Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, AtiX είπε

Ακόμα χειρότερα δηλαδή γιατί εκτός την μεγαλύτερη ρύπανση, τα περισσότερα ασφάλιστρα και το μεγαλύτερο κόστος σημάτων κυκλοφορίας, κυκλοφορούν με ένα αμάξι άκρως επικίνδυνο… 

Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Άλλο έχω λεφτά να πάρω νέο αμάξι, άλλο σέβομαι το περιβάλλον, άλλο είμαι νόμιμος, επικίνδυνος κτλ!! Δηλαδή αν αγοράσουμε όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα γινόμαστε ξαφνικά υπεύθυνοι πολίτες κ εξελισσόμαστε σαν είδος; Δηλαδή τον παππού που δεν πληρώνει ηλεκτρονικά τον λογαριασμό του κ σπαταλάει χαρτί να τον πετάξουμε στη θάλασσα;!!

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Εσυ παλι νομιζεις πως το υγραεριο εχει διπλασια ενεργεια ανα λιτρο.

Η διαφορα ειναι +29%, πολυ μακρια απο το +100% που μολις πεταξες.

Θα ηθελα πολυ να μου αναλυσεις πως ηρθες σε αυτους τους υπολογισμους κερδους.

Εγω εχω πτυχιο μηχανικου, εσυ τι εχεις?

Καταρχήν διόρθωσε αυτο που γράφεις γιατί είναι εναντίον αυτού που υποστηρίζεις. 2ον ψαξε στο Google να δεις τεστραρισμενα μετρωντας τα πάντα, στο ίδιο μοντέλο αυτοκίνητου, τι τελικά κερδίζεις και κοιτα αν ειναι "τα διπλά λεφτα" που γράφουν παραπάνω ή κοντά σε αυτά που γράφω εγω. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, oldnew είπε

Μου φαίνεται τα έχετε μπλέξει στο κεφάλι σας και προσπαθήτε να αποδείξετε στον εαυτό σας οτι κάνατε την κίνηση του αιώνα. Δε διαφωνώ οτι κέρδισε όποιος έβαλε υγραέριο αλλα σε καμια περίπτωση οσο το παρουσιάζετε. Υπάρχουν σοβαρές επιστημονικές μετρήσεις στην πραξη, μετρωντας πραγματικά. Το να λεμε μπακαλιστικα γέμιζα με 70ε και τωρα γεμίζω υγραεριο με 20ε, εχει την ίδια αξια με το να λεω εγω, δε με ενδιαφέρει η τιμή της βενζίνης γιατι πάντα βαζω 50ε.

Το θέμα είναι ποσα χιλιόμετρα βγάζεις με τα ιδια λεφτά σε καθε καύσιμο. Το υγραεριο έχει τη μισή τιμη, αλλά θέλει και 2 λίτρα για να κάνεις τα ιδια χιλιόμετρα με 1 λίτρο βενζίνης.. Επίσης καιει ΚΑΙ λίγη βενζίνη οταν χρησιμοποιεις υγραεριο. Αναλόγως τις τιμές στα 2 καύσιμα το κέρδος είναι κάπου 10-30%. Σήμερα μάλλον στο 10%. 

Επισης στα 10 άτομα που ξερω και βάλανε κιτ, και οι 10 είχανε κάποια βλάβη μικρή η μεγάλη λογω του υγραεριου, συν έξτρα ελενχους και κοστος για το υγραέριο.. Τα βάλατε αυτά στο λογαριασμό? 

Το ποιο οικονομικό και σήμερα εξακολουθεί να είναι το ντίζελ. 

Σε εταιρία που δούλευα είχαν δυο αυτοκινητα μετακίνησης προσωπικού το ένα με υγραέριο… μάντεψε πιο ήταν έβγαινε πιο οικονομικό σε ετήσια βάση…

1 λεπτό πριν, leonidas_ είπε

Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Άλλο έχω λεφτά να πάρω νέο αμάξι, άλλο σέβομαι το περιβάλλον, άλλο είμαι νόμιμος, επικίνδυνος κτλ!! Δηλαδή αν αγοράσουμε όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα γινόμαστε ξαφνικά υπεύθυνοι πολίτες κ εξελισσόμαστε σαν είδος; Δηλαδή τον παππού που δεν πληρώνει ηλεκτρονικά τον λογαριασμό του κ σπαταλάει χαρτί να τον πετάξουμε στη θάλασσα;!!

Έχει πάει η συζήτηση αλλού βλέπω…

Αν ο παππούς δεν θέλει να αλλάξει συνήθειες πρόβλημα του, εσύ γιατί ταυτίζεσαι με τον παππού? Δεν καταλαβαίνεις το λάθος?

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, oldnew είπε

Καταρχήν διόρθωσε αυτο που γράφεις γιατί είναι εναντίον αυτού που υποστηρίζεις. 2ον ψαξε στο Google να δεις τεστραρισμενα μετρωντας τα πάντα, στο ίδιο μοντέλο αυτοκίνητου, τι τελικά κερδίζεις και κοιτα αν ειναι "τα διπλά λεφτα" που γράφουν παραπάνω ή κοντά σε αυτά που γράφω εγω. 

Τι εγραψα λαθος?

εσυ εγραψες 

Αναφορά σε κείμενο

Το θέμα είναι ποσα χιλιόμετρα βγάζεις με τα ιδια λεφτά σε καθε καύσιμο. Το υγραεριο έχει τη μισή τιμη, αλλά θέλει και 2 λίτρα για να κάνεις τα ιδια χιλιόμετρα με 1 λίτρο βενζίνης..

αρα συμφωνα με τα λεγομενα σου η βενζινη εχει διπλασια ενεργεια ανα λιτρο.

κατι που ΔΕΝ συμβαινει, καθως εχει μονο +29% περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο.

Δημοσ.

Να δω τι θα γινει με το φορο μετακινησης οταν γινουν ολα ηλεκτρικα. Αποψη μου, στο μελλον, θα υπαρχει ειδικη χρεωση για το γεμισμα αυτοκινητων, που καθε γεμισμα θα σου κοστιζει κοντα στα 50€ και αργοτερα κοντα στα 100€ οπως τωρα.

Δεν ειναι πραγματικο το κοστος αυτο, ειναι δυστυχως ο φορος μετακινησης που οι κυβερνησεις δεν θελουν να αποβαλλουν. Προφανως και η βενζινη αν θελουν μπορει να πεσει κατω απο το € αν αφαιρεσουν τις πολιτικες περι περιβαλλοντος και αλλες τετοιες αηδιες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dikasths είπε

Άκυρο θεωρώ το σχόλιο, η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον, όλα τα άλλα είναι για λίγο ακόμα. Εκεί πάμε και εκεί θα μείνουμε.

Πιο πιθανό βλέπω το υδρογόνο να είναι το μέλλον. Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον μόνο για λίγους.

Αν δηλαδή το 50% αποκτήσει ηλεκτρικό όχημα το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ πως θα το αντέξει; Θα σκαφτούν όλοι οι δρόμοι για να μπουν νέα καλώδια μέσης και χαμηλής τάσης; 
Αν το καλοκαίρι λένε να κάνουμε συντηρητική χρήση air con τι θα λένε όταν 50 αυτοκίνητα σε μια γειτονιά θα θέλουν πολλαπλάσιο φορτίο; 

Στο Παγκράτι και στου Ψυρρή που θα φορτίζουν; Στις πυλωτές που δεν έχουν;

  • Thanks 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, AtiX είπε

Σε εταιρία που δούλευα είχαν δυο αυτοκινητα μετακίνησης προσωπικού το ένα με υγραέριο… μάντεψε πιο ήταν έβγαινε πιο οικονομικό σε ετήσια βάση…

Έχει πάει η συζήτηση αλλού βλέπω…

Αν ο παππούς δεν θέλει να αλλάξει συνήθειες πρόβλημα του, εσύ γιατί ταυτίζεσαι με τον παππού? Δεν καταλαβαίνεις το λάθος?

Δεν είπα ότι ταυτίζομαι απλά μιλάω με ρεαλιστικά δεδομένα.

Λες ότι όποιος έχει τέτοιο αμάξι είναι επικίνδυνος; Γιατί; ΚΤΕΟ δεν περνάει; Περνάει όπως κ κάποιος άλλος με πιο νέο που μπορεί να είναι πιο επικίνδυνο κ απλά να δίνει έναν "καφέ" για να του το περάσουν.

Θέλω να πω ότι μιλάω (γράφω για την ακρίβεια) κ σκέφτομαι πρακτικά κ όχι θεωρητικά. Δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη να γίνουν τέτοιες αλλαγές, αλλά θα χρειαστεί το λιγότερο μια εικοσαετία για να γίνει η μετάβαση.

Δεν είμαι αρνητικός της αλλαγής κ της εξέλιξης, ούτε είμαι αυτός που έτσι έμαθε κ έτσι θα πράττει. Και ποιος δε θέλει να ζει σε ένα καθαρότερο πλανήτη;

Τώρα όσων γράφονται για το υγραέριο, εγώ θα σου πω το πιο απλό πράγμα. Απ όσους το βάλανε, εκτός ότι έχουν κόψει ράψει κολάρα για να κλέψουν θερμότητα από το καλοριφέρ, για να θερμάνουν τον πνεύμονα κ τα κολάρα αυτά φθείρονται γρηγορότερα από το κανονικό κ έχουν διαρροές, εκτός ότι το καλοριφέρ βουλώνει, διότι η αντλία νερού έχει σχεδιαστεί με συγκεκριμένο τρόπο για συγκεκριμένη ενέργεια κ απαιτείς να παράξει περισσότερο έργο (κίνηση αντιψυκτικού προς τον πνεύμονα, επιπλέον αντιψυκτικό κτλ), εκτός ότι σχεδόν κανείς δεν πηγαίνει να αλλάξει τις σωληνώσεις που περνάει το υγραέριο κ τα αυτοκίνητα μυρίζουν από χιλιόμετρα γκαζάκι, εκτός ότι το ήδη στριμωγμένο μηχανοστάσιο στριμώχνεται πιο πολύ απ ότι ήδη είναι, με κολάρα για το αέριο, κολάρα με αντιψυκτικό για τον πνεύμονα, πλεξούδες, εγκεφαλάκια, έξτρα μπεκ πιασμένα απ όπου να ναι με τρύπες στην εισαγωγή όπου να ναι, έξτρα μπουκαλάκι για το λιπαντικό για τις βαλβίδες και και και χίλια άλλα δύο που βαριέμαι να γράφω κ να αναλύω. Για ποια ασφάλεια μου μιλάς; Είναι ασφαλές αυτό το πράγμα;

Εγώ βλέπω ανθρώπους να ψάχνουν συνεργεία να τους κάνουν μια οποιαδήποτε απλή επισκευή κ να μην τους αναλαμβάνουν εξουσιοδοτημένα, επειδή έχουν τοποθετήσει υγραέριο.

Ζούμε σε ένα κράτος όπου ο καθένας κοιτάει την πάρτη του. Ο καθένας αναφέρει ότι έβαλε υγραέριο με τον κάθε τρόπο για να γλιτώσει την τσέπη του κ να νιώθει ότι είναι πιο έξυπνος κ πιο πονηρός από τον άλλο κ ότι έπιασε τον παπά από τα @@, όχι επειδή θέλει να σώσει το περιβάλλον.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, george1807 είπε

Πιο πιθανό βλέπω το υδρογόνο να είναι το μέλλον. Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον μόνο για λίγους.

Αν δηλαδή το 50% αποκτήσει ηλεκτρικό όχημα το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ πως θα το αντέξει; Θα σκαφτούν όλοι οι δρόμοι για να μπουν νέα καλώδια μέσης και χαμηλής τάσης; 
Αν το καλοκαίρι λένε να κάνουμε συντηρητική χρήση air con τι θα λένε όταν 50 αυτοκίνητα σε μια γειτονιά θα θέλουν πολλαπλάσιο φορτίο; 

Στο Παγκράτι και στου Ψυρρή που θα φορτίζουν; Στις πυλωτές που δεν έχουν;

Η λύση είναι να είναι όλα ηλεκτροκίνητα και από εκεί και πέρα να λυθεί το πρόβλημα παραγωγής ενέργειας, να είναι όσο το δυνατόν από ΑΠΕ. Επίσης πρέπει να γίνει μια καλή προσπάθεια (που γίνεται ήδη), οι συσκευές να καταναλώνουν όσο γίνεται λιγότερο. Το υδρογόνο είναι πολύ μακριά σε σχέση με το ηλεκτρικό στα αυτοκίνητα.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, oldnew είπε

Μου φαίνεται τα έχετε μπλέξει στο κεφάλι σας και προσπαθήτε να αποδείξετε στον εαυτό σας οτι κάνατε την κίνηση του αιώνα. Δε διαφωνώ οτι κέρδισε όποιος έβαλε υγραέριο αλλα σε καμια περίπτωση οσο το παρουσιάζετε. Υπάρχουν σοβαρές επιστημονικές μετρήσεις στην πραξη, μετρωντας πραγματικά. Το να λεμε μπακαλιστικα γέμιζα με 70ε και τωρα γεμίζω υγραεριο με 20ε, εχει την ίδια αξια με το να λεω εγω, δε με ενδιαφέρει η τιμή της βενζίνης γιατι πάντα βαζω 50ε.

Το θέμα είναι ποσα χιλιόμετρα βγάζεις με τα ιδια λεφτά σε καθε καύσιμο. Το υγραεριο έχει τη μισή τιμη, αλλά θέλει και 2 λίτρα για να κάνεις τα ιδια χιλιόμετρα με 1 λίτρο βενζίνης.. Επίσης καιει ΚΑΙ λίγη βενζίνη οταν χρησιμοποιεις υγραεριο. Αναλόγως τις τιμές στα 2 καύσιμα το κέρδος είναι κάπου 10-30%. Σήμερα μάλλον στο 10%. 

Επισης στα 10 άτομα που ξερω και βάλανε κιτ, και οι 10 είχανε κάποια βλάβη μικρή η μεγάλη λογω του υγραεριου, συν έξτρα ελενχους και κοστος για το υγραέριο.. Τα βάλατε αυτά στο λογαριασμό? 

Το ποιο οικονομικό και σήμερα εξακολουθεί να είναι το ντίζελ. 

Αυτο που λες και αναφερεις και ποσοστα ειναι τερμα λαθος και φαινεται ποσα λιγα γνωριζεις για το θεμα αφου νομιζεις οτι καις τα διπλασια.Εγω εχω μια δεξαμενη που χωραει 38 λιτρα αεριου και μαντεψε κανω 410+χμ αλλα η οδηγηση μου ειναι επιθετικη κοινως καιω χοντρικα 10 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα τοσο καιω πανω κατω και με την βενζινη αν δεν ειναι 10 ειναι 9.5 ετσι οπως οδηγαω.Κοινως αν μπορουσα να πω απο προσωπικη εμπειρια με ποσοστο ποσο παραπανω υγραεριο καιω απο βενζινη θα ελεγα το πολυ 20%

Το αμαξι με υγραεριο καιει βενζινη για 2 λογους ο πρωτος ειναι οταν το βαλεις μπρος και μεχρι να ζεσταθει δεν γυρναει σε αεριο αν δεν φτασει η μηχανη σε μια επιθυμητη θερμοκρασια ωστε να μπορει να γινει η καυση του αεριου γιατι το αεριο καιγεται σε μεγαλυτερες θερμοκρασιες σε σχεση με την βενζινη.Οποτε μιλαμε εκεινη την στιγμη ουσιαστικα οτι αναγκαζεσαι να λειτουργεις για λιγα λεπτα με βενζινη(το χειμωνα το καλοκαιρι γυρναει γρηγορα σε αεριο) οπως θα εκανες ουτως η αλλως αν το αμαξι ηταν εργοστασιακο και δεν ειχες κανεις την μετατροπη αρα γιατι το μετραμε???

Και ο δευτερος λογος που ειναι και σημαντικος κατεμε ειναι οτι οσο λειτουργει το αμαξι ο δευτερος εγκεφαλος που εχει εγκατασταθει εχει μια ρυθμιση που ριχνει σταγονιδια βενζινης στον κινητηρα ωστε να γινεται η λιπανση του καθως το αεριο ειναι ουσιαστικα ξηρο καυσιμο και αυτο εχει ως αποτελεσμα να εχει καλυτερη μακροζωια ο κινητηρας γιατι αν ηταν αμιγως αεριο τοτε δεν θα αντεχε για πολλα χιλιομετρα.Πληροφοριακα με 20 ευρω βενζινης εγω βγαζω 3 γεμισματα αεριου πριν χρειαστω παλι βενζινη οποτε εχουμε και λεμε 3 γεμισματα απο 30=90 ευρω και 20 ευρω βενζινη παμε στα 110. για να βγαλω 1200 χιλιομετρα ποσα λεφτα θα ηθελα αραγε για βενζινη..Κανε τα μαθηματικα και βαλε να καιω και 9 λιτρα βενζινης μην σου πω καντο και με 8 αν θες.

Εχουμε και λεμε 9λιτρα/100χμ για 400 χιλιομετρα  θελουμε 36 λιτρα με μεση τιμη βενζινης τα 1.65 χοντρικα μιλαμε για 60 ευρω δηλαδη 180 ευρω για να βγαλω τα 1200 χιλιομετρα. 70 ευρω δεν τα λες και λιγα μιλαμε με αυτα τα 70 ευρω θα κανω αλλα 900+ χιλιομετρα..Και με 8 λιτρα να υπολογισεις ειμαστε στα 160 ευρω χοντρικα παλι κερδισμενος ενα 50αρικο ειμαι.

Επισης δεν ξερω σε τι μαστορους εκαναν καποιοι την εγκατασταση του υγραεριου και το εβαλαν με πατεντες προσωπικα δεν εχω αντιμετωπισει το παραμικρο θεμα στα τοσα χρονια που το χρησιμοποιω παρα μονο οτι μου εκατσε ελαττωματικος εγκεφαλος.Οσον αφορα την συντηρηση του δεν ειναι τοσο ακριβη οσο νομιζουν καποιοι ασε που γινεται καθε 20000 χιλιομετρα τουλαχιστον καθε τοσο γινεται στο δικο μου συστημα που εβαλα.

Επεξ/σία από icenex
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, leonidas_ είπε

Δεν είπα ότι ταυτίζομαι απλά μιλάω με ρεαλιστικά δεδομένα.

Λες ότι όποιος έχει τέτοιο αμάξι είναι επικίνδυνος; Γιατί; ΚΤΕΟ δεν περνάει; Περνάει όπως κ κάποιος άλλος με πιο νέο που μπορεί να είναι πιο επικίνδυνο κ απλά να δίνει έναν "καφέ" για να του το περάσουν.

Θέλω να πω ότι μιλάω (γράφω για την ακρίβεια) κ σκέφτομαι πρακτικά κ όχι θεωρητικά. Δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη να γίνουν τέτοιες αλλαγές, αλλά θα χρειαστεί το λιγότερο μια εικοσαετία για να γίνει η μετάβαση.

Δεν είμαι αρνητικός της αλλαγής κ της εξέλιξης, ούτε είμαι αυτός που έτσι έμαθε κ έτσι θα πράττει. Και ποιος δε θέλει να ζει σε ένα καθαρότερο πλανήτη;

Τώρα όσων γράφονται για το υγραέριο, εγώ θα σου πω το πιο απλό πράγμα. Απ όσους το βάλανε, εκτός ότι έχουν κόψει ράψει κολάρα για να κλέψουν θερμότητα από το καλοριφέρ, για να θερμάνουν τον πνεύμονα κ τα κολάρα αυτά φθείρονται γρηγορότερα από το κανονικό κ έχουν διαρροές, εκτός ότι το καλοριφέρ βουλώνει, διότι η αντλία νερού έχει σχεδιαστεί με συγκεκριμένο τρόπο για συγκεκριμένη ενέργεια κ απαιτείς να παράξει περισσότερο έργο (κίνηση αντιψυκτικού προς τον πνεύμονα, επιπλέον αντιψυκτικό κτλ), εκτός ότι σχεδόν κανείς δεν πηγαίνει να αλλάξει τις σωληνώσεις που περνάει το υγραέριο κ τα αυτοκίνητα μυρίζουν από χιλιόμετρα γκαζάκι, εκτός ότι το ήδη στριμωγμένο μηχανοστάσιο στριμώχνεται πιο πολύ απ ότι ήδη είναι, με κολάρα για το αέριο, κολάρα με αντιψυκτικό για τον πνεύμονα, πλεξούδες, εγκεφαλάκια, έξτρα μπεκ πιασμένα απ όπου να ναι με τρύπες στην εισαγωγή όπου να ναι, έξτρα μπουκαλάκι για το λιπαντικό για τις βαλβίδες και και και χίλια άλλα δύο που βαριέμαι να γράφω κ να αναλύω. Για ποια ασφάλεια μου μιλάς; Είναι ασφαλές αυτό το πράγμα;

Εγώ βλέπω ανθρώπους να ψάχνουν συνεργεία να τους κάνουν μια οποιαδήποτε απλή επισκευή κ να μην τους αναλαμβάνουν εξουσιοδοτημένα, επειδή έχουν τοποθετήσει υγραέριο.

Ζούμε σε ένα κράτος όπου ο καθένας κοιτάει την πάρτη του. Ο καθένας αναφέρει ότι έβαλε υγραέριο με τον κάθε τρόπο για να γλιτώσει την τσέπη του κ να νιώθει ότι είναι πιο έξυπνος κ πιο πονηρός από τον άλλο κ ότι έπιασε τον παπά από τα @@, όχι επειδή θέλει να σώσει το περιβάλλον.

Γιατί τα μπερδεύεις τόσο πολύ???

πχ κανείς που έβαλε υγραέριο δεν το έκανε για το περιβάλλον αφού καμία εταιρία ή κανένα κράτος δεν το διαφήμισε ως κάτι τέτοιοι…

Η ηλεκτροκίνηση από την άλλη δεν έχει ως πρώτο στόχο την οικονομία στην τσέπη του καταναλωτή αλλά την απεξάρτηση από το πετρέλαιο που κάποια στιγμή θα τελειώσει και τον απεγκλωβισμό όλων των δυτικών οικονομιών από πέντε πετρελαιοπαραγωγηκές χώρες…

Αυτο θέλουν, τώρα αν από αυτή την κίνηση κερδίσει και το περιβάλλον ακόμα καλύτερα… 

Τώρα και όσον αφορά εσένα και εμένα… βάλε κάτω τα θετικά και τα αρνητικά της κάθε λύσης και βρες τι συμφέρει εσένα!!!

πχ και αφού ζούμε σε μια χώρα που δεν έχει πετρέλαιο, καλό δεν θα ήταν να εξαρτάσαι από κάτι που μπορείς να παράξεις? ή δεν θα ήθελες να ζεις σε ένα καθαρότερο περιβάλλον χωρίς το νέφος? 

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το υδρογονο λενε 20-30 χρονια τωρα... Δεν ηρθε ποτε και ουτε προκειται (περα απο συγκεκριμενους τομεις) .. πλεον ξεπεραστηκε απο τις εξελιξεις.

Οσοι ανησυχουυν για το που θα φορτιζουν στο Παγκρατι κτλ .. Φορτιστες μπαινουν πολυ ευκολα και παντου (mall, cinema, supermarket και οποιαδηποτε επιχειρηση/μαγαζι με χωρους σταθμευσης ειναι οι πιο ευκολες πρωτες επιλογες). Ναι η αγορα ηλεκτρικου τωρα ειναι για πιο υποψιασμενους και προσεχτικους αγοραστες αλλα αυτο δεν προκειται να κρατησει πολυ εφοσον το νερο μπηκε πλεον στο αυλακι.

Οσο αναφορα την ειδηση μπραβο στην Alfa Romeo, αν και απο οσο φαινεται ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες προς τα εκει πανε 2027/28 θα εχουν σταματησει να βγαζουν με κινητηρες εσωτερικης καυσης. Αυτο παει και σε αυτους που γελανε οταν οι πολιτικαντιδες ανακοινωνουν οτι το 2030/35 σταματανε οι πωλησεις των αυτοκινητων με κινητηρες καυσης και νομιζουν οτι ειναι πολυ συντομα και ανεφικτο.

Επεξ/σία από al3xc
  • Like 2
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, dikasths είπε

Η λύση είναι να είναι όλα ηλεκτροκίνητα και από εκεί και πέρα να λυθεί το πρόβλημα παραγωγής ενέργειας, να είναι όσο το δυνατόν από ΑΠΕ. Επίσης πρέπει να γίνει μια καλή προσπάθεια (που γίνεται ήδη), οι συσκευές να καταναλώνουν όσο γίνεται λιγότερο. Το υδρογόνο είναι πολύ μακριά σε σχέση με το ηλεκτρικό στα αυτοκίνητα.

Μα δεν μιλάω μόνο για παραγωγή. Ας υποθέσουμε το λύσαμε μαγικά αυτό και επαρκεί η παραγωγή μας.

Στα σπίτια πως θα φτάσει; Το δίκτυο έχει συγκεκριμένη ικανότητα μεταφοράς.

Καποιος ο οποίος δεν έχει θέση στάθμευσης πως θα φορτίζει;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, AtiX είπε

Γιατί τα μπερδεύεις τόσο πολύ???

πχ κανείς που έβαλε υγραέριο δεν το έκανε για το περιβάλλον αφού καμία εταιρία ή κανένα κράτος δεν το διαφήμισε ως κάτι τέτοιοι…

Η ηλεκτροκίνηση από την άλλη δεν έχει ως πρώτο στόχο την οικονομία στην τσέπη του καταναλωτή αλλά την απεξάρτηση από το πετρέλαιο που κάποια στιγμή θα τελειώσει και τον απεγκλωβισμό όλων των δυτικών οικονομιών από πέντε πετρελαιοπαραγωγηκές χώρες…

Αυτο θέλουν, τώρα αν από αυτή την κίνηση κερδίσει και το περιβάλλον ακόμα καλύτερα… 

 

Ρε φιλαράκι συγγνώμη, αλλά για να συνεννοηθούμε, τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για να καλύψουν την επιπλέον ζήτηση που θα δημιουργηθεί πώς θα την παράξουν; Με αέρα κοπανιστό; Τελευταία φορά απ όσο θυμάμαι κ αυτά ορυκτά καύσιμα καίγανε. Κάνω κάπου λάθος;

Είναι τόσο ρεαλιστικό το σενάριο των ηλεκτρικών κ εγώ ζω στη δική μου ουτοπική πραγματικότητα; Αν είναι τόσο ρεαλιστικό δε θα έβλεπα κ παντού υβριδικά πλέον, μετά από τόσα χρόνια που κυκλοφόρησαν; Δεν είδα κ τόσους πολλούς να καίγονται για υβριδικά, γιατί να καούν για ηλεκτρικά; Το αν θα αναγκαστούμε να πάμε προς τα εκεί είναι διαφορετικό πράγμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

που θα βρεθεί ολη αυτη η ενέργεια για να στηριχθει το δίκτυο και η υπερκαταναλωση ηλεκτρισμού που θα δημιουργηθεί , μονο απο πυρηνικη ενεργεια ή αυτο που ειπανε να ερθει απο τη Σαχαρα απο ηλιακα πανελ

Επεξ/σία από ethereum
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, leonidas_ είπε

Ρε φιλαράκι συγγνώμη, αλλά για να συνεννοηθούμε, τα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για να καλύψουν την επιπλέον ζήτηση που θα δημιουργηθεί πώς θα την παράξουν; Με αέρα κοπανιστό; Τελευταία φορά απ όσο θυμάμαι κ αυτά ορυκτά καύσιμα καίγανε. Κάνω κάπου λάθος;

Είναι τόσο ρεαλιστικό το σενάριο των ηλεκτρικών κ εγώ ζω στη δική μου ουτοπική πραγματικότητα; Αν είναι τόσο ρεαλιστικό δε θα έβλεπα κ παντού υβριδικά πλέον, μετά από τόσα χρόνια που κυκλοφόρησαν; Δεν είδα κ τόσους πολλούς να καίγονται για υβριδικά, γιατί να καούν για ηλεκτρικά; Το αν θα αναγκαστούμε να πάμε προς τα εκεί είναι διαφορετικό πράγμα.

Μα τα εργοστάσια σιγά σιγά σταματούν να παράγουν ενέργεια μέσω ορυκτών καυσίμων και γενικά αυτή η εποχή θεωρείτε πολύ κομβική ως προς τα που θα πάει η παραγωγή ενέργειας και πως θα λυθεί η ενεργειακή κρίση που ως τα μέσα του αιώνα μας θα γιγαντωθεί…

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...