχειρισμένο καθάρισε το μοτέρ και δείτε και για διαρροές . 

Μαζί με όλα να αλλάξεις και αντιψυκτικό ότι προτείνει ο κατασκευαστής.

 

  • Like 2
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Χρησιμοποίησα ίδιο καθαριστικό σε ένα Corsa C ~200,000 χιλιόμετρα. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο.

Για μένα δες τι προδιαγραφές δίνει ο κατασκευαστής κάνε μια αλλαγή και παρακολούθησε το στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα.

Τώρα εάν το χρησιμοποιήσεις το καθαριστικό, θα ζεστάνεις καλά το κινητήρα, θα ρίξεις μέσα το καθαριστικό και θα το αφήσεις ΑΥΣΤΗΡΑ ρελαντι για 20 λεπτά .

Απαραίτητα θα αλλάξεις φίλτρο λαδιού και λάδια . Το καλύτερο θα ήταν να βάλεις και φθηνά λάδια κινητήρα για μια πλύση και μετά τα κανονικά. 

Εν ολίγοις τα κάνει πιο νερουλά τα λάδια . Τωρα εάν κάνει όντως δουλειά πρέπει για σίγουρα να ανοίξεις Κάρτερ .

Εφόσον αγοράστηκε μεταχειρισμένο καθάρισε το μοτέρ και δείτε και για διαρροές . 

Μαζί με όλα να αλλάξεις και αντιψυκτικό ότι προτείνει ο κατασκευαστής.

 

Το getz έχει 170k πράγματικα ελεγμένο και από ΚΤΕΟ και με βάση το βιβλίο σέρβις. Παρατήρησες κάποια διαφορά μετά τον καθαρισμό? Το κόστος δεν είναι κάτι τρομερό σε σχέση με αυτά που υπόσχεται για αυτό σκέφτομαι να το κάνω εννοείται πως αν γίνει καθαρισμός θα γίνει σωστά όπως δηλαδή το είπε προσθήκη στα υπάρχον λάδια το καθαριστικό ρελαντί 15-20 λεπτά , πέταμα προσθήκη φτηνά λάδια και φίλτρο ρελαντί 15-20 λεπτά πέταμα και μετά προσθήκη τα κανονικά λάδια του και φίλτρο για χρήση. Διαρροές λάδια ευτυχώς δεν έχει ελέγχθηκε και από κάτω παντού δεν έχει. Αντιψυκτικό σίγουρα δεν θα δει του κατασκευαστή έχει νερό μέσα γτ είδαμε σκουριά θα γίνει ένα καθάρισμα στο σύστημα ψύξης σίγουρα και θα μπει ψυκτικό δεν ξέρω βέβαια αν σώζεται στην χειρότερη θα αλλαχτεί ψυγείο δεν είναι τρομερό το κόστος του. Ακόμα βέβαια δεν μου λύθηκε η απορία αν θα κάνω περισσότερη ζημιά βάζοντας το φάρμακο 🤔

26 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Παλιά έβαζαν λάδια για ντιζελ που λένε ότι έχουν καθαριστικά.

 

Εγω πάντως θα αλλαζα τα λάδια πιο συχνά απο 15κ.Στα 8κ θα τα άλλαζα.

Αν γίνει καθαρισμός θα τι κάνω με φάρμακο δύσκολα να βάλω λάδια για ντίζελ. Στα χιλιόμετρα συμφωνώ και εγώ 15χιλαιδες είναι πάρα πολλά αν δεν κάνω καθαρισμό με φάρμακο θα κάνω μια αλλαγή λάδια τώρα θα βρω καινούρια και θα τα αλλάξουμε σε 2-3κ χιλιόμετρα να δούμε πως θα βγουν και μετά να γίνει καθαρισμός κάτι τέτοιο σκέφτομαι.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, panosdOUG είπε

Το getz έχει 170k πράγματικα ελεγμένο και από ΚΤΕΟ και με βάση το βιβλίο σέρβις. Παρατήρησες κάποια διαφορά μετά τον καθαρισμό? Το κόστος δεν είναι κάτι τρομερό σε σχέση με αυτά που υπόσχεται για αυτό σκέφτομαι να το κάνω εννοείται πως αν γίνει καθαρισμός θα γίνει σωστά όπως δηλαδή το είπε προσθήκη στα υπάρχον λάδια το καθαριστικό ρελαντί 15-20 λεπτά , πέταμα προσθήκη φτηνά λάδια και φίλτρο ρελαντί 15-20 λεπτά πέταμα και μετά προσθήκη τα κανονικά λάδια του και φίλτρο για χρήση. Διαρροές λάδια ευτυχώς δεν έχει ελέγχθηκε και από κάτω παντού δεν έχει. Αντιψυκτικό σίγουρα δεν θα δει του κατασκευαστή έχει νερό μέσα γτ είδαμε σκουριά θα γίνει ένα καθάρισμα στο σύστημα ψύξης σίγουρα και θα μπει ψυκτικό δεν ξέρω βέβαια αν σώζεται στην χειρότερη θα αλλαχτεί ψυγείο δεν είναι τρομερό το κόστος του. Ακόμα βέβαια δεν μου λύθηκε η απορία αν θα κάνω περισσότερη ζημιά βάζοντας το φάρμακο 🤔

Αν γίνει καθαρισμός θα τι κάνω με φάρμακο δύσκολα να βάλω λάδια για ντίζελ. Στα χιλιόμετρα συμφωνώ και εγώ 15χιλαιδες είναι πάρα πολλά αν δεν κάνω καθαρισμό με φάρμακο θα κάνω μια αλλαγή λάδια τώρα θα βρω καινούρια και θα τα αλλάξουμε σε 2-3κ χιλιόμετρα να δούμε πως θα βγουν και μετά να γίνει καθαρισμός κάτι τέτοιο σκέφτομαι.

Εγώ είδα μια διαφορά στη πρωινή εκκίνηση , γιατί χτύπαγε πολύ πιθανόν από ωστηρια , εμένα το μοτέρ είναι με καδένα . 

Για σίγουρο αποτέλεσμα πρέπει να ανοίξεις καπάκι βαλβίδων και Κάρτερ κατι το οποίο δεν έκανα. 

Τις προδιαγραφές των λαδιών της ξέρεις, εάν θες γράψε κωδικό μοτέρ και χρονολογία να δω στο πρόγραμμα τεχνικών προδιαγραφών . 

Αφού είπες ότι έχει νερό το κύκλωμα ψύξης σίγουρα να αλλαχτεί με ότι προτείνει , γιατί κάνει και διάβρωση .

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, panosdOUG είπε

Ποια η γνώμη σας προχωράω στον καθαρισμό η να κάνω σύντομες αλλαγές λαδιών ανα 5κ χιλιόμετρα και να το αφήσουμε έτσι?

Eγώ πάντως οταν βρέθηκα στην ίδια περίπου θέση με σένα ,ακολούθησα το να αλλάζω ανα 5000 χλμ λάδια ,εξάλλου τα 10w-40 που πέρνει είναι  φθηνά (προσωπικά βάζω αυτό https://www.skroutz.gr/s/6365466/Elf-Evolution-700-STI-10W-40-4L.html )

  • Thanks 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εγώ είδα μια διαφορά στη πρωινή εκκίνηση , γιατί χτύπαγε πολύ πιθανόν από ωστηρια , εμένα το μοτέρ είναι με καδένα . 

Για σίγουρο αποτέλεσμα πρέπει να ανοίξεις καπάκι βαλβίδων και Κάρτερ κατι το οποίο δεν έκανα. 

Τις προδιαγραφές των λαδιών της ξέρεις, εάν θες γράψε κωδικό μοτέρ και χρονολογία να δω στο πρόγραμμα τεχνικών προδιαγραφών . 

Αφού είπες ότι έχει νερό το κύκλωμα ψύξης σίγουρα να αλλαχτεί με ότι προτείνει , γιατί κάνει και διάβρωση .

 

Μάλλον θα πάω σε σύντομες αλλαγές για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο μην πάω να το κάνω καλύτερα και κάνω ζημιά. Κωδικος κινητήρα G4EA λάδια μου πρότειναν Eneos 10w40 στο σύστημα ψύξης τι παίρνει παραφλου κόκκινο η έχει κάποιο συγκεκριμένο?

Δημοσ.

Για μένα προχωράς με καινούργιο παραφλου και ξέπλυμα του παλιού να μπει φρέσκο παραφλου στο κύκλωμα ψύξης και καλό είναι κάθε 2 χρόνια να αλλάζει.

Για τα της μηχανής δεν θα εμπλεκα με υγρά τέτοια θα άλλαζα λάδια με φίλτρο θα έκανα 2000χλμ και θα τα ξανά άλλαζα.

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, panosdOUG είπε

Μάλλον θα πάω σε σύντομες αλλαγές για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο μην πάω να το κάνω καλύτερα και κάνω ζημιά. Κωδικος κινητήρα G4EA λάδια μου πρότειναν Eneos 10w40 στο σύστημα ψύξης τι παίρνει παραφλου κόκκινο η έχει κάποιο συγκεκριμένο?

Δές εδω τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής 

Τα Eneos πιστεύω είναι ακριβά για το συγκεκριμένο κινητήρα , ψάξε με τη ανάλογη προδιαγραφή ,σου επισυνάπτω και ποια μπουζί δίνει .

739580909_mpoyzig4ea.png.c579b40b5b9f345be97b4dbb866d00d8.png

g4ea.png.fd85bd2efbdbe67b590733720371cc2b.png

 

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, pano είπε

Ποιοί σου τα πρότειναν αυτά με 25 ευρώ το 4λιτρο και γιατί;

https://www.manualslib.com/manual/1208115/Hyundai-Accent-2002.html?page=112#manual

Τα λάδια μου τα πρότειναν σε μια ομάδα στο Facebook που είναι κάτοχοι getz , θα κοιτάξω να βρω κάποια πιο οικονομικα με τις σωστές προδιαγραφές που πρότεινε ο @meletis_m  για το κύκλωμα ψύξης μάλλον θα το πάω σε μάστορα για να γίνει σωστά.

1 ώρα πριν, pano είπε

Ποιοί σου τα πρότειναν αυτά με 25 ευρώ το 4λιτρο και γιατί;

https://www.manualslib.com/manual/1208115/Hyundai-Accent-2002.html?page=112#manual

Τι λάδι προτείνεις να πάρω ?

Δημοσ.

To μοτέρ που έχεις είναι αρκετά συμβατικής τεχνολογίας οπότε ενα νορμάλ λαδάκι και αλλαγή ανα 5-7.5Κ/Ετος και θα είναι μια χαρα. Άμα όντος άλλαζαν ανα 15κ τότε δεν έχει μάκα μεσα και δεν χρειάζεται χημικό. Τα νερά δες γιατί αμα ξεκίνησε η σκουργιά είναι δύσκολο μετά να επανέλθει. Και επίσης το τσιμπάει λάδι πως το εννοεί; Θα χρειάζεται συμπλήρωμα ανάμεσα στις αλλαγές;

Δημοσ.
9 ώρες πριν, lary7 είπε

To μοτέρ που έχεις είναι αρκετά συμβατικής τεχνολογίας οπότε ενα νορμάλ λαδάκι και αλλαγή ανα 5-7.5Κ/Ετος και θα είναι μια χαρα. Άμα όντος άλλαζαν ανα 15κ τότε δεν έχει μάκα μεσα και δεν χρειάζεται χημικό. Τα νερά δες γιατί αμα ξεκίνησε η σκουργιά είναι δύσκολο μετά να επανέλθει. Και επίσης το τσιμπάει λάδι πως το εννοεί; Θα χρειάζεται συμπλήρωμα ανάμεσα στις αλλαγές;

Δεν ξέρω πως το εννοεί θα δείξει μετα την πρώτη αλλαγή πόσο λαδι θα κάψει.

Δημοσ.

Παρακολουθήστε τα υγρά ψύξης για λίγο καιρό μήπως και έχει καμία καμένη φλάντζα αλλιώς δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να έχει νερό μέσα, υπάρχει η πιθανότητα να είχε φλάντζα η να έχανε από την αντλία και απλώς να συμπλήρωναν νερό.. 170 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν είναι λίγα ειδικά για μηχανή μικρού κυβισμού.. 

Εγώ με Nissan Micra k12 στα 169κ χιλιόμετρα άλλαξα καδένα γιατί χαλάρωσε και έστελνε λάθος δεδομένα στον αισθητήρα στρόφαλου και έσβηνε το αυτοκίνητο σε πορεία και επειδή ανοίχτηκε άλλαξα και αντλία νερού η οποία η νέα αντλία είχε αστοχία υλικού και έχανε νερα το αυτοκίνητο, δυστυχώς το κατάλαβα όταν ανέβασε θερμοκρασία το αυτοκίνητο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...