Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό το 25% (+ τα έξτρα πχ προβολή)της πλατφόρμας αν ο μαγαζατορας το επένδυση ο ίδιος για προώθηση με δικά του μέσα μπορεί να εκτοξεύσει την δουλειά του φυσικά αν υπάρχει και το κατάλληλο προϊόν. Ελάχιστα μαγαζιά εδώ δει να δουλεύουν με efood αποκλειστικά και να είναι ανοιχτά πάνω από 2 χρόνια τουλάχιστον στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Όσο για την ελάχιστη παραγγελία το coffee island θα σου φέρει παράδοση και στα 3€ και θα πουν και ευχάριστω πολύ απλά γιατί έχουν χαμηλή χιλιομετρική διανομή και ο πακετας συνήθως θα πάρει μαζί του 5-6 παραγγελίες. Αν ο coffee island η το κάθε τέτοιο μαγαζί πάει ελάχιστη στα 7.5 και το μαγαζί θα χάσει έσοδα και ο πακετας ενδεχόμενως στο τέλος να κάνει περισσότερα χιλιόμετρα πάνε έλα. Δεδομένου ότι υπάρχουν καταναλωτές που ζουν μόνοι τους άρα παραγγέλνουν και μόνοι τους η ελάχιστη ανεξάρτητα με το efood πρέπει να είναι κοντά στο τάλιρο. Όλοι αυτοί οι μαγαζατορες ανά την Ελλάδα γιατί δεν επενδύουν σε μια δικιά τους μη κερδοσκοπική πλατφόρμα; Θα βάλουν όλοι στην αρχή κάποια λεφτά αλλά το ποσοστό (αναγκαίο για τα έξοδα της πλατφόρμας) θα μπορεί να είναι πολύ μικρότερο. Προσωπικά έχω ΚΑΤΑΡΓΉΣΕΙ όλες αυτές τις σκουπίδο εφαρμογές και απλά κάνω ένα τηλέφωνο στο μαγαζί μου τα στέλνει και τέλος. 

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Ο διανομέας του efood παίρνει μία-μία τις παραγγελίες, άντε να πάρει δύο μαζί αν ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες. Δεν περιμένεις να μαζευτούν 5 παραγγελίες για να τις πάει γιατί έτσι ακυρώνεται και το νόημα του efood go: να παίρνει το προϊόν ο πελάτης στον χρόνο που του γράφει η πλατφόρμα.

Όχι αν είσαι το efood, χρεώνεις με την απόσταση και έχεις ελάχιστη €7,50. :)

Αν δεν είσαι efood και έχεις κατάστημα με δικούς σου διανομείς, τότε αναγκαστικά μικραίνεις την εξυπηρετούμενη ακτίνα στα 2 χλμ από το κατάστημα, αλλά τότε και πάλι δεν θα έχεις τις παραγγελίες που σου χρειάζονται για να «βγαίνεις» λόγω απόστασης. Οπότε σε αυτή την περίπτωση αναγκαστικά θα χαμηλώσεις την ελάχιστη παραγγελία που δέχεσαι με αποτέλεσμα να σου αυξηθεί το κόστος ανά παραγγελία.

Το delivered by efood λύνει ένα διαχρονικό πρόβλημα που υπήρχε με το delivery και μάλιστα το κάνει νόμιμα και με ποιότητα. Βασικά, για μένα, δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης. Το κατάστημα είναι ευχαριστημένο γιατί γλυτώνει από την ταλαιπωρία του delivery και ο πελάτης είναι ευχαριστημένος γιατί παίρνει αυτό που θέλει σωστά και μέσα στο χρονικό πλαίσιο που του υποσχέθηκαν.

Για το χρονικό πλαίσιο του πελάτη γελάω φίλε. 5/10 φορές ο πακετας της πλατφόρμας θα το φέρει το φαγητό γυρισμένο-τσαλακωμενο-πεταμενο δεν τον ενδιαφέρει τίποτα δεν τον πληρώνεις εσύ δεν πονάει το μαγαζί τα 30 λεπτά που λένε μπορεί να είναι 45+ συν ότι επειδή γίνονται πολλαπλες διανομές το φαγητό κρυώνει. Ως πελάτης που τρώω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ απ' έξω το efood delivery είναι ανασταλτικός παράγοντας για εμένα. 

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Malthador είπε

Δέκα παραγγελίες σε μία ώρα σημαίνει 6 λεπτά ανά παραγγελία. Δεν θα μιλήσω καν για την καθυστέρηση που μπορεί να συμβεί στο κατάστημα (να μην έχει κάποιο προϊόν έτοιμο) ή κάποιο μπέρδεμα με πελάτη (να έχει δώσει λάθος διεύθυνση ή να ψάχνει να βρει το πορτοφόλι του για να πληρώσει πχ). Ας πούμε μόνο ότι ο ντελιβεράς οδηγάει παπάκι, όχι την μηχανή τηλεμεταφοράς από το «The Fly».

10 παραγγελιες σε μια ωρα δεν ειναι τιποτα,γιατι δεν φευγεις ποτε μονο με μια παραγγελια.

Διαβαστε το σεντονι παρακαλω ,θα παρετε μια ιδεα του τι συνανταμε στις διανομες.

Τα μπερδεματα ειναι πολυ πιο συχνα απο οσο θα περιμενε καποιος,και στο 99% ειναι οταν εχει παραγγειλει καποιος απο το efood. Πολυ συχνο να μην εχουν αριθμο στην πολυκατοικια και να ψαχνεις με τα τριγυρω νουμερα ( οπως εχω ξαναπει εχω μαρκαδορο και σημειωνω το νουμερο ) .
Παμε στο βασικοτερο προβλημα:
Πανω απο τους μισους δεν εχουν ονομα στο κουδουνι/δε δουλευει/δε γνωριζουν το κουδουνι τους/εχει αλλο ονομα και ντρεπονται να το πουν.Πολλοι γραφουν οτι το κουδουνι δεν εχει ονομα,αλλα υπαρχουν και καποιοι που στην παραγγελια γραφουν "κουδουνι ταδε" αλλα το κουδουνι δεν υπαρχει,και καθεσαι εσυ με το φακο του κινητου και ψαχνεις 20 κουδουνια ενα ενα,να δεις μηπως ειναι καποιο απο τα ξεβαμμενα.Μετα τα ξαναψαχνεις μηπως δεν το ειδες καλα.

Αλλοι γραφουν "κουδουνι το πρωτο" και πρεπει εσυ να μαντεψεις αν εννοουν το πανω πανω ή το κατω κατω. Ναι,πιστεψε με,ειναι πολυ συχνο αυτο το μπερδεμα,και καταληγεις να ξυπνας καποιον αλλο.

Εδω βασει εμπειριας θα σας πω οτι οταν λενε "το πρωτο" στο 80% εννοουν το πανω πανω.

Ομοιως,σου λενε κουδουνι "το πρωτο" και υπαρχουν 3 στηλες κουδουνιων. 

Παλι εδω εχω μικρο μαρκαδορακι,και αν ειναι σωστο το κουδουνι που χτυπησα,σημειωνω το ονομα του πελατη οταν φευγω.Δε με απασχολει αν δε θελει να εχει ονομα στο κουδουνι,οταν πρεπει να τραβηξω οσα τραβαω για να τον βρω.

Συνηθως ειναι απλα ανευθυνοι,γιατι ανετα μπορεις να γραψεις αλλο ονομα στο κουδουνι σου ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ.

Το 70% δεν εχει ονομα στο κουδουνι στον οροφο,πας και περιμενεις σα μ****ς οποτε θυμηθουν να σου ανοιξουν.

Στις μισες παραγγελιες θελουν αναπαντητη για να ανοιξουν,αλλα επειδη ολα τα ζωα ειναι πανω απο το κινητο τους,μολις κανεις αναπαντητη...το απαντανε.Ποιος πληρωνει την καρτα;Μαντεψε.

Καποιες φορες τυγχανει να εχει φραγη το κινητο,ή να εχουν δωσει εντελως λαθος τηλεφωνο στην πλατφορμα ( ναι αληθεια ) .Αλλες φορες εχουν το τηλεφωνο της μανας/φιλης/φιλου/γκομενας/γκομενου.

Αλλες φορες δεν εχει σημα,εκει το γλυτωνεις με SMS ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ.

Διαβαστε παρακαλω την ιστορια στο σποιλερ,ισως βοηθησει στο μελλον να φατε πιο γρηγορα.

Spoiler

 

Πριν 2 μερες μου εχει τυχει το κλασσικο "κουδουνι χωρις ονομα παρε τηλ".Το τηλεφωνο του μαλ-συγγνωμη πελατη ειχε φραγη.Ενημερωνω το support του efood,το οποιο κριθηκε παντελως αχρηστο,καθως στα 8 λεπτα που ημουν εκει δεν απαντησε ποτε.

Τυγχανει να φτασω στην εισοδο με εναν ψιλογνωστο συναδελφο,ο οποιος εμενε εκει,και εμενε και στον ιδιο οροφο,οποτε κρατησα την πορτα ανοιχτη οταν μπηκε.

Ανεβαινω στον 4ο,μπας και μπορεσω να μαντεψω την πορτα.Φυσικα ουτε εκει εγραφε ονομα.

Απομονωνω τη μια πορτα απο τις 4,γιατι εκει ακουω οτι μπηκε ο συναδελφος,μας μενουν 3 πορτες.
Αφουγκραζομαι την καθε μια,ψαχνοντας για σημαδια ζωης. Τιποτα.

Κατεβαινω στην εισοδο,να τσεκαρω τα κοινοχρηστα ( τα τσεκαρω πολυ συχνα για να δω τον οροφο ) και να υπολογισω την πορτα. Ο συναδελφος  ειναι στο Δ3,ο πελατης στο Δ4,οποτε υπολογιζω οτι ειναι η πορτα που ειναι πιο κοντα στον συναδελφο. Ανεβαινω παλι στον 4ο,και χτυπαω δειλα δειλα την υποπτη πορτα. Εχω πεσει μεσα.ο τυπος δε μου ανοιγει γιατι εχει covid,και προσπαθω μεσα απο την κλειστη πορτα να του εξηγησω ποσο ηλιθιος ειναι που εχει φραγη στο τηλεφωνο,για να καταληξουμε οτι ειναι ενα παλιο του τηλεφωνο που δεν υπαρχει,και φυσικα "δεν του εχει ξανασυμβει κατι τετοιο ".

Ποσο χρονο χασαμε μεχρι εδω; Μετα αναρωτιεστε γιατι καθυστερει η παραγγελια.
ΠΑΙΔΙΑ ΒΑΛΤΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ ΣΑΣ,ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ EFOOD ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ DETECTIVES!!

Φαντασου να εχεις 4 παραγγελιες πανω σου και αν εχεις ενα τετοιο σκηνικο,ποσο πισω θα παει η δουλεια.

 

 

Επισης συχνο,συνηθως οταν ο πελατης ειναι φοιτητης και καθε βραδυ κοιμαται σε αλλο σπιτι,ειναι να εχει παραγγειλει απο αλλο σπιτι και να μην εχει αλλαξει τη διευθυνση.Δεν περιγραφω τι γινεται εκει και ποσο χρονο χανεις να περιμενεις,χτυπωντας το κουδουνι 3-4 φορες,μετα καλεις το τηλεφωνο,ακους τις ηλιθιες δικαιολογιες του πελατη,και τελικα ξεκινας να πας στην σωστη διευθυνση,ή οποια πολλες φορες ειναι ΑΣΧΕΤΗ με τις παραγγελιες που εχεις μαζι σου στην τσαντα/κουτι. 

Αλλη φορα μπορει να παιζει καποιο παιδακι και να παραγγειλει απο το κινητο του μπαμπα ,παμε στον πελατη και δεν εχουν καμια ιδεα για το τι εχει συμβει.

Και μετα αναρωτιεστε γιατι καθυστερει το φαγητο,ή γιατι καποιοι συναδελφοι πανε οπως πανε ( δεν τους δικαιολογω φυσικα ) .

Συγγνωμη για το σεντονι,ξεκινησα να γραψω 3 σειρες,αλλα ΕΠΡΕΠΕ να τα γραψω παλι ολα.

 

 

  • Like 15
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Αλλη φορα μπορει να παιζει καποιο παιδακι και να παραγγειλει απο το κινητο του μπαμπα ,παμε στον πελατη και δεν εχουν καμια ιδεα για το τι εχει συμβει.

Και δεν τα παραλαμβανουν; Γαϊδουρια δεν ειναι αυτο;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, babble tribe είπε

Αυτό το 25% (+ τα έξτρα πχ προβολή)της πλατφόρμας αν ο μαγαζατορας το επένδυση ο ίδιος για προώθηση με δικά του μέσα μπορεί να εκτοξεύσει την δουλειά του φυσικά αν υπάρχει και το κατάλληλο προϊόν. Ελάχιστα μαγαζιά εδώ δει να δουλεύουν με efood αποκλειστικά και να είναι ανοιχτά πάνω από 2 χρόνια τουλάχιστον στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Όσο για την ελάχιστη παραγγελία το coffee island θα σου φέρει παράδοση και στα 3€ και θα πουν και ευχάριστω πολύ απλά γιατί έχουν χαμηλή χιλιομετρική διανομή και ο πακετας συνήθως θα πάρει μαζί του 5-6 παραγγελίες. Αν ο coffee island η το κάθε τέτοιο μαγαζί πάει ελάχιστη στα 7.5 και το μαγαζί θα χάσει έσοδα και ο πακετας ενδεχόμενως στο τέλος να κάνει περισσότερα χιλιόμετρα πάνε έλα. Δεδομένου ότι υπάρχουν καταναλωτές που ζουν μόνοι τους άρα παραγγέλνουν και μόνοι τους η ελάχιστη ανεξάρτητα με το efood πρέπει να είναι κοντά στο τάλιρο. Όλοι αυτοί οι μαγαζατορες ανά την Ελλάδα γιατί δεν επενδύουν σε μια δικιά τους μη κερδοσκοπική πλατφόρμα; Θα βάλουν όλοι στην αρχή κάποια λεφτά αλλά το ποσοστό (αναγκαίο για τα έξοδα της πλατφόρμας) θα μπορεί να είναι πολύ μικρότερο. Προσωπικά έχω ΚΑΤΑΡΓΉΣΕΙ όλες αυτές τις σκουπίδο εφαρμογές και απλά κάνω ένα τηλέφωνο στο μαγαζί μου τα στέλνει και τέλος. 

Για το χρονικό πλαίσιο του πελάτη γελάω φίλε. 5/10 φορές ο πακετας της πλατφόρμας θα το φέρει το φαγητό γυρισμένο-τσαλακωμενο-πεταμενο δεν τον ενδιαφέρει τίποτα δεν τον πληρώνεις εσύ δεν πονάει το μαγαζί τα 30 λεπτά που λένε μπορεί να είναι 45+ συν ότι επειδή γίνονται πολλαπλες διανομές το φαγητό κρυώνει. Ως πελάτης που τρώω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ απ' έξω το efood delivery είναι ανασταλτικός παράγοντας για εμένα. 

Σε εμάς πάντως όσες φορές παραγγέλνουμε από μαγαζιά της γειτονιάς (χωρίς efood), δεν έχει τύχει γενικώς το φαγητό να είναι γυρισμένο άνω κατω, σχεδόν πάντα είναι ζεστό από λίγο ως πολύ. Περιπτώσεις να έχουμε θέματα είναι πολύ σπάνιες. 

2 ώρες πριν, StamTheMan είπε

10 παραγγελιες σε μια ωρα δεν ειναι τιποτα,γιατι δεν φευγεις ποτε μονο με μια παραγγελια.

Διαβαστε το σεντονι παρακαλω ,θα παρετε μια ιδεα του τι συνανταμε στις διανομες.

Τα μπερδεματα ειναι πολυ πιο συχνα απο οσο θα περιμενε καποιος,και στο 99% ειναι οταν εχει παραγγειλει καποιος απο το efood. Πολυ συχνο να μην εχουν αριθμο στην πολυκατοικια και να ψαχνεις με τα τριγυρω νουμερα ( οπως εχω ξαναπει εχω μαρκαδορο και σημειωνω το νουμερο ) .
Παμε στο βασικοτερο προβλημα:
Πανω απο τους μισους δεν εχουν ονομα στο κουδουνι/δε δουλευει/δε γνωριζουν το κουδουνι τους/εχει αλλο ονομα και ντρεπονται να το πουν.Πολλοι γραφουν οτι το κουδουνι δεν εχει ονομα,αλλα υπαρχουν και καποιοι που στην παραγγελια γραφουν "κουδουνι ταδε" αλλα το κουδουνι δεν υπαρχει,και καθεσαι εσυ με το φακο του κινητου και ψαχνεις 20 κουδουνια ενα ενα,να δεις μηπως ειναι καποιο απο τα ξεβαμμενα.Μετα τα ξαναψαχνεις μηπως δεν το ειδες καλα.

Αλλοι γραφουν "κουδουνι το πρωτο" και πρεπει εσυ να μαντεψεις αν εννοουν το πανω πανω ή το κατω κατω. Ναι,πιστεψε με,ειναι πολυ συχνο αυτο το μπερδεμα,και καταληγεις να ξυπνας καποιον αλλο.

Εδω βασει εμπειριας θα σας πω οτι οταν λενε "το πρωτο" στο 80% εννοουν το πανω πανω.

Ομοιως,σου λενε κουδουνι "το πρωτο" και υπαρχουν 3 στηλες κουδουνιων. 

Παλι εδω εχω μικρο μαρκαδορακι,και αν ειναι σωστο το κουδουνι που χτυπησα,σημειωνω το ονομα του πελατη οταν φευγω.Δε με απασχολει αν δε θελει να εχει ονομα στο κουδουνι,οταν πρεπει να τραβηξω οσα τραβαω για να τον βρω.

Συνηθως ειναι απλα ανευθυνοι,γιατι ανετα μπορεις να γραψεις αλλο ονομα στο κουδουνι σου ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ.

Το 70% δεν εχει ονομα στο κουδουνι στον οροφο,πας και περιμενεις σα μ****ς οποτε θυμηθουν να σου ανοιξουν.

Στις μισες παραγγελιες θελουν αναπαντητη για να ανοιξουν,αλλα επειδη ολα τα ζωα ειναι πανω απο το κινητο τους,μολις κανεις αναπαντητη...το απαντανε.Ποιος πληρωνει την καρτα;Μαντεψε.

Καποιες φορες τυγχανει να εχει φραγη το κινητο,ή να εχουν δωσει εντελως λαθος τηλεφωνο στην πλατφορμα ( ναι αληθεια ) .Αλλες φορες εχουν το τηλεφωνο της μανας/φιλης/φιλου/γκομενας/γκομενου.

Αλλες φορες δεν εχει σημα,εκει το γλυτωνεις με SMS ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ.

Διαβαστε παρακαλω την ιστορια στο σποιλερ,ισως βοηθησει στο μελλον να φατε πιο γρηγορα.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Πριν 2 μερες μου εχει τυχει το κλασσικο "κουδουνι χωρις ονομα παρε τηλ".Το τηλεφωνο του μαλ-συγγνωμη πελατη ειχε φραγη.Ενημερωνω το support του efood,το οποιο κριθηκε παντελως αχρηστο,καθως στα 8 λεπτα που ημουν εκει δεν απαντησε ποτε.

Τυγχανει να φτασω στην εισοδο με εναν ψιλογνωστο συναδελφο,ο οποιος εμενε εκει,και εμενε και στον ιδιο οροφο,οποτε κρατησα την πορτα ανοιχτη οταν μπηκε.

Ανεβαινω στον 4ο,μπας και μπορεσω να μαντεψω την πορτα.Φυσικα ουτε εκει εγραφε ονομα.

Απομονωνω τη μια πορτα απο τις 4,γιατι εκει ακουω οτι μπηκε ο συναδελφος,μας μενουν 3 πορτες.
Αφουγκραζομαι την καθε μια,ψαχνοντας για σημαδια ζωης. Τιποτα.

Κατεβαινω στην εισοδο,να τσεκαρω τα κοινοχρηστα ( τα τσεκαρω πολυ συχνα για να δω τον οροφο ) και να υπολογισω την πορτα. Ο συναδελφος  ειναι στο Δ3,ο πελατης στο Δ4,οποτε υπολογιζω οτι ειναι η πορτα που ειναι πιο κοντα στον συναδελφο. Ανεβαινω παλι στον 4ο,και χτυπαω δειλα δειλα την υποπτη πορτα. Εχω πεσει μεσα.ο τυπος δε μου ανοιγει γιατι εχει covid,και προσπαθω μεσα απο την κλειστη πορτα να του εξηγησω ποσο ηλιθιος ειναι που εχει φραγη στο τηλεφωνο,για να καταληξουμε οτι ειναι ενα παλιο του τηλεφωνο που δεν υπαρχει,και φυσικα "δεν του εχει ξανασυμβει κατι τετοιο ".

Ποσο χρονο χασαμε μεχρι εδω; Μετα αναρωτιεστε γιατι καθυστερει η παραγγελια.
ΠΑΙΔΙΑ ΒΑΛΤΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΚΟΥΔΟΥΝΙΑ ΣΑΣ,ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ EFOOD ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ DETECTIVES!!

Φαντασου να εχεις 4 παραγγελιες πανω σου και αν εχεις ενα τετοιο σκηνικο,ποσο πισω θα παει η δουλεια.

 

 

Επισης συχνο,συνηθως οταν ο πελατης ειναι φοιτητης και καθε βραδυ κοιμαται σε αλλο σπιτι,ειναι να εχει παραγγειλει απο αλλο σπιτι και να μην εχει αλλαξει τη διευθυνση.Δεν περιγραφω τι γινεται εκει και ποσο χρονο χανεις να περιμενεις,χτυπωντας το κουδουνι 3-4 φορες,μετα καλεις το τηλεφωνο,ακους τις ηλιθιες δικαιολογιες του πελατη,και τελικα ξεκινας να πας στην σωστη διευθυνση,ή οποια πολλες φορες ειναι ΑΣΧΕΤΗ με τις παραγγελιες που εχεις μαζι σου στην τσαντα/κουτι. 

Αλλη φορα μπορει να παιζει καποιο παιδακι και να παραγγειλει απο το κινητο του μπαμπα ,παμε στον πελατη και δεν εχουν καμια ιδεα για το τι εχει συμβει.

Και μετα αναρωτιεστε γιατι καθυστερει το φαγητο,ή γιατι καποιοι συναδελφοι πανε οπως πανε ( δεν τους δικαιολογω φυσικα ) .

Συγγνωμη για το σεντονι,ξεκινησα να γραψω 3 σειρες,αλλα ΕΠΡΕΠΕ να τα γραψω παλι ολα.

 

 

Τραγελαφικές καταστάσεις. 

Εγώ βλέπω σε κουδούνια που κάποιος έχει γράφει ένα όνομα και έχουν περάσει 40 χρονια, το στυλό έχει ξεθωριάσει, έψαχνα μια φορά το κουδούνι στο σπίτι του φίλου μου και τον πήρα τηλ να μου πει ποιο ήταν. 

Αυτό πάλι με τα άλλα ονόματα είναι συχνό, δεν θέλουν να γράφουν το πραγματικό τους όνομα στο εξωτερικό κουδούνι, βέβαια το λένε στον άνθρωπο και όταν αυτός πάει στον όροφο αν δεν μεριμνήσει να ανοίξει την πόρτα χτυπάνε όλα τα κουδούνια μέχρι να βρουν ποιος έκανε παραγγελία. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vault13 είπε

Και δεν τα παραλαμβανουν; Γαϊδουρια δεν ειναι αυτο;

Καποιες φορες τα παραλαμβανουν,εχει τυχει να  γινει μεγαλο θεμα σε συναδελφο στο μαγαζι,βγηκαν 2 και καναν μεγαλη φασαρια,με βρισιες και απειλες.

Αλλες φορες δεν ανοιγουν και προσπαθουμε να βγαλουμε ακρη απο το τηλ.

Εχει τυχει να εχει αφησει καποιος ξεχασμενο το efood του πχ σε υπολογιστη αλλου,και εχουμε παει παραγγελιες που δεν παρελαβε κανεις,ο ιδιοκτητης του λογαριασμου δεν ειχε ιδεα,και ποτε δε μαθαμε τι ειχε γινει.

Οπως και να το κανεις,σε τετοιες περιπτωσεις επιβαρυνεται ΜΟΝΟ ΤΟ EFOOD,η παραγγελια θεωρειται παραδομενη,παιρνουμε τα λεφτα απο την εταιρια και...τρωμε εμεις τα προιοντα,αφου δεν υπαρχει αποδεκτης.

Αυτα που περιγραφω εχουν συμβει μονο σε παραγγελιες απο την πλατφορμα,οχι στην υπηρεσια που εργαζομαι τωρα,το delivery by efood.

1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Αυτό πάλι με τα άλλα ονόματα είναι συχνό, δεν θέλουν να γράφουν το πραγματικό τους όνομα στο εξωτερικό κουδούνι, βέβαια το λένε στον άνθρωπο και όταν αυτός πάει στον όροφο αν δεν μεριμνήσει να ανοίξει την πόρτα χτυπάνε όλα τα κουδούνια μέχρι να βρουν ποιος έκανε παραγγελία. 

Ας πουμε οτι κατανοω το οποιο προβλημα εχουν.
Γραψε Παπαδοπουλος και πεστο μου,δεν ειναι προβλημα μου.

Μου εχει τυχει στη Γενικη να χτυπησω το κατω κουδουνι,να μου ανοιξουν,να παω στον οροφο και να μην ανοιξουν την πανω πορτα. Περιμενα λιγα λεπτα,πηγα κατω,αφησα το αναλογο σημειωμα στην εισοδο,εγραψα την αναλογη αιτιολογηση στο συστημα,εφυγα και δεν ξανασχοληθηκα με αυτο το δεμα ποτε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Καποιες φορες τα παραλαμβανουν,εχει τυχει να  γινει μεγαλο θεμα σε συναδελφο στο μαγαζι,βγηκαν 2 και καναν μεγαλη φασαρια,με βρισιες και απειλες.

Αλλες φορες δεν ανοιγουν και προσπαθουμε να βγαλουμε ακρη απο το τηλ.

Εχει τυχει να εχει αφησει καποιος ξεχασμενο το efood του πχ σε υπολογιστη αλλου,και εχουμε παει παραγγελιες που δεν παρελαβε κανεις,ο ιδιοκτητης του λογαριασμου δεν ειχε ιδεα,και ποτε δε μαθαμε τι ειχε γινει.

Οπως και να το κανεις,σε τετοιες περιπτωσεις επιβαρυνεται ΜΟΝΟ ΤΟ EFOOD,η παραγγελια θεωρειται παραδομενη,παιρνουμε τα λεφτα απο την εταιρια και...τρωμε εμεις τα προιοντα,αφου δεν υπαρχει αποδεκτης.

Αυτα που περιγραφω εχουν συμβει μονο σε παραγγελιες απο την πλατφορμα,οχι στην υπηρεσια που εργαζομαι τωρα,το delivery by efood.

Ας πουμε οτι κατανοω το οποιο προβλημα εχουν.
Γραψε Παπαδοπουλος και πεστο μου,δεν ειναι προβλημα μου.

Μου εχει τυχει στη Γενικη να χτυπησω το κατω κουδουνι,να μου ανοιξουν,να παω στον οροφο και να μην ανοιξουν την πανω πορτα. Περιμενα λιγα λεπτα,πηγα κατω,αφησα το αναλογο σημειωμα στην εισοδο,εγραψα την αναλογη αιτιολογηση στο συστημα,εφυγα και δεν ξανασχοληθηκα με αυτο το δεμα ποτε.

Τι περνατε και εσείς με ορισμένα ζώα. Προσβάλλω και τα ζώα ακόμα. Κουράγιο, έχε τα καλα με τον εργοδότη σου να είστε σε συνεννόηση με τα οποία προβλήματα, να παίρνεις τον μισθό σου και να μην χάσεις την δουλειά σου, να έχεις εντάξει την ψυχολογία σου. Τους υπόλοιπους άστους να κουρεύονται.

Επεξ/σία από Basilhs23___
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας βάλουν σε όλα τα καταστήματα χρέωση ντελιβερι ανεξαρτήτου υπηρεσίας. Έτσι θα μειωθούν και οι τιμές στα προϊόντα που πουλάνε τα καταστήματα.

Δεν γίνεται να πληρώνεις πχ την ACS και να στα φέρνει άμα θέλει σπίτι σου μετά από ποσες μέρες και στο ντελιβερι (courier express) όλα τζάμπα που θα στα φέρει και θα σε ψάξει.

 

1-2€ στα συνοικιακά καταστήματα χρέωση ντελιβερι ώστε να πληρώνονται (και σωστά φουλ ένσημα κτλπ) οι διανομείς από τα έξοδα αποστολής και όχι από τα έσοδα παραγωγής του καταστηματάρχη.

 

Διαφορετικά πρέπει να οριοθετήσουν από τη κυβέρνηση την απόσταση που θα μπορεί να εξυπηρετήσει ένα κατάστημα με ντελιβερι. Έτσι ένας διανομέας θα είναι αρκετός εάν καλύπτει μόνο τη περιοχή που βρίσκεται το κατάστημα.  Κάθε περιοχή έχει και 2-3ης εναλλακτικές για καφέ/φαγητό δεν βλέπω το λόγο να παραγγέλνει ο πελάτης από απόσταση 5+6++ χιλιομέτρων!

 

Εκεί πάτησε το efood. Άνοιξε τα όρια αρχικά εξυπηρέτησης των καταστημάτων (με δικούς τους διανομείς τα συνοικιακά)

Στην αρχή είδαν πολλές παραγγελίες ο ένας πρότεινε στον άλλο όλοι σχεδόν βάλανε τη πλατφόρμα, πήραν παραπάνω διανομείς.. και ξαφνικά ο ένας εξυπηρετεί στη περιοχή του άλλου. Ουσιαστικά δηλαδή εξυπηρετούν τις ίδιες παραγγελίες με πριν από 10 χρόνια αλλά με 4πλασιες αποστάσεις.

Έτσι ανέβασαν το τιμή στα προϊόντα τους για να "βγαίνουν" τα καταστήματα με 4-5 ντελιβεραδες.

Τώρα ξανά ηρθε το efood και έμαθε τους πελάτες να παραγγέλνουν από τον πλανήτη Άρη και ζητάει τόσο ποσοστά από τον πελάτη όσο και από τον καταστηματάρχη. Το ίδιο κάνουν και άλλες εταιρείες βέβαια wolt/rocket κτλπ.

Ποιός βγαίνει χαμένος; Ο καταναλωτής γιατί εάν έδινε εξαρχής 1-2€ σε κάθε παραγγελία τώρα δεν θα υπήρχαν μεσάζοντες και τα καταστήματα της γειτονιάς θα είχαν εξελιχθεί και σε ποσότητα και σε ποιότητα με σαφώς καλύτερες τιμές από της σημερινές.

Επεξ/σία από katanalwtis
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, katanalwtis είπε

Ας βάλουν σε όλα τα καταστήματα χρέωση ντελιβερι ανεξαρτήτου υπηρεσίας. Έτσι θα μειωθούν και οι τιμές στα προϊόντα που πουλάνε τα καταστήματα.

Δεν γίνεται να πληρώνεις πχ την ACS και να στα φέρνει άμα θέλει σπίτι σου μετά από ποσες μέρες και στο ντελιβερι (courier express) όλα τζάμπα που θα στα φέρει και θα σε ψάξει.

1-2€ στα συνοικιακά καταστήματα χρέωση ντελιβερι ώστε να πληρώνονται (και σωστά φουλ ένσημα κτλπ) οι διανομείς από τα έξοδα αποστολής και όχι από τα έσοδα παραγωγής του καταστηματάρχη.

Και που ξέρεις ότι αυτά τα 1-2 ευρώ δε θα μπαίνουν στην τσέπη του μαγαζάτορα?

Και επίσης αν χρεώσεις το ντελίβερυ τα tips θα σταματήσουν. Πάλι χαμένοι οι ντελιβεράδες.

Έτσι το βλέπω εγώ, οι ίδιοι γνωρίζουν καλύτερα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Και που ξέρεις ότι αυτά τα 1-2 ευρώ δε θα μπαίνουν στην τσέπη του μαγαζάτορα?

Και επίσης αν χρεώσεις το ντελίβερυ τα tips θα σταματήσουν. Πάλι χαμένοι οι ντελιβεράδες.

Έτσι το βλέπω εγώ, οι ίδιοι γνωρίζουν καλύτερα

Μα στου μαγαζατορα τη τσέπη θα μπαίνουν αρχικά. Με αυτά όμως θα μπορεί να πληρώνει αξιοπρεπώς τον διανομέα δίχως δικαιολογίες.

Τώρα σου λέει ότι το takeaway είναι πιο κερδοφόρο από το ντελιβερι και δεν έχει άδικο.

Υπάρχει και η άλλη επιλογή. Ο εργοδότης να πληρώνει μόνο τα ένσημα και τα δώρα και να οριστεί με νόμο ελάχιστο τιπ στον διανομέα ανά παραγγελία πχ 10%.

Άλλη λύση δεν βλέπω από τα παραπάνω.

3€ το σουβλάκι και συνεχίζουμε.

 

Και τα μαγαζιά με λίγη ζήτηση μπαίνουν σε πλατφόρμες τύπου efood go πληρώνουν 30% στην κάθε παραγγελία + ΦΠΑ εάν είναι νόμιμοι... Στα 4€ το βλέπω μέχρι του χρόνου χαλαρά..

Επεξ/σία από katanalwtis
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, katanalwtis είπε

Μα στου μαγαζατορα τη τσέπη θα μπαίνουν αρχικά. Με αυτά όμως θα μπορεί να πληρώνει αξιοπρεπώς τον διανομέα δίχως δικαιολογίες.

Και πως ξέρεις ότι αφού μπουν στην τσέπη του, δεν θα παραμείνουν εκεί? Αυτό ρωτάω

3 λεπτά πριν, katanalwtis είπε

Υπάρχει και η άλλη επιλογή. Ο εργοδότης να πληρώνει μόνο τα ένσημα και να οριστεί με νόμο ελάχιστο τιπ στον διανομέα ανά παραγγελία πχ 10%.

Νομίζω ότι από τις παραγγελίες που εξυπηρετεί ένας ντελίβερυ στη βάρδιά του + τα τιπς, βγάζει πολύ περισσότερα από αυτά που θα παίρνει με το 10% που λες.

Και να μην ξεχνάμε ότι πάντα θα υπάρχουν και οι περίεργοι που σε καφέ του 1,80 θα ζητάνε πίσω και τα 2 λεπτά απ' το 20λεπτο 😅

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, katanalwtis είπε

Μα στου μαγαζατορα τη τσέπη θα μπαίνουν αρχικά. Με αυτά όμως θα μπορεί να πληρώνει αξιοπρεπώς τον διανομέα δίχως δικαιολογίες.

Μου θυμίζει λίγο την χρέωση της πλαστικής σακούλας. Όπου όλα (τα περισσότερα) τα μικρά μαγαζάκια, χρεώνουν την σακούλα μαζί με το προϊόν και όχι σε ξεχωριστό είδος.

Το περιβαλλοντικό τέλος, πουθενά στην απόδειξη. Όλα στην τσέπη του μαγαζάτορα.

Επεξ/σία από SilentVoice
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αλλες χωρες σου χρεωνουν εξτρα κανα 3ευρω και το ντελιβερυ και λες κι ευχαριστω, κι αμα δε σ'αρεσει πας για take away και ξαναλες ευχαριστω. Φυσικα εχουν ΚΑΙ ελαχιστο κοστος παραγγελιας κανα 7ευρω...

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδω υπαρχουν μαγαζια με ελαχιστη καταναλωση 20 δηλαδη 2 μεριδες φαι + tip και δε τους σκυλοβριζω η παραπονιεμαι αν δε τα φερουν σε 30 λεπτα πανω στον οροφο γιατι τα παραλαμβανω ισογειο  - μαλλον δεν ειμαι αθηναιος :D  Χτες πηρα απο ενα μαγαζι χοιρινο κοτσι στο φουρνο . Για να το ψησουν εκαναν 90 λεπτα + το χρονο παραδωσης στο efood ειχαν λαλησει 2 φορες πηραν τηλεφωνο για συγγνωμη . Χρονος εκτιμησης 30 λεπτα  πηγε 2 ωρες :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Και πως ξέρεις ότι αφού μπουν στην τσέπη του, δεν θα παραμείνουν εκεί? Αυτό ρωτάω

Νομίζω ότι από τις παραγγελίες που εξυπηρετεί ένας ντελίβερυ στη βάρδιά του + τα τιπς, βγάζει πολύ περισσότερα από αυτά που θα παίρνει με το 10% που λες.

Και να μην ξεχνάμε ότι πάντα θα υπάρχουν και οι περίεργοι που σε καφέ του 1,80 θα ζητάνε πίσω και τα 2 λεπτά απ' το 20λεπτο 😅

Τότε θα μιλάμε για ξεφτιλες εργαζόμενους. 

 

Τα τιπ δεν είναι υποχρεωτικά και δεν τα δίνουν όλοι. Το 10% είναι πολύ καλύτερο από το 1% ή 0% που δίνουν οι περισσότεροι.

 

Επεξ/σία από katanalwtis
Δημοσ.
On 05/11/2021 at 09:50, Snoob said:

Προσωπικά, θα ντρεπόμουν να τρέχω τον άλλο για 3 και 5 ευρώ (αν και, στα καταστήματα της γειτονιάς μου που έχουν δικό τους delivery, κάτι πιτσαρίες -αλυσίδα και σκέτη- η ελάχιστη χρέωση είναι ήδη στα 8 ευρώ).

 

On 05/11/2021 at 09:42, sphinxgr said:

Και τέλος πάντων είναι ντροπή να παραγγέλνεις 3€ και 5€ delivery γιατι απλά μπορείς και στο επιτρέπουν... Ε κάπως έτσι, δεν το επιτρέπουν πλεον.

Δεν έχετε κάνει φτωχοί μάλλον! 

On 05/11/2021 at 09:42, sphinxgr said:

αλλιώς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διανομείς και να καταργηθεί το delivery (σιγα σιγά πάμε προς τα εκει)

Από που βγαίνει το συμπέρασμα αυτό? 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...