Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nick_corobos είπε

Να δω τι θα γινει με το φορο μετακινησης οταν γινουν ολα ηλεκτρικα. Αποψη μου, στο μελλον, θα υπαρχει ειδικη χρεωση για το γεμισμα αυτοκινητων, που καθε γεμισμα θα σου κοστιζει κοντα στα 50€ και αργοτερα κοντα στα 100€ οπως τωρα.

Δεν ειναι πραγματικο το κοστος αυτο, ειναι δυστυχως ο φορος μετακινησης που οι κυβερνησεις δεν θελουν να αποβαλλουν. Προφανως και η βενζινη αν θελουν μπορει να πεσει κατω απο το € αν αφαιρεσουν τις πολιτικες περι περιβαλλοντος και αλλες τετοιες αηδιες.

Καπου διαβαζα ένα άρθρο ποσο κοστίζει στη Νορβηγία αν θυμάμαι καλα η φόρτιση στα ειδικα σημεία φόρτισης (για όσους δεν έχουν δικό τους πάρκινγκ στο σπίτι). Βγηκε πάνω κάτω το ίδιος κόστος με ένα ντίζελ..  Κατσε να γίνει μαζική χρήση ηλεκτρικων, και αν κερδίζεις τίποτα σε σχεση με ντίζελ, γράψε μου.. Λαβε υπόψιν οτι για μαζική χρήση ηλεκτρικων, η κατανάλωση ρευμάτων θα πάει 3-4 φορές τη σημερινή. Δε χρειάζεται να είσαι οικονομολογος ωστε να καταλάβεις οτι θα αυξηθεί δραματικά η κιλοβατώρα, με αποτέλεσμα να κάνει ακόμα χειρότερα για το ηλεκτρικό. 

Ολοι το ξέρουν οτι η μονη εφικτή σήμερα λύση για τέτοιες κατανάλωσεις ρεύματος παγκόσμιως είναι η πυρηνική ενέργεια σε εκτεταμένη κλίμακα. Ακόμα και να συμφωνήσουν όλοι σε αυτό, θα πάρει 10ετιες για κατασκευή τόσων πυρηνικών εργοστάσιων. Για 10ετιες ακόμα, τα ηλεκτρικά θα είναι ενα ποσοστό του συνόλου πχ 30%,  (οσοι έχουν πάρκινγκ σπίτι τους), δε γίνεται απ τη μια στιγμή στην αλλη να αντικαταστήσεις τα συμβατικά. Κατι δηλώσεις του πρωθυπουργού για τέλος στα συμβατικα το 2030 είναι για γέλια. Θα παρει παράταση μέχρι τοτε πολλες φορες. Απλα θέλει να δώσει κινητρα για αύξηση των ηλεκτρικων καλά κάνει σε αυτό. Ουτε ο ίδιος δεν πιστεύει αυτα που λεει. Μονο πλούσιες χώρες μπορούν να το κάνουν αυτο μέχρι το 2030. Κατι Νορβηγίες, Κινες, Ηπα κλπ αν υπάρξει σοβαρή κατεύθυνση προς αυτο ισως. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Thanks 1
  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Fubar1916 είπε

Δε φαινονται τοσο απλα τα πραματα με τα ηλεκτρικα...εδω λεει οτι η φορτιση σε ταχυφορτιστη ειναι 0.62€ η κιλοβατωρα και για 100χλμ του ηρθε 16μιση ευρα..εκαναν και πανω απο ωρα να φορτισουν τι σοι ταχυφορτιση ειναι αυτη;

https://www.newsauto.gr/news/ilektrosok-i-chreosi-tou-revmatos-stin-ethniki-odo/

 

Αυτα γραφει το αρθρο:

Άλλαξε ο τρόπος και το κόστος φόρτισης

Πριν από λίγες ημέρες η χρέωση γινόταν ως εξής. Με την έναρξη τη φόρτισης ο χρήστης πλήρωνε 2.5 ευρώ και για κάθε λεπτό επιπλέον 0.25€. Πλέον η χρέωση γίνεται με την kWh η οποία αγγίζει το 0.62€. (Οι τιμές αφορούν τους φορτιστές 50kW).

Στο ταξίδι που πραγματοποιήσαμε καταναλώσαμε σχεδόν 34 kWh. Η ένδειξη στη Jaguar από 100% έπεσε στο 59%. Επειδή πλέον η χρέωση γίνεται με την kWh και όχι με το χρόνο φορτίσαμε τις μπαταρίες στο μέγιστο (100%). Να σημειώσουμε πως από το 80 έως το 100% η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται σημαντικά.

Μετά από 1 ώρα και 11 λεπτά «πήραμε» 34kWh και το κόστος ανήλθε στα 21.06 ευρώ. Αν κάνουμε την αναλογία στα 100 χιλιόμετρα διαπιστώνουμε πως στα 100 χιλιόμετρα το κόστος άγγιξε τα 16.57 ευρώ.


Παρατηρησεις

Η χρεωση αναλογα τον παροχο γινεται και με τον "παλιο" τροπο και με τον "καινουργιο". Οντως ειναι αρκετα ακριβα αλλα η λογικη της χρησης ταχυφορτιστη ειναι να συμπληρωσεις ενεργεια για το ταξιδι σου. ΔΕΝ ειναι να κατσεις να γεμισεις μεχρι το 100% αυτο ειναι λαθος εκτος και αν ειναι απολυτα αναγκαιο, δηλαδη δεν υπαρχει αλλος φορτιστης στην πορεια σου.

Αν φορτιζε οπως επρεπε δηλαδη μεχρι το 80% θα ειχε κατσει 20 λεπτα.

34Kwh καταναλωση μπαταριας για 128 χιλιομετρα ειναι αρκετα υψηλη καταναλωση. Σημαινει οτι το αυτοκινητο ηταν γεματο με ανοικτο κλιματισμο και πηγαινε τουλαχιστον στο οριο (130km/h) να μην πω και παραπανω. Επισης το Jaguar δεν εχει και τον πιο αποδοτικο κινητηρα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gbras είπε

Αυτα γραφει το αρθρο:

Άλλαξε ο τρόπος και το κόστος φόρτισης

Πριν από λίγες ημέρες η χρέωση γινόταν ως εξής. Με την έναρξη τη φόρτισης ο χρήστης πλήρωνε 2.5 ευρώ και για κάθε λεπτό επιπλέον 0.25€. Πλέον η χρέωση γίνεται με την kWh η οποία αγγίζει το 0.62€. (Οι τιμές αφορούν τους φορτιστές 50kW).

Στο ταξίδι που πραγματοποιήσαμε καταναλώσαμε σχεδόν 34 kWh. Η ένδειξη στη Jaguar από 100% έπεσε στο 59%. Επειδή πλέον η χρέωση γίνεται με την kWh και όχι με το χρόνο φορτίσαμε τις μπαταρίες στο μέγιστο (100%). Να σημειώσουμε πως από το 80 έως το 100% η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται σημαντικά.

Μετά από 1 ώρα και 11 λεπτά «πήραμε» 34kWh και το κόστος ανήλθε στα 21.06 ευρώ. Αν κάνουμε την αναλογία στα 100 χιλιόμετρα διαπιστώνουμε πως στα 100 χιλιόμετρα το κόστος άγγιξε τα 16.57 ευρώ.


Παρατηρησεις

Η χρεωση αναλογα τον παροχο γινεται και με τον "παλιο" τροπο και με τον "καινουργιο". Οντως ειναι αρκετα ακριβα αλλα η λογικη της χρησης ταχυφορτιστη ειναι να συμπληρωσεις ενεργεια για το ταξιδι σου. ΔΕΝ ειναι να κατσεις να γεμισεις μεχρι το 100% αυτο ειναι λαθος εκτος και αν ειναι απολυτα αναγκαιο, δηλαδη δεν υπαρχει αλλος φορτιστης στην πορεια σου.

Αν φορτιζε οπως επρεπε δηλαδη μεχρι το 80% θα ειχε κατσει 20 λεπτα.

34Kwh καταναλωση μπαταριας για 128 χιλιομετρα ειναι αρκετα υψηλη καταναλωση. Σημαινει οτι το αυτοκινητο ηταν γεματο με ανοικτο κλιματισμο και πηγαινε τουλαχιστον στο οριο (130km/h) να μην πω και παραπανω. Επισης το Jaguar δεν εχει και τον πιο αποδοτικο κινητηρα.

 Γελιοι. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gbras είπε

Αυτα γραφει το αρθρο:

Άλλαξε ο τρόπος και το κόστος φόρτισης

Πριν από λίγες ημέρες η χρέωση γινόταν ως εξής. Με την έναρξη τη φόρτισης ο χρήστης πλήρωνε 2.5 ευρώ και για κάθε λεπτό επιπλέον 0.25€. Πλέον η χρέωση γίνεται με την kWh η οποία αγγίζει το 0.62€. (Οι τιμές αφορούν τους φορτιστές 50kW).

Στο ταξίδι που πραγματοποιήσαμε καταναλώσαμε σχεδόν 34 kWh. Η ένδειξη στη Jaguar από 100% έπεσε στο 59%. Επειδή πλέον η χρέωση γίνεται με την kWh και όχι με το χρόνο φορτίσαμε τις μπαταρίες στο μέγιστο (100%). Να σημειώσουμε πως από το 80 έως το 100% η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται σημαντικά.

Μετά από 1 ώρα και 11 λεπτά «πήραμε» 34kWh και το κόστος ανήλθε στα 21.06 ευρώ. Αν κάνουμε την αναλογία στα 100 χιλιόμετρα διαπιστώνουμε πως στα 100 χιλιόμετρα το κόστος άγγιξε τα 16.57 ευρώ.


Παρατηρησεις

Η χρεωση αναλογα τον παροχο γινεται και με τον "παλιο" τροπο και με τον "καινουργιο". Οντως ειναι αρκετα ακριβα αλλα η λογικη της χρησης ταχυφορτιστη ειναι να συμπληρωσεις ενεργεια για το ταξιδι σου. ΔΕΝ ειναι να κατσεις να γεμισεις μεχρι το 100% αυτο ειναι λαθος εκτος και αν ειναι απολυτα αναγκαιο, δηλαδη δεν υπαρχει αλλος φορτιστης στην πορεια σου.

Αν φορτιζε οπως επρεπε δηλαδη μεχρι το 80% θα ειχε κατσει 20 λεπτα.

34Kwh καταναλωση μπαταριας για 128 χιλιομετρα ειναι αρκετα υψηλη καταναλωση. Σημαινει οτι το αυτοκινητο ηταν γεματο με ανοικτο κλιματισμο και πηγαινε τουλαχιστον στο οριο (130km/h) να μην πω και παραπανω. Επισης το Jaguar δεν εχει και τον πιο αποδοτικο κινητηρα.

Πιστεύω όλοι να καταλαβαίνουν οτι σε μαζικη κλίμακα θα προστεθούν διαφορά τελη και φόροι στη φόρτιση που θα κάνουν πολύ χειρότερα τα πράγματα στο κόστος χρήσης των ηλεκτρικων. Εκτός αν πιστεύει κανείς οτι το κράτος είναι διατεθημενο να χάσει τα έσοδα φόρων των αυτοκινήτων για να προστατεύσει το περιβάλλον.. Αμα ειναι ας αφαιρέσει τους φόρους από βενζίνη κλπ (80% της τιμής) και ηδη ειναι ποιο φτηνη η βενζίνη απ τη φόρτιση.. 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, oldnew είπε

Κατι δηλώσεις του πρωθυπουργού για τέλος στα συμβατικα το 2030 είναι για γέλια

Ειπε τελος τα καινουργια συμβατικα. Και να μην το ειχε πει, θα το εχουν κανει οι εταιριες απο μονες τους οπως ηδη εχουν ανακοινωσει πολλες. Το 2030 θα ειναι το ακριβως αντιθετο απο οτι ηταν πριν απο 5 χρονια. Μερικες εταιριες θα πουλανε ακομα και καποια μοντελα συμβατικα ενω τα περισσοτερα θα ειναι ηλεκτρικα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, leonidas_ είπε

Να συμφωνήσουμε σε κάτι προσπαθώ τόση ώρα, αλλά δε σε βλέπω θετικό!!

Κ σου ξανά λέω, γιατί εγώ κ εσύ κ ο γείτονας και να αγοράσουμε ηλεκτρικό και να πληρώσουμε επιπλέον σε ρεύμα που κ αυτό ακριβαίνει; Καθόμαστε με ότι έχουμε μέχρι να αναγκαστούμε.

Κ να στο πω κ αλλιώς, μπορεί σήμερα να σε παρηγορεί ότι καις λιγότερο με το φυσικό αέριο κ πιο αποδοτικά επειδή ταυτόχρονα ζεσταίνει κ το νερό σου. Αν χθες σου έλεγα όμως ότι το φυσικό αέριο έχει ίδια τιμή με το πετρέλαιο θα έχεις βάλει; Ή θα καθόσουν στα αυγά σου με τον παλιό σου καυστήρα.

Θέλω να πω ότι σου πετάνε το τυράκι (τα κίνητρα) στην αρχή κ μετά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε μαμάνε οικονομικά. Σήμερα σου λένε μπες δακτύλιο με το ηλεκτρικό σου αμάξι, αύριο, σε ένα σε δύο σε πέντε χρόνια μπορεί να σου πουν ότι ο ηλεκτρικός κινητήρας παράγει βλαβερά ρινίσματα άνθρακα (λέω μια μ@λακια για παράδειγμα) κ αυτά τα μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα δημιουργούν σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα.

Με λίγα λόγια κανείς δε μπορεί να αναγκάσει κανέναν να μεταβεί σε μία νέα τεχνολογία, εκτός αν απαγορεύσουν οριστικά όχι μόνο την παραγωγή αλλά κ την χρήση μηχανών εσωτερικής καύσεως ή δώσουν κάποια επιδότηση (γελάμε) για αγορά ηλεκτρικού.

Πάμε πάλι να ξεκαθαρίσουμε ένα ένα…

- Το πετρέλαιο, δυστυχώς, και όσο περνάει ο καιρός θα εξαντλείτε! Έρευνες αναφέρουν ότι ανάλογα με την ζήτηση τα πρώτα σημάδια έλλειψης θα εμφανιστούν λίγο μετά την έναρξη της επόμενης δεκαετίας και ως τα μέσα αυτού του αιώνα δεν θα μπορεί να κάλυψη την ζήτηση. Συνεπώς είναι σίγουρο ότι μέσα στα επόμενα χρόνια, το πετρέλαιο θα ακριβύνει και θα γίνει ασύμφορο για την χρήση του…

- Η αύξηση στο ηλεκτρικό ρεύμα είναι απόρροια της αύξησης του πετρελαίου και του φυσικού αερίου. Αυτό ισχύει γιατί αποφασίσαν πρώτον να κλείσουν τα περισσότερα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας μέσω λιγνίτη ή πυρηνικής ενέργειας και δεύτερον δεν έδωσαν τις σωστές προτεραιότητες ώστε να τα αντικαταστήσουν με εργοστάσια ΑΠΕ…

Πραγματικά και μετά από αυτά τα δυο δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική επιμένεις να υποστηρίζεις αυτές τις λύσεις που οδηγούν σε αδιέξοδο…

Δημοσ.
Μόλις τώρα, oldnew είπε

Πιστεύω όλοι να καταλαβαίνουν οτι σε μαζικη κλίμακα θα προστεθούν διαφορά τελη και φόροι στη φόρτιση που θα κάνουν πολύ χειρότερα τα πράγματα στο κόστος χρήσης των ηλεκτρικων. Εκτός αν πιστεύει κανείς οτι το κράτος είναι διατεθημενο να χάσει τα έσοδα φόρων των αυτοκινήτων για να προστατεύσει το περιβάλλον.. Αμα ειναι ας αφαιρέσει τους φόρους από βενζίνη κλπ (80% της τιμής) και ηδη ειναι ποιο φτηνη η βενζίνη απ τη φόρτιση.. 

Τελη θα προστεθουν το μονο σιγουρο. Απο την αλλη τα αυτοκινητα θα ειναι αρκετα φθηνοτερα απο οτι ειναι σημερα.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, gbras είπε

Ειπε τελος τα καινουργια συμβατικα. Και να μην το ειχε πει, θα το εχουν κανει οι εταιριες απο μονες τους οπως ηδη εχουν ανακοινωσει πολλες. Το 2030 θα ειναι το ακριβως αντιθετο απο οτι ηταν πριν απο 5 χρονια. Μερικες εταιριες θα πουλανε ακομα και καποια μοντελα συμβατικα ενω τα περισσοτερα θα ειναι ηλεκτρικα.

Ναι το κατάλαβα οτι μίλαγε για τα καινούργια μονο. Αυτό που λεω είναι οτι ουτε αυτο δε θα συμβεί. Θα πουλιούνται τοτε κανονικά και συμβατικα ισως με φυσικό αεριο ή με φίλτρα μείωσης ακομα περισσότερο των ρύπων. 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, oldnew είπε

"Εσυ παλι νομιζεις πως το υγραεριο εχει διπλασια ενεργεια ανα λιτρο" 

Ακόμα δεν κατάλαβες οτι έπρεπε να γράψεις: 

"Εσυ παλι νομιζεις πως το υγραεριο εχει ΤΗ ΜΙΣΗ ενεργεια ανα λιτρο" 

α ναι αναποδα :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, gbras είπε

. Απο την αλλη τα αυτοκινητα θα ειναι αρκετα φθηνοτερα απο οτι ειναι σημερα.

 

Το 2030? Αμφιβάλλω πόσο φθηνότερα θα είναι. Δεν αναμένεται σοβαρή μείωση του κόστους των μπαταριών εως τοτε.

Το πιθανότερο, να είναι λιγο φθηνότερα, πχ ενα κορσα ηλεκτρικό σήμερα κανει 40.000, αντε να παει με κίνητρα επιδοτήσεις κλπ στα 25-30.000 

Απ την αλλη θα βάλουν εξτρα φόρο στα απλα και το αντίστοιχο κορσα απο 16000 θα παει 20.000  Οποτε ΚΑΠΟΙΟΙ (που εχουν γκαράζ, αυτοι είναι οι πρώτοι στοχευμενοι αγοραστές) θα λενε, ε ας δωσω 5-10 χιλιάδες παραπάνω να παρω το ηλεκτρικό. Οι υπόλοιποι σε αλλες 10ετιες. Πάνω κάτω αυτό έκανε και η Νορβηγία. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ.
Μόλις τώρα, oldnew είπε

Το 2030? Αμφιβάλλω πόσο φθηνότερα θα είναι. Δεν αναμένεται σοβαρή μείωση του κόστους των μπαταριών εως τοτε.

Οι προβλεψεις ειναι οτι το 24-25 τα ηλεκτρικα θα εχουν παρομοια τιμη με τα συμβατικα. Στα ακριβα αυτοκινητα αυτη την στιγμη τα ηλεκτρικα ειναι φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα συμβατικα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gbras είπε

Οι προβλεψεις ειναι οτι το 24-25 τα ηλεκτρικα θα εχουν παρομοια τιμη με τα συμβατικα. Στα ακριβα αυτοκινητα αυτη την στιγμη τα ηλεκτρικα ειναι φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα συμβατικα.

Ασε τα ακριβα, είναι άλλη ιστορία αυτη. Με αυτή τη λογική ηδη είναι φθηνότερα. Οταν υπάρχουν αμαξια με βενζίνη που κάνουν 400.000 ή 2 εκατομμύρια.. Αυτες οι προβλέψεις συνήθως κάνουν ακριβώς αυτο, λαμβάνουν υπόψην και τα ακριβά για να βγάλουν οτι αποτέλεσμα θέλουν. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση το 25 ενα νορμάλ αυτοκίνητο για το μεσο Έλληνα που δινει 15.000 για αυτοκίνητο να έχει ίδια περίπου τιμη. Τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό σε 3-4 μολις χρόνια? Εγινε καμια επανάσταση στις μπαταρίες ή αναμένεται να γινει? Αν θυμάμαι καλα σε 20 χρόνια αναμένεται να πεσει το κόστος μπαταρίας στο μισο, και αυτο υπο άπειρες προϋποθέσεις. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Και το υδρογονο που θα το βρισκεις? πως θα το παραγεις?

Στο παγκρατι το 90% των οχηματων ειναι παρανομα παρκαρισμενα, καιρος να καταλαβουν πως δεν γινεται να εχουν ολοι αυτοκινητο στο κεντρο και τζαμπα παρκινγκ.

Όπως βρίσκεις και τη βενζίνη. Δεν χρειάζεται 4 ώρες για να γεμίσει.

Καλή έρευνα το 90%. Συνεχίζω να μη βλέπω τρόπο να φορτίζει κάποιος το αυτοκίνητο του εφόσον δεν έχει ιδιωτικό χώρο στάθμευσης.

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Μεχρι να φτασουν τα ηλεκτρικα να εχουν την πλειοψηφια, θα εχει αυξηθει η αποδοτικοτητα και του δικτυου μεταφορας και παραγωγης, και θα υπαρχουν περισσοτεροι σταθμοι φορτισης.

Πολυ ανετα μπαινουν σταθμοι φορτισης σε καθε κολωνα της ΔΕΗ.

Εγώ ξέρω ότι για να φτιάχνουν ταχύ φορτιστές θέλει ειδική κατασκευή στο δίκτυο 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, oldnew είπε

Ασε τα ακριβα, είναι άλλη ιστορία αυτη. Με αυτή τη λογική ηδη είναι φθηνότερα. Οταν υπάρχουν αμαξια με βενζίνη που κάνουν 400.000 ή 2 εκατομμύρια.. Αυτες οι προβλέψεις συνήθως κάνουν ακριβώς αυτο, λαμβάνουν υπόψην και τα ακριβά για να βγάλουν οτι αποτέλεσμα θέλουν. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση το 25 ενα νορμάλ αυτοκίνητο για το μεσο Έλληνα που δινει 15.000 για αυτοκίνητο να έχει ίδια περίπου τιμη. Τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό σε 3-4 μολις χρόνια? Εγινε καμια επανάσταση στις μπαταρίες ή αναμένεται να γινει? Αν θυμάμαι καλα σε 20 χρόνια αναμένεται να πεσει το κόστος μπαταρίας στο μισο, και αυτο υπο άπειρες προϋποθέσεις. 

Δωσε μου ενα παραδειγμα τι εννοεις νορμαλ αυτοκινητο των 15 χιλιαδων γιατι μια φιλη που κοιταει το Hyundai i10 για παραδειγμα κοστιζει 14000. Και δεν ειναι τι πιστευω εγω, σου αναφερω τι λενε ερευνες. Και ναι υπαρχουν εξελιξεις στις μπαταριες που συνεχως ριχνουν το κοστος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, gbras είπε

Δωσε μου ενα παραδειγμα τι εννοεις νορμαλ αυτοκινητο των 15 χιλιαδων γιατι μια φιλη που κοιταει το Hyundai i10 για παραδειγμα κοστιζει 14000. Και δεν ειναι τι πιστευω εγω, σου αναφερω τι λενε ερευνες. Και ναι υπαρχουν εξελιξεις στις μπαταριες που συνεχως ριχνουν το κοστος.

Εδωσα παραπάνω με το κορσα. Το Hyundai που αναφέρεις, ειναι βενζίνης φαντάζομαι στα 14000. Ηλεκτρικό αντίστοιχο ποσό έχει? Για τις μπαταρίες διαφωνώ πλήρως. Η εξέλιξη είναι πολύ αργή. Δεν υπάρχει καν αρκετή προσφορά και στο ορατό μέλλον μέχρι αύξηση αναμένεται πριν αρχίσει να πέφτει. Ακομα και η καινούρια μπαταρία του τεσλα που ΘΑ αρχίσει να κατασκεύαζεται μαζικα, και ΘΑ μπαίνει την επόμενη 5ετια, δεν είναι πραγματικα φθηνότερη, ουτε έχει καμια καινούργια τεχνολογια απλα καλύτερη συσκευασία ουσιαστικά για καλύτερη λειτουργία σε κρύο κλπ. 

Επεξ/σία από oldnew

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...