JohnVani18 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Το οποίο δυστυχώς αναμένεται να είναι έτοιμο το 2024 αλλά θα βοηθήσει σε τυχόν μελλοντικές ελλείψεις Οι φήμες για μια συνεργασία μεταξύ Sony και TSMC για την παραγωγή ημιαγωγών αποδείχθηκαν αληθινές, καθώς το Nikkei αναφέρει πως οι εταιρείες θα συνεργαστούν για να κατασκευάσουν ένα εργοστάσιο παραγωγής στο Κουμαμότο της Ιαπωνίας. Στόχος είναι να αντιμετωπίσουν την τεράστια παγκόσμια ζήτηση ειδικά σχεδιασμένων chip. όπως αυτά που χρειάζονται αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες κατασκευής smartphone. Η συμφωνία προβλέπει την TSMC να δημιουργεί μια τοπική θυγατρική εταιρεία, Japan Advanced Semiconductor Manufacturing, στην οποία η Sony θα έχει μερίδιο περίπου $500 εκατομμυρίων. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο δε θα χρειαστεί για την παραγωγή των επερχόμενων chip στα 5nm, αντιθέτως θα ξεκινήσει με chip στα 22nm και στα 28nm. Μπορεί να ακούγεται ξεπερασμένη λιθογραφία, αλλά θα είναι κατάλληλα για περιπτώσεις όπου το κόστος και η αξιοπιστία είναι σημαντικότερα από την απόδοση, όπως αυτοκίνητα. Όπως και με κάθε λύση διαθεσιμότητας μέχρι τώρα, έτσι και τώρα θα χρειαστεί να περάσουν κάποια χρόνια για να φανεί η διαφορά. Οι δύο εταιρείες αναμένουν να ξεκινήσουν την κατασκευή του εργοστασίου κάποια στιγμή μέσα στο 2022, με την παραγωγή να ξεκινάει κάποια στιγμή πριν το τέλος του 2024. Μπορεί το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε τώρα να έχει ξεπεραστεί ως τότε, αλλά έτσι θα είναι εφικτό να αποφευχθούν μελλοντικές ελλείψεις και να μην βλέπουμε τα προβλήματα που έχουν τώρα πολλές εταιρείες σε διάφορες βιομηχανίες. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
TNT2 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Αλλά 2 χρονακια pure scalping! Αγνού ορθοδόξου . Και η hd7950 στα 300ε. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από TNT2
nick_corobos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Ελλειψη λογω ελλειψεων υλικου τη δεχομαι, αλλα εδω υπαρχει ελλειψη λογω πολιτικων αποφασεων. Οπως και με την αυξημενη τιμη καυσιμων, επειδη πηραν χαζες πολιτικες εχουμε αυτα που εχουμε, και τα πραγματα θα γινουν χειροτερα στο βωμο την πρασινης πολιτικης που στην πραγματικοτητα ειναι εφορια και κερδος 5 1 5
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Το οποίο δυστυχώς αναμένεται να είναι έτοιμο το 2024 Έπρεπε να το κάνουν στην Ελλάδα, να είναι έτοιμο το 2064
cpc464 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, Chris Black είπε Το οποίο δυστυχώς αναμένεται να είναι έτοιμο το 2024 Μια χαρά είναι το 2024, τα εργοστάσια που φτιάχνει η intel και θα τις στοιχίσουν και 26 δισ.$ θα είναι έτοιμα το 26. 1
NiKoSmile Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι. Έτσι εξηγείται το άλλο νέο με την ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia να έρχεται το 2024 😂
nickk0kkav Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Μα υποτίθεται ότι δεν έχουν πρώτη ύλη τι να το κάνουν το εργοστάσιο ?
nick_corobos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 36 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε Μα υποτίθεται ότι δεν έχουν πρώτη ύλη τι να το κάνουν το εργοστάσιο ? υπαρχει πρωτη υλη. Απλα υπαρχουν πολιτικες αποφασεις εμπαργκο εναντιον της κινας και δεν μπορουν να το αξιοποιησουν. Οπως και με την βενζινη και τα ορυκτα καυσιμα, εχουν, απλα οι γελοιοι λογο της πρασινης πολιτικης, κλεινουν τα λιγνικα, τα καναν αεριο. Το αεριο τωρα δεν το δινουν οι ρωσσοι και ανεβηκε η τιμη. 1
sdragon Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Κανείς δεν μίλησε για έλλειψη πρώτων υλικών για τους ημιαγωγούς. Το πρόβλημα είναι ότι η παραγωγή βασίζεται στην πρόβλεψη. Αν περιμένουν τους επόμενους έξι μήνες αύξηση ζήτησης θα αυξηθεί και η παραγωγή. Εδώ έγινε το ακραίο σενάριο. Της υπέρμετρης ζήτησης και της διάλυσης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Και η παρασκευή τόσων εργοστασίων δεν βοηθάει σε κάτι αφού ως τότε μάλλον θα έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2021 από sdragon 1
evkar Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Ό,τι και να φτιάξουν , αν δεν βελτιωθεί η κατάσταση στην εφοδιαστική αλυσίδα , δεν πρόκειται να βελτιωθεί η κατάσταση. Τα container την προηγούμενη βδομάδα για παραδόσεις Ιαν.2022 βελτιώθηκαν σε 13000 δολάρια το κομμάτι, και άρχισαν να πανηγυρίζουν. Το λέτε ρε τρελοί , τον Ιαν 2021 το κόστος ήταν 3000 δολάρια , τι ακριβώς πανηγυρίζετε ? 200.000 δολάρια την ημέρα βγάζει ένα βαπόρι σήμερα για ταξίδι Ασία Ευρώπη και παράδοση cif .Οι εφοπλιστές έχουν χάσει το μέτρημα . Περίμενα μεγαλύτερη ακρίβεια στις τελικές τιμές στο ράφι ,αλλά παραδόξως δεν τη βλέπω . Ή είχαν μεγάλο stock ή κάνουν damping και τρώνε οι εταιρείες τη ζημιά για να μην βγουν εκτός αγοράς . Πριν το 2025 μην περιμένετε βελτίωση . 1
mants118 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Πως θα κάνουν πιο λεπτά τα αμάξια με τόσο χοντρά τσιπάκια;;; άκου εκεί 22nm και 28nm!!!! 😛
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα