Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Δηλαδη δεν ειχε οφελος; Αφου σε πηρε πελάτη και σε αφησε ξεκρέμαστο με την κοσμοτε, όφελος δεν ειναι αυτό; Απλα δεν θελεις να το πιστέψεις, φιλικά Τέλος πάντων αφου το κατάλαβες και εκανες διακοπή στην κοσμοτε, ολα καλα μου αρεσει και προσπαθω να χρησιμοποιω τις καταληλες λεξεις και ενταξει γνωμη μου ειναι οτι οφελος θα ειχε αν δεν ειχε ληξει το συμβολαιο με την cosmote ,μονο τοτε θα ειχε οφελος να μου πει ξερω γω, δεν χρειαζετε να κανεις τιποτα με αυτους αστους μονο αν ημουν εντος συμβολαιου . αν δεν συμφωνεις its ok, οποτε η ποιο σωστη λεξη που ταιριαζει ως προς την πωλητρια που δεν με ενημερωσε καταληλα ειναι εγληματικη αγνοια? η κακιστη ενημερωση απο πλευρας της! αν και βεβαια ακομα και να την παρω να της το πω μπορει ανετα να μου πει! ε ας το ξερες παλι ακρη δεν θα βγαλω τωρα οτι πληρωσα πληρωσα της δυσαρμονοιες των οποιον εταιριων ειμαι πολυ μικρος για να της διορθωσω να τελειωσει θελω για να ξεμπερδευω! Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από Sotorious Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 16 ώρες πριν, Sotorious είπε δεν σε παρεξηγησα ,εγραψες την γνωμη σου . και απλα οπου διαφωνουσα ,απαντησα αυτο ειναι ολο τριτη οταν μιλησα μιλησα με μια απο το συγκεκριμενο τμημα οριστικης διακοπης , και μου πε οτι θα μου ρθει με sms 3 μερες , και οταν εστειλα και σε σε mail για το γινεται, μου απαντησαν οτι ειναι σε προτεραιοτητα κλπ ,δεν ξερω πως αλλιως να το επιβεβαιωσω ως προς το 3 μου λες αφου μου μια απο την παρασκευη 3 μερες χρειαζονται μια την τριτη αλλες 3 μερες, δεν βλεπεις οτι με δουλευουν? ρητορικο το ερωτημα ολα αυτα που λες τα εχω καταλαβει απο την παρασκευη τωρα γιατι πιστευεις οτι δεν θελω να το καταλαβω ,its fine i guess το μονο που εχεις λαθος απο αυτα που λες ειναι οτι με ξεγελασαν, ξεγελας καποιον οταν εχει ιδιον οφελος, δεν ειχε κανενα οφελος μιας και ημουν εκτος συμβολαιου με cosmote, η πωλητρια προσεχε!!! εκτος αν δεν το ηξερε οποτε και παλι ειναι μεγα λαθος αλλα οχι παραπλανηση Το πρόβλημα είναι ότι δεν καταλαβαίνεις... Ο/Η Πωλητής/ια ναι σε ξεγέλασε γιατί δεν ακολούθησε την σωστή διαδικασία "ΑΙΤΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΑΡΟΧΟΥ/ΑΙΤΗΜΑ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ" αλλά προτίμησε τον πλάγιο τρόπο να σου κάνει ΑΙΤΗΣΗ ΝΕΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ άρα ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ άρα ΝΕΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ έτσι φίλε μου βρίσκεσαι με ΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ/ΣΥΝΔΕΣΗ στην COSMOTE και με μια ΝΕΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ/ΣΥΝΔΕΣΗ στην VODAFONE. το ποια θα κρατήσεις φυσικά είναι δικός σου λογαριασμός. 15 ώρες πριν, Sotorious είπε μου αρεσει και προσπαθω να χρησιμοποιω τις καταληλες λεξεις και ενταξει γνωμη μου ειναι οτι οφελος θα ειχε αν δεν ειχε ληξει το συμβολαιο με την cosmote ,μονο τοτε θα ειχε οφελος να μου πει ξερω γω, δεν χρειαζετε να κανεις τιποτα με αυτους αστους μονο αν ημουν εντος συμβολαιου . αν δεν συμφωνεις its ok, οποτε η ποιο σωστη λεξη που ταιριαζει ως προς την πωλητρια που δεν με ενημερωσε καταληλα ειναι εγληματικη αγνοια? η κακιστη ενημερωση απο πλευρας της! αν και βεβαια ακομα και να την παρω να της το πω μπορει ανετα να μου πει! ε ας το ξερες παλι ακρη δεν θα βγαλω τωρα οτι πληρωσα πληρωσα της δυσαρμονοιες των οποιον εταιριων ειμαι πολυ μικρος για να της διορθωσω να τελειωσει θελω για να ξεμπερδευω! ναι αλλά πλήρωσες χρήματα που θα μπορούσες να μην πληρώσεις αν είχε ακολουθήσει την σωστή διαδικασία ο/η πωλητής/ια της VODAFONE. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 15 ώρες πριν, Sotorious είπε μου αρεσει και προσπαθω να χρησιμοποιω τις καταληλες λεξεις και ενταξει γνωμη μου ειναι οτι οφελος θα ειχε αν δεν ειχε ληξει το συμβολαιο με την cosmote ,μονο τοτε θα ειχε οφελος να μου πει ξερω γω, δεν χρειαζετε να κανεις τιποτα με αυτους αστους μονο αν ημουν εντος συμβολαιου . αν δεν συμφωνεις its ok, οποτε η ποιο σωστη λεξη που ταιριαζει ως προς την πωλητρια που δεν με ενημερωσε καταληλα ειναι εγληματικη αγνοια? η κακιστη ενημερωση απο πλευρας της! αν και βεβαια ακομα και να την παρω να της το πω μπορει ανετα να μου πει! ε ας το ξερες παλι ακρη δεν θα βγαλω τωρα οτι πληρωσα πληρωσα της δυσαρμονοιες των οποιον εταιριων ειμαι πολυ μικρος για να της διορθωσω να τελειωσει θελω για να ξεμπερδευω! Το άλλο θέμα στο οποίο έχεις κολλήσει, είναι το ότι "έχει λήξει το συμβόλαιο με την Cosmote". Αυτό που έληξε ήταν η σύμβαση ορισμένου χρόνου που αρχικά είχες με την Cosmote. Κατόπιν, η σύμβασή σου μετετράπη σε αορίστου χρόνου. Άρα, έχεις σύμβαση αορίστου χρόνου με την Cosmote. Αλίμονο αν κάθε φορά που έληγε το συμβόλαιό μας μας κόβανε και τη γραμμή. Το όφελος της πωλήτριας προκύπτει από το γεγονός ότι πήρε μια νέα σύνδεση. Μπορείς να το πεις όπως θες, αλλά είτε εσκεμμένα είτε από αμέλεια σε παραπλάνησε, δεδομένου ότι εσύ πίστευες ότι με αυτόν τον τρόπο κάνεις αλλαγή παρόχου και η πωλήτρια το γνώριζε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Orestis_G είπε Το άλλο θέμα στο οποίο έχεις κολλήσει, είναι το ότι "έχει λήξει το συμβόλαιο με την Cosmote". Αυτό που έληξε ήταν η σύμβαση ορισμένου χρόνου που αρχικά είχες με την Cosmote. Κατόπιν, η σύμβασή σου μετετράπη σε αορίστου χρόνου. Άρα, έχεις σύμβαση αορίστου χρόνου με την Cosmote. Αλίμονο αν κάθε φορά που έληγε το συμβόλαιό μας μας κόβανε και τη γραμμή. Το όφελος της πωλήτριας προκύπτει από το γεγονός ότι πήρε μια νέα σύνδεση. Μπορείς να το πεις όπως θες, αλλά είτε εσκεμμένα είτε από αμέλεια σε παραπλάνησε, δεδομένου ότι εσύ πίστευες ότι με αυτόν τον τρόπο κάνεις αλλαγή παρόχου και η πωλήτρια το γνώριζε. μα δεν εχω κολησει σε αυτο ,τελος αυτο εφοσον πηγα σε αλλο παροχο με αλλο νουμερο επρεπε να κανω οριστικη διαγραφη στην cosmote ,που φανηκα οτι αντιδρω σε αυτο! επειδη δεν νομιζω οτι υπαρχει κανενας λογος πλεον να αναφερεστε σε αυτο, τα πραγματα ειναι απλα για μενα επεσα σε κακο κακιστο υπαληλο που δεν με ενημερωσε σωστα, εσεις το λετε παραπλανηση ,με ξεγελασε κλπ, η γνωμη σας η γνωμη μου παιδια, συνεχιζετε και αναφερεστε σε αυτο ,εγω δεν το κανω γιατι το κανετε εσεις δεν γινεται να συμφωνουμε σε ολα! Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2021 από Sotorious Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Στις 11/11/2021 στις 11:00 ΠΜ, Sotorious είπε μα δεν εχω κολησει σε αυτο ,τελος αυτο εφοσον πηγα σε αλλο παροχο με αλλο νουμερο επρεπε να κανω οριστικη διαγραφη στην cosmote ,που φανηκα οτι αντιδρω σε αυτο! επειδη δεν νομιζω οτι υπαρχει κανενας λογος πλεον να αναφερεστε σε αυτο, τα πραγματα ειναι απλα για μενα επεσα σε κακο κακιστο υπαληλο που δεν με ενημερωσε σωστα, εσεις το λετε παραπλανηση ,με ξεγελασε κλπ, η γνωμη σας η γνωμη μου παιδια, συνεχιζετε και αναφερεστε σε αυτο ,εγω δεν το κανω γιατι το κανετε εσεις δεν γινεται να συμφωνουμε σε ολα! Αν δεν σου το έλεγαν οι συνομιλητές μας αγαπητέ μου συνομιλητή Εσύ θα εξακολουθούσες να πιστεύεις ότι επειδή έληξε το συμβόλαιο σου με την COSMOTE (το οποίο δεν έληξε απλά έγινε αορίστου χρόνου) και πήγες σε νέο πάροχο ότι έκανες αλλαγή παρόχου/αίτημα φορητότητας κάποια στιγμή φυσικά την πικρή αλήθεια (όταν θα σου έστελνε λογαριασμό η COSMOTE όπως και το έκανε και θα το ξανακάνει με τον τελικό λογαριασμό αλλά και η VODAFONE. ) και τότε θα έγραφες εδώ ότι είναι κλέφτες/απατεώνες κτλ... Ναι φυσικά δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα οι άνθρωποι καθώς όλοι έχουμε μια γνώμη/άποψη/σχόλιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, ikorolis είπε Αν δεν σου το έλεγαν οι συνομιλητές μας αγαπητέ μου συνομιλητή Εσύ θα εξακολουθούσες να πιστεύεις ότι επειδή έληξε το συμβόλαιο σου με την COSMOTE (το οποίο δεν έληξε απλά έγινε αορίστου χρόνου) και πήγες σε νέο πάροχο ότι έκανες αλλαγή παρόχου/αίτημα φορητότητας κάποια στιγμή φυσικά την πικρή αλήθεια (όταν θα σου έστελνε λογαριασμό η COSMOTE όπως και το έκανε και θα το ξανακάνει με τον τελικό λογαριασμό αλλά και η VODAFONE. ) και τότε θα έγραφες εδώ ότι είναι κλέφτες/απατεώνες κτλ... Ναι φυσικά δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα οι άνθρωποι καθώς όλοι έχουμε μια γνώμη/άποψη/σχόλιο οταν ρωταω την πωλητρια σε καποιο χρονικο σημειο δεν θυμαμαι σε ποιο, πρεπει να κανω κατι αλλο εκτος απο τον παω το ρουτερ της cosmote πισω? και μου απανταει οχι τιποτα αλλο ξερουν ηδη οτι φευγεις ε αυτο κρατησα! ,το πα και με αλλα λογια να το πω και αλλιως προφανως με χαντακωσε προφανως με φεσωσε τουλαχιστον 100 ευρω ,και ειναι δεν μπορω να την χαρακτηρισω βαλε μπιπ αρκετα, αλλα και η cosmote δεν παει πισω 1 παρασκευη τηλεφωνο η διαγραφη θα παρει 3 μερες 2 τριτη τηλεφωνο η διαγραφη θα παρει αλλες 3 και θα ληφθει υποψη η μερα της αιτησης 3 τριτη τηλεφωνο αμεσως μετα το 2 οχι δεν λαμβανετε υποψη η μερα της αιτησης και οτι θα λαβω sms εγω περιμενω ειναι παρασκευη ηδη! 4 λεπτά πριν, Sotorious είπε οταν ρωταω την πωλητρια σε καποιο χρονικο σημειο δεν θυμαμαι σε ποιο, πρεπει να κανω κατι αλλο εκτος απο τον παω το ρουτερ της cosmote πισω? και μου απανταει οχι τιποτα αλλο ξερουν ηδη οτι φευγεις ε αυτο κρατησα! ,το πα και με αλλα λογια να το πω και αλλιως προφανως με χαντακωσε προφανως με φεσωσε τουλαχιστον 100 ευρω ,και ειναι δεν μπορω να την χαρακτηρισω βαλε μπιπ αρκετα, αλλα και η cosmote δεν παει πισω 1 παρασκευη τηλεφωνο η διαγραφη θα παρει 3 μερες 2 τριτη τηλεφωνο η διαγραφη θα παρει αλλες 3 και θα ληφθει υποψη η μερα της αιτησης 3 τριτη τηλεφωνο αμεσως μετα το 2 οχι δεν λαμβανετε υποψη η μερα της αιτησης και οτι θα λαβω sms εγω περιμενω ειναι παρασκευη ηδη! 4 λεπτά πριν, Sotorious είπε Αν δεν σου το έλεγαν οι συνομιλητές μας αγαπητέ μου συνομιλητή Εσύ θα εξακολουθούσες να πιστεύεις ότι επειδή έληξε το συμβόλαιο σου με την COSMOTE και εδω κατα την δικη μου γνωμη κανεις λαθος ,στο αρχικο μου ποστ στο τελος ρωταω ειναι σωστο αυτο? αρα δεν ημουν βεβαιος αν νομιμως με χρεωνανε ,που το ποιο λογικο ειναι οτι νομιμα με χρεωνανε αλλα λεμε τωρα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, Sotorious said: αλλα και η cosmote δεν παει πισω 1 παρασκευη τηλεφωνο η διαγραφη θα παρει 3 μερες 2 τριτη τηλεφωνο η διαγραφη θα παρει αλλες 3 και θα ληφθει υποψη η μερα της αιτησης 3 τριτη τηλεφωνο αμεσως μετα το 2 οχι δεν λαμβανετε υποψη η μερα της αιτησης και οτι θα λαβω sms εγω περιμενω ειναι παρασκευη ηδη! Λοιπόν να σου απαντήσω εγώ πως γίνεται η διαδικασία (με βήματα) για να γνωρίζεις, ώστε να σε βοηθήσω εσένα ή όποιον άλλο διαβάζει. Και είναι αυτό που τελικά ισχύει αυτό που σου γράφω. α) Ζητά ο κάτοχος της γραμμής την κατάργηση στο κανάλι επικοινωνίας της cosmote (13888, δικτυο καταστημάτων κλπ). β) Εντός 3 εργάσιμων ημερών καλούν τον κάτοχο της γραμμής από κάποιο τμήμα (δεν έχει σημασία να αναφέρω εδώ ποιο, τι κάνει και πως λέγεται), θα του πει ο agent τις πίπες του και μετά ο κάτοχος θα επινβεβαιώσει ότι πράγματι επιθυμεί την κατάργηση. γ) Ο agent αυθυμερόν καταχωρεί την κατάργηση και max εντός 5 ημερολογιακών ημερων ολοκληρώνεται. Στο 90% των περιπτώσεων καταργείται εντός 24ώρου. Η χρέωση της υπηρεσίας σταματάει την στιγμή ακριβώς που περνιέται η αίτηση κατάργησης στο σημείο (γ). Το process είναι ακριβώς το παραπάνω. Αν δεν κατάλαβες κάτι, ρώτησε με. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2021 από l337 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, l337 είπε Λοιπόν να σου απαντήσω εγώ πως γίνεται η διαδικασία (με βήματα) για να γνωρίζεις, ώστε να σε βοηθήσω εσένα ή όποιον άλλο διαβάζει. Και είναι αυτό που τελικά ισχύει αυτό που σου γράφω. α) Ζητά ο κάτοχος της γραμμής την κατάργηση στο κανάλι επικοινωνίας της cosmote (13888, δικτυο καταστημάτων κλπ). β) Εντός 3 εργάσιμων ημερών καλούν τον κάτοχο της γραμμής από κάποιο τμήμα (δεν έχει σημασία να αναφέρω εδώ ποιο, τι κάνει και πως λέγεται), θα του πει ο agent τις πίπες του και μετά ο κάτοχος θα επινβεβαιώσει ότι πράγματι επιθυμεί την κατάργηση. γ) Ο agent αυθυμερόν καταχωρεί την κατάργηση και max εντός 5 ημερολογιακών ημερων ολοκληρώνεται. Στο 90% των περιπτώσεων καταργείται εντός 24ώρου. Η χρέωση της υπηρεσίας σταματάει την στιγμή ακριβώς που περνιέται η αίτηση κατάργησης στο σημείο (γ). Το process είναι ακριβώς το παραπάνω. Αν δεν κατάλαβες κάτι, ρώτησε με. πληρως κατανοητα τα οσα λες , ενδιαφερων το οτι ανηκω στο 10% ,και γιατι βεβαια να υπαρχει αυτο το 10 % αλλα its fine i guess αντε να δουμε για ποσες μερες ακομα θα τους χαρτζηλικωνω! υγεια πανω απο ολα! 1 λεπτό πριν, Sotorious είπε πληρως κατανοητα τα οσα λες , ενδιαφερων το οτι ανηκω στο 10% ,και γιατι βεβαια να υπαρχει αυτο το 10 % αλλα its fine i guess αντε να δουμε για ποσες μερες ακομα θα τους χαρτζηλικωνω! υγεια πανω απο ολα! Παροτι ολα ξεκινησαν απο την πωλητρια της vodafone για να μην νομιζετε οτι το ξεχναω ,δεν ξεχναω ουτε ουτε ουτo, ουτε τα της cosmote! Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2021 από Sotorious Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 1 hour ago, Sotorious said: πληρως κατανοητα τα οσα λες , ενδιαφερων το οτι ανηκω στο 10% ,και γιατι βεβαια να υπαρχει αυτο το 10 % αλλα its fine i guess αντε να δουμε για ποσες μερες ακομα θα τους χαρτζηλικωνω! υγεια πανω απο ολα! Για να καταλάβω. Αρχικά σε έχουν καλέσει από το τμήμα που σου αναφέρω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 14 λεπτά πριν, l337 είπε Για να καταλάβω. Αρχικά σε έχουν καλέσει από το τμήμα που σου αναφέρω; ναι την τριτη, απο το τμημα οριστικων διαγραφων λογικα σε αυτο το τμημα αναφερεσε 5 λεπτά πριν, Sotorious είπε ναι την τριτη, απο το τμημα οριστικων διαγραφων οπου εγιναν οσα λες στο β) και στο γ) λογικα σε αυτο το τμημα αναφερεσε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 7 minutes ago, Sotorious said: ναι την τριτη, απο το τμημα οριστικων διαγραφων λογικα σε αυτο το τμημα αναφερεσε Ναι στο loyalty και retention από όπου σε κάλεσαν αναφέρομαι. Τρίτη θα έπρεπε να έχει περαστεί η κατάργηση και εντός 5 ημερών το πολύ καταργείται. Συνήθως γίνεται μέσα σε μερικές ώρες. Από την στιγμή που περάστηκε η αίτηση, σταμάτησε και η χρέωση. Έχεις ξαναμιλήσει μαζί τους από τότε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, l337 είπε Ναι στο loyalty και retention από όπου σε κάλεσαν αναφέρομαι. Τρίτη θα έπρεπε να έχει περαστεί η κατάργηση και εντός 5 ημερών το πολύ καταργείται. Συνήθως γίνεται μέσα σε μερικές ώρες. Από την στιγμή που περάστηκε η αίτηση, σταμάτησε και η χρέωση. Έχεις ξαναμιλήσει μαζί τους από τότε; εχτες ειχα στειλει ενα mail καποιος με ειχε παρει τηλ οτι αμεσα θα γινει μπορει και σημερα μου ελεγε (πεμπτη δηλαδη) μπλα μπλα μπλα, αυτη ηταν η τελευταια φορα Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2021 από Sotorious Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 ουτε φωνη ουτε ακροαση η καλη cosmote, εστειλα σημερα νεο email Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 48 λεπτά πριν, Sotorious είπε ουτε φωνη ουτε ακροαση η καλη cosmote, εστειλα σημερα νεο email Αν περιμένεις σπιτι καθιστός στον καναπε να απαντήσουν, το μόνο που θα παίρνεις σαν απάντηση θα είναι ο μηνιαίος λογαριασμός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 16/11/2021 στις 10:38 ΜΜ, NikosKallithea είπε Αν περιμένεις σπιτι καθιστός στον καναπε να απαντήσουν, το μόνο που θα παίρνεις σαν απάντηση θα είναι ο μηνιαίος λογαριασμός ενα δικιο το εχεις και εσυ καλημερα, μου ρθε τελικα ο τελευταιος λογαριασμος , ο οποιος λει -124 ευρω , μειων 124 ευρω απο τι αφου ηταν ο τελευταιος Στις 12/11/2021 στις 5:36 ΜΜ, l337 είπε Λοιπόν να σου απαντήσω εγώ πως γίνεται η διαδικασία (με βήματα) για να γνωρίζεις, ώστε να σε βοηθήσω εσένα ή όποιον άλλο διαβάζει. Και είναι αυτό που τελικά ισχύει αυτό που σου γράφω. α) Ζητά ο κάτοχος της γραμμής την κατάργηση στο κανάλι επικοινωνίας της cosmote (13888, δικτυο καταστημάτων κλπ). β) Εντός 3 εργάσιμων ημερών καλούν τον κάτοχο της γραμμής από κάποιο τμήμα (δεν έχει σημασία να αναφέρω εδώ ποιο, τι κάνει και πως λέγεται), θα του πει ο agent τις πίπες του και μετά ο κάτοχος θα επινβεβαιώσει ότι πράγματι επιθυμεί την κατάργηση. γ) Ο agent αυθυμερόν καταχωρεί την κατάργηση και max εντός 5 ημερολογιακών ημερων ολοκληρώνεται. Στο 90% των περιπτώσεων καταργείται εντός 24ώρου. Η χρέωση της υπηρεσίας σταματάει την στιγμή ακριβώς που περνιέται η αίτηση κατάργησης στο σημείο (γ). Το process είναι ακριβώς το παραπάνω. Αν δεν κατάλαβες κάτι, ρώτησε με. καλημερα, μου ρθε τελικα ο τελευταιος λογαριασμος , ο οποιος λει -124 ευρω , μειων 124 ευρω απο τι αφου ηταν ο τελευταιος γιατι απο τις απαντησεις εδω προφανως δεν υπηρχε θεμα επιστροφης χρηματων, αλλα και απο την αλλη γιατι δεν βαζαν 0 ευρω και βαλαν μειων δεν το καταλαβαινω Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2021 από Sotorious Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα