Προς το περιεχόμενο

Audi A4 1,6 2002


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
34 minutes ago, Joshua21 said:

 

Ε αυτό δεν μπορώ να καταλάβω, που βασίζεται ο χαρακτηρισμός ως αναιμικό, σε σχέση με τι? Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων, ακόμα και σήμερα, ΔΕΝ είναι πιο γρήγορα.

Επίσης πόλης θεωρητικά και πρακτικά είναι τα μίνι (segment a), όχι τα σουπερμίνι (segment b) με τα οποία μια χαρά μπορείς να κάνεις ταξίδια.

 

Σε σχέση με τις βασικές εκδόσεις των αντίστοιχων σημερινών. Σίγουρα η σύγκριση δεν έχει νόημα να γίνει με το βασικό Corsa. 

Η πλειοψηφία αυτών που πωλούνται? Αυτών που κυκλοφορούν? 

Από εκεί και πέρα είναι και σχετικό για τον καθένα. Εγώ για παράδειγμα θεωρώ αργό οτιδήποτε έχει χειρότερες επιδόσεις από το αμάξι πόλης που έχω που δεν είναι κάποια ιδιαίτερη γρήγορη έκδοση. Το συγκεκριμένο Α4 είναι μέσα σε αυτά. 

 

Ταξίδι κάνω και εγώ με το supermini που έχω. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι φτιαγμένο για αυτή τη δουλειά. Αλλά OK δεν αξίζει να διαφωνήσω για αυτό.

Ομως τα B-segment δεν είναι στην κατηγορία του Α4 και δεν περιμένεις τα ίδια πράγματα. 

32 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Εμενα προσωπικα τα αλογα δεν μου λενε κατι γιατι ο καθενας εχει τις δικες του προτιμησεις για τον τροπο που επιταχυνει ενα αυτοκινητο..!  πχ εμενα μου αρεσει(και αυτο ειναι το πιο σωστο) την ροπη και την ιπποδυναμη να την βγαζει νωρις ''κοντες σχεσεις'' και με καλη ευαισθησια στο γκαζι! Αν εχει αυτη την φιλοσοφια απο τον κατασκευαστη δεν θα σου κακοφανουν τα 100hp 1300κιλα εκτος αν το θες 70% εκτος πολης! Και για εθνικη δεν θα ειναι ασχημο απλα δεν μπορεις να πηγαινεις πολλα γιατι τετοια αυτοκινητα στις υψηλες στροφες λαχανιαζουν και καινε παραπανω βενζινη!

Εσένα μπορεί να μην σου λένε αλλά λένε στις επιδόσεις. Και χωρίς αυτά δεν έχεις. 

Αν οι προτιμήσεις σου είναι να επιταχύνει αργά τότε ναι. Μια χαρά είναι το συγκεκριμένο Α4. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω οδηγήσει αρκετές φορές και το 1.6 και το 1.8T Quattro.

Το 1.6 είναι λίγο για την καρότσα του Α4. Το 1.8 είναι μια χαρά. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά κινείται αξιοπρεπώς.

Το εν λόγω αυτοκίνητο και γενικά οποιοδήποτε 20ετίας με όχι φθηνή συντήρηση που δεν προορίζεται για γούστα αλλά για μετακίνηση από το Α -> Β, δεν το πλήρωνα. 

Επεξ/σία από aromeo
Δημοσ.

Φαίνεται καλό το αμάξι. Προφανώς το budget σου δεν είναι για καινούριο, οπότε αν θέλεις ένα αμάξι και όχι ψευτοαμαξια, τύπου κορεατικά ιταλικά Γαλλικά για αυτήν την ηλικία, ναι με τα χίλια.

Βεβαια σου έχουν πει τα παιδιά εδώ , ψευτοχωρους έχει, ειδικά πίσω, βαρύ, θα καίει π.χ θα πηγαίνεις με 100και θα σου καίει 7.5, και θα λες τι στο καλό;ακριβά ανταλλακτικά και σέρβις, αλλά θα είναι αμάξι. Εντάξει όταν θα έχει και 40 βαθμούς δεν θα είναι και το ευκολότερο πράγμα να το παρκάρεις σε ανηφόρα μεσημέρι με a/c, ...xaxaxa 

Φέτος έδωσα ένα γκολφ του '02 1.6. μου είχε πέσει και ο ουρανος

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mpregos είπε

θα καίει π.χ θα πηγαίνεις με 100και θα σου καίει 7.5, και θα λες τι στο καλό;

Τι εννοείς θα καίει. Τα 7.5 είναι πολύ καλή κατανάλωση αν ισχύει.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Τι εννοείς θα καίει. Τα 7.5 είναι πολύ καλή κατανάλωση αν ισχύει.

7.5 l/100 xlm. Έχεις οδηγήσει με 100 εθνική;... Έχεις χρόνο να σκεφτείτε Όλα όσα έχεις κάνει στη ζωή σου και να τα δείς και σε επανάληψη !!!

Καίει γιατί με αμάξι του '21, στα 100 χλμ πας στα 6 για βαριά αμάξια, στο Corsa που έχω, κοντά στα 5.5. Αυτό εννοοώ

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, NickTG είπε

Σε σχέση με τις βασικές εκδόσεις των αντίστοιχων σημερινών. Σίγουρα η σύγκριση δεν έχει νόημα να γίνει με το βασικό Corsa. 

Δηλαδή με λίγα λόγια αυτό που ήθελες να πεις είναι πως η βασικές εκδόσεις των αντίστοιχων σημερινών Α4, passat, Bmw3 κτλ είναι γρηγορότερες από την βασική έκδοση του A4 του 2002? Thank you master obvious!

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Η πλειοψηφία αυτών που πωλούνται? Αυτών που κυκλοφορούν? 

Αν είχες δώσει σημασία στα συμφραζόμενα θα είχες καταλάβει ποια εννοούσα, με την πλειοψηφία των μικρών και μικρομεσαίων του 2021 με κόστος από 10.000 έως 15.000 ευρώ, για αυτά συζητούσαμε στα προηγούμενα post.

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Από εκεί και πέρα είναι και σχετικό για τον καθένα. Εγώ για παράδειγμα θεωρώ αργό οτιδήποτε έχει χειρότερες επιδόσεις από το αμάξι πόλης που έχω που δεν είναι κάποια ιδιαίτερη γρήγορη έκδοση. Το συγκεκριμένο Α4 είναι μέσα σε αυτά. 

Γιατί δεν μας το έλεγες πιο νωρίς ότι είναι προσωπική σου άποψη να μην παιδευόμαστε? 

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Ταξίδι κάνω και εγώ με το supermini που έχω. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι φτιαγμένο για αυτή τη δουλειά. Αλλά OK δεν αξίζει να διαφωνήσω για αυτό.

Θεωρητικά είναι φτιαγμένο και για αυτή τη δουλειά, επίσης το ότι κάνεις και εσύ (και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι) ταξίδι με σουπερμίνι σημαίνει πως για ταξίδι είναι και πρακτικά.

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Ομως τα B-segment δεν είναι στην κατηγορία του Α4 και δεν περιμένεις τα ίδια πράγματα. 

Σαφώς, σε κάποιους τομείς είναι καλύτερα ενώ σε άλλους χειρότερα, δεν νομίζω να διαφωνεί κανένας με αυτό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Joshua21 έτσι είναι. 

Ήδη ξοδέψαμε αρκετό χρόνο για το αν είναι αργό ένα οικογενειακό 100 αλόγων και ελάχιστου βάρους 1300 κιλών χωρίς επιβάτες. 

 

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mpregos είπε

Καίει γιατί με αμάξι του '21, στα 100 χλμ πας στα 6 για βαριά αμάξια

Μην παίρνεις και όρκο.

Και έτσι να είναι αν ένα αμάξι 20 χρόνων έχει μόνο 1.5 λίτρο διαφορά στην κατανάλωση με ένα σύγχρονο τότε σιγά τα ωά.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, NickTG είπε

Joshua21 έτσι είναι. 

Ήδη ξοδέψαμε αρκετό χρόνο για το αν είναι αργό ένα οικογενειακό 100 αλόγων και ελάχιστου βάρους 1300 κιλών χωρίς επιβάτες. 

Στον εαυτό σου πες το, αν δεν έχεις επιχειρήματα ή χρόνο να τα παραθέσεις μην μπαίνεις καν στη διαδικασία να κάνεις ισχυρισμούς.

Δημοσ.
2 minutes ago, Joshua21 said:

Στον εαυτό σου πες το, αν δεν έχεις επιχειρήματα ή χρόνο να τα παραθέσεις μην μπαίνεις καν στη διαδικασία να κάνεις ισχυρισμούς.

To "100 άλογα για τουλάχιστον 1300+ κιλά" είναι από μόνο του αρκετό επιχείρημα. Αρκεί να έχει κάποιος μια ιδέα. 

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NickTG είπε

To "100 άλογα για τουλάχιστον 1300+ κιλά" είναι από μόνο του αρκετό επιχείρημα. Αρκεί να έχει κάποιος μια ιδέα. 

 

Το ότι το λες εσύ δεν είναι καν επιχείρημα.

Πάντως διαπιστώνω ότι χρόνο να επαναλαμβάνεις αστήρικτους ισχυρισμούς έχεις 😁

39 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Μην παίρνεις και όρκο.

Και έτσι να είναι αν ένα αμάξι 20 χρόνων έχει μόνο 1.5 λίτρο διαφορά στην κατανάλωση με ένα σύγχρονο τότε σιγά τα ωά.

Ε πόση διαφορά θα έπρεπε να είχαν? 20-25% διαφορά είναι αυτό το 1,5 λίτρο.

Πάντως στο μεταξύ έχει βαρύνει, από τα 1.270 κιλά που ήταν τότε έχει φτάσει σχεδόν 1.500 σήμερα.

Δημοσ.

Αν θες πραγματικα μεγαλο premium 20ετιας , κοιτα προς το Α6 της ιδιας γενιας.Σχεδον ιδια καταναλωση με τον 1.8Τ ομως κινητηρα και σε ιδια λεφτα περιπου, αναλογως τα χιλιομετρα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μην παίρνεις και όρκο.

Και έτσι να είναι αν ένα αμάξι 20 χρόνων έχει μόνο 1.5 λίτρο διαφορά στην κατανάλωση με ένα σύγχρονο τότε σιγά τα ωά.

Τέτοιες είναι οι διαφορές. Να φανταστείς στο ένα μου αυτοκίνητο Opel Ascona c 1.6 του 1987 καρμπυρατέρ μάλιστα με 100 έχω 7.5 λίτρα γιατί έχει ελαφριά καρότσα κάπου 1050 κιλά με 90 μουλάρια. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα είναι θέμα οικονομικών του καθενός και χρήσης που προκειται να κάνει ...

Προσωπικά το 2012-2013 ήμουν σε αναζήτηση μεγάλου μεγέθους οικογενειακού αυτοκινήτου για χρήση κυρίως εκτος πόλης (ταξιδια-εκδρομές κλπ, περίπου 6000χλμ ετησίως καθώς πλέον υπήρχε και δευτερο μικρό όχημα ) καθώς το προηγούμενο που είχα από καινούργιο(ΚΙΑ Sephia 1500 cc = τιμιος,απροβλημάτιστος, αξιόπιστος χιλιομετροφάγος αλλά περαν τούτου αχρουν,άγευστον,άοσμον) ήταν ήδη 15 ετων με περί τα 200000 χλμ στη καμπούρα του και ήθελε ολικό σουλούπωμα ήτοι μεγάλο σερβις , ιμαντα χρονισμού,συμπλεκτη,αμορτισερ,ελαστικά, δισκους, τακάκια,  @@@δια , λουλούδια κλπ.

Μπάτζετ διαθέσιμο τότε περί τα 18 χιλιάρικα αλλά πηγαίνοντας να δω τα αντίστοιχα μοντέλα που υπήρχαν τότε (μιλάμε για καινούργιο) όλα ήταν λιγότερο ευρύχωρα ειδικά στον χώρο των επιβατών από αυτό που ήδη είχα και μου κακοφαινόταν. Ειχα δε αποφασίσει ότι θα πάρω station-wagon λόγω μικρού παιδιού (καροτσια κλπ ) αλλά και διαφορων αξεσουαρ που χρησιμοποιώ στον ελευθερο χρόνο μου για τα χομπι μου.

Χαζευοντας τυχαία στο καρ.τζουρου είδα κάποια μοντέλα 1800 κεκ τα οποία ήταν σε τιμές ξεφτίλα (μεσούσης της κρίσης , ουδεν κακόν αμιγες καλού). Τελικά αποφάσισα να πάω σε μεταχειρισμένο. Πήρα  ενα C5  1,8  2004ΜΥ με 115000 χλμ με 3000 ευρώ, σε εξαιρετική κατάσταση. Ακόμα έχω τα 12 από τα 15 επιπλέον χιλιάρικα που θα έδινα στην άκρη. Και αυτά τα 3000 είναι η συνολική διαφορά σε τέλη/ασφάλειες/ βενζινες και μια-δυο ψιλοβλάβες εντος προγράμματος για οχημα 17 ετών πλέον κατά τα 8+ χρόνια που το έχω στην κατοχή μου. Πολύ αμφιβάλλω αν  αυτό που θα αγόραζα (1400 -1600 cc ) τότε θα έπιανε τώρα 12 χιλιάδες...

Όσο από άνεση σε ταξίδια (αλλά και μικρότερες διαδρομές) όποιος δεν έχει ταξιδεψει με αυτοκίνητο με υδροπνευματική ανάρτηση δε μπορει να καταλάβει ...

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μην παίρνεις και όρκο.

Και έτσι να είναι αν ένα αμάξι 20 χρόνων έχει μόνο 1.5 λίτρο διαφορά στην κατανάλωση με ένα σύγχρονο τότε σιγά τα ωά.

Εχει και 20 χρονια στην πλάτη το α4...

Δεν ξέρω τι περίμενες πάντως με τα λίτρα, εγώ βλέπω ούρες στα shell κάθε Τρίτη, με την "προσφορά"

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...