sokos1 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Καλημέρα στην ομάδα, Θέλω τα φώτα σας παιδιά, εχω εναν συνάδελφο που είναι σε πολύ ασχημη φάση με το ολοκαινουργιο του αυτοκίνητο. Αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο απο επίσημη αντιπροσωπεία στην Αθήνα (ακόμη μου ζήτησε να μην αναφέρω ονόματα και μάρκες ακόμη) Απο την πρώτη μέρα το αμάξι ρέταρε, το πήγε στο συνεργείο και το έριξαν στα καύσιμα (εταιρικό βενζινάδικο που βάζουμε ολοι εδώ στο γραφείο με κανένα προβλήμα). Το πρόβλημα συνεχίστηκε μετά απο 1 μήνα πάλι...και μετά απο 5-6 επισκέψεις το πρόβλημα δεν διορθώθηκε μέχρι και σήμερα (το αμάξι το πήρε πριν 5 μήνες, απο τους οποίους 3 μήνες εχει μείνει μέσα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας) Η εταιρεία έχει παραδεχτεί το πρόβλημα και δεν μπορούν να το εντοπίσουν (έχουν αλλάξει πολλά πράματα, μπουζί, πολλ/στες/μπεκ κλτ) αλλά ο συνάδελφος δεν θέλει να το ξαναδεί μετά απο τόση ταλαιπωρία (του χάλασε και τις οικογενειακές διακοπές) Διάβασα κάπου ότι υπάρχει νομοθεσία ΕΕ οτι άν δεν επισκευαστεί κάτι στις 3 επισκέψεις/επισκευές πρέπει να επιστραφούν τα χρήματα ή αντικατάσταση με καινούργιο αυτοκίνητο. Τι προτείνετε?
paylidis Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Καταγγελια στη ΓΓΚ, εχω ακουσει για περιπτωσεις ολικης αντικαταστασης προβληματικου οχηματος απο 2 διαφορετικες μαρκες το τελευταιο εξαμηνο, μια γερμανικη και μια ιαπωνικη 1
meletis_m Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 44 λεπτά πριν, sokos1 είπε Καλημέρα στην ομάδα, Θέλω τα φώτα σας παιδιά, εχω εναν συνάδελφο που είναι σε πολύ ασχημη φάση με το ολοκαινουργιο του αυτοκίνητο. Αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο απο επίσημη αντιπροσωπεία στην Αθήνα (ακόμη μου ζήτησε να μην αναφέρω ονόματα και μάρκες ακόμη) Απο την πρώτη μέρα το αμάξι ρέταρε, το πήγε στο συνεργείο και το έριξαν στα καύσιμα (εταιρικό βενζινάδικο που βάζουμε ολοι εδώ στο γραφείο με κανένα προβλήμα). Το πρόβλημα συνεχίστηκε μετά απο 1 μήνα πάλι...και μετά απο 5-6 επισκέψεις το πρόβλημα δεν διορθώθηκε μέχρι και σήμερα (το αμάξι το πήρε πριν 5 μήνες, απο τους οποίους 3 μήνες εχει μείνει μέσα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας) Η εταιρεία έχει παραδεχτεί το πρόβλημα και δεν μπορούν να το εντοπίσουν (έχουν αλλάξει πολλά πράματα, μπουζί, πολλ/στες/μπεκ κλτ) αλλά ο συνάδελφος δεν θέλει να το ξαναδεί μετά απο τόση ταλαιπωρία (του χάλασε και τις οικογενειακές διακοπές) Διάβασα κάπου ότι υπάρχει νομοθεσία ΕΕ οτι άν δεν επισκευαστεί κάτι στις 3 επισκέψεις/επισκευές πρέπει να επιστραφούν τα χρήματα ή αντικατάσταση με καινούργιο αυτοκίνητο. Τι προτείνετε? Εφόσον το παραδέχεται το συνεργείο της αντιπροσωπείας , να ζητήσει να του αναφέρουν γραπτώς (γιατι τα γραπτά μένουν) τι ακριβώς εργασίες έχουν και τί αλλαγές έχουν κάνει . Έπειτα να επικοινωνήσει με τη επίσημη αντιπροσωπεία στο εξωτερικό , και ταυτόχρονα να απευθυνθεί στη ΓΓΚ . Μη αφήνει το καιρό να περνάει , είναι είς βάρος του. 1
TuXaKoS Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 35 λεπτά πριν, meletis_m είπε Εφόσον το παραδέχεται το συνεργείο της αντιπροσωπείας , να ζητήσει να του αναφέρουν γραπτώς (γιατι τα γραπτά μένουν) τι ακριβώς εργασίες έχουν και τί αλλαγές έχουν κάνει . Έπειτα να επικοινωνήσει με τη επίσημη αντιπροσωπεία στο εξωτερικό , και ταυτόχρονα να απευθυνθεί στη ΓΓΚ . Μη αφήνει το καιρό να περνάει , είναι είς βάρος του. Αυτό. Επίσης, από προσωπική εμπειρία, να επικοινωνήσει απευθείας με τον εισαγωγέα εδώ στην Ελλάδα.
Nabuko Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, sokos1 είπε Τι προτείνετε? Πες του να διαβάσει αυτό για να πάρει μια ιδέα 4
agnostos13 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, sokos1 είπε Καλημέρα στην ομάδα, Θέλω τα φώτα σας παιδιά, εχω εναν συνάδελφο που είναι σε πολύ ασχημη φάση με το ολοκαινουργιο του αυτοκίνητο. Αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο απο επίσημη αντιπροσωπεία στην Αθήνα (ακόμη μου ζήτησε να μην αναφέρω ονόματα και μάρκες ακόμη) Απο την πρώτη μέρα το αμάξι ρέταρε, το πήγε στο συνεργείο και το έριξαν στα καύσιμα (εταιρικό βενζινάδικο που βάζουμε ολοι εδώ στο γραφείο με κανένα προβλήμα). Το πρόβλημα συνεχίστηκε μετά απο 1 μήνα πάλι...και μετά απο 5-6 επισκέψεις το πρόβλημα δεν διορθώθηκε μέχρι και σήμερα (το αμάξι το πήρε πριν 5 μήνες, απο τους οποίους 3 μήνες εχει μείνει μέσα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας) Η εταιρεία έχει παραδεχτεί το πρόβλημα και δεν μπορούν να το εντοπίσουν (έχουν αλλάξει πολλά πράματα, μπουζί, πολλ/στες/μπεκ κλτ) αλλά ο συνάδελφος δεν θέλει να το ξαναδεί μετά απο τόση ταλαιπωρία (του χάλασε και τις οικογενειακές διακοπές) Διάβασα κάπου ότι υπάρχει νομοθεσία ΕΕ οτι άν δεν επισκευαστεί κάτι στις 3 επισκέψεις/επισκευές πρέπει να επιστραφούν τα χρήματα ή αντικατάσταση με καινούργιο αυτοκίνητο. Τι προτείνετε? Άν έχει όρεξη να ασχοληθεί ας κυνηγήσει αντικατάσταση οχήματος (όπως έκανε φίλος σε δίπλα θέμα και δικαιώθηκε). Ωστόσο επειδή μιλάμε πιθανότατα για πρόβλημα του κινητήρα πάντα παίζει το σενάριο για αντικατάσταση μόνο του κινητήρα από πλευράς κατασκευαστή (έχει γίνει σε γνωστό μου, όμως ήταν με leasing και δεν ασχολήθηκε περισσότερο). 1
tedkald Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Θέλει επιμονή και πολύ καλό δικηγόρο να επιτύχει αναστροφή πώλησης αλλά θα τα καταφέρει εφόσον δεν αποκαθίσταται η ορθή λειτουργία σε "oλοκαίνουργο" όχημα. Και μάλιστα κανείς λογικός άνθρωπος μετά τέτοιο κάζο δε θα δεχόταν αλλαγή με άλλο ίδιο όχημα. Αναστροφή σημαίνει δίνειςπίσω το ελαττωματικό προϊόν και παίρνεις τα λεφτά σου. Και μετά μακριά από τέτοια προβληματική κατασκευάστρια εταιρία, όποια και να είναι αυτή για την οποία συζητάμε. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2021 από tedkald
sokos1 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ολους σας, έχω μεταφέρει τις συμβουλές σας και θα ενημερώσω μόλις έχουμε απάντηση απο την ΓΓΚ. Πολύ λυπηρό γεγονός στις μέρες που βγαίνουν και δύσκολα τα χρήματα να μην έχεις σωστή εξυπηρέτηση απο τις πολυεθνικές....
zio10 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, tedkald είπε Θέλει επιμονή και πολύ καλό δικηγόρο να επιτύχει αναστροφή πώλησης αλλά θα τα καταφέρει εφόσον δεν αποκαθίσταται η ορθή λειτουργία σε "oλοκαίνουργο" όχημα. Και μάλιστα κανείς λογικός άνθρωπος μετά τέτοιο κάζο δε θα δεχόταν αλλαγή με άλλο ίδιο όχημα. Αναστροφή σημαίνει δίνειςπίσω το ελαττωματικό προϊόν και παίρνεις τα λεφτά σου. Και μετά μακριά από τέτοια προβληματική κατασκευάστρια εταιρία, όποια και να είναι αυτή για την οποία συζητάμε. Καλά δεν είναι απόλυτο αυτό που γράφεις, πολλοί θα δέχονταν αντικατάσταση με άλλο ίδιο.
lary7 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Πάει και αφήνει το αμάξι και τα κλειδιά στην αντιπροσωπεία, μαζί με κάποιο χαρτί από δικηγόρο που θα γράφει διάφορα ωραία. Έτσι είχε κάνει ενας συμφοιτητής για ενα Polo πριν πολλά χρονιά και του άλλαξαν κινητήρα, όταν άλλη συμφοιτήτρια με ίδιο όχημα και ίδιο πρόβλημα (κατανάλωση λαδιού) την τρέναραν με δήθεν επιδιορθώσεις μέχρι που έληξε η εγγύηση. Καλό είναι επίσης να επικοινωνήσει με την κεντρική αντιπροσωπεία στην ΕΛλάδα καθώς και με τον ίδιο τον κατασκευαστή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα