Επισκέπτης Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) το συμβολαιο μου με cosmote τελειωσε 11-7-2021 ειχα κανει αιτημα να παω vodafone προτου κιολας ληξει το συμβολαιο, μετα απο 1,5 μηνα δεν προχωρουσε και απο την vodafone μου ελεγαν οτι απο cosmote εμφανιζετε ως συστημικο λαθος, ενεργοποιηθηκε εντελει το συμβολαιο με vodafone μετα απο 1,5 μηνα με καινουργιο νουμερο, οπως μου προτεινε η κοπελα γιατι αλλιως δεν προχωραγε απο cosmote, εκτοτε συνεχιζουν και μου στελνουν cosmote, μηνιαιους λογαριασμους, ΕΙΝΑΙ σωστο αυτο? Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2021 από Sotorious Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2021 Αυτη στην βονταφον εκανε την δουλεια της, σε πηρε πελάτη με πλαγιο τρόπο, ξεγελάζοντας σε. Τωρα εχεις δυο νούμερα ενα στον οτε και ενα στην βοονταφον. Πρέπει λοιπόν να πας στον οτε και να κανεις οριστική διακοπη της σύνδεσης. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hln3 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2021 Στις 8/11/2021 στις 1:51 ΜΜ, Sotorious είπε το συμβολαιο μου με cosmote τελειωσε 11-7-2021 ειχα κανει αιτημα να παω vodafone προτου κιολας ληξει το συμβολαιο, μετα απο 1,5 μηνα δεν προχωρουσε και απο την vodafone μου ελεγαν οτι απο cosmote εμφανιζετε ως συστημικο λαθος, ενεργοποιηθηκε εντελει το συμβολαιο με vodafone μετα απο 1,5 μηνα με καινουργιο νουμερο, οπως μου προτεινε η κοπελα γιατι αλλιως δεν προχωραγε απο cosmote, εκτοτε συνεχιζουν και μου στελνουν cosmote, μηνιαιους λογαριασμους, ΕΙΝΑΙ σωστο αυτο? Προφανώς και όχι, μία σύνδεση τιμολογείτε κάθε φορά σε έναν πάροχο. Επικοινωνείς με τον ΟΤΕ για να δεις γιατί εκδίδουν ακόμη λογαριασμούς, αναφέροντας πως άλλαξες πάροχο. Θα το ελέγξουν και θα σου εξηγήσουν τι συμβαίνει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, hln3 είπε αναφέροντας πως άλλαξες πάροχο. Δεν άλλαξε πάροχο νεα σύνδεση έκανε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hln3 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2021 24 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Δεν άλλαξε πάροχο νεα σύνδεση έκανε Πως εισαι τόσο σίγουρος; Είδες το συμβόλαιο του; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Στις 8/11/2021 στις 5:52 ΜΜ, NikosKallithea είπε Αυτη στην βονταφον εκανε την δουλεια της, σε πηρε πελάτη με πλαγιο τρόπο, ξεγελάζοντας σε. Τωρα εχεις δυο νούμερα ενα στον οτε και ενα στην βοονταφον. Πρέπει λοιπόν να πας στον οτε και να κανεις οριστική διακοπη της σύνδεσης. 9 ώρες πριν, hln3 είπε Προφανώς και όχι, μία σύνδεση τιμολογείτε κάθε φορά σε έναν πάροχο. Επικοινωνείς με τον ΟΤΕ για να δεις γιατί εκδίδουν ακόμη λογαριασμούς, αναφέροντας πως άλλαξες πάροχο. Θα το ελέγξουν και θα σου εξηγήσουν τι συμβαίνει κατα! την cosmote συνεχιζουν και εκδιδουν λογαριασμους παροτι ξερουν οτι εχω μεταβει σε αλλο παροχο, επειδη δεν εκανα αιτηση για οριστικη διαγραφη του αριθμου, απο την αλλη 40 χρονια τωρα ουδεποτε θυμαμαι να εχω προχωρησει σε αλλη ενεργεια πλην της επιστροφης του ρουτερ, ειτε ειχα τον ιδιο αριθμο ειτε διαφορετικο. Στις 8/11/2021 στις 5:52 ΜΜ, NikosKallithea είπε Αυτη στην βονταφον εκανε την δουλεια της, σε πηρε πελάτη με πλαγιο τρόπο, ξεγελάζοντας σε. Τωρα εχεις δυο νούμερα ενα στον οτε και ενα στην βοονταφον. Πρέπει λοιπόν να πας στον οτε και να κανεις οριστική διακοπη της σύνδεσης. Κοιτα να δεις, στην vodafone η οποος αλλος παροχος ηταν στην θεση της θα πηγενα, ακομα και με τα διπλα λεφτα προκειμενου να φυγω απο την cosmote με λιγα λογια ειχα πολυ δυσαρεστη εμπειρια! δεν ειναι ολοι ετσι απλα ενας απο τους ατυχους, οποτε στο οτι με τουμπαρε προφανως κατι κανεις λαθος η δεν εχεις καταλαβει 8 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Δεν άλλαξε πάροχο νεα σύνδεση έκανε ειπα τελειωσε το συμβολαιο με cosmote 11-7-2021 και 1,5 βδομαδα πριν ειχα κανει την αιτηση για να παω vodafone οπως κανουμε ωστε η μεταβαση να γινει αμεσως και να μην μεινουμε χωρις ιντερνετ η τηλεφωνο, δεν εκανα νεα συνδεση στην cosmote ,αλλαξα παροχο και πηγα vodafone Επισης την παρασκευη 5-11-2021, πρωι πρωι παιρνω τηλεφωνο για να κανω εστω την αιτηση για την οριστικη διαγραφη του αριθμου, μου λενε εως 3 μερες και οτι θα ληφθει υποψη η μερα που εγινε η αιτηση για να μην χρεωθω και αλλες μερες, εχτε που πηρα τηλεφωνο επειδη δεν ειχε γινει τιποτα, μου λενε οτι οχι δεν θα ληφθει υποψη ποτε εγινε η αιτηση, τα συμπερασματα δικα σας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) @Sotorious Όπως περιγράφεις το ζήτημα, έκανες μια αίτηση φορητότητας από Cosmote σε Vodafone. Αυτή δεν προχώρησε λόγω "συστημικού λάθους" (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό), οπότε η κοπελιά στη Vodafone σου έκανε αίτηση με νέο αριθμό, άρα νέα σύνδεση. Απ' ό,τι φαίνεται δεν έγινε ποτέ αίτημα διακοπής του παλιού σου συμβολαίου στον ΟΤΕ. Το "ξέρουν ότι έχω μεταβεί σε άλλο πάροχο" δεν ισχύει. Πρακτικά, και με βάση τα λεγόμενά σου, δεν έχεις μεταβεί σε άλλο πάροχο, απλά έχεις κάνει μία επιπλέον σύνδεση με τον άλλο πάροχο (Vodafone). Η αίτηση φορητότητας που αρχικά είχες κάνει ουσιαστικά δεν έχει προχωρήσει, απλά η Vodafone σου έκανε τη νέα σύνδεση. Δεν υλοποιήθηκε φορητότητα (μόνος σου λες για νέο νούμερο). Σου είπε η κοπελιά ότι θα κάνει η Vodafone αίτηση διακοπής για το (αορίστου χρόνου πλέον) συμβόλαιό σου στην Cosmote; Το ζήτημα από εδώ και πέρα είναι τι κάνεις. Επιλογές: 1) Αποδέχεσαι το σφάλμα σου και κάνεις άμεσα αίτηση διακοπής στην Cosmote. Ξεμπερδεύεις με τον παλιό σου αριθμό και πληρώνεις μέχρι τη μέρα που η Cosmote παρέχει υπηρεσία στον παλιό σου αριθμό (πρακτικά μέχρι την διακοπή). 2) Απευθύνεσαι γραπτά στη Vodafone εκθέτοντας την κατάσταση και ζητώντας απαντήσεις τόσο σε ό,τι αφορά το αίτημα φορητότητας (γιατί δεν υλοποιήθηκε), όσο και στο γιατί πρακτικά σε παραπλάνησαν, με την προτροπή για νέο νούμερο. Τους πιέζεις για αποζημίωση, και ενδεχομένως να μπορείς να το κλιμακώσεις και στην ΕΕΤΤ. Δεν ξέρω τι μπορείς να βγάλεις από εκεί. Γενικά, αν δεν έχω αντιληφθεί κάτι λάθος, η Cosmote δεν έχει μερίδιο ευθύνης εδώ, με την εξαίρεση βέβαια της αποτυχημένης φορητότητας (και αυτό κυνηγιόταν ενδεχομένως αν είχες όρεξη), αλλά τελικά τα πράγματα πήραν άλλον δρόμο. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από Orestis_G Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Orestis_G είπε @Sotorious Όπως περιγράφεις το ζήτημα, έκανες μια αίτηση φορητότητας από Cosmote σε Vodafone. Αυτή δεν προχώρησε λόγω "συστημικού λάθους" (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό), οπότε η κοπελιά στη Vodafone σου έκανε αίτηση με νέο αριθμό, άρα νέα σύνδεση. Απ' ό,τι φαίνεται δεν έγινε ποτέ αίτημα διακοπής του παλιού σου συμβολαίου στον ΟΤΕ. Το "ξέρουν ότι έχω μεταβεί σε άλλο πάροχο" δεν ισχύει. Πρακτικά, και με βάση τα λεγόμενά σου, δεν έχεις μεταβεί σε άλλο πάροχο, απλά έχεις κάνει μία επιπλέον σύνδεση με τον άλλο πάροχο (Vodafone). Η αίτηση φορητότητας που αρχικά είχες κάνει ουσιαστικά δεν έχει προχωρήσει, απλά η Vodafone σου έκανε τη νέα σύνδεση. Δεν υλοποιήθηκε φορητότητα (μόνος σου λες για νέο νούμερο). Σου είπε η κοπελιά ότι θα κάνει η Vodafone αίτηση διακοπής για το (αορίστου χρόνου πλέον) συμβόλαιό σου στην Cosmote; Το ζήτημα από εδώ και πέρα είναι τι κάνεις. Επιλογές: 1) Αποδέχεσαι το σφάλμα σου και κάνεις άμεσα αίτηση διακοπής στην Cosmote. Ξεμπερδεύεις με τον παλιό σου αριθμό και πληρώνεις μέχρι τη μέρα που η Cosmote παρέχει υπηρεσία στον παλιό σου αριθμό (πρακτικά μέχρι την διακοπή). 2) Απευθύνεσαι γραπτά στη Vodafone εκθέτοντας την κατάσταση και ζητώντας απαντήσεις τόσο σε ό,τι αφορά το αίτημα φορητότητας (γιατί δεν υλοποιήθηκε), όσο και στο γιατί πρακτικά σε παραπλάνησαν, με την προτροπή για νέο νούμερο. Τους πιέζεις για αποζημίωση, και ενδεχομένως να μπορείς να το κλιμακώσεις και στην ΕΕΤΤ. Δεν ξέρω τι μπορείς να βγάλεις από εκεί. Γενικά, αν δεν έχω αντιληφθεί κάτι λάθος, η Cosmote δεν έχει μερίδιο ευθύνης εδώ, με την εξαίρεση βέβαια της αποτυχημένης φορητότητας (και αυτό κυνηγιόταν ενδεχομένως αν είχες όρεξη), αλλά τελικά τα πράγματα πήραν άλλον δρόμο. εξηγησε μου γιατι φταιει η vodafone? και επισης 4 ώρες πριν, Sotorious είπε Επισης την παρασκευη 5-11-2021, πρωι πρωι παιρνω τηλεφωνο για να κανω εστω την αιτηση για την οριστικη διαγραφη του αριθμου, μου λενε εως 3 μερες και οτι θα ληφθει υποψη η μερα που εγινε η αιτηση για να μην χρεωθω και αλλες μερες, εχτε που πηρα τηλεφωνο επειδη δεν ειχε γινει τιποτα, μου λενε οτι οχι δεν θα ληφθει υποψη ποτε εγινε η αιτηση, τα συμπερασματα δικα σας αυτο δεν το διαβασες δεν ξερω, και για αυτο την προφανης αδιαφορια και το απο cosmote ο ενας να μου λει οτι η διακοπη θα ληφθει υποψη απο την ημερα της αιτησης και ο αλλος παλι απο cosmote να μου λει οχι δεν θα ληφθει απο την ημερα που εγινε η αιτηση, συν οτι απο την παρασκευη που εγινε η αιτηση ,και για αυτο φταιει επισης η vodafone? 1 ώρα πριν, Orestis_G είπε 2) Απευθύνεσαι γραπτά στη Vodafone εκθέτοντας την κατάσταση και ζητώντας απαντήσεις τόσο σε ό,τι αφορά το αίτημα φορητότητας (γιατί δεν υλοποιήθηκε), όσο και στο γιατί πρακτικά σε παραπλάνησαν, με την προτροπή για νέο νούμερο. Τους πιέζεις για αποζημίωση, και ενδεχομένως να μπορείς να το κλιμακώσεις και στην ΕΕΤΤ. Δεν ξέρω τι μπορείς να βγάλεις από εκεί. λες οτι με παραπλανησαν απο vodafone? σε τι? το συμβολαιο με cosmote ειχε ληξει!!!!!!! Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από Sotorious Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) @Sotorious Πολύ ευχαρίστως να σου εξηγήσω: Όταν η υπάλληλος σου λέει ότι επειδή "υπάρχει συστημικό λάθος" και δεν μπορεί να γίνει η φορητότητα, προτείνουμε να κάνεις αίτηση για νέο αριθμό, χωρίς να σε ενημερώσει ότι αναφέρεται σε νέα σύνδεση, και ότι αυτή σου η αίτηση δεν σχετίζεται με το παλιό σου συμβόλαιο/αριθμό, κατά τη δική μου άποψη σε παραπλανεί (εκτός βέβαια αν θεωρήσουμε ότι θα έπρεπε να το γνωρίζεις κι εσύ, οπότε η ευθύνη πλεόν είναι δική σου στο ακέραιο). Επειδή επιπλέον η υπάλληλος αυτή εκπροσωπεί τη Vodafone και όχι τον εαυτό της, η ευθύνη είναι της Vodafone. Πάμε στο δεύτερο, για το οποίο δεν ξέρω γιατί γίνεσαι επιθετικός. Εγώ προσωπικά δεν εκπροσωπώ ούτε την Cosmote ούτε κανέναν, τη γνώμη μου λέω. Μάλιστα της έχω πάρει κι ένα κατοστάρικο της Cosmote επειδή μου καθυστερούσε την φορητότητα. Από εκεί και πέρα, κοιτάς αν το συμβόλαιό σου αναγράφει κάτι για χρόνο διεκπεραίωσης του αιτήματος διακοπής υπηρεσιών, ή μιλάς με την Cosmote (έγινε όντως η αίτηση διακοπής;). Πάντως δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό να μετρά από την ημερομηνία της αίτησης, εφόσον η παροχή της υπηρεσίας συνεχίζεται. Πέραν αυτού, αν καθυστερούν εσκεμμένα να διακόψουν την υπηρεσία μπορείς και πάλι να προχωρήσεις σε καταγγελία. Επίσης όταν αυτού του τύπου τα συμβόλαια λήγουν, μετατρέπονται σε αορίστου χρόνου (το λένε σίγουρα και οι όροι). Αυτό ισχύει από τον καιρό του Νώε! Πρακτικά ή διακόπτεις εσύ, ή κάνεις φορητότητα για να φύγεις από μία εταιρεία. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από Orestis_G Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Orestis_G είπε @Sotorious Όπως περιγράφεις το ζήτημα, έκανες μια αίτηση φορητότητας από Cosmote σε Vodafone. Αυτή δεν προχώρησε λόγω "συστημικού λάθους" (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό), οπότε η κοπελιά στη Vodafone σου έκανε αίτηση με νέο αριθμό, άρα νέα σύνδεση. Απ' ό,τι φαίνεται δεν έγινε ποτέ αίτημα διακοπής του παλιού σου συμβολαίου στον ΟΤΕ. Το "ξέρουν ότι έχω μεταβεί σε άλλο πάροχο" δεν ισχύει. Πρακτικά, και με βάση τα λεγόμενά σου, δεν έχεις μεταβεί σε άλλο πάροχο, απλά έχεις κάνει μία επιπλέον σύνδεση με τον άλλο πάροχο (Vodafone). Η αίτηση φορητότητας που αρχικά είχες κάνει ουσιαστικά δεν έχει προχωρήσει, απλά η Vodafone σου έκανε τη νέα σύνδεση. Δεν υλοποιήθηκε φορητότητα (μόνος σου λες για νέο νούμερο). Σου είπε η κοπελιά ότι θα κάνει η Vodafone αίτηση διακοπής για το (αορίστου χρόνου πλέον) συμβόλαιό σου στην Cosmote; Το ζήτημα από εδώ και πέρα είναι τι κάνεις. Επιλογές: 1) Αποδέχεσαι το σφάλμα σου και κάνεις άμεσα αίτηση διακοπής στην Cosmote. Ξεμπερδεύεις με τον παλιό σου αριθμό και πληρώνεις μέχρι τη μέρα που η Cosmote παρέχει υπηρεσία στον παλιό σου αριθμό (πρακτικά μέχρι την διακοπή). 2) Απευθύνεσαι γραπτά στη Vodafone εκθέτοντας την κατάσταση και ζητώντας απαντήσεις τόσο σε ό,τι αφορά το αίτημα φορητότητας (γιατί δεν υλοποιήθηκε), όσο και στο γιατί πρακτικά σε παραπλάνησαν, με την προτροπή για νέο νούμερο. Τους πιέζεις για αποζημίωση, και ενδεχομένως να μπορείς να το κλιμακώσεις και στην ΕΕΤΤ. Δεν ξέρω τι μπορείς να βγάλεις από εκεί. Γενικά, αν δεν έχω αντιληφθεί κάτι λάθος, η Cosmote δεν έχει μερίδιο ευθύνης εδώ, με την εξαίρεση βέβαια της αποτυχημένης φορητότητας (και αυτό κυνηγιόταν ενδεχομένως αν είχες όρεξη), αλλά τελικά τα πράγματα πήραν άλλον δρόμο. Αυτά ακριβώς συνέβησαν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 25 λεπτά πριν, Orestis_G είπε @Sotorious Πολύ ευχαρίστως να σου εξηγήσω: Όταν η υπάλληλος σου λέει ότι επειδή "υπάρχει συστημικό λάθος" και δεν μπορεί να γίνει η φορητότητα, προτείνουμε να κάνεις αίτηση για νέο αριθμό, χωρίς να σε ενημερώσει ότι αναφέρεται σε νέα σύνδεση, και ότι αυτή σου η αίτηση δεν σχετίζεται με το παλιό σου συμβόλαιο/αριθμό, κατά τη δική μου άποψη σε παραπλανεί (εκτός βέβαια αν θεωρήσουμε ότι θα έπρεπε να το γνωρίζεις κι εσύ, οπότε η ευθύνη πλεόν είναι δική σου στο ακέραιο). Επειδή επιπλέον η υπάλληλος αυτή εκπροσωπεί τη Vodafone και όχι τον εαυτό της, η ευθύνη είναι της Vodafone. Πάμε στο δεύτερο, για το οποίο δεν ξέρω γιατί γίνεσαι επιθετικός. Εγώ προσωπικά δεν εκπροσωπώ ούτε την Cosmote ούτε κανέναν, τη γνώμη μου λέω. Μάλιστα της έχω πάρει κι ένα κατοστάρικο της Cosmote επειδή μου καθυστερούσε την φορητότητα. Από εκεί και πέρα, κοιτάς αν το συμβόλαιό σου αναγράφει κάτι για χρόνο διεκπεραίωσης του αιτήματος διακοπής υπηρεσιών, ή μιλάς με την Cosmote (έγινε όντως η αίτηση διακοπής;). Πάντως δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό να μετρά από την ημερομηνία της αίτησης, εφόσον η παροχή της υπηρεσίας συνεχίζεται. Πέραν αυτού, αν καθυστερούν εσκεμμένα να διακόψουν την υπηρεσία μπορείς και πάλι να προχωρήσεις σε καταγγελία. Επίσης όταν αυτού του τύπου τα συμβόλαια λήγουν, μετατρέπονται σε αορίστου χρόνου (το λένε σίγουρα και οι όροι). Αυτό ισχύει από τον καιρό του Νώε! Πρακτικά ή διακόπτεις εσύ, ή κάνεις φορητότητα για να φύγεις από μία εταιρεία. εγω θα ξαναμιλησω με αλλον απο vodafone να ρωτησω σε αντιστοιχη περιπτωση δηλαδη αν ειχα συμβολαιο και εληγε και ειχα κανει αιτηση φοριτοτητας αλλου και καθυστερουσε και πηγενα με αλλο νουμερο για αυτον τον λογο αν και εκει επρεπε να κανω αιτηση καταργησης γραμμης αν μου πουν ναι ,οκ προφανως φταιει η κοπελα που μιλουσαμε και καναμε το συμβολαιο, δεν γινομαι επιθετικος ! γραφεις ( αν καθυστερουν εσκεμμενα ) οκ δεν πιστευεις αυτα που γραφω , its fine i guess (Από εκεί και πέρα, κοιτάς αν το συμβόλαιό σου αναγράφει κάτι για χρόνο διεκπεραίωσης του αιτήματος διακοπής υπηρεσιών, ή μιλάς με την Cosmote (έγινε όντως η αίτηση διακοπής;) το εχω ξαναπει εχω μιλησει και την παρασκευη και την δευτερα ,και απο την παρασκευη μου παν σε 3 μερες ,την δευτερα οτι θα ληφθει υποψη η μερα της αιτηση απο το τμημα κιολας υφισταμενων γραμμων? κατι τετοιο, και οταν αμεσως με συνδεσαν με το τμημα οριστικης διαγραφης κλπ απο κει μου ελεγε οτι οχι δεν λαμβανετε η υποψη η μερα της αιτησης και οτι θα παρει αλλες 3 μερες 1 λεπτό πριν, Sotorious είπε εγω θα ξαναμιλησω με αλλον απο vodafone να ρωτησω σε αντιστοιχη περιπτωση δηλαδη αν ειχα συμβολαιο και εληγε και ειχα κανει αιτηση φοριτοτητας αλλου και καθυστερουσε και πηγενα με αλλο νουμερο για αυτον τον λογο αν και εκει επρεπε να κανω αιτηση καταργησης γραμμης αν μου πουν ναι ,οκ προφανως φταιει η κοπελα που μιλουσαμε και καναμε το συμβολαιο, δεν γινομαι επιθετικος ! γραφεις ( αν καθυστερουν εσκεμμενα ) οκ δεν πιστευεις αυτα που γραφω , its fine i guess (Από εκεί και πέρα, κοιτάς αν το συμβόλαιό σου αναγράφει κάτι για χρόνο διεκπεραίωσης του αιτήματος διακοπής υπηρεσιών, ή μιλάς με την Cosmote (έγινε όντως η αίτηση διακοπής;) το εχω ξαναπει εχω μιλησει και την παρασκευη και την δευτερα ,και απο την παρασκευη μου παν σε 3 μερες ,την δευτερα οτι θα ληφθει υποψη η μερα της αιτηση απο το τμημα κιολας υφισταμενων γραμμων? κατι τετοιο, και οταν αμεσως με συνδεσαν με το τμημα οριστικης διαγραφης κλπ απο κει μου ελεγε οτι οχι δεν λαμβανετε η υποψη η μερα της αιτησης και οτι θα παρει αλλες 3 μερες και οτι θα ερθει με sms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Επειδή συνεχίζεις να με παρεξηγείς, ας γράψω άλλη μια φορά λοιπόν: 1) Αλλαγή παρόχου γίνεται με αίτηση φορητότητας. Με εσένα αυτό που έγινε είναι ότι πήρες νέα σύνδεση. Εξυπακούεται ότι πρέπει να κάνεις αίτηση κατάργησης γραμμής, για τον απλούστατο λόγο ότι κανένας δεν σου απαγορεύει να έχεις ταυτόχρονα συνδέσεις με διάφορους παρόχους. Αν δηλαδή εγώ αύριο κάνω μια αίτηση στη Vodafone, η γραμμή μου από Nova δεν κόβεται, παραμένει. 2) Το να υπάρχει ένα χρονικό διάστημα διεκπεραίωσης του αιτήματος δεν μου φαίνεται παράξενο. Το να λένε οι τηλεφωνητές τα δικά τους, επίσης δεν είναι (δυστυχώς) ασυνήθιστο. Επίσης προτρέπω να ελέγξεις αν όντως ο τηλεφωνητής προχώρησε στην αίτηση διακοπής. Με άλλα λόγια δεν είπα ότι δεν σε πιστεύω. Σε προτρέπω απλά να επιβεβαιώσεις, γιατί δεν εμπιστεύομαι γενικώς το προσωπικό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Έχω πετύχει αστέρια, αλλά και άχρηστους. 3) Ως προς το τελευταίο, σου είπα απλά ότι από τη στιγμή που η παροχή της υπηρεσίας δεν παύει με την υποβολή της αίτησης μου φαίνεται χλωμό να λάβουν υπόψιν την μέρα της αίτησης. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω (και δεν έχω χρόνο να ψάξω) πού τίθενται τα όρια στον χρόνο διεκπεραίωσης αιτημάτων διακοπής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Όπως πολύ σωστά σου εξήγησαν οι συνομιλητές μας πάρα το γεγονός ότι δεν θες να το καταλάβεις γιατί έχεις τα θέματα σου με τον όποιο πάροχο (COSMOTE/VODAFONE) Η αλήθεια είναι : Ότι έκανες νέα σύνδεση με την VODAFONE πήρες δηλαδή νέο τηλεφωνικό αριθμό Δεν έκανες ποτέ Αλλαγή Παρόχου / Αίτημα Φορητότητας ώστε να κρατήσεις τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό. Ο/Η πωλητής/ια που εκπροσωπεί την VODAFONE επειδή είδε το "συστημικό λάθος" σε ξεγέλασε και δεν σου είπε την αλήθεια ότι αν δεν κάνεις Αλλαγή Παρόχου/Αίτημα Φορητότητας θα έχεις δύο τηλεφωνικές συνδέσεις σε δύο διαφορετικές εταιρείες. Η COSMOTE για μένα έχει ευθύνη μόνο στο γιατί αρνήθηκε το αίτημα φορητότητας (αν ισχύει βέβαια κάτι τέτοιο γιατί πολύ φοβάμαι ότι δεν έγινε ποτέ) από εκεί και πέρα πολύ καλά έκανε και έβγαλε λογαριασμό τον οποίο θα πληρώσεις μέχρι πλέον να διακόψεις την τηλεφωνική σύνδεση σου χάνοντας τον αριθμό που έχεις στην COSMOTE και διατηρώντας αυτόν που έκανες με την νέα σύνδεση στην VODAFONE. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, Orestis_G είπε Επειδή συνεχίζεις να με παρεξηγείς, ας γράψω άλλη μια φορά λοιπόν: 1) Αλλαγή παρόχου γίνεται με αίτηση φορητότητας. Με εσένα αυτό που έγινε είναι ότι πήρες νέα σύνδεση. Εξυπακούεται ότι πρέπει να κάνεις αίτηση κατάργησης γραμμής, για τον απλούστατο λόγο ότι κανένας δεν σου απαγορεύει να έχεις ταυτόχρονα συνδέσεις με διάφορους παρόχους. Αν δηλαδή εγώ αύριο κάνω μια αίτηση στη Vodafone, η γραμμή μου από Nova δεν κόβεται, παραμένει. 2) Το να υπάρχει ένα χρονικό διάστημα διεκπεραίωσης του αιτήματος δεν μου φαίνεται παράξενο. Το να λένε οι τηλεφωνητές τα δικά τους, επίσης δεν είναι (δυστυχώς) ασυνήθιστο. Επίσης προτρέπω να ελέγξεις αν όντως ο τηλεφωνητής προχώρησε στην αίτηση διακοπής. Με άλλα λόγια δεν είπα ότι δεν σε πιστεύω. Σε προτρέπω απλά να επιβεβαιώσεις, γιατί δεν εμπιστεύομαι γενικώς το προσωπικό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Έχω πετύχει αστέρια, αλλά και άχρηστους. 3) Ως προς το τελευταίο, σου είπα απλά ότι από τη στιγμή που η παροχή της υπηρεσίας δεν παύει με την υποβολή της αίτησης μου φαίνεται χλωμό να λάβουν υπόψιν την μέρα της αίτησης. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω (και δεν έχω χρόνο να ψάξω) πού τίθενται τα όρια στον χρόνο διεκπεραίωσης αιτημάτων διακοπής. δεν σε παρεξηγησα ,εγραψες την γνωμη σου . και απλα οπου διαφωνουσα ,απαντησα αυτο ειναι ολο τριτη οταν μιλησα μιλησα με μια απο το συγκεκριμενο τμημα οριστικης διακοπης , και μου πε οτι θα μου ρθει με sms 3 μερες , και οταν εστειλα και σε σε mail για το γινεται, μου απαντησαν οτι ειναι σε προτεραιοτητα κλπ ,δεν ξερω πως αλλιως να το επιβεβαιωσω ως προς το 3 μου λες αφου μου μια απο την παρασκευη 3 μερες χρειαζονται μια την τριτη αλλες 3 μερες, δεν βλεπεις οτι με δουλευουν? ρητορικο το ερωτημα 3 ώρες πριν, ikorolis είπε Όπως πολύ σωστά σου εξήγησαν οι συνομιλητές μας πάρα το γεγονός ότι δεν θες να το καταλάβεις γιατί έχεις τα θέματα σου με τον όποιο πάροχο (COSMOTE/VODAFONE) Η αλήθεια είναι : Ότι έκανες νέα σύνδεση με την VODAFONE πήρες δηλαδή νέο τηλεφωνικό αριθμό Δεν έκανες ποτέ Αλλαγή Παρόχου / Αίτημα Φορητότητας ώστε να κρατήσεις τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό. Ο/Η πωλητής/ια που εκπροσωπεί την VODAFONE επειδή είδε το "συστημικό λάθος" σε ξεγέλασε και δεν σου είπε την αλήθεια ότι αν δεν κάνεις Αλλαγή Παρόχου/Αίτημα Φορητότητας θα έχεις δύο τηλεφωνικές συνδέσεις σε δύο διαφορετικές εταιρείες. Η COSMOTE για μένα έχει ευθύνη μόνο στο γιατί αρνήθηκε το αίτημα φορητότητας (αν ισχύει βέβαια κάτι τέτοιο γιατί πολύ φοβάμαι ότι δεν έγινε ποτέ) από εκεί και πέρα πολύ καλά έκανε και έβγαλε λογαριασμό τον οποίο θα πληρώσεις μέχρι πλέον να διακόψεις την τηλεφωνική σύνδεση σου χάνοντας τον αριθμό που έχεις στην COSMOTE και διατηρώντας αυτόν που έκανες με την νέα σύνδεση στην VODAFONE. ολα αυτα που λες τα εχω καταλαβει απο την παρασκευη τωρα γιατι πιστευεις οτι δεν θελω να το καταλαβω ,its fine i guess το μονο που εχεις λαθος απο αυτα που λες ειναι οτι με ξεγελασαν, ξεγελας καποιον οταν εχει ιδιον οφελος, δεν ειχε κανενα οφελος μιας και ημουν εκτος συμβολαιου με cosmote, η πωλητρια προσεχε!!! εκτος αν δεν το ηξερε οποτε και παλι ειναι μεγα λαθος αλλα οχι παραπλανηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, Sotorious είπε το μονο που εχεις λαθος απο αυτα που λες ειναι οτι με ξεγελασαν, ξεγελας καποιον οταν εχει ιδιον οφελος, δεν ειχε κανενα οφελος μιας και ημουν εκτος συμβολαιου με cosmote, η πωλητρια προσεχε!!! εκτος αν δεν το ηξερε οποτε και παλι ειναι μεγα λαθος αλλα οχι παραπλανηση Δηλαδη δεν ειχε οφελος; Αφου σε πηρε πελάτη και σε αφησε ξεκρέμαστο με την κοσμοτε, όφελος δεν ειναι αυτό; Απλα δεν θελεις να το πιστέψεις, φιλικά Τέλος πάντων αφου το κατάλαβες και εκανες διακοπή στην κοσμοτε, ολα καλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα