Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα ρε παιδιά.. καινούργια εδώ μέσα..
Έχω ένα Hyundai Getz 1300 cc 2004. Μόλις μου το έδωσε ο πατέρας μου. Έκανε όσες αλλαγές μπορούσε όπως λάστιχα Toyo, ευθυγράμμιση, Μπαταρία, τακάκια- σιαγόνες , μπουζί μπουζοκαλωδια, φούσκες αμορτισέρ, ντιζακια βάσης μηχανής, ψυγείο θερμοστάτη παραφλου,
Λίγο διάστημα τώρα όμως έχει 2 θέματα.
Όταν το αυτοκίνητο έχει να χρησιμοποιηθεί ώρα δεν παίρνει μπροστά ποτέ με την πρώτη. Πρέπει να κλείσω διακόπτη και θα πάρει με την δεύτερη και ίσως και με την τρίτη.
Και δεύτερον την στιγμή που παίρνει μπρος ακούγεται για 1-2 δευτερόλεπτα ένας ήχος τύπου σαν γρανάζι. Είχε ρωτήσει παλιότερα μάστορα γ για αυτό του είχε πει ότι έχει να κάνει με την μηχανή μάλλον κάτι με τον στρόφαλο. Και ότι δεν συμφέρει να κατεβάσει μηχανή να κάνει ρεκτιφιε. Αλλά πιο πολύ να αλλάξει μηχανή.
Μια βοήθεια;;

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Kikhnt είπε

Μια βοήθεια;;

Στο διαδίκτυο λένε ότι ευθύνεται η κεραία του immobilizer. Ξεκίνα να ελέγξεις πρώτα αυτό που είναι το πιο φθηνό και μετά κοιτάς και άλλες αιτίες

Δημοσ.

Αν είναι κάτι τόσο σοβαρό που δεν νομιζω απλά ζεις με αυτό αν το κάνει μόνο 2 Δευτέρα στο ρελαντί.

Πήγαινε και σε κάνα καλύτερο συνεργείο να πάρεις μια γνώμη από εδώ ότι και να σου πούνε δεν είναι σίγουρο..

Δημοσ.

Παίζει να είναι η αντλία βενζίνης;;; Είναι προτιμότερο να βρω μεταχειρισμένο κινητήρα παρά να κατεβάσει μηχανή... Ο στρόφαλος δεν αλλάζει;; Δεν επισκευάζεται;;

Δημοσ.

Ένα γγρρρ αν μπορώ να περιγράψω... Κ ο μάστορας αναφέρθηκε στον στρόφαλο... Όσο για το άναμμα;; Αν ήταν immobilizer δεν θα άναβε το λαμπάκι με το κλειδί κ το αυτοκίνητο;;

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Kikhnt είπε

Καλησπέρα ρε παιδιά.. καινούργια εδώ μέσα..
Έχω ένα Hyundai Getz 1300 cc 2004. Μόλις μου το έδωσε ο πατέρας μου. Έκανε όσες αλλαγές μπορούσε όπως λάστιχα Toyo, ευθυγράμμιση, Μπαταρία, τακάκια- σιαγόνες , μπουζί μπουζοκαλωδια, φούσκες αμορτισέρ, ντιζακια βάσης μηχανής, ψυγείο θερμοστάτη παραφλου,
Λίγο διάστημα τώρα όμως έχει 2 θέματα.
Όταν το αυτοκίνητο έχει να χρησιμοποιηθεί ώρα δεν παίρνει μπροστά ποτέ με την πρώτη. Πρέπει να κλείσω διακόπτη και θα πάρει με την δεύτερη και ίσως και με την τρίτη.
Και δεύτερον την στιγμή που παίρνει μπρος ακούγεται για 1-2 δευτερόλεπτα ένας ήχος τύπου σαν γρανάζι. Είχε ρωτήσει παλιότερα μάστορα γ για αυτό του είχε πει ότι έχει να κάνει με την μηχανή μάλλον κάτι με τον στρόφαλο. Και ότι δεν συμφέρει να κατεβάσει μηχανή να κάνει ρεκτιφιε. Αλλά πιο πολύ να αλλάξει μηχανή.
Μια βοήθεια;;

Τα συμπτώματα που αναφέρεις παραπέμπουν σε μίζα, πήγαινε να το δει ηλεκτρολόγος.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα συμπτώματα που αναφέρεις παραπέμπουν σε μίζα, πήγαινε να το δει ηλεκτρολόγος.

Και για τα 2 εννοείς; Και τον ήχο και το άναμμα;;

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Kikhnt είπε
8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τα συμπτώματα που αναφέρεις παραπέμπουν σε μίζα, πήγαινε να το δει ηλεκτρολόγος.

Και για τα 2 εννοείς; Και τον ήχο και το άναμμα;;

Ναι, για αυτό έγραψα συμπτώματα και όχι σύμπτωμα.

Δημοσ.

Υπόψιν ως πρώτο σύμπτωμα αντιλαμβάνομαι ότι δεν καταφέρνει να γυρίσει η μίζα, και όχι ότι γυρνάει κανονικά.

Δημοσ.
Στις 6/11/2021 στις 11:07 ΜΜ, Kikhnt είπε

Καλησπέρα ρε παιδιά.. καινούργια εδώ μέσα..
Έχω ένα Hyundai Getz 1300 cc 2004. Μόλις μου το έδωσε ο πατέρας μου. Έκανε όσες αλλαγές μπορούσε όπως λάστιχα Toyo, ευθυγράμμιση, Μπαταρία, τακάκια- σιαγόνες , μπουζί μπουζοκαλωδια, φούσκες αμορτισέρ, ντιζακια βάσης μηχανής, ψυγείο θερμοστάτη παραφλου,
Λίγο διάστημα τώρα όμως έχει 2 θέματα.
Όταν το αυτοκίνητο έχει να χρησιμοποιηθεί ώρα δεν παίρνει μπροστά ποτέ με την πρώτη. Πρέπει να κλείσω διακόπτη και θα πάρει με την δεύτερη και ίσως και με την τρίτη.
Και δεύτερον την στιγμή που παίρνει μπρος ακούγεται για 1-2 δευτερόλεπτα ένας ήχος τύπου σαν γρανάζι. Είχε ρωτήσει παλιότερα μάστορα γ για αυτό του είχε πει ότι έχει να κάνει με την μηχανή μάλλον κάτι με τον στρόφαλο. Και ότι δεν συμφέρει να κατεβάσει μηχανή να κάνει ρεκτιφιε. Αλλά πιο πολύ να αλλάξει μηχανή.
Μια βοήθεια;;

     Ασύμφορα και τα δύο , αλλαγή και ρεκτιφιε στον κινητήρα . Πριν φτάσει εκεί η δουλειά , όπου το προτιμότερο θα είναι να φύγει από τα χέρια σου το αυτοκίνητο , βρες μήπως πρόκειται για κάτι πιο απλό πχ μίζα ........ λέμε τώρα . 

    Θα πήγαινα και θα πλήρωνα την επίσκεψη σε πρώτη ευκαιρία είτε στην Hyundai όπου γνωρίζουν το αυτοκίνητο , εναλλακτικά σε κάποιον αποδεδειγμένα γνώστη μηχανικό για το συγκεκριμένο . 

  Καλή επιτυχία .

Δημοσ.

η κεραια του immobilizer ειναι μια πιθανοτητα, εχει χρειαστει να αλλαξω τετοια (πανευκολο ειναι) σε getz της οικογενειας που ενιοτε δυσκολευοταν να παρει μπροστα και μετα δουλευε ρολοι.

  • Like 1
Δημοσ.

Για το θέμα που δεν παίρνει μπρος είναι όπως είπαν τα παιδιά το immobilizer. Αν θυμάμαι καλά κόστος κάπου 70€. Προσοχή γιατί μπορεί να τύχει μετά από καιρό να μην μπορείς να το βάλεις καθόλου μπροστά.

Δημοσ.

Είμαι άνεργη προς το παρόν. Και καινούργια στο θέμα τον συνεργείων. Ξέρω πως πρεπει να γίνει άμεσα μια επίσκεψη σε συνεργείο αλλά είναι αδύνατον. Ξέρω ότι κάποια στιγμή θα σταματήσει να παίρνει μπροστά και τότε απλά μόλις μπορέσω θα το φτιάξω. Το μόνο που ελπίζω είναι αυτή η μικρό ζημιά να μην προχωρήσει σε κάτι πιο σοβαρό. Μακάρι να είναι immobilizer γιατί κάτι άκουσα και για αντλία βενζίνης για αισθητήρα στροφαλου κτλ. Αυτός ο ήχος την στιγμή που παίρνει μπρος με ανησυχεί πιο πολύ... Ένας μικρός ήχος για 2 δευτερόλεπτα σαν τύπου γρανάζι. Που προηγουμένος μάστορας είχε πει πως είναι θέμα μηχανής και δεν συμφέρει να κατεβάσεις μηχανή πιο πολύ συμφέρει να πάρει άλλη.

Δημοσ.

Να έχεις στον νού σου ότι αυτά τα μοντέλα την ακούνε και στο φλοτέρ που έχει το ντεπόζιτο και δείχνουν λάθος ένδειξη στην στάθμη βενζίνης. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...