Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Έχω παραλάβει λάθος προϊόντα από ένα σκρουτζομάγαζο (ενώ επέλεξα εκδόσεις XL, ήρθαν οι απλές εκδόσεις) μέσω Skroutz Last Mile. Έκανα αίτηση επιστροφής και αντικατάστασης. Η αίτηση έγινε αμέσως δεκτή, αλλά ζητάνε η συσκευασία να περιέχει και δελτίο επιστροφής/δελτίο αποστολής λόγω τιμολογίου. Εντωμεταξύ όταν παρέλαβα, στη συσκευασία δεν υπήρχε μέσα τιμολόγιο. Το τιμολόγιο το στείλανε ηλεκτρονικά σε pdf. Αλλά ζητάνε εγώ να συμπεριλάβω δελτίο επιστροφής/δελτίο αποστολής :P.  Τους ενημέρωσα πως δεν υπάρχει η δυνατότητα να εκδοθεί δελτίο αποστολής γιατί έχουν ουσιαστικά καταργηθεί γιαυτό θα στείλω μόνο την απόδειξη πληρωμής/τιμολόγιο (Χρησιμοποιώ μόνο το e-timologio της ΑΑΔΕ και ούτε εκεί υπάρχει δελτίο αποστολής). Το πρόβλημα είναι ότι μιλάμε δια αλληλογραφίας γιατί στο τηλέφωνο υπάρχει μεγάλη αναμονή. Οπότε μέχρι να πάρω την απάντηση... θα έρθει ο κούριερ Skroutz Last Mile να τα παραλάβει 😂.

Έχει κανείς υπόψη του τι συμβαίνει;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Εχουν καταργηθεί τα δελτια αποστολής;

Και πως επιστρέφεις προϊόντα που αγόρασες με τιμολόγιο;

Με το τιμολόγιο αγοράς.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Η αίτηση έγινε αμέσως δεκτή, αλλά ζητάνε η συσκευασία να περιέχει και δελτίο επιστροφής/δελτίο αποστολής λόγω τιμολογίου.

Εννοείται, που είναι το περίεργο;

41 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

 Εντωμεταξύ όταν παρέλαβα, στη συσκευασία δεν υπήρχε μέσα τιμολόγιο. Το τιμολόγιο το στείλανε ηλεκτρονικά σε pdf.

Δεν έχει υποχρέωση να σου στείλει το τιμολόγιο ή το δελτίο αποστολής-τιμολόγιο εκτυπωμένο, μπορεί και ηλεκτρονικά. Αρκεί να το παραλάβεις και να συμφωνούν τα στοιχεία που θα καταχωρήσουν οι λογιστές σας.

  

41 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Τους ενημέρωσα πως δεν υπάρχει η δυνατότητα να εκδοθεί δελτίο αποστολής γιατί έχουν ουσιαστικά καταργηθεί

Ποιος σου είπε ότι έχουν καταργηθεί; Απαγορεύεται να ταξιδεύουν προϊόντα μεταξύ επαγγελματιών χωρίς δελτίο αποστολής. 

 

41 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

γιαυτό θα στείλω μόνο την απόδειξη πληρωμής/τιμολόγιο (Χρησιμοποιώ μόνο το e-timologio της ΑΑΔΕ και ούτε εκεί υπάρχει δελτίο αποστολής).

Δε γίνεται αυτό που λες. Όταν αυτός κόψει πιστωτικό τιμολόγιο πρέπει να γράψει ότι αφορά το δελτίο αποστολής / επιστροφής τάδε (αριθμός σχετικού παραστατικού). Αν πέσει σε έλεγχο απ'την εφορία, πρέπει να αποδείξει ότι όντως παρέλαβε πίσω τα προϊόντα κι ότι δεν έκλεψε σε φόρο εισοδήματος / ΦΠΑ.

Δε ξέρω αν δεν έχουν φτιάξει ακόμα τη δυνατότητα έκδοσης στο e-timologio, ίσως επειδή δεν είναι ακόμα υποχρεωτική η ηλεκτρονική διαβίβαση των δελτίων αποστολών. Θα πρέπει να στείλεις όμως απλό συνοδευτικό https://www.skroutz.gr/s/19267489/Συνοδευτικό-Διακίνησης-Αποθεμάτων-Δελτίο-Αποστολής-Διπλότυπο-1-02-22-Uni-Pap.html και να γράψεις σκοπό διακίνησης 'επιστροφή, λάθος προϊόν'.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εννοείται, που είναι το περίεργο;

Δεν έχει υποχρέωση να σου στείλει το τιμολόγιο ή το δελτίο αποστολής-τιμολόγιο εκτυπωμένο, μπορεί και ηλεκτρονικά. Αρκεί να το παραλάβεις και να συμφωνούν τα στοιχεία που θα καταχωρήσουν οι λογιστές σας.

  

Ποιος σου είπε ότι έχουν καταργηθεί; Απαγορεύεται να ταξιδεύουν προϊόντα μεταξύ επαγγελματιών χωρίς δελτίο αποστολής. 

 

Δε γίνεται αυτό που λες. Όταν αυτός κόψει πιστωτικό τιμολόγιο πρέπει να γράψει ότι αφορά το δελτίο αποστολής / επιστροφής τάδε (αριθμός σχετικού παραστατικού). Αν πέσει σε έλεγχο απ'την εφορία, πρέπει να αποδείξει ότι όντως παρέλαβε πίσω τα προϊόντα κι ότι δεν έκλεψε σε φόρο εισοδήματος / ΦΠΑ.

Δε ξέρω αν δεν έχουν φτιάξει ακόμα τη δυνατότητα έκδοσης στο e-timologio, ίσως επειδή δεν είναι ακόμα υποχρεωτική η ηλεκτρονική διαβίβαση των δελτίων αποστολών. Θα πρέπει να στείλεις όμως απλό συνοδευτικό https://www.skroutz.gr/s/19267489/Συνοδευτικό-Διακίνησης-Αποθεμάτων-Δελτίο-Αποστολής-Διπλότυπο-1-02-22-Uni-Pap.html και να γράψεις σκοπό διακίνησης 'επιστροφή, λάθος προϊόν'.

 

Από την 1η Νοεμβρίου πρέπει να διαβιβάζουν υποχρεωτικά στην πλατφόρμα myDATA όλα τα στοιχεία των τιμολογίων που εκδίδουν. Από το 2014, εάν πριν την αποστολή αγαθών έχει εκδοθεί τιμολόγιο τότε αυτό είναι που μπορεί να συνοδεύει τα αγαθά και έχει τον ρόλο του δελτίου αποστολής. Οπότε γι' αυτό το λόγο στο e-timologio δεν υπάρχει έκδοση δελτίου αποστολής. Μόνο σε περίπτωσεις όπου η αποστολή αγαθών δεν συνοδεύεται από κάποιο τιμολόγιο χρειάζεται η έκδοση δελτίου αποστολής ή μη τιμολογηθέντων αγαθών, περιπτώσεις οι οποίες προς το παρόν παραμένουν εκτός του πλαισίου που καλύπτει το e-timologio όπως και το elorus.

Ευχαριστώ πολύ όμως, θα δοκιμάσω να στείλω το απλό συνοδευτικό για να ξεμπερδέψω. Επειδή έχω μπερδευτεί τώρα, στο λευκό πλαίσιο δεξιά βάζω τα δικά μου στοιχεία, και κάτω του αποδέκτη;

1639526897_2021-11-1019_39_36-()(1-02-22)UniPap.png.08ce62785a2c3ba3daa3de37fe43a137.png

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Από την 1η Νοεμβρίου πρέπει να διαβιβάζουν υποχρεωτικά στην πλατφόρμα myDATA όλα τα στοιχεία των τιμολογίων που εκδίδουν. Από το 2014, εάν πριν την αποστολή αγαθών έχει εκδοθεί τιμολόγιο τότε αυτό είναι που μπορεί να συνοδεύει τα αγαθά και έχει τον ρόλο του δελτίου αποστολής. Οπότε γι' αυτό το λόγο στο e-timologio δεν υπάρχει έκδοση δελτίου αποστολής. Μόνο σε περίπτωσεις όπου η αποστολή αγαθών δεν συνοδεύεται από κάποιο τιμολόγιο χρειάζεται η έκδοση δελτίου αποστολής ή μη τιμολογηθέντων αγαθών, περιπτώσεις οι οποίες προς το παρόν παραμένουν εκτός του πλαισίου που καλύπτει το e-timologio όπως και το elorus.

Ευχαριστώ πολύ όμως, θα δοκιμάσω να στείλω το απλό συνοδευτικό για να ξεμπερδέψω. Επειδή έχω μπερδευτεί τώρα, στο λευκό πλαίσιο δεξιά βάζω τα δικά μου στοιχεία, και κάτω του αποδέκτη;

1639526897_2021-11-1019_39_36-()(1-02-22)UniPap.png.08ce62785a2c3ba3daa3de37fe43a137.png

Πάνω δεξιά ή γράφεις τα στοιχεία σου, ή βάζεις σφραγίδα.

Δελτίο αποστολής κόβεται πάντα στη διακίνηση εμπορευμάτων, δεν υπάρχουν εξαιρέσεις. Όταν πουλάς προϊόντα... είτε κόβεις δελτίο αποστολής-τιμολόγιο, είτε κόβεις σκέτο δελτίο αποστολής και μετά τιμολόγιο εντός 15 ημερών. Όταν επιστρέφεις προϊόντα (όπως εσύ τώρα) ή όταν στέλνεις προϊόντα για καταστροφή (πχ αλλοιωμένα), πάλι κόβεις δελτίο αποστολής και πρέπει να σου κόψουν πιστωτικό εντός 15 ημερών.

Ακόμα και για διακίνηση προϊόντων για δική σου χρήση από κατάστημα σε κατάστημα, πάλι πρέπει να κόψεις δελτίο αποστολής. Πχ αν έχεις φούρνο και θες να πας ψωμιά σε δικό σου πρατήριο, δε γίνεται να τα φορτώσεις στο αυτοκίνητο χωρίς συνοδευτικό. Ή αν έχεις μια αποθήκη με άλευρα και θες να τα πας στον φούρνο σου, πάλι πρέπει να κόψεις δελτίο αποστολής.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Πάνω δεξιά ή γράφεις τα στοιχεία σου, ή βάζεις σφραγίδα.

Δελτίο αποστολής κόβεται πάντα στη διακίνηση εμπορευμάτων, δεν υπάρχουν εξαιρέσεις. Όταν πουλάς προϊόντα... είτε κόβεις δελτίο αποστολής-τιμολόγιο, είτε κόβεις σκέτο δελτίο αποστολής και μετά τιμολόγιο εντός 15 ημερών. Όταν επιστρέφεις προϊόντα (όπως εσύ τώρα) ή όταν στέλνεις προϊόντα για καταστροφή (πχ αλλοιωμένα), πάλι κόβεις δελτίο αποστολής και πρέπει να σου κόψουν πιστωτικό εντός 15 ημερών.

Ακόμα και για διακίνηση προϊόντων για δική σου χρήση από κατάστημα σε κατάστημα, πάλι πρέπει να κόψεις δελτίο αποστολής. Πχ αν έχεις φούρνο και θες να πας ψωμιά σε δικό σου πρατήριο, δε γίνεται να τα φορτώσεις στο αυτοκίνητο χωρίς συνοδευτικό. Ή αν έχεις μια αποθήκη με άλευρα και θες να τα πας στον φούρνο σου, πάλι πρέπει να κόψεις δελτίο αποστολής.

Φίλε μου επειδή εγώ κόβω ΑΠΥ ή Τιμολόγιο απαλλάσσομαι από τα Δελτία Αποστολής. 'Όπως έχω πει ήδη, μόνο σε περιπτώσεις όπου η αποστολή αγαθών δεν συνοδεύεται από κάποιο τιμολόγιο χρειάζεται η έκδοση δελτίου αποστολής.

Επεξ/σία από NiKoSmile
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
Στις 10/11/2021 στις 8:50 ΜΜ, NiKoSmile είπε

Φίλε μου επειδή εγώ κόβω ΑΠΥ ή Τιμολόγιο απαλλάσσομαι από τα Δελτία Αποστολής. 'Όπως έχω πει ήδη, μόνο σε περιπτώσεις όπου η αποστολή αγαθών δεν συνοδεύεται από κάποιο τιμολόγιο χρειάζεται η έκδοση δελτίου αποστολής.

Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα, τελικά έβγαλες άκρη;

υπαρχει κάποιο πρότυπο online που μπορώ να εκτυπώσω και να το δώσω μαζί με το προϊόν ή τελικά δε χρειάζεται;

Δημοσ.
Στις 10/11/2021 στις 6:34 ΜΜ, NiKoSmile είπε

Καλησπέρα σας. Έχω παραλάβει λάθος προϊόντα από ένα σκρουτζομάγαζο (ενώ επέλεξα εκδόσεις XL, ήρθαν οι απλές εκδόσεις) μέσω Skroutz Last Mile. Έκανα αίτηση επιστροφής και αντικατάστασης. Η αίτηση έγινε αμέσως δεκτή, αλλά ζητάνε η συσκευασία να περιέχει και δελτίο επιστροφής/δελτίο αποστολής λόγω τιμολογίου. Εντωμεταξύ όταν παρέλαβα, στη συσκευασία δεν υπήρχε μέσα τιμολόγιο. Το τιμολόγιο το στείλανε ηλεκτρονικά σε pdf. Αλλά ζητάνε εγώ να συμπεριλάβω δελτίο επιστροφής/δελτίο αποστολής :P.  Τους ενημέρωσα πως δεν υπάρχει η δυνατότητα να εκδοθεί δελτίο αποστολής γιατί έχουν ουσιαστικά καταργηθεί γιαυτό θα στείλω μόνο την απόδειξη πληρωμής/τιμολόγιο (Χρησιμοποιώ μόνο το e-timologio της ΑΑΔΕ και ούτε εκεί υπάρχει δελτίο αποστολής). Το πρόβλημα είναι ότι μιλάμε δια αλληλογραφίας γιατί στο τηλέφωνο υπάρχει μεγάλη αναμονή. Οπότε μέχρι να πάρω την απάντηση... θα έρθει ο κούριερ Skroutz Last Mile να τα παραλάβει 😂.

Έχει κανείς υπόψη του τι συμβαίνει;

Απλά το τιμολόγιο βάλε άσε τι ζητάνε…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vins είπε

Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα, τελικά έβγαλες άκρη;

υπαρχει κάποιο πρότυπο online που μπορώ να εκτυπώσω και να το δώσω μαζί με το προϊόν ή τελικά δε χρειάζεται;

Μίλα μαζί τους, αν στο ζητήσουνε στείλε με το παρακάτω πρότυπο... Μόνο σβήσε τη λέξη "Τιμολόγιο"...

https://johnprinio.files.wordpress.com/2015/01/deltio-apostolhs-timologio.doc

 

Επεξ/σία από NiKoSmile
Δημοσ.

Κι εγώ ως επαγγελματίες αυτό ξέρω κι αυτό κάνουν οι προμηθευτές μου. Μόνο τιμολόγιο στέλνουν με το εμπόρευμα. Δελτίο αποστολής δεν έχω λάβει ποτέ μου. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, 1comment είπε

Κι εγώ ως επαγγελματίες αυτό ξέρω κι αυτό κάνουν οι προμηθευτές μου. Μόνο τιμολόγιο στέλνουν με το εμπόρευμα. Δελτίο αποστολής δεν έχω λάβει ποτέ μου. 

Το τιμολόγιο από μόνο του είναι και δελτίο αποστολής όταν παραλαμβάνεις ή στέλνεις προϊόντα. Όταν όμως χρειαστεί να επιστρέψεις κάτι, εκεί είναι το πρόβλημα... Σαν επαγγελματίας όταν στείλεις κάποιο προϊόν πίσω (προς επιστροφή) θα πρέπει να φαίνεται ότι φεύγει από σένα. Υπάρχουν έτοιμα μπλοκάκια σε βιβλιοπωλεία (Δελτία επιστροφής/αποστολής).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Το τιμολόγιο από μόνο του είναι και δελτίο αποστολής όταν παραλαμβάνεις ή στέλνεις προϊόντα. Όταν όμως χρειαστεί να επιστρέψεις κάτι, εκεί είναι το πρόβλημα... Σαν επαγγελματίας όταν στείλεις κάποιο προϊόν πίσω (προς επιστροφή) θα πρέπει να φαίνεται ότι φεύγει από σένα. Υπάρχουν έτοιμα μπλοκάκια σε βιβλιοπωλεία (Δελτία επιστροφής/αποστολής).

Ναι το ξέρω για τα μπλοκάκια. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα ισχύουν τώρα με το mydata. Πάντως για το δελτίο επιστροφής να πούμε ότι στην πράξη έχει κάποιος πρόβλημα μόνο στην περίπτωση που στη διαδρομή δεχτεί έλεγχο από τα αντίστοιχα κλιμάκια που ασχολούνται με λαθρεμπόριο κλπ. Το γράφω επειδή αναφέρθηκαν και ακραία παραδείγματα τύπου ο φούρναρης θα πρέπει να έχει δελτίο αποστολής για να πάει τα ψωμιά από το ένα κατάστημα στο άλλο... Πρόβλημα θα έχει μόνο αν τον σταματήσει για έλεγχο κλιμάκιο της ααδε σχετικό με το λαθρεμπόριο. 

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, 1comment είπε

Ναι το ξέρω για τα μπλοκάκια. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα ισχύουν τώρα με το mydata. Πάντως για το δελτίο επιστροφής να πούμε ότι στην πράξη έχει κάποιος πρόβλημα μόνο στην περίπτωση που στη διαδρομή δεχτεί έλεγχο από τα αντίστοιχα κλιμάκια που ασχολούνται με λαθρεμπόριο κλπ. Το γράφω επειδή αναφέρθηκαν και ακραία παραδείγματα τύπου ο φούρναρης θα πρέπει να έχει δελτίο αποστολής για να πάει τα ψωμιά από το ένα κατάστημα στο άλλο... Πρόβλημα θα έχει μόνο αν τον σταματήσει για έλεγχο κλιμάκιο της ααδε σχετικό με το λαθρεμπόριο. 

Τώρα έχει γίνει μπάχαλο η κατάσταση στα λογιστήρια με το καταραμένο ESend που δεν μπορεί να στείλει τα δεδομένα στο mydata. Πήγαμε μπροστά με το mydata και γυρίσαμε 15 χρόνια πίσω με το Esend. Κατά τα άλλα η ΑΑΔΕ έστειλε προ μηνός εκφοβιστικά emails για χρηματικά πρόστιμα και αναστολές λειτουργίας σε επιχειρήσεις 🙃.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...