Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

1 ώρα πριν, leotzian είπε

Γεια σε όλους, και συγνώμη για το μακροσκελές αλλά θέλω να αναλύσω την περίπτωση μου, για οποιαδήποτε βοήθειά σας, λόγω τις ιδιομορφίας του θέματος μου.
Τον Σεπτέμβριο πέρυσι έκανα διετές συμβόλαιο με την Nοva Energy ( Volton από πίσω ), επειδή ως δικαιούχος ΚΟΤ-Β στο site και στο pdf για τις ομάδες ΚΟΤ αναφερόταν σαφώς, ΟΤΙ MONO για τους KOT,  ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΧΡΕΩΣΗ ΟΤΣ. ( Επειδή έβλεπα μακρυά δεν ήθελα με τίποτε να δεσμευτώ σε εταιρεία με ΟΤΣ). ( Tα οποία έχω και στο αρχείο μου γιατί μετά τις χρεώσεις αποσύρθηκαν από το Site )
Το συμβόλαιο που υπέγραψα ( όπως μου ανέφεραν ) που πάνω γράφει Nova Energy και παρακάτω στους όρους Volton, ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ συνδρομητές, δεν ξεχωρίζει τους KOT, και αναφέρει για ρήτρες.
Μέχρι τον προηγούμενο μήνα, για ένα χρόνο δηλαδή, ήταν όλα όπως τα είχαμε συμφωνήσει, Τώρα μου ήρθε ένας λογαριασμός που μου χρεώνει 37€ ρήτρα, ( Έχω καταναλώσεις γύρω στα 2000KWH το τετράμηνο μαζί με το νυκτερινό ( έχω μετρητή ), σε επικοινωνία μαζί τους ( με την Nova γιατί σε επικοινωνία με την Vοlton μου είπαν οτι ΔΕΝ είμαι πελάτης τους ) δεν γνώριζαν ότι μου χρεώθηκε ΟΤΣ, είχα την διαβεβαίωση ότι θα μου πιστωθεί το ποσόν στον επόμενο λογαριασμό, ΑΛΛΑ από εδώ και πέρα ΘΑ ΕΧΩ χρέωση ΟΤΣ.
Επειδή λαμβάνω δίμηνους λογαριασμούς ΛΟΓΩ ΚΟΤ, ο επόμενος θα είναι τέλη Δεκεμβρίου, και ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ κανείς ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ τι ακριβώς θα μου χρεωθεί.
Ψάχνοντας βλέπω ότι με συμφέρει το HOME ONLINE της ΔΕΗ. 
Αυτό που διάβασα ότι όσοι έχουν ρήτρα ΟΤΣ μπορούν να αλλάξουν πάροχο πριν την λήξη του συμβολαίου χωρίς πρόστιμο ισχύει?
Έχει κανείς παρόμοια περίπτωση με την Nova Enegy?
Πως λέτε να το χειριστώ? διότι μέχρι στιγμής δεν ξέρω αν τελικά μου χρεωθούν ΟΤΣ, και αν ναι πόσο. 
Έχω κάνει καταγγελία στην ΡΑΕ μου έχει σταλεί αριθμός πρωτοκόλλου αλλά τίποτε νέα παραπάνω, έχω κάνει γραπτό αίτημα και στην NOVA αλλά απάντηση καμιά μέχρι στιγμής.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων άπαντες.  

Βιάστηκες χωρίς να μαζέψεις τα αποδεικτικά. Επισυνάπτω:

1) Τιμοκατάλογος Nova KOT Ioύλιος 2020 (χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής).

2) Τιμοκατάλογος Nova KOT Ioύνιος 2021 (χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής).

3) Τιμοκατάλογος Nova KOT Νοέμβριος 2021 (με ρήτρα αναπροσαρμογής καθώς έσβησαν τη γραμμή). Aυτό το PDF δημιουργήθηκε 25 Οκτωβρίου, δε ξέρω πότε ανέβηκε στην ιστοσελίδα... εγώ το πήρα χαμπάρι 4 Νοεμβρίου. Δε ξέρω από ποια ημερομηνία άρχισαν να το εφαρμόζουν.

4) Κώδικας Προμήθειας (νόμος του Κράτους)

 

Κανονικά όταν γίνεται αλλαγή όρων (εφαρμογή ρήτρας αναπροσαρμογής σε σταθερό πρόγραμμα) πρέπει να υπάρχει ειδοποίηση 60 μέρες πριν. (Κώδικας Προμήθειας, Άρθρο 30, παράγραφος 2). Η Nova δε σε ειδοποίησε. Εσύ δηλαδή ενημερώθηκες την ημερομηνία που παρέλαβες το λογαριασμό, οπότε πρέπει να επιμείνεις να σου δωθεί το δικαίωμα να καταγγείλεις τη σύμβαση αζημίως* και να μη χρεωθείς ρήτρα αναπροσαρμογής ούτε 1 μέρα.

*Εννοείται δε στέλνετε καταγγελία της σύμβασης, θα μείνετε χωρίς ρεύμα. Η αλλαγή παρόχου ισοδυναμεί με καταγγελία σύμβασης.

Η Νοva θα υποστηρίξει η σύμβαση σου είναι το Nova Energy το οποίο έχει ρήτρα αναπροσαρμογής και ρήτρα αποχώρησης. Θα υποστηρίξει ότι το Nova ΚΟΤ είναι ξεχωριστή υπηρεσία τιμοκαταλόγου (ειδική χρέωση που διαφέρει απ'τους όρους της σύμβασης σου). Θα υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το νόμο που αφορά το Κοινωνικό Τιμολόγιο, ο πάροχος έχει το δικαίωμα να εφαρμόζει το ΚΟΤ σε όποιο πρόγραμμα επιθυμεί, εν προκειμένω τώρα το εφαρμόζει στο Nova Energy (με ρήτρα αναπροσαρμογής) το οποίο έχεις υπογράψει. Θα υποστηρίξουν ότι είχαν το δικαίωμα να αλλάξουν τον τιμοκατάλογο του ΚΟΤ σύμφωνα με τη διευκρίνση του Άρθρου 30, παραγράφου 3... ότι "Κατ’ εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση".

Εν συνεχεία εσύ:

α) Θα επιμείνεις ότι αλλαγή προγράμματος στο οποίο εφαρμόζεται το ΚΟΤ (από σταθερό πρόγραμμα σε πρόγραμμα με ρήτρα αναπροσαρμογής, απαιτεί ειδοποίηση 60 μέρες νωρίτερα.

β) Ότι η Νοva / Volton παραβίασαν το Άρθρο 35 του Κώδικα προμήθειας όπου αναφέρει ότι "Η εξυπηρέτηση των Ευάλωτων Πελατών* πραγματοποιείται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα. Ο Προμηθευτής υποχρεούται να λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα για την ενημέρωση και εξυπηρέτηση των Πελατών αυτών". Αυτοί δεν έλαβαν όλα τα κατάλληλα μέτρα και δε σε ειδοποίησαν εγκαίρως.

*Ως δικαιούχος ΚΟΤ, ανήκεις στους ευάλωτους πελάτες.

Ειδικά για το τελευταίο, μπορείτε να ζητήσετε απ'τη ΡΑΕ και την εφαρμογή ποινικής ρήτρας εις βάρος του παρόχου σύμφωνα με το Άρθρο 29 του κώδικα προμήθειας, αν δε δεχτούν να σας σβήσουν τη ρήτρα αναπροσαρμογής και τη ρήτρα αποδέσμευσης.

------------------------------------------

Κανονικά για αμφισβήτηση χρεώσεων πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη διαδικασία:

- Αμφισβήτηση στον πάροχο συμπληρώνοντας το αντίστοιχο PDF από τα "Χρήσιμα Έντυπα". Αν δεν έχει η Nova, τότε συμπληρώστε της Volton.

- Aποστολή με ταυτόχρονη προώθηση σε Nova και Volton για να μη σας κάνουν μπαλάκι.

- Αναμονή απάντησης 10 μέρες. Αν δεν απαντήσουν ή αν απαντήσουν αρνητικό, τότε καταγγελία στo ΜyRAE (εκεί νομίζω έχει μόνο volton στις επιλογές? )

Στο MyRAE μπορείτε να ανεβάσετε ένα PDF 3.5ΜΒ (κλείστε το adblock). Eνώστε δηλαδή όλα τα δικαιολητικά (λογαριασμό, τιμοκαταλόγους, ταυτότητα) σε 1 PDF... αν βγει μεγαλύτερο από 3.5ΜΒ κάντε το Print σε PDF (gray scale - κλίμακα του γκρι) για να μικρύνει.

Όταν απαντήσει ο πάροχος δεν πατάτε ποτέ το πράσινο γιατί θα ολοκληρωθεί αυτομάτως το αίτημα.

Πατάτε λοιπόν μόνο το κόκκινο (μη αποδοχή απάντησης) και σας δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσετε σχόλια και να ανεβάσετε επιπλέον PDF.

-------------------------------------------

Eπειδή οι προθεσμίες για το MyHome Online τρέχουν (είναι διαθέσιμο μέχρι 31/12 και η αλλαγή παρόχου συνήθως παίρνει καμιά 15ριά μέρες)... θα πρέπει άμεσα να αποφασίσετε πώς θα διαχειρίστε τη κατάσταση.

- Ή θα ακολουθήσετε τη προβλεπόμενη διαδικασία προσπαθώντας να συμφωνήσετε τη μη εφαρμογή ρήτρας αναπροσαρμογής και την αποχώρηση αζημίως... ή ακόμα και να περιμένετε τη παρέμβαση της ΡΑΕ. Αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα και μπορεί να μη προλάβετε να ενεργοποιήσετε το MyhomeOnline.

- Ή θα κάνετε άμεσα αίτηση για το MyhomeOnline https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/promo/myhomeonline αλλά θα χρεωθείτε στη ΝΟVA ρήτρα αναπροσαρμογής και ρήτρα αποδέσμευσης απ'το Nova energy και θα περιμένετε τη ΡΑΕ να σας δικαιώσει ώστε να πιστωθούν τα ποσά. Δηλαδή θα πρέπει να πληρώσετε ότι μαλακία χρεώσουν στον τελικό λογαριασμό και μετά όταν δικαιωθείτε να τα πάρετε πίσω. Διότι αν ο τελικός λογαριασμός της Nova μείνει απλήρωτος, ρισκάρετε να στείλουν στο ΔΕΔΔΗΕ αίτημα για διακοπή της παροχής.

01. Nova-Energy_Kinoniko-Oikiako-Timologio_site_final-16072020_0.pdf 02. Nova Energy_Koinoniko Oikiako Timologio_Jun21.pdf 03. nova-energy_koinwniko-oikiako-timologiov_site_nov-21.pdf 04. Kώδικας Προμήθειας.pdf

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστά ... Κάτσε να πιάσω το comment... να κάνω edit μετά.

EFA Fix Power Home + Ενεργοποίηση ΚΟΤ = Power KOT με ρήτρα αναπροσαρμογής

22 Σεπτεμβρίου

Λοιπόν... για ΕΦΑ + ΚΟΤ δώστε βάση...

Εmail ακόμα δεν είχαν στείλει στο φίλο μου οπότε ξαναπήραμε τηλέφωνο.

Οι συμβάσεις που στέλνουν προς υπογραφή είναι οι Γενικοί Όροι και Ειδικοί Όροι ΕFA Fix Power Home (3.5 πάγιο, χωρίς ΟΤΣ).

Το ΚΟΤ όμως έχει πάγιο 7 ευρώ αντί για 3.50, όπως έχουν ενημερώσει.

Ρωτάω λοιπόν με ποιον τρόπο θα συμφωνηθεί αυτό μεταξύ παρόχου και πελάτη; Σίγουρα όχι με τα λόγια και δε γίνεται έτσι από μόνοι τους να βάλουν πάγιο 7 ευρώ χωρίς να υπάρχει αναφορά σε κάποια σύμβαση.

Μου λέει ότι όντως θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστή σύμβαση (αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει)... κι ότι η συγκεκριμένη χρέωση των 7ευρώ έτσι ορίζεται απ'τη Volton.

Το θέμα είναι ότι στο ειδικό έγγραφο που έχει η Volton για το δικό της ΚΟΤ, λέει 7ευρώ πάγιο + ρήτρα προσαρμογής.

1.jpg.e952140a1aaf4ab1b205a9d6d84a06c6.jpg.9f2d86614f92da686620af1d739a37dc.jpg

Οπότε δημιουργείται το εύλογο ερώτημα (εάν σύντομα φτιάξει και η EFA τους ειδικούς όρους για ΚΟΤ) τι θα ισχύει; Οι ειδικοί όροι απ'το EFA Power Fix θα υπερισχύουν των ειδικών όρων του EFA KOT; Ή οι ειδικοί όροι τoυ ΕFA KOT θα υπερισχύουν των ειδικών όρων του EFA Power Fix. 😄 Προφανώς το 2ο (εφόσον το πάγιο θα είναι 7 ευρώ και όχι 3.5) άρα θα υπάρχει και ρήτρα προσαρμογής στο ΚΟΤ;

Η εκπρόσωπος προσφέρθηκε να στείλει γραπτώς σε email ότι α) το ΚΟΤ θα συνδιαστεί με το EFA Power Fix , β) το πάγιο θα είναι 7 ευρώ αντί για 3.5 και γ) δε θα έχει ρήτρα προσαρμογής. Αλλά ποιος εγγυάται αυτό θα τηρηθεί;

---------------------------------------------------------------------------------------------

23 Σεπτεμβρίου

And the plot thickens...

Πήρα τηλέφωνο τη Volton (!!!) για να ζητήσω διευκρινίσεις για την EFA. :blink:

Ο εκπρόσωπος μού είπε το ότι ΚΟΤ της ΕFA, είναι ίδιο με το KOT της Volton. Aυτοί το παρέχουν με τους παρακάτω όρους:

https://volton.gr/wp-content/uploads/2021/09/Συνοδευτικό-Έντυπο-Προγραμμάτων-Volton-Fixed-KOT_VOLTON_Sept21-002.pdf

Επιβεβαίωσε ότι σε περίπτωση ενεργοποίησης του ΚΟΤ, oι συγκεκριμένοι όροι θα υπερισχύουν οποιουδήποτε εμπορικού προγράμματος της ΕFA. Δηλαδή 7 ευρώ πάγιο, διαφορετική τιμή προμήθειας, ρήτρα προσαρμογής και το μόνο που θα ισχύει απ'το εμπορικό πρόγραμμα της ΕFA θα είναι η δέσμευση.

Άντε τώρα βγάλτε άκρη τι πραματικά ισχύει. Όσοι πήγατε, το να περιμένετε να βγει λογαριασμός δεν είναι λύση. Πρέπει να πάρετε σαφείς απαντήσεις τώρα. Ζαλίστε τους στα τηλέφωνα και τους μεν και τους δεν. (Volton 216 3001000)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9 Oκτωβρίου (comment απ'τον συμφορουμήτη Incepted)

Ενα 8μηνο στην Efa με ΚΟΤ και ενω εχω υπογραψει στο fixed προγραμμα τους , μου κανουν πεταπηδηση απο την αρχη στο POWER KOT χωρις να μου εχουν στειλει καθολου ορους του προγραμματος , ουτε να με ρωτησουν εαν δεχομαι. Ενω τους παιρνω 2-3 τηλεφωνα και μου επιβεβαιωνουν οτι το Power KOT δεν εχει Ρητρα (οντως εως τους 3 υπολοιπους λογαριασμους δεν ειχα ρητρα , επαναπαφθηκα , λεω δικιο θα εχουν ) , βγαινει ο εκκαθαριστικος σημερα με 90 ευρω καπελο τη Ρητρα . Τι κανουμε; Ιδεες ; 

42.png.11c9ee863ca63211c4dba459796234e6.png

 

-----------------------------------------------------------------------

9 Οκτωβρίου (απάντηση δική μου)

Power KOT... μάλιστα. Με πάγιο 7 ευρώ. Λύθηκε το μυστήριο για το οποίο έφαγα καμιά βδομάδα χωρίς καν να ενδιαφέρομαι άμεσα, αλλά κάποιοι εδώ πέρα δεν ήθελαν να ακούσουν και αρκέστηκαν σε υποσχέσεις.

Eίναι δυνατόν ρε παιδιά να αποδέχεστε να χρεώνεστε 7 ευρώ πάγιο το μήνα, χωρίς να το έχετε υπογράψει; Από πού προκύπτει η χρέωση, στη τύχη βάζουν 7 ευρώ; Φυσικά και υπάρχει ξεχωριστό έντυπο ΚΟΤ... είτε ειδικών όρων, είτε σε μορφή τιμοκαταλόγου. Άντε να αποδείξετε τώρα ότι δεν είστε ελέφαντες.

Περαστικά και σε όσους έβαλαν Νova KOT (ανάποδη περίπτωση), υπογράφοντας εις γνώσιν τους πρόγραμμα με ρήτρα αναπροσαρμογής (Νοva Energy) για να έχουν σταθερό ΚΟΤ βάσει απλού τιμοκαταλόγου. Που μόλις αλλάξει ο τιμοκατάλογος του  ΚΟΤ κάποια στιγμή και καταργηθεί η σταθερή χρέωση... θα ξεμείνετε με ΚΟΤ στο Nova Energy με φουλ ρήτρες.

------------------------------------------------------------------

Ούτε ο Μάντης Κάλχας να' μουνα...

CF84CEB5CEBBCEB9CEBACEBF-1.jpg.24996ec6191dbc0330a73763479505a9.jpg

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

α) Θα επιμείνεις ότι αλλαγή προγράμματος στο οποίο εφαρμόζεται το ΚΟΤ (από σταθερό πρόγραμμα σε πρόγραμμα με ρήτρα αναπροσαρμογής, απαιτεί ειδοποίηση 60 μέρες νωρίτερα.

  δεν νομίζω να πιάσει το συγκεκριμένο μιας και προβλέπονταν ρήτρα όσο λέει στο συμβόλαιο

22 λεπτά πριν, leotzian είπε

Το συμβόλαιο πως έγραψα γράφει για ρήτρα αλλά αλλά η συμφωνία ήταν ότι οι ΚΟΤ δεν θα έχουν ρήτρα αλλιώς δεν θα πήγαινα εκεί

βέβαια απο τη στιγμή που το είχαν στη σελίδα χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής , έχει καλό πάτημα

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ φίλε μου που έχω ανοίξει θέμα στην ΡΑΕ βιάστηκα όπως λες τι κάνω?
Έχει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα με εμένα και πως το έχει διαχειριστεί?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, leotzian είπε

Εγώ φίλε μου που έχω ανοίξει θέμα στην ΡΑΕ βιάστηκα όπως λες τι κάνω?
Έχει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα με εμένα και πως το έχει διαχειριστεί?

Eίχε επιλογή Nova ή όχι; Volton διάλεξες; Εκεί δεν τους παίρνει να κάνουν μαλακίες... πιστεύω εντός 10 ημερών θα σου απαντήσουν. Πατάς μετά το κόκκινο, γράφεις επιπλέον σχόλια και ανεβάζεις σε pdf ότι θες...δες οδηγίες επάνω.

13 λεπτά πριν, korakios είπε

  δεν νομίζω να πιάσει το συγκεκριμένο μιας και προβλέπονταν ρήτρα όσο λέει στο συμβόλαιο

βέβαια απο τη στιγμή που το είχαν στη σελίδα χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής , έχει καλό πάτημα

Γι'αυτό πρέπει να πατήσει και στο Άρθρο 35 ως ευάλωτος καταναλωτής. "Ο Προμηθευτής υποχρεούται να λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα για την ενημέρωση και εξυπηρέτηση των Πελατών αυτών". Η ενημέρωση στο λογαριασμό που ακολουθεί τη τροποποίηση, δύναται. Μπορούν αν θέλουν να ειδοποιούν νωρίτερα... ενώ για τους ευάλωτους έχουν την υποχρέωση να το πράξουν.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου εγώ έστειλα στην Nova και στην ΡΑΕ 27/10/ από Nova ουδέν νεώτερο μέχρι και σήμερα, η ΡΑΕ στις 3/11/ μου έστειλε ότι πρωτοκολλήθηκε 3/11/ , από εκεί και πέρα τίποτε.
Ήθελα να ρωτήσω έχουν προκύψει νέα στοιχεία όπως και αυτά όλα που μου έστειλες για νόμους pdf κτλ, οπότε να περιμένω καλύτερα, η  να ξανακάνω καταγγελία ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν με αφήνει το σύστημα
Να ξεναέστελνα στη Nova και στην Volton ( που δεν έχω στείλει ) την καταγγελία, γιατί όταν πήρα τηλέφωνο την volton μου είπαν ότι ΔΕΝ είσαι πελάτης μας μίλα με την Nova.
O καταμετρητής θα περάσει 20/12/ γίνεται να κάνω αίτηση στην ΔΕΗ τώρα επειδή έχει και 30€ δώρο η πρέπει να περιμένω μέχρι τότε? 

Σκέφτομαι να μεταφερθώ στην ΔΕΗ να πληρώσω το 100€ ρήτρα αποχώρησης ελπίζοντας να με δικαιώσει η ΡΑΕ 

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις έμπλέξα θα έλεγα, πήγα εκεί μόνο και μόνο λόγω του ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΡΗΤΡΑ ΟΤΣ λόγω ΚΟΤ

 

Φίλε @ekrepali ποιό από τα παρακάτω χρήσιμα έντυπα να συμπληρώσω να στείλω για πες μου σε παρακαλώ?

https://volton.gr/xrisima-entipa/

Επεξ/σία από leotzian
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, leotzian είπε

Φίλε μου εγώ έστειλα στην Nova και στην ΡΑΕ 27/10/ από Nova ουδέν νεώτερο μέχρι και σήμερα, η ΡΑΕ στις 3/11/ μου έστειλε ότι πρωτοκολλήθηκε 3/11/ , από εκεί και πέρα τίποτε.
Ήθελα να ρωτήσω έχουν προκύψει νέα στοιχεία όπως και αυτά όλα που μου έστειλες για νόμους pdf κτλ, οπότε να περιμένω καλύτερα, η  να ξανακάνω καταγγελία ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν με αφήνει το σύστημα
Να ξεναέστελνα στη Nova και στην Volton ( που δεν έχω στείλει ) την καταγγελία, γιατί όταν πήρα τηλέφωνο την volton μου είπαν ότι ΔΕΝ είσαι πελάτης μας μίλα με την Nova.
O καταμετρητής θα περάσει 20/12/ γίνεται να κάνω αίτηση στην ΔΕΗ τώρα επειδή έχει και 30€ δώρο η πρέπει να περιμένω μέχρι τότε? 

Σκέφτομαι να μεταφερθώ στην ΔΕΗ να πληρώσω το 100€ ρήτρα αποχώρησης ελπίζοντας να με δικαιώσει η ΡΑΕ 

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις έμπλέξα θα έλεγα, πήγα εκεί μόνο και μόνο λόγω του ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΡΗΤΡΑ ΟΤΣ λόγω ΚΟΤ

 

Φίλε @ekrepali ποιό από τα παρακάτω χρήσιμα έντυπα να συμπληρώσω να στείλω για πες μου σε παρακαλώ?

https://volton.gr/xrisima-entipa/

Μην περιμενετε να σας απαντησει γρηγορα η ΡΑΕ... Εχει πηξει στις καταγγελειες... Θα αργησει..Ειναι πολυ λεπτο το θεμα αυτο.. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, leotzian είπε

Φίλε @ekrepali ποιό από τα παρακάτω χρήσιμα έντυπα να συμπληρώσω να στείλω για πες μου σε παρακαλώ?

https://volton.gr/xrisima-entipa/

Aμφισβήτη χρεώσεων. Αλλά αφού σου λένε να απευθυνθείς στη Nova και όχι σε αυτούς, άντε βγάλε άκρη.

Το τι θα κάνεις με τη ΔΕΗ και πότε, δικό σου θέμα. Τα έγραψα.

Δημοσ.

Έκανα αίτηση αλλά μου έβγαλε την ψυχή στο τελευταίο βήμα με την πάγια εντολή, και αφού τα είχα κάνει όλα δεν έπαιρνε την πιστωτική ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ  μία Visa, 5 φορές το έκανα , όλα σωστά η κάρτα ΔΕΝ χρωστά τίποτε, δοκίμασα και μια Diners τίποτε Alpha Bank και οι 2, στο τέλος για να μην τα ξανακάνω όλα αύριο από την αρχή, είχα βγάλει και photo από μετρητή κτλ έβαλα  την χρεωστική της ίδιας τράπεζας και την πήρε μια χαρά, τελείωσα, τώρα όταν θα επικοινωνήσω με ΔΕΗ και με Alpha, θα κοιτάξω αν μπορέσω να γυρίσω την πιστωτική για πάγια, ειδεμή ας μείνει έτσι.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, leotzian είπε

Αν είναι νόμιμα τα παραπάνω να το πατησω το πράσινο να το  κλείσω να κατοχυρώσω αυτά που κέρδισα.

αν μπορείς πόσταρε εδώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@leotzian

  

3 ώρες πριν, leotzian είπε

Παιδιά μια βοήθεια μετά από επικοινωνία μεσω ραε με τον προμηθευτή κατάφερα να πάρω 36ευρω περίπου απο την αρχική ρήτρα που μου χρεώθηκε στον πρώτο λογαριασμό που το πηρα χαμπάρι και να φυγω αζημιως, τωρα σαν επιλογη έχω αποδοχή η κόκκινο μη αποδοση και κλείσιμο, τι κανω? σας γραφω την απαντηση

Σχετικά με την προσήκουσα ενημέρωση για την ρήτρα προσαρμογής, αυτή συμπεριλήφθηκε στον εκδοθέντα λογαριασμό 20.10. Ως εκ των άνω, σύμφωνα με τον ΚΠΗΕ (άρθρο 30) ισχύουν τα εξής : Για την τροποποίηση όρων της Σύμβασης Προμήθειας, ο Προμηθευτής υποχρεούται σε ατομική ενημέρωση των Πελατών του. Η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον εξήντα (60) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και, εφόσον είναι δυνατό και επαρκές, σε ειδικό πεδίο του Λογαριασμού Κατανάλωσης ή σε χωριστό έντυπο που διαβιβάζεται με αυτόν. Κατ’ εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση., όπως συνέβη και στην περίπτωση των πελατών ΚΟΤ. Επιπρόσθετα, υπάρχει το δικαίωμα του προμηθευτή να εφαρμόσει τους όρους αναπροσαρμογής χρεώσεων βάσει των Γενικών Όρων Σύμβασης(6.Αναπροσαρμογή Χρέωσης Προμήθειας). Κλείνοντας, στο πλαίσιο συμβιβαστικής επίλυσης της εν λόγω διαφοράς, προβήκαμε ήδη στις απαραίτητες ενέργειες και δεν χρήζει κάτι περαιτέρω προς αφαίρεση ή κάποια επικείμενη πίστωση. Βρισκόμαστε στην διάθεση σας για οτιδήποτε περαιτέρω.

Δηλαδή λογαριασμός 20/10 μου ψιλοχρεωνουνε μια ρήτρα 35 ευρω τοτε καταλαβαίνω οτι άλλαξε το καθεστώς δεχτηκανε να μου την πιστωσουν αλλα απο τον Αύγουστο μεχρι που πηγα ΔΕΗ 26/11/ ειχα καταναλωσει 1500Kwh, 1000 την ημερα που ενημερώθηκα με τον λογαριασμό του Οκτωβρίου ζήτησα μηπως δεν μου χρεώσουν ρήτρα για τις 1000 αλλα δεν...  τι να κανω αν πατήσω το κόκκινο κλείνει και τι γινεται?

Αν είναι νόμιμα τα παραπάνω να το πατησω το πράσινο να το  κλείσω να κατοχυρώσω αυτά που κέρδισα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δηλαδή αν δίνεις μετρήσεις ΜΟΝΟ μεσω ebill ούτε κοτ υπολογίζετε ούτε τυχον επιδοτήσεις, και γίνεται εκκαθάριση με την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ στο τετράμηνο, αυτό είναι σίγουρο? αν ναι το μόνο που κερδίζουμε είναι να μην βαλουν έναντι οτι θέλουν αλλα τι εχουμε πραγματικά καταναλώσει και ολη η εκκαθάριση θα γινει στο τετράμηνο, γιατί ξέρω οτι οταν η μέτρηση δοθεί στον ΔΕΔΔΗΕ στο δίμηνο γίνεται κανονική εκκαθάριση σε ολα.

 

Αν πατήσεις πράσινο κλείνει ο συμβιβασμός και δε μπορείς να διεκδικίσεις κάτι περαιτέρω.

Για να διεκδικίσεις όλη τη ρήτρα αναπροσαρμογής πατάς το κόκκινο και γράφεις ότι:

"Γνωρίζω ότι η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση, όμως αυτό δεν ισχύει για πελάτες ΚΟΤ καθώς το Άρθρο 35 του ΚΠΗΕ ορίζει πως είστε υποχρεωμένοι να λαμβάνετε κάθε δυνατόν μέτρο για την ενημέρωση των ευάλωτων καταναλωτών. Έπρεπε να με είχατε ενημερώσει για την τροποποίηση άμεσα με ατομική ειδοποίηση και όχι στον λογαριασμό που ακολουθούσε την τροποποίηση. Εφόσον η ενημέρωση μου έγινε στις 20/10, θεωρώ ότι δε πρέπει να χρεωθώ ρήτρα αναπροσαρμογής ως και τις 19/10."

---------

Έκανα edit την ημερομηνία... το NOVA KOT είναι τιμολόγιο προμήθειας μπορούν να το αλλάξουν άμεσα εφόσον έχεις ήδη υπογράψει ρήτρα αναπροσαρμογής στο Nova Εnergy. Τα υπόλοιπα ισχύουν όπως τα έγραψα.

Επεξ/σία από ekrepali

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...