Sudowoodo Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Είχα ζήσει μια μεγάλη περιπέτεια με την Vodafone την οποία εξιστορούσα σε άλλο thread, περιληπτικά είχα κάνει αίτηση για VDSL 50ρα η οποία από την μέρα που ενεργοποιήθηκε και για 3 μήνες ηταν με βλάβη, εν τέλη έφυγα ατελώς από την Vodafone λογο ανεφικτότητας έχοντας πληρώσει όμως το 1ο πάγιο. Πριν ακόμα φύγω ζητούσα να μου πιστωθούν τα χρήματα που είχα πληρώσει για το 1ο πάγιο (αφου ουσιαστικά ηταν βλάβη) και με διαβεβαίωναν ότι αυτό θα γίνει αλλα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η διαδικασία της βλάβης και να υπολογιστούν οι μέρες αυτής. 1 μήνα και κάτι αργότερα, δεν έγινε τίποτα για να μου επιστραφούν. Πρόσφατα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου είπε να περιμένω μερικές μέρες ακομα για να πιστωθεί το ποσό (το εχω γραπτά αυτό), αλλα ξανά δεν έγινε τίποτα. Στην τελευταία επικοινωνία μου με το εν λογο τμήμα ο υπάλληλος πούλαγε τρέλα, σε ερώτηση μου ποτε θα μου επιστραφεί το πάγιο που πλήρωσα έλεγε ότι έχουν καθαρίσει την καρτέλα μου και δεν χρωστάω κατι στην Vodafone λογο ανεφικτότητας από πλευράς τους. Ξανά έλεγα ότι δεν ζητάω αυτό, αλλα επιστροφή του παγίου της περιόδου της βλάβης, ο υπάλληλος έκανε ότι δεν καταλάβαινε και στο τέλος έκλισε και την συνομιλία. Τους ζητάω κατι παράλογο; γιατι πλέον ούτε αυτό δεν ξέρω. Όπως μου είχαν πει ότι αν δεν λυθεί η βλάβη, λογο ανεφικτότητας θα μου επιστραφεί το ποσό τότε, αυτό ζητάω και τωρα, τι άλλο πρέπει να κάνω; Πρέπει να τους αρχίσω τις καταγγελίες ή μου διαφεύγει κάτι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα