Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, mp123 είπε

Τα έχω δει αλλα να σου πω την αλήθεια προτοιμω το τιγκουαν. Άλλο να τα δώσεις τα 35 για τιγκουαν και άλλο 38 για σκοντα. 38 για σκοντα είναι παρά μα παρά πολλά. Συμβιβάσεσε με κάτι πιο μικρό και πας σε q3 , x1, x2 , gla , Αντε και σε τιγκουαν φουλ έξτρα. 

Θα λες έδωσα 38 κ και πηρα σκοντα ;

Συμφωνώ απόλυτα. Καλύτερα Q3 κ ψιλόπλούσιο κ μια γνήσια μπαγκαζιέρα αν δε χώρας παρά 38 για σκοντα ότι κ αν είναι (εκτός κ αν χρειάζεσαι ντε κ καλά 7θεσιο που δε ξέρω για να είμαι ειλικρινής τι ακριβώς παίζει από μοντέλα)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Nabuko είπε

seat-tarraco-2_77761_358086.jpg.00f9128d4a235c759bd6d6a896f95c00.jpg

Από ότι βλέπω κάπου στα ιδια με το Σκόντα αυτόματο.  Από την φτώχεια στην δυστυχία.  38κγια το ταρακο.δεν πάμε καλά.με 38κ μια gla ας είναι και πιο μικρή. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp123 είπε

με 38κ μια gla ας είναι και πιο μικρή. 

Ε δεν είναι απλά πιο μικρή είναι αισθητά πιο μικρή σε όλες τις διαστάσεις! Επίσης με 38 ετσι που το εχουν ξεφτυλίσει όλοι θα είναι άδεια και η merc δυστυχως

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mp123 είπε

Τα έχω δει αλλα να σου πω την αλήθεια προτοιμω το τιγκουαν. Άλλο να τα δώσεις τα 35 για τιγκουαν και άλλο 38 για σκοντα. 38 για σκοντα είναι παρά μα παρά πολλά. Συμβιβάσεσε με κάτι πιο μικρό και πας σε q3 , x1, x2 , gla , Αντε και σε τιγκουαν φουλ έξτρα. 

Θα λες έδωσα 38 κ και πηρα σκοντα ;

Ρε παιδιά το kodiaq είναι κτήνος. 

Είναι μιση κατηγορία αυτοκίνητο πάνω από το tiguan. 

Δεν έχω εικόνα από το καινούργιο αλλά το προηγούμενο ήταν απλά τεράστιο και μια κλάση παραπάνω από αντίστοιχο tiguan

Δεν έχει κάτι αρνητικό στο να πάρεις Σκόντα ούτε μπορείς  να πεις σε κάποιον με 3 παιδιά πχ πάρε κάτι μικρότερο. 

 

  • Like 7
Δημοσ.
6 ώρες πριν, imr είπε

Ρε παιδιά το kodiaq είναι κτήνος. 

Είναι μιση κατηγορία αυτοκίνητο πάνω από το tiguan. 

Δεν έχω εικόνα από το καινούργιο αλλά το προηγούμενο ήταν απλά τεράστιο και μια κλάση παραπάνω από αντίστοιχο tiguan

Δεν έχει κάτι αρνητικό στο να πάρεις Σκόντα ούτε μπορείς  να πεις σε κάποιον με 3 παιδιά πχ πάρε κάτι μικρότερο. 

 

Οτι ειναι κτηνος συμφωνούμε.... νομιζω σε μεγεθος πρεπει να πλησιάζει το Q5... αλλα too much τα 38...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Kodiaq "αντιστοιχεί" στο Tiguan All Space όχι στο απλό Tiguan...

Το οποίο ξεκινά απο 33.500 ευρώ...
https://www.volkswagen.gr/el/models/tiguan-allspace.html

Είναι Tiguan - Karoq - Ateca και Tiguan All Space - Kodiaq - Taracco.

Συμφωνούμε απόλυτα φυσικά ότι είναι κτήνος!

 

Επεξ/σία από lefkrc
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Το Kodiaq "αντιστοιχεί" στο Tiguan All Space όχι στο απλό Tiguan...

Το οποίο ξεκινά απο 33.500 ευρώ...
https://www.volkswagen.gr/el/models/tiguan-allspace.html

Είναι Tiguan - Karoq - Alteca και Tiguan All Space - Kodiaq - Taracco.

Συμφωνούμε απόλυτα φυσικά ότι είναι κτήνος!

 

Οκ συμφωνούμε ότι είναι κτήνος και ότι κάνεις δεν θα δώσει 38κ για Σκόντα.

Υ.γ παιδιά ανακαλώ ότι έχω πει. Μετά από λίγο ψάξιμο στο καρ για τιμές βλέπω ότι στην κατηγορία αυτή και φτηνό είναι 38κ φουλ έξτρα αυτόματο.

Εγώ είχα μείνει πριν 7 8 χρόνια που έδιναν το κοντιακ 25 26κ .

Επεξ/σία από mp123
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Οκ συμφωνούμε ότι είναι κτήνος και ότι κάνεις δεν θα δώσει 38κ για Σκόντα.

Υ.γ παιδιά ανακαλώ ότι έχω πει. Μετά από λίγο ψάξιμο στο καρ για τιμές βλέπω ότι στην κατηγορία αυτή και φτηνό είναι 38κ φουλ έξτρα αυτόματο.

Εγώ είχα μείνει πριν 7 8 χρόνια που έδιναν το κοντιακ 25 26κ .

Τοτε ηταν ολα τα αυτοκινητα πολυ πιο φτηνα σε σχεση με σημερα.

Δυστυχως πλεον πρεπει να πληρωσεις αρκετα παραπανω για οποιοδηποτε αυτοκινητο

 

13 ώρες πριν, paylidis είπε

Συμφωνώ απόλυτα. Καλύτερα Q3 κ ψιλόπλούσιο κ μια γνήσια μπαγκαζιέρα αν δε χώρας παρά 38 για σκοντα ότι κ αν είναι (εκτός κ αν χρειάζεσαι ντε κ καλά 7θεσιο που δε ξέρω για να είμαι ειλικρινής τι ακριβώς παίζει από μοντέλα)

Που εχουμε φτασει, να ειναι ευκαιρια οι τιμες των audi 😛

 

 

 

Επεξ/σία από imr
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, imr είπε

Που εχουμε φτασει, να ειναι ευκαιρια οι τιμες των audi 😛

 

μπερεκετ, αν το καλοσκεφτεις...

Δημοσ.

Λοιπόν έγινε σήμερα το test drive  του Q3 1.5 150 DSG Sportback.

Disclaimer :  Για όσους δεν με γνωρίζουν , δεν έχω πάθος με καμία μάρκα , δεν ζηλεύω τα αμάξια που δεν μπορώ να φτάσω οικονομικά , δεν έχω κομπλεξ , δεν προσπαθώ να βγάλω τις επιλογές μου ως σωστές και ότι έχω γράψει για τα αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει αλλά ακόμη και αυτά που έχω αγοράσει είναι οι δικές μου γνώμες - αλήθειες .

Οπότε σας παραθέτω την προσωπική μου άποψη για το Q3 .

Το αμάξι το οδήγησα για μισή ώρα , το πέρασα απο ότι λακούβα υπήρχε , το έβγαλα Βουλιαγμένης και του ήπια το αίμα μέχρι τα 100χλμ και το έβαλα και σε κάτι Sακια .

Ο κινητήρας αυτός σε συνδυασμό με το κιβώτιο σε κάνεις να νιώθεις ότι είναι ένας τελείως διαφορετικός κινητήρας απο τον δικό μου. Μου θύμισε την αίσθηση που είχα με το 180αρι μου Leon . Λες και οδηγούσα διαφορετικό αμάξι. Ενθουσιάστηκα! Βέβαια είχε και πάνω απο 10.000χλμ το αμάξι οπότε σίγουρα είχε ανοίξει περισσότερο απο τον δικό μου. Αλλά κατάλαβα ότι εκεί που εγώ είμαι με 3η και 2000 στροφές και βαριέμαι να πατήσω συμπλέκτη και να κατεβάσω σε 2α για να πάρει τα πάνω του , το κιβώτιο προφανώς κατεβάζει αυτόματα και μπαίνεις στο εύρος της ροπής του κινήτηρα και το αμάξι τα δίνει όλα.

Βέβαια η υλοποίηση του S-tronic δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Έχει ένα lag με το που πατάς το γκάζι ακόμη και όταν κάνεις kickdown κοντά στο 1 δευτερόλεπτο που σου χαλάει όλη τη χαρά. Καμία σχέση με το DSG , δεν ξέρω τι διαφορά έχει στην υλοποίηση και εντοπίζεις αυτή την διαφορά.

Ανάρτηση όσο άνετη χρειάζεται για να μην περνάνε κραδασμοί στη καμπίνα και στο κάθισμα και όσο σκληρή χρειάζεται για να μην νιώθεις κλίσεις . Δεν το πήγα και λιμανάκια , αλλά απο όσα SUV έχω οδηγήσει μου έδωσε την εντύπωση ότι όντως έχει τις λιγότερες κλίσεις όπως έχουν αναφέρει και το @paylidis , @ritualistic

Θέση οδήγησης , ότι πρέπει για ταξίδια άνετη θέση και άνετο κάθισμα . Για εμένα τελικά όμως δεν κάνει. Δεν μπορώ να μπω στην φιλοσοφία τελικώς του SUV , κάτι μου λείπει. Δεν μου δίνει αυτην την ετοιμοπόλεμη  αίσθηση που την ένιωσα μόνο στο Leon και στο Focus απο όσα αμάξια μπήκα.

Δεν ξέρω αν αλλάξει αυτό κάποια στιγμή , αλλά τελικώς άσχετα με το αν είναι άνετο το αμάξι σε θέση οδήγησης ή κάθισμα , εμένα με συγκινεί η χαμηλή - σπορ θέση οδήγησης . Όταν βγήκα και μπήκα στο Leon είπα εδώ είμαστε (όπως είπα και την πρώτη μέρα που μπήκα μέσα μετά απο 20+ αυτοκίνητα που είχα δεί )

Ποιότητα , δεν ξέρω ρε παιδιά , χωρίς να θέλω να είμαι υπερβολικός δεν είδα και καμία τραγική διαφορά με το Leon που να αξίζει τα 10.000ε διαφορά. Και είπαμε δεν είμαι κολλημένος . Κάποτε είχα το Astra H GTC και έμπαινα στην CLK που είχε ο πατέρας του κολλήτου μου. Εκεί ένιωθες την διαφορά στο premium ακόμη και απο την μυρωδιά που λέει ο λόγος .

Ή πήγαινα και έμπαινα σε μία 3αρα και πάλι καταλάβαινες premium διαφορά , ακόμη και στο A3 του τότε όταν είχα μπεί ήταν η μέρα με την νύχτα .

Τώρα εγώ αυτή την διαφορά δεν την καταλαβαίνω. Όπου έχει μαλακά πλαστικά το Leon είχε και το Q3 με εξαίρεση στις πίσω πόρτες . Εγώ έχω δέρμα-ύφασμα στα καθίσματα και το Q3 των 35.000ε ήταν με απλά υφασμάτινα καθίσματα και κανονική μίζα.

Σίγουρα υπάρχουν και άλλα που δεν βλέπουν τα μάτια αλλά όταν το οδηγούσα δεν είχα την αίσθηση ότι οδηγούσα κάτι Premium .

@paylidis και @ritualistic για να μην παρεξηγηθώ κάνατε πολύ καλή επιλογή και είναι όντως αμαξάρα . Εγώ όμως είμαι απο τους τύπους που θα προτιμούσα όντως να δώσω 30.000ε και να αγοράσω το 2λιτρο FR ή το 1.5 φορτωμένο με τα πάντα και θα ήμουν πιο ευτυχισμένος με την επιλογή αυτή .

Το παραπάνω σχόλιο περισσότερο το κάνω γιατί πολλές φορές σχολιάζουμε το γεγονός ότι κάποιος επιλέγει να δώσει κάποια λεφτά παραπάνω για να πάρει μία μη premium μάρκα αλλά τελικά δεν είναι μόνο αυτό που μετράει .

Αυτά μην σας ζαλίζω άλλο , το καλό είναι ότι βλέπω για άλλη μία φορά ότι όντως το Leon είναι αυτό που μου ταιριάζει με μόνο αγκάθι το κιβώτιο .

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν μου ταιριάζουν τα SUV οπότε μετά το Leon μόνο σε κάτι που όντως να βγάζει premium αλλά και σπορ αίσθηση μαζί . Αν κάποτε έρθει η στιγμή να ξανα αλλάξω αμάξι θα δυσκολευτώ αρκετά :)

 

  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, tsofras είπε

Βέβαια η υλοποίηση του S-tronic δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Έχει ένα lag με το που πατάς το γκάζι ακόμη και όταν κάνεις kickdown κοντά στο 1 δευτερόλεπτο που σου χαλάει όλη τη χαρά. Καμία σχέση με το DSG , δεν ξέρω τι διαφορά έχει στην υλοποίηση και εντοπίζεις αυτή την διαφορά.

 

Με βρίσκεις σύμφωνο σε όλα (ακόμη και ότι για "premium" δεν εχει το κατι παραπάνω που λες, αλλα εαν το είχε δε θα ειχε 30Κ αλλα 50-60Κ όπως είχε κάποτε το Χ3 ή μια CLK). Για εμένα πλέον η audi εχει ονομα premium αλλα ποιοτικα και σε τιμές είναι πια ισα ισα ενα κλικ πανω απο VW (και τα λεω αυτα γιατι στη τελική δυάδα σε εμένα επαιζε Q3 & tiguan με σεβαστη οικονομική διαφορά (~3.5 - 5Κ αναλογα την εκδοση του tiguan) και ζοριστηκα αρκετά να επιλέξω αλλα κακά τα ψεματα εχει το κατι παραπάνω το Q3 απο το αδερφό tiguan)

Μια παρατήρηση μόνο στο παραπάνω, δε φταίει το κιβώτιο αλλα οι δεκάδες που το εχουν οδηγήσει, τα συγχρονα (ή κ οχι κ τοσο συγχρονα μιας και απο το 2004 που πηρα αυτόματο smart ισχύει αυτό) αυτόματα κιβώτια προσαρμοζονται στον οδηγό και την συμπεριφορά του με τη παροδο των χιλιομέτρων (και σαφως και γινονται ρεσετ μεσω διαγνωστικού). Ακόμα και το πεντάλ προσαρμόζεται στον οδηγό σκέψου! Οποτε οδήγησες ενα αμαξι το οποιο κατα 90% εχει οδηγηθει απο ατομα που δεν είχαν ξαναοδηγήσει αυτόματο και το πηγαιναν οπως να ναι - κατα βάση επιφυλακτικά... Δεν εχει ουδεμία διαφορά με το dsg!

Απο εκει κ περα διαφωνεις με την νοοτροπία - λογική του SUV, λογικό και κατανοητό και εγω διαφωνούσα αλλα μερικές μερες αφοτου το πηρα και το οδηγησα δε παιζει να ξαναγυρίσω σε hatch ή Sedan, απλα δε μπορεις να το συνηθισεις αν δε το ζησεις μερες (με μιση ωρα δε συνηθιζεις). Αυτο που προσωπικά δε μπορώ εν τέλει να συνηθίσω με τιποτα ειναι η μπροστα κινηση παντως, ειμαι αρρωστημενος με την πισωκινηση και έτσι εμαθα-ξερω να οδηγάω 15+ χρόνια...! 😐 Ισως τελικά ήταν κ αυτό που με ενοχλούσε στη W169 (περα απο το ρημαδι το αυτοματο κιβωτιο της που σκορπισε σα να ηταν απο τα τσαμπο)

Ακυρο ΥΓ ρε παιδιά επειδη γερασα κιολας, εχω μεινει αρκετά πισω τεχνολογικά και εχω σοβαρά διλλήματα αγοράς και εγω για ριχτε ένα quick shot A ή Β (2 τεμαχια θα παιξουν); 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, paylidis είπε

Με βρίσκεις σύμφωνο σε όλα (ακόμη και ότι για "premium" δεν εχει το κατι παραπάνω που λες, αλλα εαν το είχε δε θα ειχε 30Κ αλλα 50-60Κ όπως είχε κάποτε το Χ3 ή μια CLK). Για εμένα πλέον η audi εχει ονομα premium αλλα ποιοτικα και τιμές ισα ισα ενα κλικ πανω απο VW (και τα λεω αυτα γιατι στη τελική δυάδα σε εμένα επαιζε Q3 & tiguan με σεβαστη οικονομική διαφορά (~5Κ) και ζοριστηκα αρκετά να επιλέξω αλλα κακά τα ψεματα εχει το κατι παραπάνω το Q3 απο το αδερφό tiguan)

Μια παρατήρηση μόνο στο παραπάνω, δε φταίει το κιβώτιο αλλα οι δεκάδες που το εχουν οδηγήσει, τα συγχρονα (ή κ οχι κ τοσο συγχρονα μιας και απο το 2004 που πηρα αυτόματο smart ισχύει αυτό) αυτόματα κιβώτια προσαρμοζονται στον οδηγό και την συμπεριφορά του με τη παροδο των χιλιομέτρων (και σαφως και γινονται ρεσετ μεσω διαγνωστικού). Ακόμα και το πεντάλ προσαρμόζεται στον οδηγό σκέψου! Οποτε οδήγησες ενα αμαξι το οποιο κατα 90% εχει οδηγηθει απο ατομα που δεν είχαν ξαναοδηγήσει αυτόματο και το πηγαιναν οπως να ναι - κατα βάση επιφυλακτικά... Δεν εχει ουδεμία διαφορά με το dsg!

Απο εκει κ περα διαφωνεις με την νοοτροπία - λογική του SUV, λογικό και κατανοητό και εγω διαφωνούσα αλλα μερικές μερες αφοτου το πηρα και το οδηγησα δε παιζει να ξαναγυρίσω σε hatch ή Sedan, απλα δε μπορεις να το συνηθισεις αν δε το ζησεις μερες (με μιση ωρα δε συνηθιζεις). Αυτο που προσωπικά δε μπορώ εν τέλει να συνηθίσω με τιποτα ειναι η μπροστα κινηση παντως, ειμαι αρρωστημενος με την πισωκινηση και έτσι εμαθα-ξερω να οδηγάω 15+ χρόνια...! 😐 Ισως τελικά ήταν κ αυτό που με ενοχλούσε στη W169 (περα απο το ρημαδι το αυτοματο κιβωτιο της που σκορπισε σα να ηταν απο τα τσαμπο)

Δεν το γνώριζα αυτό για το κιβώτιο , είδα από περιέργεια μετά το review του Στέφου πάντως και ως έκπληξη αναφέρει ακριβώς το ίδιο για την καθυστέρηση πάντως.

Συμφωνώ επίσης ότι με μισή ώρα δεν βγάζεις και πολλά συμπεράσματα, όπως έχω ξαναπεί είμαι και εγώ ακόμη καγκουρας στο μυαλό και δεν ξέρω αν θα μου φύγει ποτέ. Και έξω όταν βγαίνω τα καγκουρικα κοιτάω 🤣

Να προσθέσω βέβαια ότι γνωρίζω ότι είμαι λάθος γιατί τα περισσότερα χιλιόμετρα έτσι και αλλιώς θα τα κάνω σε ταξίδια και θα έπρεπε να κοιτάω μόνο την άνεση αλλά είμαι βλάκας το ξέρω 😂

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@tsofras για το κιβώτιο παίζει όντως να "φταίει" το στυλ οδήγησης των προηγούμενων, αλλά επίσης και το πρόγραμμα που φοράνε πλέον που είναι τέρμα eco oriented στο d. Το εβαλες s καθόλου; Επίσης είχες προγράμματα το αμαξι για να επιλέξεις dynamic πχ; Αν ναι και το είχες σε νορμαλ mode τότε είναι όλα πολύ πιο ληθαργικά και χαρτογράφηση γκαζιού και κιβώτιο.

Γενικά όμως τα τελευταία dsg που έχω μπει/οδηγήσει έχουν ενα παραπάνω lag σε σχέση με το παλιο 6αρι το δικο μου, ειδικά σε manual mode, απο τη στιγμή που θα δώσεις εντολή στο paddle/λεβιε έχει ενα lag αισθητό μέχρι να κάνει την αλλαγή, ακόμα και ανέβασμα που δεν διαμαρτύρεται ποτέ! Αυτό λύνεται βέβαια με remap στο κιβώτιο δεν είναι κάτι τραγικό...

Επεξ/σία από and_64
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ακυρο ΥΓ ρε παιδιά επειδη γερασα κιολας, εχω μεινει αρκετά πισω τεχνολογικά και εχω σοβαρά διλλήματα αγοράς και εγω για ριχτε ένα quick shot A ή Β (2 τεμαχια θα παιξουν); 

Γιώργο την κουρτίνα Dell Ips εε Β' , απ όσα θυμάμαι περί οθονών ...

  • Like 1
  • Thanks 1

  • Δημιουργία νέου...