Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
16 ώρες πριν, sargus είπε

Τι δεν καταλαβαίνεις; χαρά μου να σου εξηγήσω.

Δεν υπάρχει κάτι που δε καταλαβαίνω, ήσουν απόλυτα σαφής. Και πάνω σε αυτό που είπες έχω ένσταση, απλά.

Δε μπορούμε -υπό καμία συνθήκη- να λέμε ότι ένα αυτοκίνητο (ειδικά) με το σκάφος του Golf και 86 ίππους έχει "πολλή δύναμη" και "ειδικά από χαμηλά".. 

 

Δημοσ.

Καταλαβαίνω λοιπόν από αυτά που γράφεις ότι δεν το έχεις οδηγήσει.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι έγραψα για να αναφέρω κάτι εντυπωσιακό που οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) δεν το ήξεραν. Αν δεν είχα κάτι άξιο λόγου να πω, δε θα έγραφα καν. Αυτό που έγραψα ίσως δεν το πίστευα ούτε εγώ αν δεν το ζούσα. Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα (και ειδικά εκείνη την περίοδο που έψαχνα) ώστε να μπορώ να αξιολογήσω σχετικά καλά τις δυνατότητες καθενός. Οπότε ή με πιστεύεις ή όχι. Αλλά η έκφραση σου "μην τα ισοπεδώνουμε όλα" δείχνει αδυναμία διαλόγου.

Επίσης, παραθέτω και μια πιθανή εξήγηση για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό που έγραψα. Το προσπέρασες. Υπάρχει και άλλο όμως: Ο αδαής θα μείνει στα 86 ονομαστικά άλογα. Ο γνώστης, θα κοιτάξει και τη ροπή και κυρίως θα κοιτάξει και το φάσμα απόδοσης ροπής-ισχύος. Ενδέχεται λοιπόν στο συγκεκριμένο αμάξι το διάγραμμα στις χαμηλές να είναι ισάξιο με το 1.0 110 ή και μεγαλύτερο (όπως συμβαίνει συχνά στις διαφορετικές χαρτογραφήσεις του ίδιου κινητήρα). Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι αυτός ο κινητήρας θα είναι το ίδιο ή περισσότερο δυνατός στις χαμηλές σαλ αλλά φυσικά θα "λαχανιάζει" ψηλά. Για κάποιους δεν είναι πρόβλημα αυτό (εδώ υπάρχουν και τα ντίζελ που ξεφουσκώνουν πολύ νωρίτερα). 

Δημοσ.

Το 1.0άρι με τα 89 άλογα δίνει 175Nm ροπή απο τις 1600 στροφές. Μπορεί να ψοφάει λογικά σε μεγάλη ταχύτητα αλλά σε χαμηλές όντως θα δίνει αίσθηση πως τραβάει ωραία...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sargus είπε

Καταλαβαίνω λοιπόν από αυτά που γράφεις ότι δεν το έχεις οδηγήσει.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι έγραψα για να αναφέρω κάτι εντυπωσιακό που οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) δεν το ήξεραν. Αν δεν είχα κάτι άξιο λόγου να πω, δε θα έγραφα καν. Αυτό που έγραψα ίσως δεν το πίστευα ούτε εγώ αν δεν το ζούσα. Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα (και ειδικά εκείνη την περίοδο που έψαχνα) ώστε να μπορώ να αξιολογήσω σχετικά καλά τις δυνατότητες καθενός. Οπότε ή με πιστεύεις ή όχι. Αλλά η έκφραση σου "μην τα ισοπεδώνουμε όλα" δείχνει αδυναμία διαλόγου.

Επίσης, παραθέτω και μια πιθανή εξήγηση για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό που έγραψα. Το προσπέρασες. Υπάρχει και άλλο όμως: Ο αδαής θα μείνει στα 86 ονομαστικά άλογα. Ο γνώστης, θα κοιτάξει και τη ροπή και κυρίως θα κοιτάξει και το φάσμα απόδοσης ροπής-ισχύος. Ενδέχεται λοιπόν στο συγκεκριμένο αμάξι το διάγραμμα στις χαμηλές να είναι ισάξιο με το 1.0 110 ή και μεγαλύτερο (όπως συμβαίνει συχνά στις διαφορετικές χαρτογραφήσεις του ίδιου κινητήρα). Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι αυτός ο κινητήρας θα είναι το ίδιο ή περισσότερο δυνατός στις χαμηλές σαλ αλλά φυσικά θα "λαχανιάζει" ψηλά. Για κάποιους δεν είναι πρόβλημα αυτό (εδώ υπάρχουν και τα ντίζελ που ξεφουσκώνουν πολύ νωρίτερα). 

 

Δε ξέρω αν είμαι αδαής ή αν έχω δυσκολία στο διάλογο. Θεωρώ πως όχι και για τα δύο αλλά αν το πιστεύεις εσύ δικαίωμά σου.

Σε κάθε περίπτωση το συγκεκριμένο Golf είναι τάφος από δύναμη.... Ξαναλέω, ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΗ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΙΣΘΗΣΗ που σε κάθε οδηγό είναι κάτι σχετικό.

Τάφος με ρόδες που σέρνεται. Απλά και όμορφα.

Αν θέλεις να πούμε ότι κινείται αξιοπρεπώς και θα σε πάει από το Α σημείο στο Β με ασφάλεια και καλή ποιότητα κύλισης, να το πούμε και να συμφωνήσω. Αρκεί να βγάλεις τη λέξη δύναμη από την εξίσωση.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Παίδες σε αυτά που ανακοινώνουν οι γερμανοί απο τα 1000αρια μέχρι τα amg βάλτε +10-15 άλογα σχεδόν πάντα!

Τα καινούρια 1000άρια τουρμπάκια όντως δίνουν την αίσθηση οτι τραβάνε ωραία (σε polo όμως οχι σε golf) μέχρι να περάσεις τα 100 χλμ και για όποιον οδηγεί κάτι όντως δυνατό είναι εμφανές στο 5λεπτο οτι δεν υπάρχει δύναμη.

Δεν είναι ο σκοπός τους αυτός, άλλωστε φαίνεται και απο το πως είναι προγραμματισμένο το dsg σε polo φίλου 90αρι που βάζει 5η με 45 χλμ 2 άτομα και a/c λες και είναι 7λιτρο και γελάμε κάθε φορά που πάμε βολτα 😛

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εν τω μεταξύ, μόλις βγήκαν και οι τιμές για το bayon:

https://www.drive.gr/news/agora/oi-times-toy-neoy-hyundai-bayon-stin-ellada-video

Στη σελίδα τους δεν έχει ακόμα το  configuration για να δούμε εξοπλισμό ακριβώς.

 

Edit: εδώ και κάποια στοιχεία εξοπλισμού. Από ότι βλέπω πάλι στα είκοσι φτάνεις για αξιοπρεπές σύνολο...

https://www.autogreeknews.gr/nea/nea-lansarismata-autokinitwn/patise-ellada-to-neo-hyundai-bayon-deite-tis-times

Επεξ/σία από oykas2001
  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, oykas2001 είπε

Εν τω μεταξύ, μόλις βγήκαν και οι τιμές για το bayon:

https://www.drive.gr/news/agora/oi-times-toy-neoy-hyundai-bayon-stin-ellada-video

Στη σελίδα τους δεν έχει ακόμα το  configuration για να δούμε εξοπλισμό ακριβώς.

 

Edit: εδώ και κάποια στοιχεία εξοπλισμού. Από ότι βλέπω πάλι στα είκοσι φτάνεις για αξιοπρεπές σύνολο...

https://www.autogreeknews.gr/nea/nea-lansarismata-autokinitwn/patise-ellada-to-neo-hyundai-bayon-deite-tis-times

Μπροστά μοιάζει με Kona (μου αρέσει)

Πίσω με υπερυψωμένο i20 (δεν μου αρέσει)

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μπροστά μοιάζει με Kona (μου αρέσει)

Πίσω με υπερυψωμένο i20 (δεν μου αρέσει)

εμένα πάλι με άρεσε, περιμένω να το δω κι από κοντά, το χρώμα το νέο ωραίο.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει ένα αμάξι στη μήλο που με ενδιαφέρει. Έχει κανείς σας καμία ιδέα πως να το ελέγξω; Δεν έχω γνωστό ή φίλο εκεί + είμαι ελ.επαγγελματιας οπότε κάθε μέρα εκτός δουλειάς είναι χαμένα λεφτά

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, majnun είπε

Υπάρχει ένα αμάξι στη μήλο που με ενδιαφέρει. Έχει κανείς σας καμία ιδέα πως να το ελέγξω; Δεν έχω γνωστό ή φίλο εκεί + είμαι ελ.επαγγελματιας οπότε κάθε μέρα εκτός δουλειάς είναι χαμένα λεφτά

ψιλοδύσκολη κατασταση, ειναι κ μικρο νησι οποτε δεν εχει κ αντιπροσωπείες κλπ.... μονο μικρα συνεργεια, που τα εμπιστευεσαι;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, majnun είπε

Υπάρχει ένα αμάξι στη μήλο που με ενδιαφέρει. Έχει κανείς σας καμία ιδέα πως να το ελέγξω; Δεν έχω γνωστό ή φίλο εκεί + είμαι ελ.επαγγελματιας οπότε κάθε μέρα εκτός δουλειάς είναι χαμένα λεφτά

Υπάρχουν πολλές εταιρείες που ελέγχουν μεταχειρισμένα πχ spotmechanic αλλά δεν ξέρω αν πάνε σε όλη την Ελλάδα και το κόστος ή αν συμφέρει.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, majnun είπε

Υπάρχει ένα αμάξι στη μήλο που με ενδιαφέρει. Έχει κανείς σας καμία ιδέα πως να το ελέγξω; Δεν έχω γνωστό ή φίλο εκεί + είμαι ελ.επαγγελματιας οπότε κάθε μέρα εκτός δουλειάς είναι χαμένα λεφτά

Εντελώς φιλικά στη θέση σου θα απέφευγα αγορά μεταχειρισμένου από νησιά των Κυκλάδων ειδικά χωρίς έλεγχο λόγω υγρασίας και θαλασσινού νερού..

Τα διαλύει τελείως..

  • Like 5
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, gxyp είπε

Εντελώς φιλικά στη θέση σου θα απέφευγα αγορά μεταχειρισμένου από νησιά των Κυκλάδων ειδικά χωρίς έλεγχο λόγω υγρασίας και θαλασσινού νερού..

Τα διαλύει τελείως..

Συμφωνώ και εγω επ αυτού, ακόμα και 1-2 ετών όλες οι βίδες ειναι σκουριασμένες, ειδικα σε κορεατικα κλπ...

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...