Xristos-pap Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Γεια σας , εχω ενα πολύ σοβαρό πρόβλημα με τα Public. Το 2018 είχα πάρει μια τηλεωραση με επιπλέων εγγύηση Safety Net για 5 χρόνια. Πριν ένα μήνα μου παρουσίασε πρόβλημα κι Πήγα την τηλεωραση μου για σέρβις στο κατάστημα της περιοχής μου αλλά από τότε δεν υπάρχει καμία ενημέρωση οπως τι πρόβλημα έχει , και τον χρόνο επισκευής. Τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι θα στείλουν αίτημα να επικοινωνήσουν μαζί μου αλλά ποτέ κανείς δεν το κάνει! Πάει σχεδόν ένας μήνας και κανένα αποτέλεσμα. Πήγα από το κατάστημα και ειρωνικά ο τεχνικός μου λέει “εγώ το έστειλα όταν έχω ενημέρωση εγώ θα σας ενημερώσω”. Από τότε έχουν περάσει αρκετές μέρες και καμία ενημέρωση. Ξανά παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι θα στείλουν πάλι αίτημα που κι πάλι δεν εχει αποτέλεσμα. Ζήτησα τηλεφωνικά να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενο να μου δώσει υπεύθυνες απαντήσεις και μου απάντησαν πως δεν μπορούν να το κάνουν αυτό παρά μόνο να στέλνουν αιτήματα, βέβαια χωρίς αποτέλεσμα. Εχώ αγανακτήσει! Δεν ξέρω τι να κάνω! Αν ξανά πάρω τηλέφωνο θα μου πουν τα ίδια. Μου πρότειναν στο τηλέφωνο να στείλω email αλλα αν θέλω να κάνω καταγγελία αλλά δεν θα ήθελα να φτάσω σε αυτό το σημείο. Δεν ξέρω τι να κάνω κ νιώθω πως είμαι σε αδιέξοδο
SilentVoice Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 12 λεπτά πριν, Xristos-pap είπε Γεια σας , εχω ενα πολύ σοβαρό πρόβλημα με τα Public. Το 2018 είχα πάρει μια τηλεωραση με επιπλέων εγγύηση Safety Net για 5 χρόνια. Πριν ένα μήνα μου παρουσίασε πρόβλημα κι Πήγα την τηλεωραση μου για σέρβις στο κατάστημα της περιοχής μου αλλά από τότε δεν υπάρχει καμία ενημέρωση οπως τι πρόβλημα έχει , και τον χρόνο επισκευής. Τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι θα στείλουν αίτημα να επικοινωνήσουν μαζί μου αλλά ποτέ κανείς δεν το κάνει! Πάει σχεδόν ένας μήνας και κανένα αποτέλεσμα. Πήγα από το κατάστημα και ειρωνικά ο τεχνικός μου λέει “εγώ το έστειλα όταν έχω ενημέρωση εγώ θα σας ενημερώσω”. Από τότε έχουν περάσει αρκετές μέρες και καμία ενημέρωση. Ξανά παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι θα στείλουν πάλι αίτημα που κι πάλι δεν εχει αποτέλεσμα. Ζήτησα τηλεφωνικά να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενο να μου δώσει υπεύθυνες απαντήσεις και μου απάντησαν πως δεν μπορούν να το κάνουν αυτό παρά μόνο να στέλνουν αιτήματα, βέβαια χωρίς αποτέλεσμα. Εχώ αγανακτήσει! Δεν ξέρω τι να κάνω! Αν ξανά πάρω τηλέφωνο θα μου πουν τα ίδια. Μου πρότειναν στο τηλέφωνο να στείλω email αλλα αν θέλω να κάνω καταγγελία αλλά δεν θα ήθελα να φτάσω σε αυτό το σημείο. Δεν ξέρω τι να κάνω κ νιώθω πως είμαι σε αδιέξοδο Δεν θα κάνεις καταγγελία. Κακώς βασανίζεσαι με τηλέφωνα, δεν βγαινει ποτέ άκρη έτσι σε αυτά τα καταστήματα. Ενα email θα στείλεις στο service , με τον αριθμό επισκευής κλπ για να σου απαντήσουν πότε θα είναι έτοιμη κλπ. Αν δεν απαντήσουν εγγράφως άμεσα, ξανα στέλνεις ευγενική υπενθύμιση σε 2 ημέρες. Μετά βλέπεις αν θα προχωρήσεις σε καταγγελία. 1
Xristos-pap Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Στην σελίδα service που βάζω τον αριθμό επισκευής αναγράφει από 10-20 μέρες. Έπρεπε να είναι έτοιμη. Έχω στείλει και email αλλά δεν έχω λάβει απάντηση.
Giama Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Οι όροι του safety net τι λένε; Πιθανόν να υπάρχει κάποιο όριο ημερών που αν ξεπεραστεί σου δίνουν καινούρια ή κάτι τέτοιο. Ρίξε μια ματιά στο συμβόλαιο του safety net.
Xristos-pap Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δεν τηρούν τίποτα από το Safety Net! Έλεγε το χαρτί πως θα ερχόταν εξειδικευμένος τεχνικός να την ξεσυνδέσει και να μου δώσει άλλη μέχρι να την φτιάξουν. Κ στο κατάστημα μου είπαν φέρε μας την ή θα στείλουμε διανομέα της Acs. Λέω αυτός είναι ο εξειδικευμένος τεχνικός;! Ωραία! Κ την πήγα εγώ
DownUNDERground Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Xristos-pap είπε αν θέλω να κάνω καταγγελία αλλά δεν θα ήθελα να φτάσω σε αυτό το σημείο. Γιατί, θα χαλάσει το συνοικέσιο; Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από DownUNDERground 2
lector Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Καταγγελια χθες χωρις πολλα πολλα, επισυναπτοντας το συμβολαιο και τα εμαιλ που εχεις στειλει. 2
Ntinaras Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Κανε καταγγελια μπας και την παρεις συντομα, γιατι πανε για φουντο τα pmm 1
Nabuko Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 6 ώρες πριν, Giama είπε Οι όροι του safety net τι λένε; Πιθανόν να υπάρχει κάποιο όριο ημερών που αν ξεπεραστεί σου δίνουν καινούρια ή κάτι τέτοιο. Ρίξε μια ματιά στο συμβόλαιο του safety net. Τηλεοράσεις Safety Net ΚΑΛΥΠΤΕΙ (*υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται αναλυτικά παρακάτω) βλάβες που αφορούν τα μηχανικά και ηλεκτρονικά (hardware) μέρη της τηλεόρασης (TV) ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ (*υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται αναλυτικά παρακάτω) Δωρεάν & Γρήγορες Επισκέψεις Παραλαβή της τηλεόρασης από το χώρο σας και επιστροφή στο χώρο σας ή όπου αλλού σας εξυπηρετεί Παροχή Προϊόντος Αντικατάστασης Παραδίδεται στο χώρο σας προϊόν προσωρινής αντικατάστασης για όσο χρόνο επισκευάζεται η δική σας συσκευή Απεριόριστες και Δωρεάν Επισκευές μηχανικών ή/και ηλεκτρονικών βλαβών Όσες φoρές και αν προκύψει βλάβη στην τηλεόρασή σας, εμείς θα σας την επισκευάσουμε Αντικατάσταση με νέα τηλεόραση σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής Πανελλαδική κάλυψη Όροι και Προϋποθέσεις Παροχής της Υπηρεσίας «SAFETY NET TV» 1. Το πακέτο υπηρεσίας «Safety Net TV» (εφεξής η «Υπηρεσία») διατίθεται προς πώληση στο δίκτυο καταστημάτων υπό το εμπορικό σήμα «Public» της εταιρείας με την επωνυμία «RETAIL WORLD (ΡΙΤΕΪΛ ΓΟΥΟΡΛΝΤ) ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ» και με διακριτικό τίτλο «RETAIL WORLD Α.Ε» (εφεξής η «Εταιρεία») με κάθε αγορά προϊόντος τύπου «Τηλεόραση» (εφεξής η «Συσκευή»). 2. Διάρκεια:Η Υπηρεσία ισχύει για πέντε (5) έτη από την ημερομηνίας αγοράς της για βλάβες που αφορούν τα μηχανικά και ηλεκτρονικά (hardware) μέρη της Συσκευής. Για την παροχή της Υπηρεσίας, ο πελάτης οφείλει να προσκομίσει το νόμιμο πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής) της Συσκευής και της Υπηρεσίας καθώς και την Καρτέλα Υπηρεσίας (Κ.Υ.) που έλαβε από την Εταιρεία κατά την αγορά. 3. Ειδικοί όροι βλαβών: Στις περιπτώσεις που, έπειτα από τεχνικό έλεγχο, διαπιστωθεί ότι η βλάβη που αφορά τα μηχανικά και ηλεκτρονικά (hardware) μέρη της Συσκευής προκλήθηκε από: α) υπαιτιότητα του Πελάτη (κακή χρήση), ή β) από επισκευή/απόπειρα επισκευής ή αναβάθμισης από μη εξουσιοδοτημένο από τον κατασκευαστή/προμηθευτή τεχνικό ή γ) από χρήση/εγκατάσταση προγραμμάτων ιών υπολογιστών και γενικά εξαιτίας χρήσης/εγκατάστασης λογισμικού (software, firmware) ή δ) από φυσικά αίτια (όπως κεραυνούς, πλημμύρες, φωτιές κλπ.) ή ε) από πτώση και αυξομειώσεις της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος ή στ) από φυσιολογικές φθορές ή ζ) από την μη τήρηση των οδηγιών που περιγράφονται στο εγχειρίδιο λειτουργίας της Συσκευής ή η) από οποιονδήποτε εξωγενή παράγοντα, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος των ανταλλακτικών, της εργασίας και των μεταφορικών της Εταιρείας. Δεν καλύπτονται από την Υπηρεσία βλάβες/ ζημιές σε α) περιφερειακά μέρη ή συσκευές που τυχόν συνδέονται με το καλυπτόμενο προϊόν, δηλαδή τμήμα του εξοπλισμού που δεν συνιστά κεντρικό εξάρτημα της βασικής μονάδας του συστήματος (π.χ DVD player, Media player, wifi stick κλπ) β) μέσα αναπαργωγής όπως CD, DVD κλπ και γ) εξαρτήματα όπως μπαταρίες, τροφοδοτικά (ac adaptors), τηλεκοντρόλ και χειριστήρια για τα οποία ισχύει μόνο η εγγύησης του κατασκευαστή. Επιπλέον, από την Υπηρεσία δεν καλύπτεται Συσκευή στην οποία σειριακός αριθμός (S/N, ΙΜΕΙ) έχει καταστραφεί, ξεκολληθεί, ή παραποιηθεί. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα ανάλογα με το κόστος επισκευής της Συσκευής ή σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής να αντικαταστήσει τη Συσκευή με νέα (καινούργια ή ανακατασκευασμένη) και σε κάθε περίπτωση όχι υποδεέστερων χαρακτηριστικών από την αρχική. Η ύπαρξη καταστραμμένων (καμένων) Pixels δεν συνεπάγεται κατ΄ ανάγκη ελαττωματικό προϊόν, εξαρτάται από την εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή. Ως εκ τούτου θα ισχύουν οι τεχνικές προδιαγραφές/όροι της εγγύησης του εκάστοτε κατασκευαστή. 4. Σε περίπτωση που κατά τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί, πέραν της με το παρόν καλυπτόμενης, επιπλέον (μη καλυπτόμενη) βλάβη ή/και ζημιά, η επιδιόρθωση της οποίας καθίσταται ωστόσο αναγκαία στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής για τη Συσκευή, ο πελάτης θα επιβαρύνεται το επιπλέον κόστος που ορίζει η επίσημη αντιπροσωπεία, άλλως, η Συσκευή θα επιστρέφεται μη επισκευασμένη στον πελάτη ακόμα και ως προς το μέρος της βλάβης που καλύπτεται από τους παρόντες όρους. 5. Η Εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν απώλεια δεδομένων (data) των μαγνητικών ή ψηφιακών μέσων (σκληρός δίσκος, δίσκοι DVD, κασέτες, κάρτες μνήμης κλπ) των οποίων την ευθύνη αποθήκευσης (backup) και φύλαξης φέρει αποκλειστικά ο πελάτης. 6. Προιόν Προσωρινής Αντικατάστασης: Το προϊόν προσωρινής αντικατάστασης δεν έχει τεχνικούς ή λειτουργικούς περιορισμούς και ενδέχεται να έχει διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά (πχ. ανάλυση, διαγώνιο οθόνης, ευκρίνεια, ψηφιακό δέκτη, ενσωματωμένο dvd player κλπ) ή χαρακτηριστικά χειρισμού και εμφάνισης από την Συσκευή. Στο προϊόν προσωρινής αντικατάστασης γίνεται επιτραπέζια εγκατάσταση και όχι επιτοίχια (δηλαδή στον τοίχο, σε επιτοίχιες βάσεις τοίχου ή οποιαδήποτε άλλη βάση). Επίσης κατά την παράδοση του προϊόντος προσωρινής αντικατάστασης δεν γίνεται κάλυψη των καλωδιώσεων με συνδρομητικό κανάλι. Ο πελάτης οφείλει να χειρίζεται το προϊόν προσωρινής αντικατάστασης που παραλαμβάνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές λειτουργίας του και να το επιστρέφει στην κατάσταση που το παρέλαβε, μαζί με τα αντίστοιχα παρελκόμενα (π.χ. τροφοδοτικό, manual, τηλεκοντρόλ, συσκευασία κλπ.), αλλιώς ευθύνεται για κάθε ζημιά/φθορά/απώλεια που τυχόν προκάλεσε επιβαρυνόμενος το σχετικό κόστος. Η μη επιστροφή του προϊόντος προσωρινής αντικατάστασης από τον ΠΕΛΑΤΗ, εφόσον απαιτηθεί, είναι παράνομη, αποτελεί δε αδίκημα για το οποίο επισύρονται οι εκ του νόμου προβλεπόμενες συνέπειες. Ο πελάτης ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και να διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο του προϊόντος προσωρινής αντικατάστασης πριν την επιστροφή του προϊόντος προσωρινής αντικατάστασης. Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων ή προγραμμάτων μετά την παραλαβή του προϊόντος προσωρινής αντικατάστασης. 7. Σε κάθε περίπτωση επισκευής της βλάβης καθώς και σε περίπτωση μερικής ή ολικής αντικατάστασης της Συσκευής με νέα (εφόσον επισκευή δεν είναι δυνατή), η διάρκεια ισχύος της Υπηρεσίας δεν ανανεώνεται αλλά συνεχίζει να ισχύει για το υπόλοιπο εναπομείναν μέχρι τη λήξη της διάστημα. 8. H Υπηρεσία δεν ισχύει για Συσκευή που αγοράσθηκε σε ειδική τιμή (π.χ. β' διαλογής, μεταχειρισμένη, επισκευασμένη κλπ). 9. Ο πελάτης οφείλει, καθ’ όλη τη χρονική διάρκεια ισχύος της Υπηρεσίας, να φυλάσσει την πλήρη εμπορική συσκευασία της Συσκευής και να την παραδίδει στην Εταιρεία, εάν και εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο. 10. Η Υπηρεσία παρέχει δωρεάν επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη αποκλειστικά και μόνο για τις περιοχές που βρίσκονται εντός ακτίνας είκοσι (20) χιλιομέτρων από οποιοδήποτε κατάστημα υπό το εμπορικό σήμα «Public»του δικτύου της Εταιρείας και αναλόγως πάντα με την δυνατότητα εξυπηρέτησης του καταστήματος. Για χώρους πελατών που ευρίσκονται εκτός των ως άνω καλυπτόμενων περιοχών ή μη δυνατότητας εξυπηρέτησης με αποστολή τεχνικού από το κατάστημα , η Υπηρεσία παρέχεται με παραλαβή και επιστροφή της Συσκευής μέσω ταχυμεταφοράς (courier). Για τις νησιωτικές περιοχές και για τις περιοχές που χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ως δυσπρόσιτες, ο χρόνος επίσκεψης ή παραλαβής και παράδοσης του εξοπλισμού αυξάνεται, χωρίς δυνατότητα ακριβούς προσδιορισμού. 11. Η Υπηρεσία είναι της μορφής «walk in», που σημαίνει ότι ο πελάτης δύναται να προσέλθει σε οποιοδήποτε κατάστημα υπό το εμπορικό σήμα «Public» του δικτύου της Εταιρείας και να παραδώσει προς επισκευή τη Συσκευή. Η ΠΩΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ή ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΓΟΡΑΣ (ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ/ΑΠΟΔΕΙΞΗ) ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ, Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΈΛΑΒΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΚΑΡΤΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (ΚΠΥ). Διαδικασία χρήσης της Υπηρεσίας «SAFETY NET TV» Σε περίπτωση βλάβης στην τηλεόρασή σας, τηλεφωνήστε :Για Ελλάδα : 8011140000 από σταθερό / 2108181333 από κινητό. Ωράριο Δευ – Παρ: 09:00-21:00, Σαβ: 09:00 – 20:00 Για Κύπρο : 22782542 (για Λευκωσία) / 25826926 (για Λεμεσό) / 26023030 (για Πάφο) Δηλώστε στον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών που θα απαντήσει ότι καλείτε για την υπηρεσία «SAFETY NET TV». Αναφέρετε τον Σειριακό Αριθμό Πακέτου Υπηρεσίας (ΣΑΠΥ) που αναγράφεται στην Καρτέλα Υπηρεσίας (Κ.Υ.).
lector Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Πραγματικα το διαβασα και εφριξα. Κλασικη περιπτωση βλαβης ασφαλιστικης εταιρειας, τα ψιλα γραμματα περιλαμβανουν ολες τις προφασεις που θα βρει (ή θα εφευρει) η εταιρεια προκειμενου να ΜΗΝ σου επισκευασει το προϊον, ή να σε χρεωσει για την επισκευη. Ειδικα το (4) ειναι αισχρο. Σου λεει δηλαδη οτι εχει η τηλεοραση καμενα πιξελ και εχει και γρατζουνιες στη βαση, για να σου αλλαξω οθονη θα πρεπει να πληρωσεις και καινουρια βαση, αλλιως δε σου αλλαζω ουτε την οθονη. Στο (6) δε λεει οτι το προϊον αντικαταστασης θα'ναι ο,τι να'ναι, δηλαδη δινεις για σερβις μια 65" smart tv ξερω γω και σου δινουν για αντικατασταση μια CRT 14" απο ξενοδοχειο ξερω γω. Πεταμενα λεφτα 100%. 3
Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Για να μην ανοίγω άλλο θέμα Η επέκταση εγγύησης 3 ετών που πουλάει το public είναι για πέραν της διετούς δηλαδή 5 έτη ή αντί την αρχική 2 έτη την κάνει 3;
adversus Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Για να μην ανοίγω άλλο θέμα Η επέκταση εγγύησης 3 ετών που πουλάει το public είναι για πέραν της διετούς δηλαδή 5 έτη ή αντί την αρχική 2 έτη την κάνει 3; Από την μέρα που αγοράσεις το safety εως το χρονικό όριο που αγόρασες π.χ 2 χρονια ισχύει για 2 χρόνια άσχετως αν έχει η συσκευή από μόνη της δύο χρόνια. Η καθοδήγηση απο της εταιρεία προς τους πωλητές είναι να το πουλάνε ως ''επέκταση'' που θα σήμαινε τεχνικά περισσότερα χρόνια εγγύησης ( αν διαβάσεις και τους όρους που έχει αναρτήσει άλλο μέλος θα δεις πως αναφέρει π.χ Η Υπηρεσία ισχύει για πέντε (5) έτη από την ημερομηνίας αγοράς της 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, adversus είπε Από την μέρα που αγοράσεις το safety εως το χρονικό όριο που αγόρασες π.χ 2 χρονια ισχύει για 2 χρόνια άσχετως αν έχει η συσκευή από μόνη της δύο χρόνια. Η καθοδήγηση απο της εταιρεία προς τους πωλητές είναι να το πουλάνε ως ''επέκταση'' που θα σήμαινε τεχνικά περισσότερα χρόνια εγγύησης ( αν διαβάσεις και τους όρους που έχει αναρτήσει άλλο μέλος θα δεις πως αναφέρει π.χ Η Υπηρεσία ισχύει για πέντε (5) έτη από την ημερομηνίας αγοράς της Ευχαριστω Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα όπως laptop κλπ; Βασικά για ενα imac με ενδιαφέρει. Σε αξία κάπου 1700 ευρώ την χρεώνουν κάπου στα 200 ευρω αν θυμάμαι καλά. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου από Γιάννης Platano 1
adversus Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Ευχαριστω Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα όπως laptop κλπ; Ναι ισχυεί για όλα τα προιόντα. Ουσιαστικά αυτό που σου προσφέρει ( εαν δεν αρχίσουν να σε δυσκολευουν όπως π.χ λέει ο ts ) είναι είτε μια πιο εμπλουτισμένη εγγύηση σε σχέση με την εγγύηση της εταιρείας ( σε κάποια προιόντα όπως smartphone, laptop κτλπ, πχ στα smartphones εαν δεν έχει αλλάξει κάτι απο τη περίοδο που δούλευα εκεί κάλυπταν μια θράυση οθόνης τον πρώτο χρόνο ) ή λίγα παραπάνω χρόνια απο την εγγύηση της εταιρείας αλλά εξίσου καλύπτει τις ίδιες βλάβες ( σε άλλα προιόντα π.χ πλυντήρια, τηλεοράσεις, ανεμιστήρες κτλπ ) 1
SabotazNic Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου @Γιάννης Platano η καθε κατηγορια προιοντων εχει δικους του ορους. Βρισκεις το συμβολαιο και διαβαζεις 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα