Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ωραια ολα αυτα αλλα δεν ακουω κανεναν να αναφερει ενα μεγαλο μειον που εχουν τα ηλεκτρικα.Θελουν ποσες ωρες φορτιση απο το 0 στο 100%;Να θες να πας μεγαλο ταξιδι και να σε πιεζει ο χρονος τοτε τι κανεις.Ακομη και ο χρονος που θα χρειαστει καποια στιγμη να φορτισεις επειδη ξεχασες να το βαλεις στην φορτιση η δεν ξερω κ εγω.Ειναι μεγαλο αγκαθι να πρεπει να περιμενεις ποση ωρα μεχρι να γεμισει το "ντεποζιτο".

Μαζι σας στην εξελιξη αλλα να καλυπτει και ορισμενα κουτακια βαση της κοινωνιας που ζουμε οπου ο χρονος ειναι πολυτιμος και σαν να μην εφτανε ολο αυτο ολοι ξερουμε τους ρυθμους που εχουμε στις μερες μας οποτε ειναι no go για μενα την δεδομενη στιγμη αν στο μελλον εξελιχθει σε σαφως καλυτερους χρονους το συζηταμε.

  • Like 2
  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, icenex είπε

Ωραια ολα αυτα αλλα δεν ακουω κανεναν να αναφερει ενα μεγαλο μειον που εχουν τα ηλεκτρικα.Θελουν ποσες ωρες φορτιση απο το 0 στο 100%;Να θες να πας μεγαλο ταξιδι και να σε πιεζει ο χρονος τοτε τι κανεις.Ακομη και ο χρονος που θα χρειαστει καποια στιγμη να φορτισεις επειδη ξεχασες να το βαλεις στην φορτιση η δεν ξερω κ εγω.Ειναι μεγαλο αγκαθι να πρεπει να περιμενεις ποση ωρα μεχρι να γεμισει το "ντεποζιτο".

Μαζι σας στην εξελιξη αλλα να καλυπτει και ορισμενα κουτακια βαση της κοινωνιας που ζουμε οπου ο χρονος ειναι πολυτιμος και σαν να μην εφτανε ολο αυτο ολοι ξερουμε τους ρυθμους που εχουμε στις μερες μας οποτε ειναι no go για μενα την δεδομενη στιγμη αν στο μελλον εξελιχθει σε σαφως καλυτερους χρονους το συζηταμε.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για την δεδομένη χρονική στιγμή είναι για μέσα στην πόλη και ταξίδια 4-5 ωρών… ούτε για να πας στην Αλεξανδρούπολη από την Καλαμάτα, ούτε για φορτηγά, ούτε για πλοία, ούτε για διαστημόπλοια…

  • Like 2
Δημοσ.

Επειδή βλέπω πάλι τα ίδια. 
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα και οι χρόνοι είναι ανάλογα το όχημα σου και το πόσο καλή είναι οι fast chargers στον δρόμο σου. Εάν έχεις μόνο 50αρια, τότε ναι θα πάρει χρόνο. Τα οχήματα του '21 πάνε 3 ή και 5 φορές πάνω από αυτό.
Ο καλύτερος και περισσότερο αναλυτικός μπούσουλας (με ΠΟΛΛΑ αμάξια), πάλι από τον τύπο στην Νορβηγία:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1V6ucyFGKWuSQzvI8lMzvvWJHrBS82echMVJH37kwgjE/edit#gid=735351678

π.χ. Πως βρίσκει και αναλύει τα δεδομένα που ανεβάζει στο google doc:

6 λεπτά πριν, AtiX είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για την δεδομένη χρονική στιγμή είναι για μέσα στην πόλη και ταξίδια 4-5 ωρών… ούτε για να πας στην Αλεξανδρούπολη από την Καλαμάτα, ούτε για φορτηγά, ούτε για πλοία, ούτε για διαστημόπλοια…

Τα φορτηγά πάντως μια χαρά πάνε ηλεκτρικά. 
Δες daimler, volvo, scania, MAN κ.ο.κ.
Η βιομηχανία κινείται προς τα εκεί για αστικές/ημιαστικές μεταφορές.
Με ολίγη από fuel cells για μεγαλύτερες αποστάσεις (που ίσως βγει, ίσως δεν βγει, ανάλογα το θέμα λογιστικής υποστήριξης).

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, AtiX είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για την δεδομένη χρονική στιγμή είναι για μέσα στην πόλη και ταξίδια 4-5 ωρών… ούτε για να πας στην Αλεξανδρούπολη από την Καλαμάτα, ούτε για φορτηγά, ούτε για πλοία, ούτε για διαστημόπλοια…

Μα αυτο ειναι το προβλημα οτι δεν τικαρουν τα ιδια κουτακια που τικαρει ενα συμβατικο ιχ και εκει νομιζω ειναι το μεγαλύτερο προβλημα μετάβασης..Πες το αυτο σε ενα ταριφα που δουλευουν με βαρδιες και τα αμαξια τους δεν σταματανε σχεδον καθολου οτι θα πρεπει να περιμενουν την φορτιση και αντε πες το βραδυ που δεν εχει δουλεια το κανεις σε ενα σταθμο η να εχουν βαλει σταθμο στις πιατσες.Κατα την διαρκεια της ημερας κ αν εχει δουλεια και δεν μπορεσει να φορτισει τι κανει;Ξαναλεω την δεδομενη στιγμη απευθυνεται σε λιγα ατομα.Οκ η εξελιξη και γουσταρω αν να παμε μπροστα σε ολους τους τομεις οχι να γυρναμε 100 χρονια πισω σε αλλους λες και το σερνουμε με αλογα και θα πρεπει να τα ξεκουρασουμε για να μην σκασουν.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, icenex είπε

Μα αυτο ειναι το προβλημα οτι δεν τικαρουν τα ιδια κουτακια που τικαρει ενα συμβατικο ιχ και εκει νομιζω ειναι το μεγαλύτερο προβλημα μετάβασης..Πες το αυτο σε ενα ταριφα που δουλευουν με βαρδιες και τα αμαξια τους δεν σταματανε σχεδον καθολου οτι θα πρεπει να περιμενουν την φορτιση και αντε πες το βραδυ που δεν εχει δουλεια το κανεις σε ενα σταθμο η να εχουν βαλει σταθμο στις πιατσες.Κατα την διαρκεια της ημερας κ αν εχει δουλεια και δεν μπορεσει να φορτισει τι κανει;Ξαναλεω την δεδομενη στιγμη απευθυνεται σε λιγα ατομα.Οκ η εξελιξη και γουσταρω αν να παμε μπροστα σε ολους τους τομεις οχι να γυρναμε 100 χρονια πισω σε αλλους λες και το σερνουμε με αλογα και θα πρεπει να τα ξεκουρασουμε για να μην σκασουν.

Τόσο κείμενο για τους ταξιτζήδες που δεν βάζουν καν βενζίνη? Πες και για τα αεροπλάνα τότε ή τα καράβια…

Για το θέμα μας, μια αυτονομία κοντά στα 500 χιλιόμετρα είναι αρκετή ακόμα και για μεγάλα ταξίδια…

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, AtiX είπε

Τόσο κείμενο για τους ταξιτζήδες που δεν βάζουν καν βενζίνη? Πες και για τα αεροπλάνα τότε ή τα καράβια…

Για το θέμα μας, μια αυτονομία κοντά στα 500 χιλιόμετρα είναι αρκετή ακόμα και για μεγάλα ταξίδια…

Ενα παραδειγμα εφερα απο ενα επαγγελμα που δουλευει με οχημα.Η αυτονομια σε συνδυασμο με το μεγαλο χρονο φορτισης ειναι μεγαλο μειον την δεδομενη στιγμή.Ετσι οπως ειναι τωρα απευθυνεται σε μικροτερο κοινο και αν νομιζεις οτι υπερβαλω κανε ενα γκαλοπ στην παρεα σου κατα ποσο θα εκανε την μεταβαση εφοσον ξερουν ολα τα πλεονεκτηματα κ μειονεκτηματα ενος ηλεκτρικου οχηματος.

  • Like 1
Δημοσ.
31 minutes ago, music_lover said:

Πρώην κάτοχος Alfa 147, θέλω εγκυκλοπαίδεια..

Δεν θεωρείς πως έχουν αλλάξει κάτι από τότε? 

Εν τω μεταξύ ακόμα και η 147 θα έλεγα πως ήταν μάλλον καλύτερη από το μέσο όρο της κατηγορίας. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, icenex είπε

Ενα παραδειγμα εφερα απο ενα επαγγελμα που δουλευει με οχημα.Η αυτονομια σε συνδυασμο με το μεγαλο χρονο φορτισης ειναι μεγαλο μειον την δεδομενη στιγμή.Ετσι οπως ειναι τωρα απευθυνεται σε μικροτερο κοινο και αν νομιζεις οτι υπερβαλω κανε ενα γκαλοπ στην παρεα σου κατα ποσο θα εκανε την μεταβαση εφοσον ξερουν ολα τα πλεονεκτηματα κ μειονεκτηματα ενος ηλεκτρικου οχηματος.

Προσπαθώ να καταλάβω πιο είναι το μικρό κοινό… τα εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα μέσα στην πόλη? Τα εκατομμύρια αυτοκίνητα πόλης που με κινητήρες ως και 1100 κυβικά δεν κάνουν ποτέ ταξίδια πάνω από 200-300 χιλιομέτρων? Μήπως τα έχουμε μπερδέψει λίγο?

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, icenex είπε

Μα αυτο ειναι το προβλημα οτι δεν τικαρουν τα ιδια κουτακια που τικαρει ενα συμβατικο ιχ και εκει νομιζω ειναι το μεγαλύτερο προβλημα μετάβασης..Πες το αυτο σε ενα ταριφα που δουλευουν με βαρδιες και τα αμαξια τους δεν σταματανε σχεδον καθολου οτι θα πρεπει να περιμενουν την φορτιση και αντε πες το βραδυ που δεν εχει δουλεια το κανεις σε ενα σταθμο η να εχουν βαλει σταθμο στις πιατσες.Κατα την διαρκεια της ημερας κ αν εχει δουλεια και δεν μπορεσει να φορτισει τι κανει;Ξαναλεω την δεδομενη στιγμη απευθυνεται σε λιγα ατομα.Οκ η εξελιξη και γουσταρω αν να παμε μπροστα σε ολους τους τομεις οχι να γυρναμε 100 χρονια πισω σε αλλους λες και το σερνουμε με αλογα και θα πρεπει να τα ξεκουρασουμε για να μην σκασουν.

https://www.benzinga.com/news/21/10/23686560/nio-said-to-complete-construction-at-first-battery-swap-station-in-norway

https://electrek.co/2021/07/07/nio-superchargers-and-battery-swap-stations-begin-journey-to-norway/

Υπάρχει και αυτή η τεχνολογία, η οποία είναι σε χρήση με μεγάλη επιτυχία στην Κίνα από μια από τις μεγαλύτερες/ανερχόμενες OEM ηλεκτρικών αμαξιών.

Εφαρμόζουν το Battery-as-a-Service με πληρωμή, είτε με αγορά με επιλογή αναβάθμισης (buy-back) όταν το θελήσεις.

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, AtiX είπε

Προσπαθώ να καταλάβω πιο είναι το μικρό κοινό… τα εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα μέσα στην πόλη? Τα εκατομμύρια αυτοκίνητα πόλης που με κινητήρες ως και 1100 κυβικά δεν κάνουν ποτέ ταξίδια πάνω από 200-300 χιλιομέτρων? Μήπως τα έχουμε μπερδέψει λίγο?

Πολλά λες. Με τόσα κυβικά συνήθως μένεις εντός και πας 50 χιλιόμετρα max

16 λεπτά πριν, icenex είπε

Ενα παραδειγμα εφερα απο ενα επαγγελμα που δουλευει με οχημα.Η αυτονομια σε συνδυασμο με το μεγαλο χρονο φορτισης ειναι μεγαλο μειον την δεδομενη στιγμή.Ετσι οπως ειναι τωρα απευθυνεται σε μικροτερο κοινο και αν νομιζεις οτι υπερβαλω κανε ενα γκαλοπ στην παρεα σου κατα ποσο θα εκανε την μεταβαση εφοσον ξερουν ολα τα πλεονεκτηματα κ μειονεκτηματα ενος ηλεκτρικου οχηματος.

Θα σου φέρω και εγώ ένα παράδειγμα το VW Up το οποίο ούτε αυτό ενδείκνυται για μεγάλα ταξίδια, άρα όλα τα οχήματα της κατηγορίας του άχρηστα είναι!

Την δεδομένη χρονική στιγμή είναι ανάγκη να καθαρίσει η ατμόσφαιρα στα μεγάλα αστικά κέντρα και το ηλεκτρικό είναι σωτήριο. Έπρεπε ήδη να είχαμε ξεκινήσει να τοποθετούμε φορτιστές στα πεζοδρόμια και πολύ εύκολα κάπου έξω απ τα μεγάλα αστικά αλλά σχετικά κοντά να τοποθετηθούν φωτοβολταϊκά έτσι ώστε να τα τροφοδοτούν ή να δίνουν ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας που χρειάζεται.

Έπειτα ο μέσος χρήστης εκτός του αστικού κέντρου δεν χτυπάει καθημερινά ένα Αθήνα - Ναύπλιο που είναι 300χμ πήγαινε έλα αλλά μια απόσταση που είναι 40χμ για να πάει στην δουλειά του. Επίσης αυτός έχει πολλές φορές και δικό του parking μέσα στο οικόπεδο του. Οπότε και αυτός θα μπορούσε να έχει ένα ηλεκτρικό.

Αν τώρα 1 μέρα απ' τις 100000 κάποιος πει ότι θέλει να χτυπήσει ένα Αθήνα - Θεσσαλονίκη και αποφασίσει ότι δεν θα πάρει αεροπλάνο ή λεωφορείο και θα πληρώσει και τα διόδια. Επίσης δεν θα κάνει στάση ούτε μισή ώρα όχι μόνο στο μέσο της διαδρομής αλλά και στο τέρμα, δηλαδή θα πει ένα γεια στον λευκό τον πύργο και θα γυρίσει Αθήνα. Εεεε γι αυτή την φορά μίλα με Hertz , Sixt, Goldercar κτλ και νοίκιασε ένα αμάξι.


Η παραπάνω είναι συμβουλή έστω και αν έχεις και δικό σου αμάξι με Κ.Ε.Κ.
1) Έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις αμάξι για μικρές διαδρομές και όχι ένα μεγάλο που θα καίει εντός τα άντερα του και δεν θα παρκάρει εύκολα.

2) Αν το ενοικιαζόμενο μείνει στον δρόμο η εταιρία θα σου φέρει άλλο και θα συνεχίσεις την διαδρομή σου. Η οδική βοήθεια θα σε πάει στο πλησιέστερο συνεργείο της περιοχής και δεν ξέρεις ποιος θα το πιάσει και τι καμπανιά θα σου ρίξει, αφού δεν θα σε ξαναδεί!

  • Like 1
Δημοσ.

Μαλλον τοτε ειμαι ο τρελος του χωριου.Παω πασο κ εχετε δικιο δεν υπαρχει κανενα μειονεκτημα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Δεν θεωρείς πως έχουν αλλάξει κάτι από τότε? 

Εν τω μεταξύ ακόμα και η 147 θα έλεγα πως ήταν μάλλον καλύτερη από το μέσο όρο της κατηγορίας. 

Βελτιώθηκαν σίγουρα, το πόσο είναι το θέμα γιατί μια έλλειψη αξιοπιστίας την είχανε, αποτέλεσα θύμα αυτής και εγώ μέχρι που το πούλησα και δεν γυρίζω πίσω, είναι αυτό που λένε "στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί" και "όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι".

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, music_lover είπε

Βελτιώθηκαν σίγουρα, το πόσο είναι το θέμα γιατί μια έλλειψη αξιοπιστίας την είχανε, αποτέλεσα θύμα αυτής και εγώ μέχρι που το πούλησα και δεν γυρίζω πίσω, είναι αυτό που λένε "στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί" και "όποιος καεί με το χυλό, φυσάει και το γιαούρτι".

Επειδη εψαχνα για giulietta, μετα απο μηνες ψαξιμο καταλαβα πως η αλφα βελτιωθηκε κατακορυφα μετα το 2015 στο facelift της giulietta

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Επειδη εψαχνα για giulietta, μετα απο μηνες ψαξιμο καταλαβα πως η αλφα βελτιωθηκε κατακορυφα μετα το 2015 στο facelift της giulietta

Μακάρι γιατί είναι όμορφα αυτοκίνητα και ξεχωριστά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...