calico Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Έχω κινέζικο μηχανάκι τύπου honda astrea supra με καρμπυρατέρ. Το πρόβλημα που είχα ήταν ότι δεν έπαιρνε εύκολα μπροστά και γενικά δεν κρατούσε ρελαντί. Άνοιξα να ρυθμίσω τις βαλβίδες του και η βαλβίδα εισαγωγής ήταν πατημένη στο νεκρό σημείο. Αυτό σήμαίνει ότι είχε φθαρεί η βαλβίδα και είχε έρθει προς τα έξω. Την ρύθμισα και μετά όλα καλά. Το θέμα μου είναι ότι αυτό συμβαίνει διότι η αμόλυβδη δεν είναι όπως η παλιά σούπερ όπου ο κινητήρας χρησιμοποιούσε τον μόλυβδο ως λιπαντικό. Σαν αποτέλεσμα οι βαλβίδες φθείρονται γρήγορα. Σκέφτομαι να πάρω υποκατάστατο μολύβδου. Έχει χρησιμοποιήσει κάποιος; Ή αν έχει κάποιες επιπλέον γνώσεις ας τις μοιραστεί. https://www.skroutz.gr/s/18639892/Liqui-Moly-Lead-Substitute-250ml.html
NT1G Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Πόσο παλιό είναι δηλαδή το μηχανάκι που χρειάζεται βενζίνη με μόλυβδο;
Joshua21 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Αν όντως είναι Κινέζικο "τύπου astrea supra" δεν παίζει να είναι τόσο παλιό ώστε να απαιτεί μολυβδισμένη βενζίνη.
calico Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Το μηχανάκι το αγόρασα το 2005 αλλά η τεχνολογία του κινητήρα είναι παλιά. Ίσως και να μην χρειάζεται και να φθείρονται απλά επειδή είναι κινέζικο και κακής ποιότητας τα μέταλλα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα