Arkin Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 31 λεπτά πριν, ooaris είπε Ρε θα φτάνει τα 650 kH/W στο mining ; 600 βγαζουμε τωρα με την 6 σειρα. Η νεες σειρες αν δεν ανεβει η δυσκολια λογικα πρεπει να παιξουν πανω απο 700 eff ανετα.
malakudi Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Σε σχέση με την 6900XT (512GB/sec), η 3080 Ti έχει 80% παραπάνω bandwidth (912,4GB/sec). Θα περίμενε κανείς σε 4Κ να είναι μεγάλη διαφορά, αλλά δεν είναι. Εκεί λοιπόν φαίνεται πόση δουλειά κάνει η cache. Όντως δε ξέρουμε αν 512MB cache θα είναι πολύ καλύτερα από 128MB, υπάρχει ένα όριο στο τι κερδίζεις από cache. Και μόνο όμως ότι μπορεί να μεταφέρει την cache εκτός του βασικού die, θα δώσει τη δυνατότητα για πιο αποδοτική χρήση του die - πχ καλύτερο RT. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, malakudi είπε Cache + tile rendering (για multichip designs) είναι το μέλλον. Η AMD θα τα έχει και τα δύο πρώτη. Δεν είναι κακό να αναγνωρίζουμε την επιτυχία της μιας ή της άλλης εταιρείας. Δεν μιλησε κανεις για αναγνωριση ή μη επιτυχιας. Για την αρχιτεκτονική συζητάμε και κατά πόσο δουλεύει κατω απο ποιες συνθήκες. Αν δεν ειναι αρεστό και το λαμβάνεις ως προσπάθεια μη αναγνώρισης τις επιτυχίας δεν υπαρχει λόγος να συζητάμε και μπορουμε απλα να χαριεντιζομαστε μεταξυ μας για την επιτυχια της οποιαδηποτε εταιρειας... Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2021 από morehp
malakudi Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, morehp είπε Δεν μιλησε κανεις για αναγνωριση ή μη επιτυχιας. Για την αρχιτεκτονική συζητάμε και κατά πόσο δουλεύει κατω απο ποιες συνθήκες. Αν δεν ειναι αρεστό και το λαμβάνεις ως προσπάθεια μη αναγνώρισης τις επιτυχίας δεν υπαρχει λόγος να συζητάμε και μπορουμε απλα να χαριεντιζομαστε μεταξυ μας για την επιτυχια της οποιαδηποτε εταιρειας... Το σχόλιό μου δεν αφορούσε εσένα αλλά posts σαν του @Herald. Εσύ έκανες τεχνική ανάλυση, στην οποία απάντησα παραπάνω (+80% παραπάνω bandwidth η RTX 3080 Ti αλλά ελάχιστα παραπάνω απόδοση). Η AMD έδειξε πως δε χρειάζεται τόσο μεγάλο εύρος διαύλου για να πετύχεις υψηλές επιδόσεις. Το infinity cache ήταν μια πολύ έξυπνη ιδέα που αξίζει αναγνώριση, αυτό είπα. Σε καμία περίπτωση δεν είναι "άρπα κόλλα λύση" που ειπώθηκε, είναι πανέξυπνη ιδέα. 4
john_dr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2021 Χαμηλότερο κόστος παραγωγής, χαμηλότερη κατανάλωση με μια κάποια απώλεια σε επιδόσεις που ίσως να μην είναι και τραγική. Κάποια στιγμή θα χτυπήσει ταβάνι και η Nvidia και θα στραφεί και αυτή στην cache. Εκτός και αν η HBM γίνει πιο φτηνή και από τα στραγάλια. Λογικά και η Intel θα πάει προς τα εκεί, μιας και όπως και η AMD κατασκευάζει επεξεργαστές και μια υπόθεση που κάνω, μπορεί να είναι και εντελώς λάθος υπόθεση, η εμπειρία τους από τους επεξεργαστές με cache θα τους επιτρέψει εύκολα να υλοποιήσουν κάτι ανάλογο με αυτό που έκανε η AMD. Όταν θα υιοθετηθεί από όλους η λύση αυτή, τότε θα πάψει να θεωρείται άρπα κόλλα λύση. Να θυμίσω εδώ ότι η "άρπα κόλλα" λύση της... κόλλας έδωσε την λύση στην Intel πριν 12-14 χρόνια, ενώ η AMD έτρωγε τα μούτρα της με το TLB bug στην προσπάθειά της να μην χρησιμοποιήσει κόλλα, η κόλλα ανέστησε την AMD, την ίδια στιγμή που η Intel βάρεσε ταβάνι στους 10 πυρήνες και τρέχει τώρα να βρει λύση με τετράδες Atom και Thread Directors. 1
neo80 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Η εξέλιξη του H/W είναι εκπληκτική εκεί που υστερούμε είναι στο software. Δείτε πως ένας προγραμματιστής με λίγες γραμμές κώδικα ξεφτίλισε πολυεθνικές https://www.youtube.com/watch?v=hxM8QmyZXtg Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2021 από neo80
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα