Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το 10-20 ευρώ είναι μια διαφορά 100% χωρίς να αναφέρεις χιλιόμετρα, τρόπο οδήγησης, πιέσεις ελαστικών

Απλά καίει 50 με 100 ευρώ τον μήνα άντε βρες άκρη δεν σέβεσαι τα παιδιά που προσπαθούν να βοηθήσουν.

Τόση ώρα ψάχνουμε να βρούμε γιατί το αυτοκινήτο σου έχει μια αυξημένη κατανάλωση της τάξης του 3-5%.

Ρε φίλε μήπως απλά είσαι τσιπης;🤣🤣

Δημοσ.
Στις 9/11/2021 στις 7:13 ΜΜ, Fordakias7 είπε

Το 10-20 ευρώ είναι μια διαφορά 100% χωρίς να αναφέρεις χιλιόμετρα, τρόπο οδήγησης, πιέσεις ελαστικών

Απλά καίει 50 με 100 ευρώ τον μήνα άντε βρες άκρη δεν σέβεσαι τα παιδιά που προσπαθούν να βοηθήσουν.

Τόση ώρα ψάχνουμε να βρούμε γιατί το αυτοκινήτο σου έχει μια αυξημένη κατανάλωση της τάξης του 3-5%.

Ρε φίλε μήπως απλά είσαι τσιπης;🤣🤣

προφανώς και όχι απλώς προσπαθώ να βρω μια λύση.Απλά οπως εξήγησα στην αρχή οτι δεν έχω γνώσεις αυτό

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Kaseri33 είπε

προφανώς και όχι απλώς προσπαθώ να βρω μια λύση.Απλά οπως εξήγησα στην αρχή οτι δεν έχω γνώσεις αυτό

τα ποιο απλά τα τσέκαρες ? Λάστιχα (μόνος σου) , θερμοστάτη (πανεύκολα σε συνεργείο ,ελάχιστο κόστος)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

τα ποιο απλά τα τσέκαρες ? Λάστιχα (μόνος σου) , θερμοστάτη (πανεύκολα σε συνεργείο ,ελάχιστο κόστος)

Ελαστικά αλλάζω αύριο διότι πέφτει αρκετά η πίεση και ξεφουσκώνει το δεξί λάστιχο τελείως όσο το αφήνω καιρό θα βάλω τα Goodyear Compact, θερμοστάτη όμως γιατί? Δέν έχω παρατηρήσει να ανεβάζει θερμοκρασία πέρα από το φυσιολογικό , εκτός και αν είναι κάτι άλλο. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Kaseri33 είπε

Δέν έχω παρατηρήσει να ανεβάζει θερμοκρασία πέρα από το φυσιολογικό , εκτός και αν είναι κάτι άλλο.

όταν κολλά ο θερμοστάτης γυρνάνε συνέχεια τα νερά με αποτέλεσμα να μένει κρύο το μοτερ ειδικά το χειμώνα (με αυξημένη κατανάλωση)

για λάστιχα eco contact και τέτοιου τύπου γενικότερα βοηθάνε στην κατανάλωση

άρα στο σέρβις εκτός απο τα προβλεπόμενα να δείτε και το θερμοστάτη

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

όταν κολλά ο θερμοστάτης γυρνάνε συνέχεια τα νερά με αποτέλεσμα να μένει κρύο το μοτερ ειδικά το χειμώνα (με αυξημένη κατανάλωση)

για λάστιχα eco contact και τέτοιου τύπου γενικότερα βοηθάνε στην κατανάλωση

άρα στο σέρβις εκτός απο τα προβλεπόμενα να δείτε και το θερμοστάτη

Εκτός από το να το πάω σε συνεργείο για τον Θερμοστάτη, μπορώ κάπως να το δώ η αν κάνει κάποιο θόρυβο κάπου? 

Πάντως όταν δουλεύω βράδυ και σχολάω και το βάζω μπρος το αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί, ανεβαίνει ο Δείκτης λίγο και έπειτα εν κινήσει ανεβαίνει κανονικά, αν βοηθάει αυτό. 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Kaseri33 είπε

Εκτός από το να το πάω σε συνεργείο για τον Θερμοστάτη, μπορώ κάπως να το δώ η αν κάνει κάποιο θόρυβο κάπου? 

όχι , θα πρέπει να πληρώσεις σε συνεργείο μαζί με το προβλεπόμενο σέρβις

42 λεπτά πριν, Kaseri33 είπε

Πάντως όταν δουλεύω βράδυ και σχολάω και το βάζω μπρος το αφήνω 5 λεπτά να ζεσταθεί, ανεβαίνει ο Δείκτης λίγο και έπειτα εν κινήσει ανεβαίνει κανονικά, αν βοηθάει αυτό. 

μπακαλίστικα σε κατηφόρα παρατεταμένη με κουμπωμένη ταχύτητα σε κρύο τότε πάει να σβήσει , τουλάχιστον έτσι έκανε το δικό μου

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι , θα πρέπει να πληρώσεις σε συνεργείο μαζί με το προβλεπόμενο σέρβις

μπακαλίστικα σε κατηφόρα παρατεταμένη με κουμπωμένη ταχύτητα σε κρύο τότε πάει να σβήσει , τουλάχιστον έτσι έκανε το δικό μου

Σε 3.000-4.000 χλμ θα κάνω σέρβις και θα αλλάξω λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο βενζίνης φίλτρο αέρα φίλτρο καμπίνας ιμάντα ΥΔ ιμάντα χρόνισμού ιμάντα δυναμού, παραφλού και υγρά φρένων.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kaseri33 είπε

Σε 3.000-4.000 χλμ θα κάνω σέρβις και θα αλλάξω λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο βενζίνης φίλτρο αέρα φίλτρο καμπίνας ιμάντα ΥΔ ιμάντα χρόνισμού ιμάντα δυναμού, παραφλού και υγρά φρένων.

πρόσθεσε και έναν έλεγχο θερμοστάτη , δεν είναι τίποτα το κόστος

θα σου πρότεινα υγραέριο αν έγραφες χιλιόμετρα αλλά δεν είναι για το μοτέρ σου τέτοιες καταστάσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

πρόσθεσε και έναν έλεγχο θερμοστάτη , δεν είναι τίποτα το κόστος

θα σου πρότεινα υγραέριο αν έγραφες χιλιόμετρα αλλά δεν είναι για το μοτέρ σου τέτοιες καταστάσεις

Δέν είναι από ποια άποψη? 

187χιλίαδες έχει αυτή την στιγμή. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kaseri33 είπε

Δέν είναι από ποια άποψη? 

απο

Στις 4/11/2021 στις 11:42 ΜΜ, Kaseri33 είπε

Επίσης να πω και οτι περίπου κάθε 1000-1500χλμ συμπληρώνω λάδι γιατι καίει λάδια.

υγραέριο για να μπει πρέπει να δουλεύει άψογα το μοτέρ και με σχολαστική (όχι τυπική) συντήρηση για να μη σου βγάλει θέμα

2 λεπτά πριν, Kaseri33 είπε

187χιλίαδες έχει αυτή την στιγμή. 

εννοούσα ανα έτος πόσα κάνεις , αλλά ξεχνάς το υγραέριο , εκτός αν βρεις μτχ βενζίνης σε πολύ καλή κατάσταση και του βάλεις καλό σύστημα με σωστή ρύθμιση σε έμπειρο εγκαταστάτη

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, korakios είπε

 

μπακαλίστικα σε κατηφόρα παρατεταμένη με κουμπωμένη ταχύτητα σε κρύο τότε πάει να σβήσει , τουλάχιστον έτσι έκανε το δικό μου

Σε κρύο και κατηφόρα πέφτει ο δείκτης θερμοκρασίας.Σταματημένο ανεβαίνει κανονικά και όταν κινείται πεφτει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Σε κρύο και κατηφόρα πέφτει ο δείκτης θερμοκρασίας.Σταματημένο ανεβαίνει κανονικά και όταν κινείται πεφτει.

Αυτό το έχω παρατηρήσει με την βενζίνη με την θερμοκρασία δεν είμαι σίγουρος, Δηλαδή αμα κατεβαίνω κατηφόρα ανεβαίνει ο δείκτης βενζίνης και το αντίστοιχο με την ανηφόρα κατεβαίνει ο δείκτης

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Kaseri33 είπε

Αυτό το έχω παρατηρήσει με την βενζίνη με την θερμοκρασία δεν είμαι σίγουρος, Δηλαδή αμα κατεβαίνω κατηφόρα ανεβαίνει ο δείκτης βενζίνης και το αντίστοιχο με την ανηφόρα κατεβαίνει ο δείκτης

τα λέμε όταν γυρίσεις απο το συνεργείο όταν το πας , πες μας αν βελτιώθηκε κάτι ή υπήρχε κάποιο πρόβλημα,

καλή συνέχεια

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...