Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, manolis940 είπε

Πολλά λες. Με τόσα κυβικά συνήθως μένεις εντός και πας 50 χιλιόμετρα max

Θα σου φέρω και εγώ ένα παράδειγμα το VW Up το οποίο ούτε αυτό ενδείκνυται για μεγάλα ταξίδια, άρα όλα τα οχήματα της κατηγορίας του άχρηστα είναι!

Την δεδομένη χρονική στιγμή είναι ανάγκη να καθαρίσει η ατμόσφαιρα στα μεγάλα αστικά κέντρα και το ηλεκτρικό είναι σωτήριο. Έπρεπε ήδη να είχαμε ξεκινήσει να τοποθετούμε φορτιστές στα πεζοδρόμια και πολύ εύκολα κάπου έξω απ τα μεγάλα αστικά αλλά σχετικά κοντά να τοποθετηθούν φωτοβολταϊκά έτσι ώστε να τα τροφοδοτούν ή να δίνουν ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας που χρειάζεται.

Έπειτα ο μέσος χρήστης εκτός του αστικού κέντρου δεν χτυπάει καθημερινά ένα Αθήνα - Ναύπλιο που είναι 300χμ πήγαινε έλα αλλά μια απόσταση που είναι 40χμ για να πάει στην δουλειά του. Επίσης αυτός έχει πολλές φορές και δικό του parking μέσα στο οικόπεδο του. Οπότε και αυτός θα μπορούσε να έχει ένα ηλεκτρικό.

Αν τώρα 1 μέρα απ' τις 100000 κάποιος πει ότι θέλει να χτυπήσει ένα Αθήνα - Θεσσαλονίκη και αποφασίσει ότι δεν θα πάρει αεροπλάνο ή λεωφορείο και θα πληρώσει και τα διόδια. Επίσης δεν θα κάνει στάση ούτε μισή ώρα όχι μόνο στο μέσο της διαδρομής αλλά και στο τέρμα, δηλαδή θα πει ένα γεια στον λευκό τον πύργο και θα γυρίσει Αθήνα. Εεεε γι αυτή την φορά μίλα με Hertz , Sixt, Goldercar κτλ και νοίκιασε ένα αμάξι.


Η παραπάνω είναι συμβουλή έστω και αν έχεις και δικό σου αμάξι με Κ.Ε.Κ.
1) Έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις αμάξι για μικρές διαδρομές και όχι ένα μεγάλο που θα καίει εντός τα άντερα του και δεν θα παρκάρει εύκολα.

2) Αν το ενοικιαζόμενο μείνει στον δρόμο η εταιρία θα σου φέρει άλλο και θα συνεχίσεις την διαδρομή σου. Η οδική βοήθεια θα σε πάει στο πλησιέστερο συνεργείο της περιοχής και δεν ξέρεις ποιος θα το πιάσει και τι καμπανιά θα σου ρίξει, αφού δεν θα σε ξαναδεί!

Οι βιομηχανίες θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο που μετακινουμαστε. Οι περισσότερες οικογένειες έχουν ένα αυτοκίνητο. Σήμερα με 20χιλ μπορείς να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο να καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης. Για να πάρεις αντίστοιχο ηλεκτρικό τι θέλεις ακριβώς; έχει σκεφτεί κανείς πως θα φορτίζει άλλος το αυτοκίνητο του όταν μένει σε πολυκατοικίες που δεν έχουν πάρκινγκ και που πρέπει να παρκάρεις 5 τετράγωνα μακριά γιατί κάτω από το σπίτι σου δεν έχει χώρο; για να πάρω την οικογένεια μου να πάω 3 μέρες πχ στην Βυτίνα χειμώνα, θα πρέπει να σταματήσω να φορτίσω εθνική οδό καθ οδόν καμία ωρίτσα ενώ καταλαβαίνει κανείς που θα βρω σταθμό φόρτισης εκεί. Τα ηλεκτρικά ειναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης και για αυτούς που διαθέτουν χώρο στάθμευσης εγγυημένο. Το γεγονός πως σε 7 και 10 χρόνια θα σταματήσουν να πουλάνε όλοι κεκ με ξεπερνάει. Αυτοκίνητο μόνο με μπαταρία δεν μπορεί να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει καμία οικογένεια. Εκτός και εάν έχεις την δυνατότητα να έχεις 3 αυτοκίνητα το οποίο αυτό που θα κοστιζει 25 Χιλ θα είναι και το μικρότερο της οικογένειας. 

Κερασάκι στην τουρτα

www.newsauto.gr/news/ilektrosok-i-chreosi-tou-revmatos-stin-ethniki-odo/amp/

  • Like 1
Δημοσ.
57 minutes ago, james01gr said:

Οι βιομηχανίες θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο που μετακινουμαστε. Οι περισσότερες οικογένειες έχουν ένα αυτοκίνητο. Σήμερα με 20χιλ μπορείς να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο να καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης. Για να πάρεις αντίστοιχο ηλεκτρικό τι θέλεις ακριβώς; έχει σκεφτεί κανείς πως θα φορτίζει άλλος το αυτοκίνητο του όταν μένει σε πολυκατοικίες που δεν έχουν πάρκινγκ και που πρέπει να παρκάρεις 5 τετράγωνα μακριά γιατί κάτω από το σπίτι σου δεν έχει χώρο; για να πάρω την οικογένεια μου να πάω 3 μέρες πχ στην Βυτίνα χειμώνα, θα πρέπει να σταματήσω να φορτίσω εθνική οδό καθ οδόν καμία ωρίτσα ενώ καταλαβαίνει κανείς που θα βρω σταθμό φόρτισης εκεί. Τα ηλεκτρικά ειναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης και για αυτούς που διαθέτουν χώρο στάθμευσης εγγυημένο. Το γεγονός πως σε 7 και 10 χρόνια θα σταματήσουν να πουλάνε όλοι κεκ με ξεπερνάει. Αυτοκίνητο μόνο με μπαταρία δεν μπορεί να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει καμία οικογένεια. Εκτός και εάν έχεις την δυνατότητα να έχεις 3 αυτοκίνητα το οποίο αυτό που θα κοστιζει 25 Χιλ θα είναι και το μικρότερο της οικογένειας. 

Κερασάκι στην τουρτα

www.newsauto.gr/news/ilektrosok-i-chreosi-tou-revmatos-stin-ethniki-odo/amp/

Ανάλογα τι θα πάρεις και μαζί με την επιδότηση μένεις κάτω από 30000€.

Το πως και που θα φορτίζει ο καθένας είναι θέμα των ίδιων και όχι των εταιρειών. 

Για να πας Βυτίνα, υποθέτω από Αθήνα εννοείς, όχι δεν θα χρειαστεί να σταματήσεις πουθενά να φορτίσεις. 

Γενικά μια χαρά μπορεί να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει οικογένεια για όλες τις ανάγκες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

16 ώρες πριν, music_lover είπε

Πρώην κάτοχος Alfa 147, θέλω εγκυκλοπαίδεια..

παπυρος λαρους η και μπριτανικα μαζι?

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Super Moderators
Δημοσ.
4 hours ago, adi32 said:

https://www.newsauto.gr/news/ilektrosok-i-chreosi-tou-revmatos-stin-ethniki-odo/

Άρχισαν τα όργανα?

Μόλις πάρουμε όλοι ηλεκτρικά θα στοιχίζει η μετακίνηση πιο ακριβά από τη βενζίνη? 

Μην ξεχνάς ότι αυτή την εποχή η kwh έχει πάει στο θεό. Μην κοιτάς που με σταθερά οικιακά τιμολόγια, τα οποία λογικά βάζουν την εταιρεία μέσα (ΔΕΗ), την παλεύουμε στα σπίτια μας.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, NickTG είπε

Ανάλογα τι θα πάρεις και μαζί με την επιδότηση μένεις κάτω από 30000€.

Το πως και που θα φορτίζει ο καθένας είναι θέμα των ίδιων και όχι των εταιρειών. 

Για να πας Βυτίνα, υποθέτω από Αθήνα εννοείς, όχι δεν θα χρειαστεί να σταματήσεις πουθενά να φορτίσεις. 

Γενικά μια χαρά μπορεί να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει οικογένεια για όλες τις ανάγκες. 

για να πάω Βυτίνα, θα χρειαστεί να φορτίσω στον δρόμο σίγουρα για να μπορώ να πάω και καμιά εκδρομή εκεί γύρω εκτός και εάν θα πάω κάπου να φυλάω την μπαταρία για να μπορώ να γυρίσω Αθήνα. εκτός και εάν η Βυτίνα έχει θέσεις για φορτιστές ή θα έχει ας πούμε τον επόμενο χρόνο. 30 χιλιάρικα είναι πολύ μεγάλο ποσό για αυτοκίνητο, ελπίζω να το καταλαβαίνεις.

Δημοσ.
7 minutes ago, james01gr said:

για να πάω Βυτίνα, θα χρειαστεί να φορτίσω στον δρόμο σίγουρα για να μπορώ να πάω και καμιά εκδρομή εκεί γύρω εκτός και εάν θα πάω κάπου να φυλάω την μπαταρία για να μπορώ να γυρίσω Αθήνα. εκτός και εάν η Βυτίνα έχει θέσεις για φορτιστές ή θα έχει ας πούμε τον επόμενο χρόνο. 30 χιλιάρικα είναι πολύ μεγάλο ποσό για αυτοκίνητο, ελπίζω να το καταλαβαίνεις.

3 μέρες που θα πας στο δρόμο θα μένεις? Δεν θα έχουν μια πρίζα εκεί να φορτίσεις? 

Το μεγάλο ποσό είναι σχετικό για τον καθένα. Για μένα και τα 20000€ που είπες εσύ τεράστιο ποσό είναι. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 11/11/2021 στις 7:45 ΠΜ, james01gr είπε

Οι βιομηχανίες θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο που μετακινουμαστε. Οι περισσότερες οικογένειες έχουν ένα αυτοκίνητο. Σήμερα με 20χιλ μπορείς να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο να καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης. Για να πάρεις αντίστοιχο ηλεκτρικό τι θέλεις ακριβώς; έχει σκεφτεί κανείς πως θα φορτίζει άλλος το αυτοκίνητο του όταν μένει σε πολυκατοικίες που δεν έχουν πάρκινγκ και που πρέπει να παρκάρεις 5 τετράγωνα μακριά γιατί κάτω από το σπίτι σου δεν έχει χώρο; για να πάρω την οικογένεια μου να πάω 3 μέρες πχ στην Βυτίνα χειμώνα, θα πρέπει να σταματήσω να φορτίσω εθνική οδό καθ οδόν καμία ωρίτσα ενώ καταλαβαίνει κανείς που θα βρω σταθμό φόρτισης εκεί. Τα ηλεκτρικά ειναι αποκλειστικά αυτοκίνητα πόλης και για αυτούς που διαθέτουν χώρο στάθμευσης εγγυημένο. Το γεγονός πως σε 7 και 10 χρόνια θα σταματήσουν να πουλάνε όλοι κεκ με ξεπερνάει. Αυτοκίνητο μόνο με μπαταρία δεν μπορεί να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει καμία οικογένεια. Εκτός και εάν έχεις την δυνατότητα να έχεις 3 αυτοκίνητα το οποίο αυτό που θα κοστιζει 25 Χιλ θα είναι και το μικρότερο της οικογένειας. 

Κερασάκι στην τουρτα

www.newsauto.gr/news/ilektrosok-i-chreosi-tou-revmatos-stin-ethniki-odo/amp/

Στο μήνυμα που έκανες quote απαντάει σε όλα τα ερωτήματα σου όπως το πως θα πας Βυτίνα  αλλά και την φόρτιση χωρίς parking, κάνε τον κόπο να το διαβάσεις ξανά.

Να συμπληρώσω τα παρακάτω:
|Όσον αφορά τις πυκνοκατοικημένες περιοχές, θα ήθελα να συμπληρώσω ότι: Επειδή σας ήρθε η τρομερή ιδέα να μείνετε στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλο και κάνοντας το αυτό δεν σκεφτήκατε που θα παρκάρετε, φτιάχνοντας για παράδειγμα 2 χώρους στάθμευσης ανά διαμέρισμα δεν σημαίνει ότι πρέπει να μείνουμε 100 χρόνια πίσω, μέχρι να αποφασίσετε με μαγικό τρόπο να αραιώσετε.
Τα κράτη που προχωράνε μπροστά δέχονται ότι η τεχνολογία αλλάζει, καταναλώνουν τους καρπούς της και πάνε μπροστά.

Δημοσ.

Μια από τις πιθανές λύσεις για την φόρτιση στην πόλη. 
Από πιλοτικό πρόγραμμα στην Νορβηγία για ταξί και λεωφορεία (και είχε γίνει αρκετό σούσουρο κάποιο καιρό πριν). 
Πιθανώς θα μπορεί να υιοθετηθεί σχετικά εύκολα για σούπερ μάρκετ, πολυκαταστήματα κ.ο.κ.
Ο τύπος αναφέρει 50KW σε retrofitted όχημα με ένα μόνο pad και έως 200 για μεγαλύτερα οχήματα. Όχι άσχημα, ιδίως όταν μπορείς να τα βάλεις κυριολεκτικά παντού στο αστικό οδόστρωμα. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, LongTom είπε

Μια από τις πιθανές λύσεις για την φόρτιση στην πόλη. 
Από πιλοτικό πρόγραμμα στην Νορβηγία για ταξί και λεωφορεία (και είχε γίνει αρκετό σούσουρο κάποιο καιρό πριν). 
Πιθανώς θα μπορεί να υιοθετηθεί σχετικά εύκολα για σούπερ μάρκετ, πολυκαταστήματα κ.ο.κ.
Ο τύπος αναφέρει 50KW σε retrofitted όχημα με ένα μόνο pad και έως 200 για μεγαλύτερα οχήματα. Όχι άσχημα, ιδίως όταν μπορείς να τα βάλεις κυριολεκτικά παντού στο αστικό οδόστρωμα. 

Δεν το βλέπω εύκολα για Ελλάδα. Μετά από ένα μήνα που θα ολοκληρωθούν οι εγκαταστάσεις κατά απ' το οδόστρωμα θα ξεκινήσει να υποχωρεί. Μαζί του θα υποχωρεί και το pad και έτσι θα καταλήξουμε με παπούρια και pad που δεν θα κάνουν επαφή 😅

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...