Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 Καλησπέρα παιδιά αγορά ένα καινούργιο ψυγείο hisense από Κωτσόβολο το έχω βάλει σε λειτουργία εδώ και μια μέρα και δεν παγώνει, η συντήρηση είναι κρύα αλλά όχι όπως θα έπρεπε και τα παγάκια στην κατάψυξη είναι ακόμα νερό.

Το ψυγείο το πήρα την τρίτη μίλησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν θα έρθει τεχνικός την Πέμπτη την άλλη, τι να κάνω μπορώ να ζητήσω αλλαγή ισχύει το DOA στα ψυγεία ή πρέπει να έρθει πρώτα τεχνικός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κλίμακα ρύθμισης θερμοκρασίας που είναι (σε ποιο νούμερο);

Επεξ/σία από Τέρης Α.
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Exodia The Forbidden One είπε

μίλησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν θα έρθει τεχνικός την Πέμπτη την άλλη, τι να κάνω μπορώ να ζητήσω αλλαγή ισχύει το DOA στα ψυγεία ή πρέπει να έρθει πρώτα τεχνικός.

μίλα με Κωτσο για το DOA εγκαιρα

https://www.thinkd.gr/warranty-doa

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Τέρης Α. είπε

Η κλίμακα ρύθμισης θερμοκρασίας που είναι (σε ποιο νούμερο);

Το έχω στο 3 υποτίθεται είναι τρις κελσίου το έβαλα τώρα στο 8 μπας και είναι λάθος αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να έχουν παγώσει τα παγάκια  ανεξάρτητα από την συντήρηση ?

6 λεπτά πριν, hp8 είπε

μίλα με Κωτσο για το DOA εγκαιρα

https://www.thinkd.gr/warranty-doa

Γίνετε δεν πρέπει να έρθει τεχνικός πρώτα να το δεί ?

Δημοσ.

Λογικά , και στο 1 (χαμηλότερη) να το βάλεις , παγάκια στην κατάψυξη πρέπει να δημιουργηθουν μετά απο λίγες ώρες...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...