Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα , θα ήθελα να ρωτήσω και να ζητήσω κάποιες γνώμες για ευρυγώνιους φακούς σε ff nikon (για μελλοντικά πλάνα) που να μην κοστίζουν μια περιουσία και να ''γράφουν'' καλά σε f11, f13 ,f16 και επίσης  με καλό ''γράψιμο'' στις μεγάλες αποστάσεις, και να εξηγήσω τι εννοώ.. έχω τον 24 - 120 f4 af vr nikon στην nikon d610  για γενική χρήση και ευρυγώνιο  ταυτόχρονα (επίσης έχω έναν sigma ex 50mm f1.4 )και έλπιζα ότι στα ευρύτερα  mm (24 - 35) θα  είχε μια ικανοποιητική ευκρίνεια στα μακρινά πλάνα δεδομένης και της υψηλής τιμής του, παρ'' ότι είναι ζοομ φακός με ότι συνεπάγεται αυτό.. Δεν λέω πως δεν είναι καλός φακός , αλλά περίμενα κάτι παραπάνω σε κάποιους τομείς..                   Ζηλεύω τον tokina  dx 11 -16 f 2.8 για το ''γράψιμο'' που έχει σε crop αισθητήρες (και ταυτόχρονα προσιτός οικονομικά) και θα ήθελα κάτι αντίστοιχο σε ff στα 24/28mm άντε και 35mm,  σε τωρινούς οχι ακριβούς  φακούς  ή και παλαιότερους  nikkor ή και άλλων εταιρειών κι όχι κατ'' ανάγκη ζοομ ή με f2.8 διάφραγμα.   Δεν αναφέρομαι  σε τωρινούς ακριβούς αλλά εξαιρετικούς   nikkor 24mm af f1.8 ή  16 - 35 f4 ή κορυφαίων sigma ff... κάθε άποψη δεκτή για συζήτηση , ερασιτέχνες είμαστε και ψαχνόμαστε..                                                                                                                                                                                                                             Υ.Γ. υπάρχει άποψη για τον tamron 17 - 35 f2.8/4  af di osd (τον βλέπω μεταχειρισμένο  εδώ στην Αθήνα);

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν τα λες πολύ ξεκάθαρα τι θες. Θες πιο ευρυγώνιο ζουμ από τον 24-120 που έχεις ήδη , αλλά να μην είναι ακριβός ; Πιο φθηνός ευρυγώνιος ζουμ από τον 16-35 f/4 είναι ο επίσης καινούργιος nikon 18-35 f/3.5-4.5 . Ο tamron που λες, είναι καλός και σύγχρονος φακός. Αν η τιμή είναι καλή για τον μεταχειρισμένο (μέχρι 400€) , αξίζει. 

Σε παλιούς κοιτάς τον Nikon AF 20-35mm f/2.8 D . Τέρας αντοχής με κορυφαία ποιότητα κατασκευής και έχει και τη χροιά των παλιών nikon . 

Tokina , έχει αντίστοιχο σε FX, τον 16-28 f/2.8  με τον dx 11-16 που σου αρέσει . 

Ωστόσο , όλους αυτούς τους κοιτάς αν σε ενδιαφέρουν εστιακές αποστάσεις μικρότερες από τα 24mm που ήδη έχεις. Μεταξύ 24-35mm μην περιμένεις κάτι παραπάνω από αυτόν που ήδη έχεις.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, NickSyk είπε

καλησπέρα , θα ήθελα να ρωτήσω και να ζητήσω κάποιες γνώμες για ευρυγώνιους φακούς σε ff nikon (για μελλοντικά πλάνα) που να μην κοστίζουν μια περιουσία και να ''γράφουν'' καλά σε f11, f13 ,f16 και επίσης  με καλό ''γράψιμο'' στις μεγάλες αποστάσεις, και να εξηγήσω τι εννοώ.. έχω τον 24 - 120 f4 af vr nikon στην nikon d610  για γενική χρήση και ευρυγώνιο  ταυτόχρονα (επίσης έχω έναν sigma ex 50mm f1.4 )και έλπιζα ότι στα ευρύτερα  mm (24 - 35) θα  είχε μια ικανοποιητική ευκρίνεια στα μακρινά πλάνα δεδομένης και της υψηλής τιμής του, παρ'' ότι είναι ζοομ φακός με ότι συνεπάγεται αυτό.. Δεν λέω πως δεν είναι καλός φακός , αλλά περίμενα κάτι παραπάνω σε κάποιους τομείς..                   Ζηλεύω τον tokina  dx 11 -16 f 2.8 για το ''γράψιμο'' που έχει σε crop αισθητήρες (και ταυτόχρονα προσιτός οικονομικά) και θα ήθελα κάτι αντίστοιχο σε ff στα 24/28mm άντε και 35mm,  σε τωρινούς οχι ακριβούς  φακούς  ή και παλαιότερους  nikkor ή και άλλων εταιρειών κι όχι κατ'' ανάγκη ζοομ ή με f2.8 διάφραγμα.   Δεν αναφέρομαι  σε τωρινούς ακριβούς αλλά εξαιρετικούς   nikkor 24mm af f1.8 ή  16 - 35 f4 ή κορυφαίων sigma ff... κάθε άποψη δεκτή για συζήτηση , ερασιτέχνες είμαστε και ψαχνόμαστε..                                                                                                                                                                                                                             Υ.Γ. υπάρχει άποψη για τον tamron 17 - 35 f2.8/4  af di osd (τον βλέπω μεταχειρισμένο  εδώ στην Αθήνα);

    Βλέπω να ανοίγουμε νήμα για την D610 .......... μέχρι τότε όμως ένας 24αρης ( ακόμη και σαν κατώτερο άκρο σε ζουμ ) δεν είναι ευρυγώνιος , ούτε σε full frame . Αν ενδιαφέρεσαι για τέτοια γωνία , θα πάς αναγκαστικά σε κάτι ανάμεσα σε 10 με 20 για ζουμ , εναλλακτικά σε κάτι με κατώτερο το 9 η 12 σε prime . 

   Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα τον Tokina 11 - 16 και σε παλιότερες εκδόσεις όχι κατηγορίας f/2.8 , τον οποίο έχω και αναμένει μία μικρή επισκευή . Επίσης , με επιφύλαξη τον πολύ καλό 10 - 20 της Nikon , όμως δεν παίρνω όρκο ότι μπορεί να δουλέψει σε τέτοιο σώμα . Αν ναι , είναι εξαιρετική και οικονομικά λύση και σαν καινούργιος αλλά και μεταχειρισμένος . Σίγουρα δεν θα δουλεύει το VR του , διότι δεν έχει εξωτερικό διακόπτη και η λειτουργία του ελέγχεται μέσα από τα μενού των D3xxx , D5xxx και D7xxx πράγμα που δεν μπορεί να κάνει η D610 , όμως δεν χρειάζεται αμάν και πως . 

  Στην εξαιρετική περίπτωση που δεν θες να πας τόσο πέρα γενικά και για οικονομικούς λόγους , ο 18 - 55 της Nikon σε af - s μορφή είναι η χρυσή τομή και μην τον αγνοήσεις καθόλου . Στο κατώτερο άκρο του είναι αρκετά ευρύς και χωρίς δύσκολο barrel distortion . Τον έχω και δεν τον αποχωρίζομαι , περισσότερο για τα 18mm . Πάμφθηνος και ευκολόχρηστος , θα σου μετατρέπει φυσικά το αρχείο σε DX αντίστοιχο , μικρό το κακό . Επίσης η θέα μέσα από το viewfinder είναι μικρότερη της πραγματικής εικόνας που θα παίρνεις σαν τελικό αποτέλεσμα .

  Η εικόνα είναι από τον Nikon af - s 18 - 55 VR ii πάνω στην D610 στα 18mm με το VR εκτός φυσικά , αφού δεν βλέπω σε τι μπορεί να χρειάζεται για τέτοιου είδους λήψη .

  Επισυνάπτω και μία δεύτερη η οποία τραβήχτηκε προ ολίγου , με τον ίδιο φακό , αυτή την φορά στο crop σώμα μιας D70 , πάντα στο κατώτερο άκρο των 18mm , ώστε να έχεις μία εκτίμηση της κατάστασης . Εννοείται πως το 18mm έχει γίνει πλέον επί 1.5 δλδ 27mm . Καθόλου άσχημα , όχι όμως με το εύρος της προηγούμενης εικόνας , όπου αποδίδονται πραγματικά τα 18mm στο σώμα της D610 .

sketch-1633412141833.jpg

sketch-1637049087344.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Δημοσ.

Nikkor 20mm 1.8g ίσως;..

🤔

Νομίζω πρέπει να είναι επικός φακός για ultrawide σε ff επιλογή..

Είναι 77mm και εκείνος, εαν εχεις ηδη φιλτρα nd και χρησιμοποιείς στον 24-120 (77mm και εκείνος)

 

Τον αναφέρω γιατι ειπες τον tokina 11-16 σε crop, μιας και εκεινος ειναι σε αυτη τη κατηγορία (ultrawide)

16-24mm δηλ fov

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι καθόλου σωστή ιδέα να αγοράσει φακούς crop για full frame. Μπλέκει με προβλήματα. Ειδικά ο 18-55 Μπάμπη, δεν του προσφέρει τίποτε, αφού έχει τον πολύ καλό 24-120 που είναι full frame , χωρίς κανένα πρόβλημα.  Για ζουμ ευρυγώνιους, είναι αυτοί που ανέφερα. 

Επιπλέον σε παλιούς 

Nikon 18-35mm f/3.5-4.5 AF-D

Σε tokina, full frame φακός, υπάρχει και ο 

Tokina AT-X 17-35mm F4.0 Pro FX

 

Για παλιό , οικονομικό σε τρίτο κατασκευαστή ο 

Sigma 17-35mm f/2.8-4 D EX Aspherical

 

Επαναλαμβάνω υπάρχει και ο παλιός 

Nikon AF 20-35mm f/2.8 D

 

Σπουδαίος παλιός φακός, αλλά δεν βρίσκεται φθηνά και θέλει προσοχή σε μεταχειρισμένο και αν χαλάσει η επισκευή γίνεται μόνο γερμανία και είναι πανάκριβη,

είναι και ο

Nikon 17-35mm f/2.8 AF-S 

(οπότε συνολικά δεν προτείνεται ιδιαίτερα). 

Αυτοί , είναι όλοι full frame, οπότε δεν μπλέκει με dx mode, που χάνει τη μισή ανάλυση , δεν έχει βινιετάρισμα κτλ .

 

 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 2
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Δεν είναι καθόλου σωστή ιδέα να αγοράσει φακούς crop για full frame. Μπλέκει με προβλήματα. Ειδικά ο 18-55 Μπάμπη, δεν του προσφέρει τίποτε, αφού έχει τον πολύ καλό 24-120 που είναι full frame , χωρίς κανένα πρόβλημα.  Για ζουμ ευρυγώνιους, είναι αυτοί που ανέφερα. 

Επιπλέον σε παλιούς 

Nikon 18-35mm f/3.5-4.5 AF-D

Σε tokina, full frame φακός, υπάρχει και ο 

Tokina AT-X 17-35mm F4.0 Pro FX

 

Για παλιό , οικονομικό σε τρίτο κατασκευαστή ο 

Sigma 17-35mm f/2.8-4 D EX Aspherical

 

Επαναλαμβάνω υπάρχει και ο παλιός 

Nikon AF 20-35mm f/2.8 D

 

Σπουδαίος παλιός φακός, αλλά δεν βρίσκεται φθηνά και θέλει προσοχή σε μεταχειρισμένο και αν χαλάσει η επισκευή γίνεται μόνο γερμανία και είναι πανάκριβη,

είναι και ο

Nikon 17-35mm f/2.8 AF-S 

(οπότε συνολικά δεν προτείνεται ιδιαίτερα). 

Αυτοί , είναι όλοι full frame, οπότε δεν μπλέκει με dx mode, που χάνει τη μισή ανάλυση , δεν έχει βινιετάρισμα κτλ .

 

 

     Είπα για βολική λύση !

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Dr_73 είπε

εν τα λες πολύ ξεκάθαρα τι θες. Θες πιο ευρυγώνιο ζουμ από τον 24-120 που έχεις ήδη , αλλά να μην είναι ακριβός ; Πιο φθηνός ευρυγώνιος ζουμ από τον 16-35 f/4 είναι ο επίσης καινούργιος nikon 18-35 f/3.5-4.5 . Ο tamron που λες, είναι καλός και σύγχρονος φακός. Αν η τιμή είναι καλή για τον μεταχειρισμένο (μέχρι 400€) , αξίζει. 

καλησπέρα , χαίρομαι όταν  γίνεται δημιουργική κουβέντα και  με ανταλλαγές απόψεων για διάφορα θέματα εδώ στο forum.. δεν αναφέρθηκα σε ευρύτερα mm (20) θεωρώντας ότι ξεφεύγουμε σε τιμές. Ναι, μέχρι τα 18/20mm θα ήθελα να κατέβω, βάζοντας σαν προτεραιότητα όμως  καλύτερη ευκρίνεια στα 20/24/28mm απ'' τον υπάρχον 24 -120 f4 πάντα σε προσιτές τιμές ,  Aν όμως δεν υπάρχει ορατή διαφορά - όπως λέει και ο Dr_73 - τότε αναθεωρώ τις σκέψεις μου, και - όταν -βρεθεί κάτι φθηνό μετ/νο απ'' αυτά που προτάθηκαν ή κάτι άλλο, ανάμεσα 16 - 24mm να αγοραστεί..

 

11 ώρες πριν, babisskg είπε

Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα τον Tokina 11 - 16 και σε παλιότερες εκδόσεις όχι κατηγορίας f/2.8 , τον οποίο έχω και αναμένει μία μικρή επισκευή

 παρουσιάζει βιενετάρισμα  κύριε Μπάμπη ο  tokina  11 - 16 dx σε ff;  λέγεται πως στα 16mm είναι λίγο..

7 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

Nikkor 20mm 1.8g ίσως;..

🤔

Νομίζω πρέπει να είναι επικός φακός για ultrawide σε ff επιλογή..

Είναι 77mm και εκείνος, εαν εχεις ηδη φιλτρα nd και χρησιμοποιείς στον 24-120 (77mm και εκείνος)

  ο 20mm 1.8g όπως και ο 24mm f1.8g είναι εξαιρετικοί και οι δυο τους , αλλά δεν..  όντως έχω ένα nd 77mm για τον 24 - 120 το οποίο ταιρειάζει και στον sigma ex 50mm f1.4 (77mm) που έχω , ενώ είναι  χρήσιμο  για φίλτρα να υπάρχουν φακοί ίδιας διαμέτρου ή με μικρή διαφορά μεταξύ τους.                                     ..για ευρυγώνιους χειροκίνητους -  όχι af - samyang 16/20mm υπάρχουν εμπειρίες;  νομίζω ότι μετ/νοι είναι φθηνοί, περίπου στα 200 ευρώ;  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, NickSyk είπε

βάζοντας σαν προτεραιότητα όμως  καλύτερη ευκρίνεια στα 20/24/28mm απ'' τον υπάρχον 24 -120 f4 πάντα σε προσιτές τιμές , 

Μην υποτιμάς το φακό σου. Μέχρι τα 24mm που κατεβαίνει , έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Αν κοιτάξεις στο flickr , θα βρεις αριστουργήματα , με μοντέλα ανώτερα από τη δική μας D610 , αφού τον συνδιάζουν με όλες τις FX . Αν δεν έχεις τα αποτελέσματα που θες, μπορεί να κάνεις κάτι λάθος. 

Για ευρυγώνιο , ο παλιός Nikon 18-35mm f/3.5-4.5 AF-D που ανέφερα παραπάνω , έχει φοβερά αποτελέσματα και δεν ξέρω εσένα , αλλά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ η χροιά αυτών των παλιών nikon . Αν ψάχνεις ευκαιρίες, μπορείς να βρεις έναν μέχρι 170€ . Θα πρότεινα και ένα καθάρισμα από μάστορα και έχεις εργαλείο που θα βγάλει πολλές δεκαετίες. 

Ρίξε μια ματιά εδώ .

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Μην υποτιμάς το φακό σου. Μέχρι τα 24mm που κατεβαίνει , έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Αν κοιτάξεις στο flickr , θα βρεις αριστουργήματα , με μοντέλα ανώτερα από τη δική μας D610 , αφού τον συνδιάζουν με όλες τις FX . Αν δεν έχεις τα αποτελέσματα που θες, μπορεί να κάνεις κάτι λάθος. 

Για ευρυγώνιο , ο παλιός Nikon 18-35mm f/3.5-4.5 AF-D που ανέφερα παραπάνω , έχει φοβερά αποτελέσματα και δεν ξέρω εσένα , αλλά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ η χροιά αυτών των παλιών nikon . Αν ψάχνεις ευκαιρίες, μπορείς να βρεις έναν μέχρι 170€ . Θα πρότεινα και ένα καθάρισμα από μάστορα και έχεις εργαλείο που θα βγάλει πολλές δεκαετίες. 

Ρίξε μια ματιά εδώ .

         ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο  και τις συμβουλές .. προσπάθησα πολύ για να τον αποκτήσω και δεν τον υποτιμώ καθόλου , απλά σκεφτόμουν ότι ένας μικρός zoom π.χ. 20 - 35mm ή ένας σταθερός 20 ή 24mm θα απέδιδε καλύτερα σε σχέση  με ένα ευρύτερο zoom 24 - 120mm στις μικρές εστιακές αποστάσεις..  και εννοείται  φυσικά ότι ο χρήστης της όποιας κάμερας/φακού , παίζει τον κύριο ρόλο στο όποιο αποτέλεσμα θα εμφανιστεί στο τέλος..                                   θα τον ψάξω αυτόν τον φακό που αναφέρεις.. δεν τον είχα καν υπ'' όψιν μου, και βρίσκω υπέροχες τις εικόνες που βλέπω.. και ναι , μου αρέσει αυτή η χροιά των παλιών nikon.. και πάλι ευχαριστώ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένας απο τους λογους που θελω να μεταβώ σε ff και να παραμείνω στην nikon (στο αλλο νημα που τα λέγαμε) είναι και για αυτον τον φακο..τον 20mm 1.8G και μονο τον G (οχι τον παλαιό D για πολλούς λόγους) 

Πριν μας τα χαλασει το infinity ειχε περίπου ~600€..

Την θεωρώ καλη τιμη για αυτο το επίπεδο φακου και θα έκανα υπομονή μέχρι να μπορέσω να τον πάρω.

Αν και ειμαι λάτρης τελικά του ultrawide όπως ανακάλυψα στη πορεία, οπότε θα έδινα ολη μου τη βαρύτητα εκει..

Μεχρι τότε φυσικα θα με καλύπτε ο 24-120/4 που όμως δεν εχω δουλέψει ποτέ αλλα εχοντας μόνο εμπειρία απο τα δικα μου 16mm (24 σε ff) με τον 16-80 μου.

Οταν θελω φυσικά να κατέβω κι άλλο θα παω στον tokina, οχι ομως την ποιότητα (μπορει να είναι πιο sharp απο τον 16-80..αλλά οχι και τρελες διαφορες) αλλα για να μπορέσω να δω πιο wide.

Καλος χρυσός ο tokina 11-16 για crop, ισως η καλύτερη επιλογή που υπάρχει στο σύστημα, αλλά όπως και να το κάνουμε δεν μπορεί να συγκριθεί με τις επιλογές που μπορεις να εχεις εσυ στο ff.

Κοστιζουν δε λεω αλλά σε prime επιλογές εχει καλες προτάσεις πάντα με βαση την τιμή/απόδοση 

 

Επίσης και ενας tokina 11-16 δεν ειναι και φθηνός. Αλλα υπάρχουν απειροι μεταχειρισμένοι.

 

Συμφωνώ πάντως, δεν θα τον αγοραζα ούτε και εγώ σε ff.

 

Πάντως και εγω σε δείγματα στο Flickr εχω δει πολύ όμορφα εως καταπληκτικα αποτέλεσματα με αυτον σε ευρυγώνια πράγματακια. Και γιατί να μην ειναι άλλωστε, οταν εγώ τελικά τις καλύτερες ευρυγώνιες φωτογραφιες μου μεχρι τωρα τις εκανα με τον ταπεινο κιτ 18-140..ποσο μαλλον με εναν 24-120/4

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, NickSyk είπε

         ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο  και τις συμβουλές .. προσπάθησα πολύ για να τον αποκτήσω και δεν τον υποτιμώ καθόλου , απλά σκεφτόμουν ότι ένας μικρός zoom π.χ. 20 - 35mm ή ένας σταθερός 20 ή 24mm θα απέδιδε καλύτερα σε σχέση  με ένα ευρύτερο zoom 24 - 120mm στις μικρές εστιακές αποστάσεις..  

Οι όποιες διαφορές είναι μικρές και εφόσον , όπως όλοι εδώ , κάνεις το χόμπυ σου για να περνάς ευχάριστα, δεν θα σου δώσουν επιπλέον ευχαρίστηση .

Δες δύο παραδείγματα. Τη D610 έχω κι εγώ , όπως και εσύ. 

 

DSC_7744.jpg.d665e51040fe4a67c0c9dfeeb8ae2c69.jpg

 

 

 

DSC_9649.jpg.099df45690d6ed45259732032ad8a519.jpg

 

Η μία είναι βγαλμένη με το Nikon 35-105mm f/3.5-4.5 AF-D παλιό φακό του 1995 , που είναι φθηνός σήμερα στα μεταχειρισμένα 

και η άλλη με τον Nikon 16-35mm f/4 AF-S VR G ED IF N Aspherical καινούριος , "ακριβός" φακός. 

Βλέπεις φοβερές διαφορές ; Δεν νομίζω !!!

Ntinlanden για ευρυγώνιο ζούμ σε dx , δεν νομίζω ότι έχει κανείς λόγο να κοιτάει εκτός του "μαμά" 10-20 που τον βρίσκει και σε καλή τιμή.

Πιο wide από τον 16-35 μου σε full frame !!! Το 1mm σε αυτές τις εστιακές αποστάσεις, αυξάνει 2 μοίρες το εύρος γωνίας που βλέπει ο φακός !

Στα 16mm σε full frame καλύπτει 107 μοίρες, στα 15mm σε dx καλύπτει 109 μοίρες. 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Ntinlanden για ευρυγώνιο ζούμ σε dx , δεν νομίζω ότι έχει κανείς λόγο να κοιτάει εκτός του "μαμά" 10-20 που τον βρίσκει και σε καλή τιμή.

Πιο wide από τον 16-35 μου σε full frame !!! Το 1mm σε αυτές τις εστιακές αποστάσεις, αυξάνει 2 μοίρες το εύρος γωνίας που βλέπει ο φακός !

Στα 16mm σε full frame καλύπτει 107 μοίρες, στα 15mm σε dx καλύπτει 109 μοίρες. 

 

 

 

Καλη τιμη δε λεω ο 10-20 της nikon αλλα ο tokina 11-16 (ή και ο 11-20) είναι αλλο league φακου και ας μην έχει σταθεροποίηση.

Δεν ειναι τυχαίο η νούμερο 1 επιλογή για το aps-c forma αυτός ο φακός τοσα χρονια. Αν εγραφε nikon/canon ισως να ειχε και τη διπλάσια τιμή..

Τον nikon 10-20 δεν τον εχω δουλέψει.

Value for money απλα θεωρώ πως είναι. 

Καλα γενικα οι τιμες στους crop ειναι πολυ πιο λογικές εννοείται.

Τον tokina τον εχω και δηλώνω άριστα ικανοποιημένος.

Επίσης σχετικά ελάχιστες παραμόρφωσεις για αυτο που ειναι (11 χιλιοστα..)

Ήθελα να είχε η αλήθεια είναι, ειναι δημιουργικές σε αυτο το ειδος.

Στο μονο που ισως "υποφέρει" είναι σε ανοιχτό διάφραγμα και φωτεινες σκηνες πίσω απο chromatic aberration με κατι μωβ κατι πράσινα παράξενα. Διορθώνονται όμως με ενα κλικ απο το profile του φακου στο lightroom/photoshop. Η με λιγο παραπανω αν δεν φυγουν με ενα κλικ!

Μικρο το κακο μιας και δεν παίζεις τοσο με ανοιχτα διαφραγματα σε αυτο το ειδος.

 

Οσο για τους δυο φακους που παραθέτεις, σίγουρα τα raw αρχεία σου και στην οθόνη του pc θα εχουν αλλη αποψη..

Σε πολλά και διάφορα πραγματακια και σε διαφορετικες καταστάσεις!Τώρα αν κανουμε τη δουλειά μας και με τον πρώτο; Εμεις; Φυσικα..

 

 

Διαβαζω ξανα με περισσότερο προσοχή το ξεκίνημα του ποστ αλλα και τον τίτλο. Για βαθος πεδίου. 

Μήπως τελικα δεν φταίει καπου ο φακός και δεν τον εχεις τερματισει σε δυνατότητες και εχει και αλλα να δώσει; 

Βαθος πεδίου..θέλεις μεγαλύτερο βαθος πεδιου; πιο πολλα πράγματα εστιασμένα απο εμπρός μεχρι πισω; Μήπως η τεχνική focus stacking ειναι η λύση; Μήπως κλείνεις παρα πολύ το διαφραγμα να αυξήσεις το βαθος πεδιου και αναγκαστικά πεφτεις πανω στο φαινόμενο του diffraction και εχεις πιο soft αποτέλεσμα; 

Μακρυνα πλανα..ποσο μακρυνα;!

Και που εχει γινει το focus? Σε αυτα ή σε κατι αλλο πιο μπροστά πιο πισω; Ατμόσφαιρα καθαρη;

Και ποσο sharp αναζητάμε να είναι κάτι με ευρυγώνιο στα 10 έτη φωτος μακρυά τελικά;!..

Η τεχνική της υπερεστιακης μηπως βοηθάει και αυτη εαν θέλεις μια λήψη; 

Μήπως ο φακος να θέλει καλιμπραρισμα με το σωμα, να εχει καποιο front/back focus?

Να ξεχνάς την σταθεροποίηση επανω στο τριποδο ανοικτή; Δύσκολο..απλα το αφησα και αυτο εδω γιατι θα μεινει το κείμενο και για αλλους!

Το πιο πιθανόν να τα εχεις εξαντλήσει ολα αυτα, απλά να τα προσθέσω στη κουβέντα! 🙂

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

    Δεν πολυθέλω πλέον τους ζουμ ταρατατζούμ κλπ ......... η επιλογή ανάμεσα τους μοιάζει πλέον δύσκολη υπόθεση , ποιός είναι πιο χρήσιμος , ποιά φίρμα έχει την καλύτερη λύση και για ποιά μηχανή , ποιό εύρος εστιακών αποστάσεων είναι το πλέον κατάλληλο κάτι που καταλήγει τελικά στην λογική πίσω από την χρήση ενός τέτοιου , όπου δλδ αντικαθιστά κάποιους prime με τις ανάλογες υποχωρήσεις . Πλέον προτιμώ πολύ περισσότερο τις prime λύσεις και εδώ έρχεται και το F mount να προσθέσει αξία , αφού μέσα στα χρόνια αποδείχθηκε μία " σταθερά " και για τέτοιες λεπτομέρειες , με αποκορύφωμα την D850 , η οποία δουλεύει απλά με τα πάντα . Το επόμενο τελικό βήμα θα είναι αυτή ΜΑΛΛΟΝ με αλληθώρισμα προς μία D500 .

   Επισυνάπτω τον Tokina 400 f/6.3 , σε δύο εκδοχές , μία πάνω στην Lumix G2 και εναλλακτικά πάνω στην D610 ώστε να έχετε μία ιδέα . 

  Οι δύο πρώτες είναι με την Lumix , ενώ η τελευταία με τον Tokina επάνω στην D610 .

  Πανάλαφρος , πάμφθηνος , για την εστίαση με την Lumix , όσο και με την D610 , ακολούθησα το περιβάλλον και έκανα τον σταυρό μου να περάσουν τα πουλιά από όμοια απόσταση . Για τον ψαρά , δεν χρειάστηκε τέτοια προσέγγιση . 

  

sketch-1637122547861.jpg

sketch-1637122552969.jpg

sketch-1637122563147.jpg

14 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Δεν πολυθέλω πλέον τους ζουμ ταρατατζούμ κλπ ......... η επιλογή ανάμεσα τους μοιάζει πλέον δύσκολη υπόθεση , ποιός είναι πιο χρήσιμος , ποιά φίρμα έχει την καλύτερη λύση και για ποιά μηχανή , ποιό εύρος εστιακών αποστάσεων είναι το πλέον κατάλληλο κάτι που καταλήγει τελικά στην λογική πίσω από την χρήση ενός τέτοιου , όπου δλδ αντικαθιστά κάποιους prime με τις ανάλογες υποχωρήσεις . Πλέον προτιμώ πολύ περισσότερο τις prime λύσεις και εδώ έρχεται και το F mount να προσθέσει αξία , αφού μέσα στα χρόνια αποδείχθηκε μία " σταθερά " και για τέτοιες λεπτομέρειες , με αποκορύφωμα την D850 , η οποία δουλεύει απλά με τα πάντα . Το επόμενο τελικό βήμα θα είναι αυτή ΜΑΛΛΟΝ με αλληθώρισμα προς μία D500 .

   Επισυνάπτω τον Tokina 400 f/6.3 , σε δύο εκδοχές , μία πάνω στην Lumix G2 και εναλλακτικά πάνω στην D610 ώστε να έχετε μία ιδέα . 

  Οι δύο πρώτες είναι με την Lumix , ενώ η τελευταία με τον Tokina επάνω στην D610 .

  Πανάλαφρος , πάμφθηνος , για την εστίαση με την Lumix , όσο και με την D610 , ακολούθησα το περιβάλλον και έκανα τον σταυρό μου να περάσουν τα πουλιά από όμοια απόσταση . Για τον ψαρά , δεν χρειάστηκε τέτοια προσέγγιση . 

  

sketch-1637122547861.jpg

sketch-1637122552969.jpg

sketch-1637122563147.jpg

    Συν δύο ακόμη , αν και ξεφύγαμε από το αρχικό θέμα για τα καλά , με την D610 στην πρώτη ένα crop από τον 75 - 300 , ενώ στην δεύτερη μία σκέτη από τον Tokina .

     Και φυσικά η σύγκριση των δύο , όπου αν ανοίξει και το lens hood του Tokina το πράγμα αποκτάει γελοίες διαστάσεις , ώστε να ξέρετε τι σας περιμένει .

sketch-1637124049047.jpg

sketch-1637124222091.jpg

sketch-1637124053853.jpg

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, babisskg είπε

 αποκορύφωμα την D850 , η οποία δουλεύει απλά με τα πάντα . Το επόμενο τελικό βήμα θα είναι αυτή ΜΑΛΛΟΝ με αλληθώρισμα προς μία D500 . 

Μπάμπη, χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος, θα θέσω απλά έναν προβληματισμό για να κατευθύνεις την έρευνα αγοράς σου, πριν αγοράσεις οτιδήποτε άλλο σε nikon.

Η D850 σε DX mode, είναι ακριβώς μία D500. Δεν χρειάζεσαι τίποτε άλλο σε nikon dslr με μια D850 . Έχει μάλιστα και καλύτερα iso η D850 . 

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

ιαβαζω ξανα με περισσότερο προσοχή το ξεκίνημα του ποστ αλλα και τον τίτλο. Για βαθος πεδίου. 

Μήπως τελικα δεν φταίει καπου ο φακός και δεν τον εχεις τερματισει σε δυνατότητες και εχει και αλλα να δώσει; 

Βαθος πεδίου..θέλεις μεγαλύτερο βαθος πεδιου; πιο πολλα πράγματα εστιασμένα απο εμπρός μεχρι πισω; Μήπως η τεχνική focus stacking ειναι η λύση; Μήπως κλείνεις παρα πολύ το διαφραγμα να αυξήσεις το βαθος πεδιου και αναγκαστικά πεφτεις πανω στο φαινόμενο του diffraction και εχεις πιο soft αποτέλεσμα; 

Μακρυνα πλανα..ποσο μακρυνα;!

Και που εχει γινει το focus? Σε αυτα ή σε κατι αλλο πιο μπροστά πιο πισω; Ατμόσφαιρα καθαρη;

Και ποσο sharp αναζητάμε να είναι κάτι με ευρυγώνιο στα 10 έτη φωτος μακρυά τελικά;!..

Η τεχνική της υπερεστιακης μηπως βοηθάει και αυτη εαν θέλεις μια λήψη; 

Μήπως ο φακος να θέλει καλιμπραρισμα με το σωμα, να εχει καποιο front/back focus?

Να ξεχνάς την σταθεροποίηση επανω στο τριποδο ανοικτή; Δύσκολο..απλα το αφησα και αυτο εδω γιατι θα μεινει το κείμενο και για αλλους!

Το πιο πιθανόν να τα εχεις εξαντλήσει ολα αυτα, απλά να τα προσθέσω στη κουβέντα! 🙂

  καλημέρα, το όλο σκεπτικό της σκέψης μου ήταν για κάτι καλύτερο και - φθηνό  προς το παρόν - στα μικρά εστιακά μήκη, δεδομένων των αναγκαστικών περιορισμών  που έχει ένας -  ακόμα - και καλός zoom.  Θαυμάζω φωτο π.χ. στο flickr (όπου ανεβάζω καμμιά φωτ/α τον τελευταίο χρόνο - γιατί να το  κρύψομεν 'αλλωστε)  απ΄΄ τον nikon 24mm f1.8g  και με εντυπωσιάζει η ευκρίνεια του ακόμα και στις νυχτερινές ή απ'' τον tokina 11- 16 dx f2.8.                            Σε άλλο forum φωτ/κο ελληνικό πριν καιρό, σε συζήτηση για ευρυγώνιους  σταθερούς παλαιότερους nikon 20/24/28 Ai & Ai-s είχε αναφερθεί πώς για την ίδια εστιακή απόσταση αυτός (πιθανόν επαγγελματίας) π. χ. στα 24mm άλλον  24αρη  δούλευε για κοντινά πλάνα και άλλον 24αρη για ευκρίνεια μακριά. Θεωρώ ότι έχει βάση αυτή η άποψη.. εδώ βέβαια μπαίνει και το οικονομικό ζήτημα..                                                                                                                                                   Την τεχνική του fokus stackihg δεν την χρησιμοποιώ -ούτε πρόγραμμα έχω -  αλλά δεν με απασχολεί κιόλας - χωρίς παρεξήγηση αυτό έτσι; - αν και αναγνωρίζω την αισθητή διαφορά στην τελική εικόνα , ούτε βέβαια είμαι κατά της εξέλιξης ή της τεχνολογίας..  για την όποια βασική επεξεργασία κάνω , έχω ένα παλαιότερο πρόγραμμα της nikon (είμαι ακόμα στα windows 7!) Eχω  δοκιμάσει διάφορες τεχνικές  , αλλά πιθανότατα ζητάω περισσότερα από έναν ήδη καλό φακό.. και εννοείται πως  το vr είναι κλειστό στο τρίποδο..  Το μόνο που θα πρέπει να δω είτε απ'' το μενού της μηχανής ή σε servis το θέμα του front/back fokus .

 

4 ώρες πριν, babisskg είπε

  Δεν πολυθέλω πλέον τους ζουμ ταρατατζούμ κλπ ......... η επιλογή ανάμεσα τους μοιάζει πλέον δύσκολη υπόθεση , ποιός είναι πιο χρήσιμος , ποιά φίρμα έχει την καλύτερη λύση και για ποιά μηχανή , ποιό εύρος εστιακών αποστάσεων είναι το πλέον κατάλληλο κάτι που καταλήγει τελικά στην λογική πίσω από την χρήση ενός τέτοιου , όπου δλδ αντικαθιστά κάποιους prime με τις ανάλογες υποχωρήσεις . Πλέον προτιμώ πολύ περισσότερο τις prime λύσεις και εδώ έρχεται και το F mount να προσθέσει αξία , αφού μέσα στα χρόνια αποδείχθηκε μία " σταθερά " και για τέτοιες λεπτομέρειες , με αποκορύφωμα την D850 , η οποία δουλεύει απλά με τα πάντα . Το επόμενο τελικό βήμα θα είναι αυτή ΜΑΛΛΟΝ με αλληθώρισμα προς μία D500 .

 απ΄΄ ότι φαίνεται η λύση των prime φακών είναι η πιο αποδοτική φωτογραφικά ίσως και οικονομικά, αλλά ας όψεται αυτή η άτιμη η ευελιξία των zoom.. εξαιρούνται οι εξωτικές λύσεις των 24 -70 ή 70 -200 f2.8..  και πάλι ευχαριστώ.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...