Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους! Θα εκτιμούσα τις γνώμες όσων γνωρίζουν και ίσως μπορούν να βοηθήσουν. Είμαι κάτοχος Peugeot 106 16v rallye μονοφυσο, το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία περίπου για 6 μήνες με αποτέλεσμα να πέσει η μπαταρία όπως είναι λογικό και κάναμε το λάθος να προσπαθήσουμε να το βάλουμε σπρωχτο σκαστό με αποτέλεσμα να μην πάρει. Μπήκε καινούργια μπαταρία αλλά δεν παίρνει μπρος. Μιζαρει αλλά παίρνει,δεν δίνει εντολή στην αντλία στο γύρισμα του διακόπτη και δεν έχει σπίθα στα μπουζί. Επισης δεν αναβει το check engine (ισως Καμμένο λαμπάκι) ούτε ανάβει κάποιο κλειδί στην περίπτωση που κλείδωνε το immobilizer.Έχω αλλάξει και δοκιμάσει τα εξής:

1 αλλαγή ρελε κάτω από τον εγκέφαλο (μεταχειρισμένο) και δοκιμή με 12v και οπλίζει κανονικά

2 αλλαγή αισθητήρα θέση στροφάλου (Μεταχειρισμένο) 

3 αλλαγή εγκεφάλου με ξεκλείδωτο (μεταχειρισμένο)

4 δοκιμή δεύτερου κλειδιού 

5 δοκιμή αντλίας καυσίμου με 12v και δουλεύει κανονικά,μέτρηση ohm αντλίας 2.0 Ω

6 δεν είναι ενεργοποιημένο το κουμπί ασφάλειας ατυχήματος 

7 οι γείωσεις είναι εντάξει 

8 οι ασφαλείες είναι όλες εντάξει 

Έγιναν οι εξής μετρήσεις με πολυμετρο με διακοπτη ανοικτο σε:

1 Φυσα εγκεφάλου έχοντας τάση μόνο σε 4-5 pins στα υπόλοιπα 0v

2 φυσα ρελε έχοντας τάση σε 4 pins στα υπόλοιπα 0v

3 φυσα πολλαπλασιαστή 0V καθώς μίζαρει

4 μέτρηση ασφαλειών έχοντας ταση μόνο σε σύστημα ψύξης και φώτα

5 μέτρηση στην φυσα αντλίας καυσίμου καθώς μιζαρει 0.10v

Αυτο που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι αφου κλείνω τον διακόπτη μετά από περίπου 5 δευτερόλεπτα δίνει για μια στιγμή ταση στην αντλία κανονικά 11v και ακούγεται σαν να δουλεύει στιγμιαία και ταυτόχρονα ακούγεται ένας ηχος από το ρελε σαν να ξεοπλοζει ας πουμε και από τον εγκέφαλο και  εκεί υπάρχει ταση κανονικά για στιγμή όπως ακριβως και στην αντλία. Κατά τα αλλά δουλεύουν τα πάντα εσωτερικά και ξεκλειδώνει-κλειδώνει κανονικά με το κουμπί στο κλειδί.  Κάθε γνώμη και συμβουλή είναι χρήσιμη παιδιά ώστε να λυθεί το μυστήριο! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
5 ώρες πριν, S0nam είπε

Καλησπέρα σε όλους! Θα εκτιμούσα τις γνώμες όσων γνωρίζουν και ίσως μπορούν να βοηθήσουν. Είμαι κάτοχος Peugeot 106 16v rallye μονοφυσο, το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία περίπου για 6 μήνες με αποτέλεσμα να πέσει η μπαταρία όπως είναι λογικό και κάναμε το λάθος να προσπαθήσουμε να το βάλουμε σπρωχτο σκαστό με αποτέλεσμα να μην πάρει. Μπήκε καινούργια μπαταρία αλλά δεν παίρνει μπρος. Μιζαρει αλλά παίρνει,δεν δίνει εντολή στην αντλία στο γύρισμα του διακόπτη και δεν έχει σπίθα στα μπουζί. Επισης δεν αναβει το check engine (ισως Καμμένο λαμπάκι) ούτε ανάβει κάποιο κλειδί στην περίπτωση που κλείδωνε το immobilizer.Έχω αλλάξει και δοκιμάσει τα εξής:

1 αλλαγή ρελε κάτω από τον εγκέφαλο (μεταχειρισμένο) και δοκιμή με 12v και οπλίζει κανονικά

2 αλλαγή αισθητήρα θέση στροφάλου (Μεταχειρισμένο) 

3 αλλαγή εγκεφάλου με ξεκλείδωτο (μεταχειρισμένο)

4 δοκιμή δεύτερου κλειδιού 

5 δοκιμή αντλίας καυσίμου με 12v και δουλεύει κανονικά,μέτρηση ohm αντλίας 2.0 Ω

6 δεν είναι ενεργοποιημένο το κουμπί ασφάλειας ατυχήματος 

7 οι γείωσεις είναι εντάξει 

8 οι ασφαλείες είναι όλες εντάξει 

Έγιναν οι εξής μετρήσεις με πολυμετρο με διακοπτη ανοικτο σε:

1 Φυσα εγκεφάλου έχοντας τάση μόνο σε 4-5 pins στα υπόλοιπα 0v

2 φυσα ρελε έχοντας τάση σε 4 pins στα υπόλοιπα 0v

3 φυσα πολλαπλασιαστή 0V καθώς μίζαρει

4 μέτρηση ασφαλειών έχοντας ταση μόνο σε σύστημα ψύξης και φώτα

5 μέτρηση στην φυσα αντλίας καυσίμου καθώς μιζαρει 0.10v

Αυτο που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι αφου κλείνω τον διακόπτη μετά από περίπου 5 δευτερόλεπτα δίνει για μια στιγμή ταση στην αντλία κανονικά 11v και ακούγεται σαν να δουλεύει στιγμιαία και ταυτόχρονα ακούγεται ένας ηχος από το ρελε σαν να ξεοπλοζει ας πουμε και από τον εγκέφαλο και  εκεί υπάρχει ταση κανονικά για στιγμή όπως ακριβως και στην αντλία. Κατά τα αλλά δουλεύουν τα πάντα εσωτερικά και ξεκλειδώνει-κλειδώνει κανονικά με το κουμπί στο κλειδί.  Κάθε γνώμη και συμβουλή είναι χρήσιμη παιδιά ώστε να λυθεί το μυστήριο! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

    Έδωσες μπουνιές στην αντλία από κάτω ?

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πολλά μπορεί να είναι. Μας λες ότι η αντλία δουλεύει. Την ώρα που μιζάρεις για ώρα σου έρχεται από την εξάτμιση ή από το μπροστινό μέρος μυρωδιά άκαυτης βενζίνης για να είσαι σίγουρος ότι η η αντλία στέλνει καύσιμο στον κινητήρα;;;

Έβγαλες κάποιο μπουζί μετά από μιζάρισμα ώρας να δεις αν είναι βρεγμένο και αν ο κινητήρας βγάζει από την τρύπα μυρωδιά βενζίνης;;; 

Αν ναι τότε το πρόβλημα είναι ενδεχομένως  ή στο ρεύμα ή στις βαλβίδες. Πριν την ακινησία το αυτοκίνητο λειτουργούσε τέλεια ή είχε πεσμένη απόδοση και έπαιρνε δύσκολα μπροστά;;; Από το συνεργείο τι σου είπαν; Πολλαπλασιαστή έχει ενιαίο ή ξεχωριστό σε κάθε κύλινδρο;;

Θα σου πω περίπτωση με το δικό μου.Μετά από κώλυμα αντλίας για να μην πληρώσω πολλά πήγα σε αλλαγή μόνο του hoofer και όχι ολόκληρης της αντλίας. Για να πάρει μπρος έπρεπε να μιζάρω συνεχόμενα 10-15 και 20 δευτερόλεπτα πολλές φορές. Απελπισία φεύγω και πάω σε άλλο μηχανικό. Το βλέπει μετράει και μου λέει πρόβλημα στην αντλία. Του λέω ότι άλλαξα πρόσφατα χουφερ μου λέει εγώ εκεί βλέπω πρόβλημα. Δεν κρατάει και δεν έχει σωστή πίεση. Ρισκάρω δίνω 320 και πάω σε αλλαγή ολόκληρης της αντλίας με γνήσια. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε το αυτοκίνητο μετά από 1,5 χρόνο περίπου παίρνει με το πρώτο μιζάρισμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Πολλά μπορεί να είναι. Μας λες ότι η αντλία δουλεύει. Την ώρα που μιζάρεις για ώρα σου έρχεται από την εξάτμιση ή από το μπροστινό μέρος μυρωδιά άκαυτης βενζίνης για να είσαι σίγουρος ότι η η αντλία στέλνει καύσιμο στον κινητήρα;;;

Έβγαλες κάποιο μπουζί μετά από μιζάρισμα ώρας να δεις αν είναι βρεγμένο και αν ο κινητήρας βγάζει από την τρύπα μυρωδιά βενζίνης;;; 

Αν ναι τότε το πρόβλημα είναι ενδεχομένως  ή στο ρεύμα ή στις βαλβίδες. Πριν την ακινησία το αυτοκίνητο λειτουργούσε τέλεια ή είχε πεσμένη απόδοση και έπαιρνε δύσκολα μπροστά;;; Από το συνεργείο τι σου είπαν; Πολλαπλασιαστή έχει ενιαίο ή ξεχωριστό σε κάθε κύλινδρο;;

Θα σου πω περίπτωση με το δικό μου.Μετά από κώλυμα αντλίας για να μην πληρώσω πολλά πήγα σε αλλαγή μόνο του hoofer και όχι ολόκληρης της αντλίας. Για να πάρει μπρος έπρεπε να μιζάρω συνεχόμενα 10-15 και 20 δευτερόλεπτα πολλές φορές. Απελπισία φεύγω και πάω σε άλλο μηχανικό. Το βλέπει μετράει και μου λέει πρόβλημα στην αντλία. Του λέω ότι άλλαξα πρόσφατα χουφερ μου λέει εγώ εκεί βλέπω πρόβλημα. Δεν κρατάει και δεν έχει σωστή πίεση. Ρισκάρω δίνω 320 και πάω σε αλλαγή ολόκληρης της αντλίας με γνήσια. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε το αυτοκίνητο μετά από 1,5 χρόνο περίπου παίρνει με το πρώτο μιζάρισμα.

Είσαι απολύτως σίγουρος ότι το αντλιακι ήταν το σωστό για το αμάξι; 

Είσαι απολύτως σιγουρος ότι ξανασυναρμολογηθηκε σωστά η αντλία (υπάρχουν κάτι λαστιχακια, ένα να μην μπει ή να μην κάτσει σωστά....δεν θα έχει σωστή πίεση); 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, _Biohazard_ είπε

Είσαι απολύτως σίγουρος ότι το αντλιακι ήταν το σωστό για το αμάξι; 

Είσαι απολύτως σιγουρος ότι ξανασυναρμολογηθηκε σωστά η αντλία (υπάρχουν κάτι λαστιχακια, ένα να μην μπει ή να μην κάτσει σωστά....δεν θα έχει σωστή πίεση); 

Όχι βέβαια δεν είμαι σίγουρος. Μπορεί ο πρώτος μάστορας να μην έκανε σωστή δουλειά που είναι και το πιο πιθανό γιατί το hoofer ήταν καλή μάρκα όχι κινεζιά και ακριβούτσικο κάπου στα 100 (μόνος το αγόρασα)  και ήταν απόλυτα συμβατό για το δικό μου αμάξι. Από την άλλη τι να λέμε. Παλιά τα αυτοκίνητα ήταν απλά και εύκολα στην λειτουργία και στην επισκευή. Σήμερα ειδικά με τα πολλά ηλεκτρονικά μπορεί για μία απλή βλάβη να αλλάξεις το μισό αμάξι και να μην εντοπίσεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, S0nam είπε

δεν δίνει εντολή στην αντλία στο γύρισμα του διακόπτη και δεν έχει σπίθα στα μπουζί.

Ο συνδυασμός των δύο πραγμάτων σε κατευθύνει. Καλώδια, φίλτρα, μπεκιέρα κλπ.

15 ώρες πριν, S0nam είπε

Έγιναν οι εξής μετρήσεις με πολυμετρο με διακοπτη ανοικτο σε:

1 Φυσα εγκεφάλου έχοντας τάση μόνο σε 4-5 pins στα υπόλοιπα 0v

2 φυσα ρελε έχοντας τάση σε 4 pins στα υπόλοιπα 0v

3 φυσα πολλαπλασιαστή 0V καθώς μίζαρει

4 μέτρηση ασφαλειών έχοντας ταση μόνο σε σύστημα ψύξης και φώτα

5 μέτρηση στην φυσα αντλίας καυσίμου καθώς μιζαρει 0.10v

Αυτο που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι αφου κλείνω τον διακόπτη μετά από περίπου 5 δευτερόλεπτα δίνει για μια στιγμή ταση στην αντλία κανονικά 11v και ακούγεται σαν να δουλεύει στιγμιαία και ταυτόχρονα ακούγεται ένας ηχος από το ρελε σαν να ξεοπλοζει ας πουμε και από τον εγκέφαλο και  εκεί υπάρχει ταση κανονικά για στιγμή όπως ακριβως και στην αντλία.

Η επιβεβαίωση πως τελικά το πρόβλημά σου είναι ηλεκτρολογικό.
Δεν είναι το εξάρτημα αντλία, πολλαπλασιαστής κλπ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...