Προς το περιεχόμενο

Audi A4 1,6 2002


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 minutes ago, phanispal said:

Και;

Μιας και δεν βλέπω κάποια άλλη παράθεση υποθέτω πάει σε εμένα αυτό. 

Αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς. 

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 minutes ago, phanispal said:

Και τι έγινε εννοώ.

Δεν έγινε κάτι ιδιαίτερο. 

Απλά υπήρξε η απορία γιατί λένε ότι το αυτοκίνητο είναι αργό και διευκρίνησα ότι το λένε γιατί ισχύει. 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NickTG είπε

Γιατί είναι ψόφιο. 

100 άλογα για αμάξι το λιγότερο 1300 κιλά που δήλωνε η εταιρεία, λογικά 1400+.

Με 2 άτομα έχει περάσει τον 1.5 τόνο. 

To αυτό. 
Με μοτόρι 100hp/150Nm (σε ιδανικές συνθήκες, που αμάξι 20ετιας μάλλον δεν είναι) για 1300 (δηλαδή 1400-1500+ kgr καθημερινά) είναι αρκετά αναιμικό. 
 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, phanispal είπε

Και;

Απο μια άποψη όπως είπα.και πριν είναι και θέμα ενεργητικής ασφάλειας θα το φορτώσεις για ταξίδι και δεν θα έχει δύναμη για προσπέραση +ότι καίει ακριβώς όσο ένα 1800 τούρμπο άντε κάνα δυο λίτρα λιγότερα με τα χίλια ζόρια.

Καλύτερα να αγοράσει ένα 20vt καλοσυντηρημενο,οκ ναι λίγο παραπάνω συντήρηση λογω Τούρμπο αλλά μικρή διαφορά 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Απο μια άποψη όπως είπα.και πριν είναι και θέμα ενεργητικής ασφάλειας θα το φορτώσεις για ταξίδι και δεν θα έχει δύναμη για προσπέραση +ότι καίει ακριβώς όσο ένα 1800 τούρμπο άντε κάνα δυο λίτρα λιγότερα με τα χίλια ζόρια.

Καλύτερα να αγοράσει ένα 20vt καλοσυντηρημενο,οκ ναι λίγο παραπάνω συντήρηση λογω Τούρμπο αλλά μικρή διαφορά 

 

Τι να πούνε για ενεργητική ασφάλεια αυτοί που αγοράζουν ένα μικρό, μικρομεσαίο του 2021,με 10.000-15.000 ευρώ, που αν το φορτώσεις σέρνεται.

Θα προτιμούσα το συγκεκριμένο Α4 του 2002, αν και θα βγει πιο ακριβό στη μέλλον. 

 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Με 15000 αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο πολύ πιο γρήγορο απο το συγκεκριμένο εννοείται σε μέγεθος φιεστα οχι α4 όμως..Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο ολοκαίνουργιο σεντάν σε αυτο το μπάτζετ για καινούργιο.Εκτος απο κάτι ψευτο σενταν τύπου φιατ tipo

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, jmmys είπε

Τι να πούνε για ενεργητική ασφάλεια αυτοί που αγοράζουν ένα μικρό, μικρομεσαίο του 2021,με 10.000-15.000 ευρώ, που αν το φορτώσεις σέρνεται.

Θα προτιμούσα το συγκεκριμένο Α4 του 2002, αν και θα βγει πιο ακριβό στη μέλλον. 

 

 

 

Με 15Κ€ σε τέτοια κατηγορία καινούργιο και σέρνεται; Εύκολα βρίσκεις εκδόσεις με τούρμπο 100hp@160-180Nm (με σωστή ροπή από τις 1200-1500 στροφές) στα ~1100-1200kgr καθημερινού φορτίου.
Στην χειρότερη έχεις καινούργιο αμάξι με επιδόσεις παρόμοιες με αυτές που προσφέρει το εν λόγω audi. 
Εφόσον δεν αγοράζεις σεντάν, αλλά supermini.
Επίσης είναι μάλλον ειρωνικό να αναφερόμαστε σε οτιδήποτε έχει σχέση με "ασφάλεια" σε ένα αμάξι 20ετιας και δη να το συγκρίνουμε με αμάξια του '21.

Επεξ/σία από LongTom
Δημοσ.
3 ώρες πριν, LongTom είπε

Επίσης είναι μάλλον ειρωνικό να αναφερόμαστε σε οτιδήποτε έχει σχέση με "ασφάλεια" σε ένα αμάξι 20ετιας και δη να το συγκρίνουμε με αμάξια του '21

Όταν είναι ίδια ή παραπλήσια κατηγορία φυσικά το αμάξι του 2021 είναι έτη φωτός μπροστά στην ασφάλεια σε σχέση με το ιδιο του 2002.Καμμια συζήτηση. 

Διαφορετικά, άλλη ασφάλεια νοιώθεις σε ένα Α8 του 2002 και άλλη σε ένα i10 κλπ του 2021.Θα προτιμούσα να ήμουν μέσα στο πρώτο. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, LongTom είπε

Με 15Κ€ σε τέτοια κατηγορία καινούργιο και σέρνεται; Εύκολα βρίσκεις εκδόσεις με τούρμπο 100hp@160-180Nm (με σωστή ροπή από τις 1200-1500 στροφές) στα ~1100-1200kgr καθημερινού φορτίου.
Στην χειρότερη έχεις καινούργιο αμάξι με επιδόσεις παρόμοιες με αυτές που προσφέρει το εν λόγω audi. 
Εφόσον δεν αγοράζεις σεντάν, αλλά supermini.
Επίσης είναι μάλλον ειρωνικό να αναφερόμαστε σε οτιδήποτε έχει σχέση με "ασφάλεια" σε ένα αμάξι 20ετιας και δη να το συγκρίνουμε με αμάξια του '21.

Αν το Audi του θέματος που έχει αναλογία βάρους/ισχύος 12,7kg/hp μπορείς με άνεση να το χαρακτηρίσεις "αναιμικό", πως θα χαρακτήριζες πχ το καινούργιο corsa 1,2 75ps που κοστίζει από 15.600€ και έχει αναλογία 13,1kg/hp? Ξέρω θα μου πεις για αυτό με τους 100hp, μόνο που αυτό κοστίζει από 17.200€, αν και αμφότερα είναι εκτός του εύρους του 10-15k που αναφέρθηκε.

Επίσης ειρωνικό είναι και το να συγκρίνουμε αυτοκίνητο που κοστίζει 4k με αυτοκίνητα που κοστίζουν 10-15k, όπως επίσης και το να συγκρίνουμε σουπερμίνι με premium μεγαλομεσαία.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Όταν είναι ίδια ή παραπλήσια κατηγορία φυσικά το αμάξι του 2021 είναι έτη φωτός μπροστά στην ασφάλεια σε σχέση με το ιδιο του 2002.Καμμια συζήτηση. 

Διαφορετικά, άλλη ασφάλεια νοιώθεις σε ένα Α8 του 2002 και άλλη σε ένα i10 κλπ του 2021.Θα προτιμούσα να ήμουν μέσα στο πρώτο. 

Παρόμοια κατηγορία μιλάμε, όχι ο πάτος των κουβάδων του '21 έναντι ~100K€ top luxury sedan εικοσαετίας.
 

52 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν το Audi του θέματος που έχει αναλογία βάρους/ισχύος 12,7kg/hp μπορείς με άνεση να το χαρακτηρίσεις "αναιμικό", πως θα χαρακτήριζες πχ το καινούργιο corsa 1,2 75ps που κοστίζει από 15.600€ και έχει αναλογία 13,1kg/hp? Ξέρω θα μου πεις για αυτό με τους 100hp, μόνο που αυτό κοστίζει από 17.200€, αν και αμφότερα είναι εκτός του εύρους του 10-15k που αναφέρθηκε.

Επίσης ειρωνικό είναι και το να συγκρίνουμε αυτοκίνητο που κοστίζει 4k με αυτοκίνητα που κοστίζουν 10-15k, όπως επίσης και το να συγκρίνουμε σουπερμίνι με premium μεγαλομεσαία.

Α) Εσύ έκανες την αρχική σύγκριση A4 vs σύγχρονα που "σέρνονται", έθεσες τιμές και όρια. Επ' αυτού η απάντηση.
Β) Έγραψα πιο πάνω ότι βρίσκεις στα 15Κ€ αμάξια που δεν σέρνονται και έχουν πολύ τίμιες επιδόσεις. Με 100hp @ 170-180Nm @ 1.1t, π.χ. Fiesta. Δεν εξαντλείται η αγορά στα corsa.
Γ) Το οποίο αμάξι αναφοράς είναι 20 ετών με σχέση κινητήρα/σκάφους/βάρους που ήταν οριακή τότε και μάλλον αναιμική σήμερα. Με κατανάλωση που δεν ανταποκρίνεται στις επιδόσεις. Το οποίο και αναφέρθηκε και από άλλους.
Επαναλαμβάνω, όχημα έπειτα από 20 χρόνια χρήσης. 

Δημοσ.

Πάντως η αδερφή μου με αυτί το αυτοκίνητο είχε πολλά προβλήματα με τον κινητήρα (αν θυμάμαι καλά έκαιγε λάδια,  αρκετά βενζινοβώρο). Τελικά κατέβασε μηχανή (δεν ξέρω τι άλλαξαν), αλλά τώρα είναι εντάξει. 

Δημοσ.
3 hours ago, Joshua21 said:

Αν το Audi του θέματος που έχει αναλογία βάρους/ισχύος 12,7kg/hp μπορείς με άνεση να το χαρακτηρίσεις "αναιμικό", πως θα χαρακτήριζες πχ το καινούργιο corsa 1,2 75ps που κοστίζει από 15.600€ και έχει αναλογία 13,1kg/hp?

Και αυτό μπορείς να το χαρακτηρίσεις αναιμικό. Δεν αλλάζει κάτι. 

Απλά το ένα από τα 2 είναι πρακτικά αμάξι πόλης. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, LongTom είπε

Α) Εσύ έκανες την αρχική σύγκριση A4 vs σύγχρονα που "σέρνονται", έθεσες τιμές και όρια. Επ' αυτού η απάντηση.
Β) Έγραψα πιο πάνω ότι βρίσκεις στα 15Κ€ αμάξια που δεν σέρνονται και έχουν πολύ τίμιες επιδόσεις. Με 100hp @ 170-180Nm @ 1.1t, π.χ. Fiesta. Δεν εξαντλείται η αγορά στα corsa.
Γ) Το οποίο αμάξι αναφοράς είναι 20 ετών με σχέση κινητήρα/σκάφους/βάρους που ήταν οριακή τότε και μάλλον αναιμική σήμερα. Με κατανάλωση που δεν ανταποκρίνεται στις επιδόσεις. Το οποίο και αναφέρθηκε και από άλλους.
Επαναλαμβάνω, όχημα έπειτα από 20 χρόνια χρήσης. 

Α) Κάπου χάθηκες, όχι μόνο δεν είχα κάνει καμία "αρχική σύγκριση", δεν είχα γράψει καν στο συγκεκριμένο θέμα.

Β) Άλλο το "μικρά και μικρομεσαία με 10-15k" που γράφτηκε πριν και άλλο το "σουπερμίνι turbo 100 ίππων με 15k" που απάντησες εσύ, ίσως και να βρεις με αρκετό ψάξιμο με 15k κάποιο turbo με 100 άλογα (παρεπιπτόντως το Fiesta με τα 100 ΔΕΝ είναι ένα από αυτά, από 15.800€ ξεκινάει), η συντριπτική πλειοψηφία των καινούργιων μικρών και μικρομεσαίων από 10 έως 15k είναι πιο αργά από το audi του θέματος.

Γ) Πως προκύπτει ότι η σχέση κινητήρα/σκάφους/βάρους τότε ήταν οριακή, και τι ακριβώς σημαίνει οριακή? Έχεις υπόψιν κάποια μελέτη/έρευνα/οτιδήποτε που να επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σου?

9 λεπτά πριν, NickTG είπε

Και αυτό μπορείς να το χαρακτηρίσεις αναιμικό. Δεν αλλάζει κάτι. 

Απλά το ένα από τα 2 είναι πρακτικά αμάξι πόλης. 

Ε αυτό δεν μπορώ να καταλάβω, που βασίζεται ο χαρακτηρισμός ως αναιμικό, σε σχέση με τι? Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων, ακόμα και σήμερα, ΔΕΝ είναι πιο γρήγορα.

Επίσης πόλης θεωρητικά και πρακτικά είναι τα μίνι (segment a), όχι τα σουπερμίνι (segment b) με τα οποία μια χαρά μπορείς να κάνεις ταξίδια.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, NickTG είπε

Γιατί είναι ψόφιο. 

100 άλογα για αμάξι το λιγότερο 1300 κιλά που δήλωνε η εταιρεία, λογικά 1400+.

Με 2 άτομα έχει περάσει τον 1.5 τόνο. 

Εμενα προσωπικα τα αλογα δεν μου λενε κατι γιατι ο καθενας εχει τις δικες του προτιμησεις για τον τροπο που επιταχυνει ενα αυτοκινητο..!  πχ εμενα μου αρεσει(και αυτο ειναι το πιο σωστο) την ροπη και την ιπποδυναμη να την βγαζει νωρις ''κοντες σχεσεις'' και με καλη ευαισθησια στο γκαζι! Αν εχει αυτη την φιλοσοφια απο τον κατασκευαστη δεν θα σου κακοφανουν τα 100hp 1300κιλα εκτος αν το θες 70% εκτος πολης! Και για εθνικη δεν θα ειναι ασχημο απλα δεν μπορεις να πηγαινεις πολλα γιατι τετοια αυτοκινητα στις υψηλες στροφες λαχανιαζουν και καινε παραπανω βενζινη!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...