Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για πλάκα θα πιάσει 500€ παρά τα προβληματάκια που λες και ότι έχει χλμ αρκετά στην πλάτη του. Και εγώ περίμενα να δω κάποιο σάπιο της πλάκας αλλά στις φώτο που έβαλες "μια χαρά" φαίνεται. 

Προσωπικά σε ανακύκλωση δεν δίνω ούτε πατίνι. 200€ - 300€ θα το πάρουν και από ανταλλακτικά θα βγάλουν ένα σωρό λεφτά. Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως μαζεύουν αυτοκίνητα και βγάζουν λεφτά πουλώντας ανταλλακτικά και φυσικά χωρίς απόδειξη. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κι εγώ νομίζω ότι τα 500 είναι λίγα...

Πόσο να πάνε όσα χρειάζονται αλλαγή; Κανένα 500άρικο; Έχει και πολλά ανταλλακτικά aftermarket σε καλές τιμές...

Τώρα δεν ξέρω ο κινητήρας πως θα είναι στα 380, αφού φλερτάρει με το όριο που βγάζουν αρκετά προβλήματα οι βενζινοκινητήρες και έχει και υγραέριο.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, filarhos είπε

Κι εγώ νομίζω ότι τα 500 είναι λίγα...

Πόσο να πάνε όσα χρειάζονται αλλαγή; Κανένα 500άρικο; Έχει και πολλά ανταλλακτικά aftermarket σε καλές τιμές...

Τώρα δεν ξέρω ο κινητήρας πως θα είναι στα 380, αφού φλερτάρει με το όριο που βγάζουν αρκετά προβλήματα οι βενζινοκινητήρες και έχει και υγραέριο.

Θεωρω ότι με 4 κατοστάρικα το πολύ συμμαζεύεται, αρα και 1000-1100 να το δωσει ειναι καλα για κάποιον που θελει να κανει τη δουλειά του. Το συγκεκριμένο 14αρι μοτερ αν δεν αρχισει να τσιμπάει λάδια παει-δεν εχει θεμα... οταν αρχισει να τσιμπαει η επισκευη ερχεται σε 50000-60000 χλμ. Στη χειρότερη να θελησει μια επισκευη σε 1-2 χρόνια αλλα τα λεφτα του θα τα εχει βγαλει λόγω του υγραερίου...

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, filarhos είπε

Κι εγώ νομίζω ότι τα 500 είναι λίγα...

Πόσο να πάνε όσα χρειάζονται αλλαγή; Κανένα 500άρικο; Έχει και πολλά ανταλλακτικά aftermarket σε καλές τιμές...

Τώρα δεν ξέρω ο κινητήρας πως θα είναι στα 380, αφού φλερτάρει με το όριο που βγάζουν αρκετά προβλήματα οι βενζινοκινητήρες και έχει και υγραέριο.

Το πόσο θα πάνε εξαρτάται και από το τι ακριβώς χρειάζεται, και από το πόσο της πλάκας θα είναι τα ανταλλακτικά που θα επιλέξεις. Και σε κάθε περίπτωση εννοείται aftermarket, τα γνήσια είναι ασύμφορα.

Όσο για τα χλμ του κινητήρα σε συνδυασμό με το υγραέριο δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι "τα έχει φάει τα ψωμιά του", αλλά με τόσα χρήματα δεν νομίζω να βρίσκεις κάτι καλύτερο. Ένα αντίστοιχο με λίγα χλμ (πες 150k) και χωρίς ελλείψεις - ΑΝ το βρεις - σίγουρα θα το πληρώσεις παραπάνω από 2.500€.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν κάνουμε την σούμα το δίνει 1000 + 500 μαζέματα + 1000 για αλλαγή κινητήρα αν χρειαστεί. Είμαστε στα 2500 για τον αγοραστής. Άρα τα ίδια με ένα με 150κ που δύσκολα βρίσκεις.

Υ.Γ. Αναρτήσεις, φρένα χρειάζεται; Πότε έχουν αλλαχτεί; Γιατί κι αυτά είναι 200-300€...

Δημοσ.

Δεν θέλουμε περισσότερα από 500€, είμαστε ρεαλιστές , ξέρουμε τι έχουμε και ότι ζητάει 1-2-3 πράγματα , αν κάτσεις να το ξεψυριζεις τι μπορεί να θέλει θα κάνεις όλο το αμάξι ανακατασκευή , το θέμα είναι να το πάρει κάποιος να βάλει 500-600€ πχ να το συμμαζέψει. 

Τόσο περίπου (600€) είχα δώσει και το punto μου πριν 4 χρόνια κι ο (γνωστός μου) αγοραστής το πήρε για εκμετάλλευση, έβαλε 2-3 πραγματάκια και το έδωσε 1250€ 

Με aftermarket ανταλλακτικά κι έναν μάστορα σωστό γίνεται κάτι. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, filarhos είπε

Αν κάνουμε την σούμα το δίνει 1000 + 500 μαζέματα + 1000 για αλλαγή κινητήρα αν χρειαστεί. Είμαστε στα 2500 για τον αγοραστής. Άρα τα ίδια με ένα με 150κ που δύσκολα βρίσκεις.

Δεν νομίζω... Τα 2.500+ που έγραψα ήταν για αυτοκίνητο χωρίς ελλείψεις και όχι για κάποιο χιλιοχτυπημένο γύρω - γύρω, άσε που όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο θα συνεχίσει να είναι αρκετά ταλαιπωρημένο, άσε που κανένας δεν πρόκειται να μπει σε τέτοια διαδικασία εκτός και αν συνολικά του βγει φτηνότερα από όσο θα πλήρωνε ένα άψογο.

3 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν θέλουμε περισσότερα από 500€, είμαστε ρεαλιστές , ξέρουμε τι έχουμε και ότι ζητάει 1-2-3 πράγματα , αν κάτσεις να το ξεψυριζεις τι μπορεί να θέλει θα κάνεις όλο το αμάξι ανακατασκευή , το θέμα είναι να το πάρει κάποιος να βάλει 500-600€ πχ να το συμμαζέψει. 

Τόσο περίπου (600€) είχα δώσει και το punto μου πριν 4 χρόνια κι ο (γνωστός μου) αγοραστής το πήρε για εκμετάλλευση, έβαλε 2-3 πραγματάκια και το έδωσε 1250€ 

Με aftermarket ανταλλακτικά κι έναν μάστορα σωστό γίνεται κάτι. 

Έτσι ακριβώς, αν κάποιος δεν έχει πολλές απαιτήσεις και δώσει 500 σε σένα και χαλάσει άλλα 500-600 για να φτιάξει τα βασικά, μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του, τουλάχιστον προσωρινά.

Και σίγουρα αξίζει κάτι παραπάνω από το να κοπεί για ανταλλακτικά, το λέω μια και το είχες σαν ενδεχόμενο μια και έγραψες στο συγκεκριμένο θέμα. Από ότι βλέπω τουλάχιστον,  γιατί μπορεί μέσα το σαλόνι να είναι σαν να το έχουν φάει κατσίκες χαχα

  • Like 2
Δημοσ.

Μπορούν τα έξοδα να μαζευτούν κ λίγα-λίγα, καθώς έλλειψη συντήρησης ή απλά "τυχερά" μπορεί να αυξάνουν το κόστος, ενώ ο ιδιοκτήτης θεωρεί κάθε στιγμή ότι περισσότερα θα χάσει αν το αποσύρει ή πάει να το πουλησει έτσι παρά να το φτιάξει και να περιμένει να βγάλει η επισκευή τα λεφτά της...

Εγώ αγόρασα τον Ιούλιο μια Alfa 156 από κοντινό συνεργείο στα 1700€...δυστυχώς το πρώτο αμάξι που δεν έλεγξα με SpotMechanic λόγω μη διαθεσιμότητας, αλλά σε συνεργείο εξειδικευμένο, μην αρχίζω να βρίζω.

Μετά από το πρώτο μήνα άρχισε να βγάζει συνέχεια πράγματα, κάθε μήνα...8 μήνες μετά έχω δώσει +2400€, από τα οποία θα εξαιρούσα ως αναγκαία συντήρηση κ ανταλλακτικά τα 900-1000€, μαζί με καλά λάστιχα (πάντα με ΦΠΑ κ εργατικά)

Τώρα μάλλον θα χρειαστώ πολλαπλασιαστές & μπουζοκαλώδια (ίσως κ μπουζί όπου TwinSpark = πισωκολλητό) κ μετά σίγουρα μια επισκευή στις αναρτήσεις (Koni Sport) και μια ευθυγράμμιση κ μάλλον αλλαγή ψυγείου καλοριφέρ (έγινε καθαρισμός κ ζεσταίνει, αλλά οι επικαθίσεις βρωμίζουν σταδιακά το αντιψυκτικό)

Παρόλαυτά, δεν υπολόγιζα για το 1ο χρόνο πάνω από τα 1000€ το πολύ κι αν  είχα ιδέα, θα είχα πάει εξαρχής σε κάτι νεώτερο στα 4-5Κ.

Κι αν βγάλει κάτι παραπάνω, θα το θεωρώ τελείως αποτυχημένη αγορά.

Το καλύτερο που είχα βρει ήταν ένα Opel Astra (γενικά η προτιμητέα για μένα λύση) με πλούσιο εξοπλισμό στα 1800€, ελεγμένο κ δοκιμασμένο, για το οποίο διεγνωσμένα δεν θα έδινα πάνω από ~700€ μαζί με λάστιχα, διόρθωση επιμέρους ζημιών κ πλήρες σέρβις

...δυστυχώς οι ματσακωνιές του πωλητή για απόκρυψη εσόδου οδήγησαν σε ναυάγιο την αγορά, αλλά κι αυτό το μετάνιωσα εκ των υστέρων...

Σαφώς μπορεί να βρεθεί πολύ καλή λύση και στα ~2000 (κάτω από 1500€ θα με προβλημάτιζε), αλλά θέλει καλό γνώστη αυτοκινήτων για αποφυγή κακοτοπιών.

Δυστυχώς τα συνεργεία δεν ασχολούνται...βιαστικοί, ανεπαρκείς κ δεν έχουν καμία ευθύνη στο τέλος.

SpotMechanic, CheckYourCar, CarCheck...αξίζουν (ειδικά τα τελευταία που έχουν κυμαινόμενο τιμολόγιο) ακόμη κ για φθηνές αγορές.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, definitio είπε

Εγώ αγόρασα τον Ιούλιο μια Alfa 156 από κοντινό συνεργείο στα 1700€...δυστυχώς το πρώτο αμάξι που δεν έλεγξα με SpotMechanic λόγω μη διαθεσιμότητας, αλλά σε συνεργείο εξειδικευμένο, μην αρχίζω να βρίζω.

Μετά από το πρώτο μήνα άρχισε να βγάζει συνέχεια πράγματα, κάθε μήνα...8 μήνες μετά έχω δώσει +2400€, από τα οποία θα εξαιρούσα ως αναγκαία συντήρηση κ ανταλλακτικά τα 900-1000€, μαζί με καλά λάστιχα (πάντα με ΦΠΑ κ εργατικά)

Εγώ πάντως είχα την εντύπωση πως η spotmechanic (και γενικότερα οποιοσδήποτε μάστορας) μπορεί να διαπιστώσει ΜΟΝΟ τις ζημιές και ελλείψεις που ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, και όχι αυτές που ΘΑ βγάλει στο μέλλον, τόσο καιρό είχα λάθος εντύπωση?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάντως είχα την εντύπωση πως η spotmechanic (και γενικότερα οποιοσδήποτε μάστορας) μπορεί να διαπιστώσει ΜΟΝΟ τις ζημιές και ελλείψεις που ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, και όχι αυτές που ΘΑ βγάλει στο μέλλον, τόσο καιρό είχα λάθος εντύπωση?

Είπα εγώ τίποτα άλλο; 

Το συνεργείο, όχι η spotmechanic, όπου έκανα τον έλεγχο (δυστυχώς το διάλεξα λόγω εγγύτητας στον πωλητή κ υποτιθέμενης εξειδίκευσης στη μάρκα, αλλά πωλητής κ ελεγκτής γνωρίζονταν προσωπικά κ δεν έκανε τίποτα παρά να μού "πουλάει" τη πώληση για εξυπηρέτηση όχι σε μένα που τον πλήρωνα αλλά στον συνάδελφο) "δεν είδε" πολλά που υπήρχαν και τα ανακάλυψα στη πορεία, μαζί με διάφορα "τυχερά" που προέκυψαν...

Δε κάθισα να το αναλύσω, γιατί δεν αφορά το νήμα και για να "μην αρχίζω να βρίζω"...

...αν καίγεσαι πραγματικά για λεπτομέρειες και κάθεσαι σε αναμμένα κάρβουνα, ψάξε στο alfisti φόρουμ, μπορεί να είναι λίγο πιο παραγωγικός ο χρόνος ανάγνωσης αντί gotcha ερωτήσεων για ξεχαρμάνιασμα εδώ.

Το ζουμί είναι:
1) να γίνεται επισταμένος έλεγχος, όχι στο πόδι από συνεργείο (για ένα εύκολο/γρήγορο 20/30€άρι)
2) αν είναι διαθέσιμη υπηρεσία ελέγχου στη περιοχή διαμονής (spotmechanic, carcheck, checkyourcar), τα χρήματα πιάνουν τόπο ακόμη και για μικρό προϋπολογισμό, αλλιώς κινδυνεύει να δώσει σε συνεργεία μετά περισσότερα
3) όσο πιο κοντά στα 1500€ τόσο μεγαλύτερο ρίσκο έχει η αγορά
4) σ' αυτά τα χρήματα - και αντίστοιχη παλαιότητα - όσο και να ελέγξεις υπάρχει και υψηλή πιθανότητα "τυχερών", που θα φανούν λόγω πλημμελούς συντήρησης, όταν αρχίσεις να το χρησιμοποιείς, κι όχι στην αρχή-αρχή
5) Οπότε, αν και υπάρχουν πράγματι καλές περιπτώσεις, καλύτερα οικονομία για κάτι λίγο καλύτερο.
(δλδ, και στη χαμηλή κατηγορία, άλλο αυτοκίνητο θα έχεις αν δώσεις 1700€ αρχικά κι άλλα τόσα στο συνεργείο, κι άλλο αν δώσεις 3000€ για το αμάξι και 500€ στο συνεργείο)

Επεξ/σία από definitio
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, definitio είπε

Είπα εγώ τίποτα άλλο; 

Το συνεργείο, όχι η spotmechanic, όπου έκανα τον έλεγχο (δυστυχώς το διάλεξα λόγω εγγύτητας στον πωλητή κ υποτιθέμενης εξειδίκευσης στη μάρκα, αλλά πωλητής κ ελεγκτής γνωρίζονταν προσωπικά κ δεν έκανε τίποτα παρά να μού "πουλάει" τη πώληση για εξυπηρέτηση όχι σε μένα που τον πλήρωνα αλλά στον συνάδελφο) "δεν είδε" πολλά που υπήρχαν και τα ανακάλυψα στη πορεία, μαζί με διάφορα "τυχερά" που προέκυψαν...

Αυτή τη λεπτομέρεια στα bold - που τυγχάνει να αλλάζει εντελώς το νόημα όλων των υπολοίπων - μόλις τώρα την έγραψες, ενώ στο προηγούμενο post είχες κάνει λόγο μόνο για όσα έβγαλε μετά, δλδ τα "τυχερά" που προέκυψαν.

27 λεπτά πριν, definitio είπε

...αν καίγεσαι πραγματικά για λεπτομέρειες και κάθεσαι σε αναμμένα κάρβουνα

Ούτε καίγομαι, ούτε κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα, απλά εντόπισα μια ανακρίβεια σε αυτά που είχες γράψει και την ανέφερα, αυτό είναι όλο.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτή τη λεπτομέρεια στα bold - που τυγχάνει να αλλάζει εντελώς το νόημα όλων των υπολοίπων - μόλις τώρα την έγραψες, ενώ στο προηγούμενο post είχες κάνει λόγο μόνο για όσα έβγαλε μετά, δλδ τα "τυχερά" που προέκυψαν.

Παράθεση

"Δυστυχώς το πρώτο αμάξι που δεν έλεγξα με SpotMechanic λόγω μη διαθεσιμότητας, αλλά σε συνεργείο εξειδικευμένο, μην αρχίζω να βρίζω."
Νομίζω ότι αφήνει αρκετές αιχμές για τους λόγους απογοήτευσης...

...κι ακολουθείται αμέσως από:
"Μετά από το πρώτο μήνα άρχισε να βγάζει συνέχεια πράγματα, κάθε μήνα"...

...που σε συνδυασμό με το παραπάνω, δηλώνει ότι ο έλεγχος ήταν πλημμελής και ότι οι τεχνικές εργασίες που χρειάστηκαν περιλάμβαναν υπαρκτά θέματα που δεν διαγνώσθηκαν/κοινοποιήθηκαν στον αρχικό έλεγχο (δε προσέφερε κάτι η ανάλυση)

...και κλείνω με δεύτερη αναφορά στον ανεπαρκή αρχικό έλεγχο
"Δυστυχώς τα συνεργεία δεν ασχολούνται...βιαστικοί, ανεπαρκείς κ δεν έχουν καμία ευθύνη στο τέλος."

Θεωρώ οι έγιναν επαρκώς σαφείς, άμεσες κι έμμεσες, αναφορές στη πηγή δυσφορίας μου.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, definitio είπε

Παράθεση

"Δυστυχώς το πρώτο αμάξι που δεν έλεγξα με SpotMechanic λόγω μη διαθεσιμότητας, αλλά σε συνεργείο εξειδικευμένο, μην αρχίζω να βρίζω."
Νομίζω ότι αφήνει αρκετές αιχμές για τους λόγους απογοήτευσης...

...κι ακολουθείται αμέσως από:
"Μετά από το πρώτο μήνα άρχισε να βγάζει συνέχεια πράγματα, κάθε μήνα"...

...που σε συνδυασμό με το παραπάνω, δηλώνει ότι ο έλεγχος ήταν πλημμελής και ότι οι τεχνικές εργασίες που χρειάστηκαν περιλάμβαναν υπαρκτά θέματα που δεν διαγνώσθηκαν/κοινοποιήθηκαν στον αρχικό έλεγχο (δε προσέφερε κάτι η ανάλυση)

...και κλείνω με δεύτερη αναφορά στον ανεπαρκή αρχικό έλεγχο
"Δυστυχώς τα συνεργεία δεν ασχολούνται...βιαστικοί, ανεπαρκείς κ δεν έχουν καμία ευθύνη στο τέλος."

Θεωρώ οι έγιναν επαρκώς σαφείς, άμεσες κι έμμεσες, αναφορές στη πηγή δυσφορίας μου.

Sorry, δεν ήξερα ότι το post σου ήταν κάποιου τύπου κουίζ και ότι είχε κάποιο κρυφό νόημα που έπρεπε να αποκρυπτογραφηθεί.

Θα το έχω υπόψιν όμως την επόμενη φορά ώστε να μην ασχοληθώ καθόλου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...