Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας! 

Θέλω να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο, αλλά ως γνωστόν όλα τα αγαθά στην Ελλαδίτσα είναι πανάκριβα, από τρόφιμα, καύσιμα, ρεύμα, ενοίκια μέχρι και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Βρίσκεις τρελή σαβούρα σε τρελές τιμές. Τέλος πάντων. Έχω ακούσει ότι πολλοί φέρνουν από Βουλγαρία πιο φθηνά. Ένας πρώην εργοδότης μου μού είπε το cars.bg χάρις το οποίο αγόρασε το δικό του επαγγελματικό αμάξι.

Α) Έστω ότι βρίσκω κάποιον εμπιστοσύνης που 1) μιλάει την γλώσσα και 2) κάποιον να το ελέγξει. Πόσο μπορεί να ανεβάζει το τελωνείο, και γενικά όλη η χαρτούρα, την τιμή; 

Β) Για παράδειγμα, πόσο πιστεύετε ότι θα ανέβαινε η τιμή των παρακάτω οχημάτων. Είναι κάποια που τα κοίταξα στα γρήγορα, καθώς ξεψάχνιζα το site. Δεν ξέρω αν είναι καλά ή όχι· πιο πολύ με ενδιαφέρει πόσο μπορεί να ανεβεί η τιμή άμα εισάγεις κάποιο με παρόμοια χαρακτηριστικά.

Suzuki Swift 1,3crdi, μοντέλο 2007, 255.000 χιλιόμετρα: 4.150 лв --> 2.123,35 €

Suzuki Swift 1.3 ddis, μοντέλο 2009, 148.000 χιλιόμετρα: 5.200 лв --> 2.660,78€

Toyota Yaris 1.0vvi, μοντέλο 2004, 140.000 χιλιόμετρα: 3.900 лв --> 1.996,24€

Toyota Yaris, μοντέλο 2007, 175.000 χιλιόμετρα: 5.999 лв --> 3.070,62 €

Toyota Yaris, μοντέλο 2006, 151.900 χιλιόμετρα: 5.200 лв --> 2.662,81€

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, George Karagiannis είπε

Καλησπέρα σας! 

Θέλω να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο, αλλά ως γνωστόν όλα τα αγαθά στην Ελλαδίτσα είναι πανάκριβα, από τρόφιμα, καύσιμα, ρεύμα, ενοίκια μέχρι και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Βρίσκεις τρελή σαβούρα σε τρελές τιμές. Τέλος πάντων. Έχω ακούσει ότι πολλοί φέρνουν από Βουλγαρία πιο φθηνά. Ένας πρώην εργοδότης μου μού είπε το cars.bg χάρις το οποίο αγόρασε το δικό του επαγγελματικό αμάξι.

Α) Έστω ότι βρίσκω κάποιον εμπιστοσύνης που 1) μιλάει την γλώσσα και 2) κάποιον να το ελέγξει. Πόσο μπορεί να ανεβάζει το τελωνείο, και γενικά όλη η χαρτούρα, την τιμή; 

Β) Για παράδειγμα, πόσο πιστεύετε ότι θα ανέβαινε η τιμή των παρακάτω οχημάτων. Είναι κάποια που τα κοίταξα στα γρήγορα, καθώς ξεψάχνιζα το site. Δεν ξέρω αν είναι καλά ή όχι· πιο πολύ με ενδιαφέρει πόσο μπορεί να ανεβεί η τιμή άμα εισάγεις κάποιο με παρόμοια χαρακτηριστικά.

Suzuki Swift 1,3crdi, μοντέλο 2007, 255.000 χιλιόμετρα: 4.150 лв --> 2.123,35 €

Suzuki Swift 1.3 ddis, μοντέλο 2009, 148.000 χιλιόμετρα: 5.200 лв --> 2.660,78€

Toyota Yaris 1.0vvi, μοντέλο 2004, 140.000 χιλιόμετρα: 3.900 лв --> 1.996,24€

Toyota Yaris, μοντέλο 2007, 175.000 χιλιόμετρα: 5.999 лв --> 3.070,62 €

Toyota Yaris, μοντέλο 2006, 151.900 χιλιόμετρα: 5.200 лв --> 2.662,81€

Τα συγκεκριμένα δεν ξέρω ποιος τα πουλάει, δεν ξέρω βουλγαρικα. 

Απο εκεί και πέρα, αν έχεις άτομο δικό σου να γνωρίζει γλώσσα και την εκεί αγορά, κάνεις, το άτομο σου δηλαδή, ότι θα έκανε και ένας Έλληνας ιδιώτης εδώ που ψάχνει αμάξι από Ελλάδα. 

Δηλαδή θα κοιτάξει αμάξια κυρίως από ιδιώτες, αγορασμένα καινούρια από τις βουλγαρικές αντιπροσωπείες ή μεταχειρισμένα από τις εκεί επίσημες αντιπροσωπείες ή επίσημους εμπόρους.

Τωρα βέβαια στην κατηγορία που κοιτάς, παλιά μικρά φθηνά ασιατικά,θα κοιτούσα μόνο από ιδιώτη, δεν θα βρεις τέτοια στις αντιπροσωπείες ούτε σε σοβαρούς εμπόρους,αλλά σε κλασσικούς μαντραδες σαν αυτούς που έχουμε εδώ. 

Την τελική τιμή θα σου την πει μόνο εκτελωνιστης. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Πλάκα πλάκα τέτοια γιαρις πωλούνται 2πλαίσιά τιμή εδώ άσχετο που το συγκεκριμένο κουτάκι είναι τέρμα γτπκ, οδηγικά δεν έχω πετύχει χειρότερο αυτοκίνητο
 

Δημοσ.

ειμουν την προηγουμενη εβδομαδα σε ενα χωριο Trud λεγεται και ειναι ο παραδεισος των Μεταχειρισμενων ΙΧ στην γειτονικη.

 

Η πλειοψηφια το 90-95% των ΙΧ εκει ειναι Εισαγωμενα απο Αγορες οπως ΙΤΑΛΙΑ

Οι βουλγαροι Δουλευουν 90% Ιταλικα ΙΧ μαλιστα στις μαντρες τους εχουν και ΙΤΑΛΙΚΕΣ Σημαιες.

Το τι θα σου στοιχισει ειναι εκτιμηση της Αμοιβης Εκτελωνιστη των Δασμων που θα πληρωσεις στο Ελληνικο Κρατος της αμοιβης Συμβολαιογραφου για δηλωση ΦΠΑ στην Ελλαδα ή εξοδων μετακινισης αν το φερεις μονος σου με Εταιρεια και τελος αν δωσεις καποιες αλλες δαπανες για ελεγχο του ΙΧ σε εταιρεια - μηχανικο!

Η διαρκεια μεταβιβασης του απο τη μερα που θα το κλεισεις μεχρι και να το κυκλοφορησεις μπορει να κανει σε μια νορμαλ περιπτωση και 2 μηνες!

 

Δημοσ.

Οι χαμηλες τιμες ειναι το τυρακι.

Αξιζει το ρισκο να μπλεξεις σε μια διαδικασια, να αφιερωσεις χρονο και να εμπιστευτεις (μια αγοραπωλησια παντα προυποθετει μια μινιμουμ εμπιστοσυνη μεταξυ εμπλεκομενων) τα χρηματα σου για ενα αυτοκινητο αμφιβολης προελευσης? Αυτο μονο εσυ το απαντησεις

Γιατι βουλγαρικα, της βουλγαρας της γιατρεσας που το ειχε μεσα στο κλειστο παρκινγκ σιγουρα δεν ειναι 😉

τωρα αμα βρεις το Α που γραφεις, εχεις κανει το 80% της δουλειας

Δημοσ.

Θα πρότεινα να μην ασχοληθείς. Αν ψάξεις στο νετ θα δεις ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα είναι στη Βουλγαρία. Νομίζω παλαιότερα είχα αναρτήσει κι ένα λινκ. Επίσης αυτοκίνητα από πλημμύρες στην Ιταλία είχαν σταλεί Βουλγαρία για πώληση. Σε γενικές γραμμές δεν είναι να τους εμπιστεύεσαι και τόσο. Ρισκάρεις πολύ. Τώρα το αν βρεις έμπιστο άτομο, αν γνωρίζει τη γλώσσα... Αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν...

Πάντως Ξερω άτομο που έχει αγοράσει από Βουλγαρία και δεν είχε πρόβλημα. Απλά οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σου.

Επίσης τα αυτοκίνητα μπορεί να είναι ακριβά εδώ αλλά όταν ο άλλος διαθέτει 2000-3000 με το ζόρι, πάει γυρεύοντας.  Δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με τόσα χρήματα. Άποψη μου αυτό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, George Karagiannis είπε

Καλησπέρα σας! 

Θέλω να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο, αλλά ως γνωστόν όλα τα αγαθά στην Ελλαδίτσα είναι πανάκριβα, από τρόφιμα, καύσιμα, ρεύμα, ενοίκια μέχρι και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Βρίσκεις τρελή σαβούρα σε τρελές τιμές. Τέλος πάντων. Έχω ακούσει ότι πολλοί φέρνουν από Βουλγαρία πιο φθηνά. Ένας πρώην εργοδότης μου μού είπε το cars.bg χάρις το οποίο αγόρασε το δικό του επαγγελματικό αμάξι.

Α) Έστω ότι βρίσκω κάποιον εμπιστοσύνης που 1) μιλάει την γλώσσα και 2) κάποιον να το ελέγξει. Πόσο μπορεί να ανεβάζει το τελωνείο, και γενικά όλη η χαρτούρα, την τιμή; 

Β) Για παράδειγμα, πόσο πιστεύετε ότι θα ανέβαινε η τιμή των παρακάτω οχημάτων. Είναι κάποια που τα κοίταξα στα γρήγορα, καθώς ξεψάχνιζα το site. Δεν ξέρω αν είναι καλά ή όχι· πιο πολύ με ενδιαφέρει πόσο μπορεί να ανεβεί η τιμή άμα εισάγεις κάποιο με παρόμοια χαρακτηριστικά.

Suzuki Swift 1,3crdi, μοντέλο 2007, 255.000 χιλιόμετρα: 4.150 лв --> 2.123,35 €

Suzuki Swift 1.3 ddis, μοντέλο 2009, 148.000 χιλιόμετρα: 5.200 лв --> 2.660,78€

Toyota Yaris 1.0vvi, μοντέλο 2004, 140.000 χιλιόμετρα: 3.900 лв --> 1.996,24€

Toyota Yaris, μοντέλο 2007, 175.000 χιλιόμετρα: 5.999 лв --> 3.070,62 €

Toyota Yaris, μοντέλο 2006, 151.900 χιλιόμετρα: 5.200 лв --> 2.662,81€

Όπως απάντησαν και παραπάνω μόνο ένας εκτελωνιστής θα μπορέσει να σου πει στο περίπου το τέλος ταξινόμησης που θα πληρώσεις, αλλά αυτό μόνο αν του δείξεις την άδεια του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει.

Το μόνο σίγουρο είναι πως όλα τα παραπάνω είναι ασύμφορα, από πέρσι εκτός του τέλους ταξινόμησης επιβάλλεται και έκτακτο περιβαλλοντικό τέλος 3.000€ για τα euro4 (δλδ σαν αυτά που δείχνεις) και 1.000€ για τα euro5, πρακτικά είναι σαν να έχουν απαγορέψει την εισαγωγή οποιουδήποτε παλαιότερου από euro6 (τελευταίας 5ετίας δλδ).

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
Στις 10/11/2021 στις 10:06 ΜΜ, George Karagiannis είπε

Καλησπέρα σας! 

Θέλω να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο, αλλά ως γνωστόν όλα τα αγαθά στην Ελλαδίτσα είναι πανάκριβα, από τρόφιμα, καύσιμα, ρεύμα, ενοίκια μέχρι και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Βρίσκεις τρελή σαβούρα σε τρελές τιμές. Τέλος πάντων. Έχω ακούσει ότι πολλοί φέρνουν από Βουλγαρία πιο φθηνά. Ένας πρώην εργοδότης μου μού είπε το cars.bg χάρις το οποίο αγόρασε το δικό του επαγγελματικό αμάξι.

Α) Έστω ότι βρίσκω κάποιον εμπιστοσύνης που 1) μιλάει την γλώσσα και 2) κάποιον να το ελέγξει. Πόσο μπορεί να ανεβάζει το τελωνείο, και γενικά όλη η χαρτούρα, την τιμή; 

Β) Για παράδειγμα, πόσο πιστεύετε ότι θα ανέβαινε η τιμή των παρακάτω οχημάτων. Είναι κάποια που τα κοίταξα στα γρήγορα, καθώς ξεψάχνιζα το site. Δεν ξέρω αν είναι καλά ή όχι· πιο πολύ με ενδιαφέρει πόσο μπορεί να ανεβεί η τιμή άμα εισάγεις κάποιο με παρόμοια χαρακτηριστικά.

Suzuki Swift 1,3crdi, μοντέλο 2007, 255.000 χιλιόμετρα: 4.150 лв --> 2.123,35 €

Suzuki Swift 1.3 ddis, μοντέλο 2009, 148.000 χιλιόμετρα: 5.200 лв --> 2.660,78€

Toyota Yaris 1.0vvi, μοντέλο 2004, 140.000 χιλιόμετρα: 3.900 лв --> 1.996,24€

Toyota Yaris, μοντέλο 2007, 175.000 χιλιόμετρα: 5.999 лв --> 3.070,62 €

Toyota Yaris, μοντέλο 2006, 151.900 χιλιόμετρα: 5.200 лв --> 2.662,81€

Σαβούρες από Γερμανία σε άθλια κατάσταση !

Δημοσ.

Φίλος είχε πάρει Auris από Βουλγαρία και ανακάλυψε ότι είχε τα υπερδιπλάσια χλμ, δλδ έγραφε 100.000 ενώ στην πραγματικότητα είχε 250.000χλμ.  το αυτοκίνητο είχε χάσει πολλά σημαντικά σερβις με αποτελεσμα να διαθέσει μεγάλο ποσό στην συντήρηση και με δύο χοντρά προβλήματα σε σασμάν και τρόμπα βενζίνης νομιζω (είπαμε, κακοσυντηρημενο) του έφτασε ακριβότερα απ' ότι να αγοράζει μεταχειρισμένο από Ελλάδα. Βέβαια είναι και το κλισέ "που θα πέσεις", τα ίδια μπορεί να πάθεις και με μεταχειρισμένο από Έλληνα ή Γερμανό έμπορο. Αν πιάνουν τα χέρια σου για επισκευές πάρε φτηνό. Αν δεν πιάνουν, μην τα κοιτάς καν. Αυτή είναι η γνώμη μου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια η άλλη θα  βγεί πλέον με τον επιπλέον φόρο για τα παλιότερα απο Εuro6 μεταχειρισμένα εισαγωγής αυτοκίνητα... Άντε να γλυτωσεις συνολικά κανα 800άρι  και πολλά λέω σε σχεση με την τιμη που το πουλάνε οι έμποροι εδώ το αντίστοιχο εισαγωγής "και καλά ευκαιρία γιαπωνέζικο made in Turkey-Hungary-whatever κουβά" καθώς και αυτοί από εκεί τα φέρνουν ή από εκεί που τα αγοράζουν οι Βούλγαροι μαντράδες. Στα χλμ που βλέπεις στο κοντέρ πρόσθετεις καμια 80αρια χιλιάδες ακόμα τουλάχιστον... Σιγά μην είναι από ιδιώτη Βουλγαρο... Που τη βρήκε την οικονομία η Βουλγαρία ώστε να έχει τόση πληθώρα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εγχώριας αγοράς με μέσο κατα κεφαλήν εισόδημα το μισό και λιγότερο από το δικό μας ;

 

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
16 ώρες πριν, demolition23 είπε

Φίλος είχε πάρει Auris από Βουλγαρία και ανακάλυψε ότι είχε τα υπερδιπλάσια χλμ, δλδ έγραφε 100.000 ενώ στην πραγματικότητα είχε 250.000χλμ.  το αυτοκίνητο είχε χάσει πολλά σημαντικά σερβις με αποτελεσμα να διαθέσει μεγάλο ποσό στην συντήρηση και με δύο χοντρά προβλήματα σε σασμάν και τρόμπα βενζίνης νομιζω (είπαμε, κακοσυντηρημενο) του έφτασε ακριβότερα απ' ότι να αγοράζει μεταχειρισμένο από Ελλάδα. Βέβαια είναι και το κλισέ "που θα πέσεις", τα ίδια μπορεί να πάθεις και με μεταχειρισμένο από Έλληνα ή Γερμανό έμπορο. Αν πιάνουν τα χέρια σου για επισκευές πάρε φτηνό. Αν δεν πιάνουν, μην τα κοιτάς καν. Αυτή είναι η γνώμη μου.

Καρμπόν περίπτωση με δικο μου γνωστό.. 

Αν ειναι ν. Δραμας παίζει να μιλάμε για τον ιδιο.. 

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Maktheo είπε

Καρμπόν περίπτωση με δικο μου γνωστό.. 

Αν ειναι ν. Δραμας παίζει να μιλάμε για τον ιδιο.. 

N. Αχαΐας. Λογικό να την έχουν πατήσει κι άλλοι. Πάνε για μια αξιόπιστη μάρκα και μοντελο, αλλά αν έχει υποστεί κακομεταχείριση ή ελλειπή σέρβις ξέχνα αξιοπιστία.

Δημοσ.

Αφού δεν έχεις λεφτά για αυτοκίνητο, γιατί δεν βολεύεσαι με ΜΜΜ μέχρι να μαζέψεις τα χρήματα; Μην μπαίνεις σε ρίσκα και διαδικασίες που μπορεί να σε χρεώσουν πιο πολλά μετά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...