Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

  

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Τα μοτέρ ήταν ρόβερ,τα υπόλοιπα χόντα.

Το θυμάμαι λάθος;

τα μοτέρ ήταν honda και αυτά , συνεργασία ήταν ουσιαστικά , απλά το εργοστάσιο ήταν Αγγλία

 

Επεξ/σία από korakios
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, korakios είπε

τα μοτέρ ήταν honda και αυτά , συνεργασία ήταν ουσιαστικά , απλά το εργοστάσιο ήταν Αγγλία

Spoiler

 

Είναι κάπως μπερδεμένα στα μέσα του '90 ανάλογα με τη χρονιά/μοντέλο. Η k-series engine είναι rover.

Από το 13:06min και μετά μιλάει για το 96' και μετά μοντέλο. Αν έχετε όρεξη έχει ενδιαφέρον και το υπόλοιπο βίντεο.

 

 

Επεξ/σία από iml
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, korakios είπε

τα μοτέρ ήταν honda και αυτά , συνεργασία ήταν ουσιαστικά , απλά το εργοστάσιο ήταν Αγγλία

Honda ήταν στα μοντελα μεχρι το 1994 μονο τα 1600 cc. Από τα μοντελα του 1995 και μετά όλα ήταν με κινητηρα Ροβερ σειρας Κ, σχετικά δυνατο μοτερ για τα κυβικά του για την εποχή ,ειδικά στα 1400cc.. πλεονεκτημα του κινητηρα εκτος από τη δυναμη ήταν και το σχετικά μικρο βαρος του, μειονεκτημα το θεμα της φλάντζας αλλά εδω τα μαστόρια δε εκαναν συνήθως σωστή επισκευή καθώς οι περισσότεροι "μαστροφουντούκηδες" αλλαζαν μόνο φλάντζα και δεν αλλαζαν τις βίδες τις μακρυες που "ξεχειλωναν" με αποτέλεσμα να ξαναβγάζει προβλημα. Αργότερα βγήκε αλλος τύπος φλάντζας βελτιωμένος  και αν ακολουθούσες τις σωστές οδηγίες σπάνια ξαναέβγαζε πρόβλημα...

Το πρόβλημα της ροβερ και γενικότερα της βρεττανικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν ήταν οι φλάντζες κεφαλής των μοτερ σειράς Κ αλλά η στενοκεφαλιά των Αγγλων συνδικαλιστών .... Εκλεισαν και ησυχασαν ...

Κατά τα άλλα η καρδιά της εξέλιξης και  του μοτορσπορτ γενικότερα κτυπά και θα κτυπά πάντα στην Αγγλία...

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 4
Δημοσ.
Spoiler
7 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Αργότερα βγήκε αλλος τύπος φλάντζας βελτιωμένος  και αν ακολουθούσες τις σωστές οδηγίες σπάνια ξαναέβγαζε πρόβλημα...

παράπονο δεν είχα , του πατέρα μου ήταν και μου το έδωσε , δε με άφησε ποτέ στο δρόμο ,φυσικά δεν το ζόριζα ,  απλά έφτασε 23 χρονών το αμάξι ήταν και θέμα ηλικίας  :)

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

παράπονο δεν είχα , του πατέρα μου ήταν και μου το έδωσε , δε με άφησε ποτέ στο δρόμο ,φυσικά δεν το ζόριζα ,  απλά έφτασε 23 χρονών το αμάξι ήταν και θέμα ηλικίας  :)

 

Σε γενικές γραμμές μια χαρά αυτοκίνητα ήταν , με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, απτή ποιότητα άνω του μεσου όρου , αξιολογες επιδοσεις και ωραίο πάτημα στο δρόμο... κυκλοφορούν δε αρκετά ακόμα παρότι έχει κλεισει το εργοστάσιο πάνω από δέκα χρόνια....

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
Στις 13/11/2021 στις 12:08 ΠΜ, phanispal είπε

Μεγάλο κατόρθωμα να φτάσει ένα αυτοκίνητο τα 23 χρόνια ζωής..

Έτσι είναι, όταν παίρνεις αγγλικά και ιταλικά αυτά λες.

Εχω ενα αγγλικο αυτοκινητο 44 χρονων και τραβαει ακομα μια χαρα... μισος αιωνας και παραπανω εχει περασει απο τοτε που πρωτοεμφανιστηκε το μοντελο και ακομα  παταει και στριβει καλυτερα απο τους  "αλεξισφαιρους"  γιαπωνεζους/κορεατες και τους "πριμιουμ" γερμανους κι ας ειναι φορτωμενοι με ολα τα αρκτικολεξα τυπου asr, esp,abs, vhs, dvd, wc κλπ

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα, 

Για άτομα που πιθανώς να διαβάσουν το topic στο μέλλον ερευνόντας το ίδιο θέμα, να αναφέρω οτί στην περίπτωσή μου (Χανιά Κρήτης) τελικά ίσχυσαν τα εξής:

  • Η τοπική εταιρία/οργανισμός ανακύκλωσης δεν έδινε ουτε 1 ευρώ κέρδος αν τους το πήγαινες, απλά μου διαφήμιζε το πόσο εύκολα και ανώδυνα θα ήταν η διαδικασία. Μετά μου έλεγε οτί δεν έχω και πολλές εναλλακτικές, και γενικά το ήθελε το τσάμπα αμάξι αλλά δε τους το πηγα. 
  • Στην αναζήτηση μεταχειρισμένων (που είναι ο λόγος που ήθελα να ξεφορτωθώ το παλιό) ήταν μία μάντρα που προσέφερε "500€ έπτωση απο απόσυρση" ασχέτως αν το αμάξι κινείται ή αν έχει πινακίδες κλπ. Προφανώς και το έπαιρνε το δικό μου, απλά δεν με κέρδισε κάποιο αμάξι του για να πάω εκεί. 
  • Τελικά, σε μία απο τις μεγαλύτερες μάντρες στα Χανιά, η οποία "αγοράζει μετρητής" όποιο αμάξι της πας, το είδε και δέχτηκε να το πάρει με 200€ και έξοδα μεταβίβασης δικά του. Βρήκαμε και το νέο αμάξι απο εκεί, οπότε πρακτικά πήραμε 200€ έκπτωση στην αγορά του νέου, που δεν είναι κάτι σοβαρό, αλλά καλύτερα απο το τίποτα. 

Καλή συνέχεια.

  • Like 5
Δημοσ.
Στις 26/11/2021 στις 9:58 ΠΜ, SMARTYN89 είπε

Καλημέρα, 

Βρήκαμε και το νέο αμάξι απο εκεί, οπότε πρακτικά πήραμε 200€ έκπτωση στην αγορά του νέου, που δεν είναι κάτι σοβαρό, αλλά καλύτερα απο το τίποτα. 

Καλή συνέχεια.

Καλοτάξιδο το νεο σας αυτοκίνητο με ασφαλή χιλιόμετρα και ξενοιαστες διαδρομές.

  • Like 1
  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεβάζω το παρόν θέμα μιας και ετοιμαζόμαστε να αποχωριστούμε το παλιότερο όχημα της οικογένειας. 

Ibiza 2002-3 μοντέλο 1.400 κ. εκ, αισίως στις 370.000χλμ, με σύστημα υγραέριου brc, νέα δεξαμενή (έτους περίπου). 

Το αμάξι κυκλοφορεί, αλλά για να είναι άρτιο χρειάζεται νέο ψυγείο, ακρομπαρα, μπαλάκια και διάφορα άλλα τέτοια,εξωτερικά έχει τα χτυπηματακια του... 

Το μέγιστο κέρδος πως θα έρθει; 

Υπάρχουν εταιρείες που τα αγοράζουν ως/γιά ανταλλακτικά; 

Να δωθει σε ιδιώτη που θα θέλει να βάλει χρήματα και να το συμμαζέψει; 

Σε εταιρία ανακύκλωσης;; 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, terry308 είπε

Υπάρχουν εταιρείες που τα αγοράζουν ως/γιά ανταλλακτικά; 

ρωτάς σε μαντράδες πόσο το παίρνουν (αν το παίρνουν)

ρωτάς πόσο θέλει το συμμάζεμα και το βάζεις στο car.gr σε καλή τιμή (σίγουρα περισσότερα θα βγάλεις απο το να το δώσεις σε μαντρά)

ανταλλακτικά αν το δώσεις σπαστά έχεις και το καλύτερο κέρδος ,αλλά εκτός του χρόνου στα τηλέφωνα θες και χώρο

ανακύκλωση έχεις το μικρότερο κέρδος , οι προσφορές που κάνουνε είναι να μην πληρώσεις τη διαγραφή και έρχονται οι ίδιοι και το παίρνουν (βέβαια εξαρτάται απο την περιοχή)

αν το βάλεις σε χαμηλή τιμή πάντως και αναφέρεις και το ποσό για τα συμμαζέματα θα φύγει (αλλά και εκεί προετοιμάσου για καταιγισμό ότι-να-ναι στην κυριολεξία τηλεφώνων)

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, terry308 είπε

Το ιδανικότερο θα ήταν να πάρουμε κανα 500€, βάσει των θεμάτων του... 

🙏

Αν εξαιρέσεις τις ελλείψεις που περιέγραψες, το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι σε εξαιρετική κατάσταση? Είναι όντως 2002-2003 δλδ το facelift? Έχει αρκετά καλό εξοπλισμό? Αν η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι ναι τότε ίσως και να συμφέρει κάποιον ιδιώτη να το αγοράσει με 500 και να το φτιάξει, αν όχι το ξεχνάς.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι επαγγελματίας είναι απίθανο να δώσει τόσα λεφτά, τα διαλυτήρια άντε να σου δώσουν 200-300€.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αν εξαιρέσεις τις ελλείψεις που περιέγραψες, το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι σε εξαιρετική κατάσταση? 

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός - πίσω 

Αερόσακους οδηγού - συνοδηγού 

Ηλεκτρικούς καθρέπτες 

Clima 

Αυτά πιστεύω ότι είναι τα καλά στοιχεία εξοπλισμού.. έχει και cd player usb αντί για το μανισιο σύστημα που είχε 

Αυτό είναι το μοντέλο 

Screenshot_20220331_211305.jpg

Screenshot_20220331_211253.jpg

Screenshot_20220331_211324.jpg

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, terry308 είπε

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός - πίσω 

Αερόσακους οδηγού - συνοδηγού 

Ηλεκτρικούς καθρέπτες 

Clima 

Αυτά πιστεύω ότι είναι τα καλά στοιχεία εξοπλισμού.. έχει και cd player usb αντί για το μανισιο σύστημα που είχε 

Αυτό είναι το μοντέλο 

Screenshot_20220331_211305.jpg

Screenshot_20220331_211253.jpg

Screenshot_20220331_211324.jpg

Τελικά όντως είναι το facelift.

Αρκετά καλό εξοπλισμό δεν έχει, απλά είναι λίγο πιο πλούσιος από τον βασικό.

Με αυτά που είχες γράψει το περίμενα πολύ χειρότερο σε εμφάνιση, κάποιος που δεν θέλει να χαλάσει πολλά λεφτά μπορεί να το κυκλοφορήσει όπως είναι.

Με βάση αυτό που βλέπω πιστεύω τα 500 θα τα πάρεις εύκολα έτσι όπως είναι, για μέγιστο κέρδος θα πρέπει να του φτιάξεις πρώτα τουλάχιστον τις βασικές ελλείψεις.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...