Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, bjj-p είπε

Σε vw ολα τα παραγωγης απο εδω και περα ανεβαινουν κατα μεσο ορο 1.5%.

σε καποια ειδα και 2%

Πιστευώ θα είναι πολύ αστεία η τιμή που θα φέρουν το νέο Polo 110PS που έρχεται μόνο αυτόματο κιολας. Παίζει να ξεκινάει με 2 μπροστα.

  • Like 2
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πιστευώ θα είναι πολύ αστεία η τιμή που θα φέρουν το νέο Polo 110PS που έρχεται μόνο αυτόματο κιολας. Παίζει να ξεκινάει με 2 μπροστα.

Αν υποθέσουμε ότι θα έρθει ίσως λίγο ακριβότερο από Γερμανία, τότε το εικοσάρικο είναι σίγουρο. Και με αυτόματο κιβώτιο, καταλαβαίνεις που εκτινάσσεται το κόστος με πιθανή βλάβη μετά...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πιστευώ θα είναι πολύ αστεία η τιμή που θα φέρουν το νέο Polo 110PS που έρχεται μόνο αυτόματο κιολας. Παίζει να ξεκινάει με 2 μπροστα.

Γενικά έχουν ξεφυγει... οχι μονο η Vw... Κάποτε επαιρνες φορτωμένο (για τα δεδομένα της εποχης) polo ή fiesta ή yaris (ηταν τα 3 ακριβότερα στην κατηγορία απο ότι θυμάμαι) με 14-14,5Κ και τώρα κάτω απο 18 δεν εχει ρόδες ξερω γω...

  • Like 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, oykas2001 είπε

Αν υποθέσουμε ότι θα έρθει ίσως λίγο ακριβότερο από Γερμανία, τότε το εικοσάρικο είναι σίγουρο. Και με αυτόματο κιβώτιο, καταλαβαίνεις που εκτινάσσεται το κόστος με πιθανή βλάβη μετά...

Τα μικρά είναι συνήθως φθηνότερα απο ο,τι στη Γερμανία. Στη Γερμανία η Life με 110PS, ζάντες αλουμινίου και κάμερα είναι οριακά στα 24,000€ (εξωφρενικά πολλά λεφτά για μικρό αυτοκίνητο). Η ίδια έκδοση στην Ελλάδα προβλέπω οτι θα είναι γύρω στα 20,500 με 21,000.

Φυσικά η Cosmocar μπορεί να κάνει την απόλυτη κίνηση και να μη φέρει καν Life με 110 άλογα στην Ελλάδα, όπως στο τωρινό μοντέλο δεν έφερνε την Comfortline με αυτο το μοτερ. Και παρότι είμαι μεγάλος φαν της VW, κι ηταν η πρώτη εταιρία που πήγα όταν έψαχνα αυτοκίνητο, οι τιμές που ζητάνε είναι απλά γελοίες.

Όταν όλη η Ευρώπη έχει βουίξει για το FL μοντέλο που έχει αναρτηθεί και στο γερμανικό και στο βρετανικό σάιτ, και εσύ το παίζεις βαρύ πεπόνι με το τωρινό αυτοκίνητο που σε 2-3 μήνες θα είναι "παλιό" και κάνεις τον ανήξερο για το πότε θα έρθει στην Ελλάδα, συγγνώμη αλλά είσαι μαλάκας. Είχα θέσει ως "ψυχολογικό" όριο τα 16.5 για το Polo αναλογιζόμενος το οτι τόσο έπαιζε πριν έναν χρόνο και αλλάζει μοντέλο σύντομα, παρ' όλα αυτά μου άρεσε και παρέβλεπα την αλλαγή μοντέλου. Και η χαμηλότερη τιμή που βρήκα, εκτός Αθηνών και σε άκυρη για μένα επαρχία, ήταν 17.4. Φιλιά και πάμε για άλλα...

  • Like 8
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τα μικρά είναι συνήθως φθηνότερα απο ο,τι στη Γερμανία. Στη Γερμανία η Life με 110PS, ζάντες αλουμινίου και κάμερα είναι οριακά στα 24,000€ (εξωφρενικά πολλά λεφτά για μικρό αυτοκίνητο). Η ίδια έκδοση στην Ελλάδα προβλέπω οτι θα είναι γύρω στα 20,500 με 21,000.

Φυσικά η Cosmocar μπορεί να κάνει την απόλυτη κίνηση και να μη φέρει καν Life με 110 άλογα στην Ελλάδα, όπως στο τωρινό μοντέλο δεν έφερνε την Comfortline με αυτο το μοτερ. Και παρότι είμαι μεγάλος φαν της VW, κι ηταν η πρώτη εταιρία που πήγα όταν έψαχνα αυτοκίνητο, οι τιμές που ζητάνε είναι απλά γελοίες.

Όταν όλη η Ευρώπη έχει βουίξει για το FL μοντέλο που έχει αναρτηθεί και στο γερμανικό και στο βρετανικό σάιτ, και εσύ το παίζεις βαρύ πεπόνι με το τωρινό αυτοκίνητο που σε 2-3 μήνες θα είναι "παλιό" και κάνεις τον ανήξερο για το πότε θα έρθει στην Ελλάδα, συγγνώμη αλλά είσαι μαλάκας. Είχα θέσει ως "ψυχολογικό" όριο τα 16.5 για το Polo αναλογιζόμενος το οτι τόσο έπαιζε πριν έναν χρόνο και αλλάζει μοντέλο σύντομα, παρ' όλα αυτά μου άρεσε και παρέβλεπα την αλλαγή μοντέλου. Και η χαμηλότερη τιμή που βρήκα, εκτός Αθηνών και σε άκυρη για μένα επαρχία, ήταν 17.4. Φιλιά και πάμε για άλλα...

Και πάλι είναι υπερβολικά πολλά, αν υποθέσω ότι για να βάλεις και κάνα έξτρα της προκοπής ανεβαίνεις σε κλίμακα, άστα να πάνε...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, oykas2001 είπε

Και πάλι είναι υπερβολικά πολλά, αν υποθέσω ότι για να βάλεις και κάνα έξτρα της προκοπής ανεβαίνεις σε κλίμακα, άστα να πάνε...

Το έχουμε ξαναπεί στις τιμές που έχουν φτάσει τα μικρά αγοράζεις μεγαλύτερη κατηγορία με όλα τα θετικά της πλην 20-30 πόντων στο μέγεθος του αυτοκινήτου.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδες μιας που λετε για μικρα. 
 

Οι γονεις ψηνονται να αλλαξουν το πρωτο αμαξι με κατι περι τα 20k. Χρηση λιγο απ ολα, χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις. Εχουν μια ροπη στα suv. 
 

Σκεφτομαι να τους προτεινω το Καμικ 1.0 style αλλα σκεφτομαι πως το Γκολφ στα ιδια λεφτα ειναι πιθανως καλυτερο αμαξι. Βγαινει με ενα ωραιο χρωματακι (250€) και ζαντες (490€) στην εκδοση life (που νομιζω ειναι πληρης) περι τα 21k (τιμη διαμορφωτη). 
 

Ο κινητηρας επαρκης δεν ειναι για τη χρηση που το θελουν; Δε βλεπω δηλ το λογο να ανεβουμε στα 1.500cc

Απο εξοπλισμο εχουν καποιες τρανταχτες ελλειψεις; Το μονο που ισως εβαζα στο καμικ ειναι η νεκρα γωνια. 
 

Μηπως να δω και το Καμικ ambition? 2000€ φθηνοτερη της style. 

Επεξ/σία από xgol
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Το έχουμε ξαναπεί στις τιμές που έχουν φτάσει τα μικρά αγοράζεις μεγαλύτερη κατηγορία με όλα τα θετικά της πλην 20-30 πόντων στο μέγεθος του αυτοκινήτου.

Το μέγεθος ποτέ δεν έπαιζε προσωπικά ρόλο, έχω περάσει από αρκετά, κι έχω οδηγήσει περισσότερα (Kaddet, Audi 80 από Γερμανία, 1o astra sedan, 2o astra hatch, Ford focus mk2, passat 1.6 fsi), αλλά θεωρώ είναι υπερβολική η αύξηση στις τιμές, ενώ η αγοραστική δύναμη είναι η ίδια αν όχι και  χειρότερη...

Δηλαδή αν αποφασίσουν να κόψουν κάποια παλιά αυτοκίνητα για τον οποιοδήποτε λόγο (παλαιότητα, πετρέλαιο, ρύποι κλπ) και σε πουν κόψε το κεφάλι σου και πάρε καινούριο, τι κάνεις;;;;

Επεξ/σία από oykas2001
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, xgol είπε

Παιδες μιας που λετε για μικρα. 
 

Οι γονεις ψηνονται να αλλαξουν το πρωτο αμαξι με κατι περι τα 20k. Χρηση λιγο απ ολα, χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις. Εχουν μια ροπη στα suv. 
 

Σκεφτομαι να τους προτεινω το Καμικ 1.0 style αλλα σκεφτομαι πως το Γκολφ στα ιδια λεφτα ειναι πιθανως καλυτερο αμαξι. Βγαινει με ενα ωραιο χρωματακι (250€) και ζαντες (490€) στην εκδοση life (που νομιζω ειναι πληρης) περι τα 21k (τιμη διαμορφωτη). 
 

Ο κινητηρας επαρκης δεν ειναι για τη χρηση που το θελουν; Δε βλεπω δηλ το λογο να ανεβουμε στα 1.500cc

Απο εξοπλισμο εχουν καποιες τρανταχτες ελλειψεις; Το μονο που ισως εβαζα στο καμικ ειναι η νεκρα γωνια. 

Googlare kosmokar online και τσεκαρε πραγματικές τιμές για κάθε μοντέλο... μεταξυ golf & kamiq στα ίδια λεφτα μάλλον το golf θα επέλεγα...*

 

*edit εφόσον μιλάμε και για ιδιο εξοπλισμό, πραγμα που δεν υπαρχει περιπτωση να ισχύει, λογικα το golf θα ειναι "γυμνο" για να πεσει στα ιδια με το καμικ...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, paylidis είπε

Googlare kosmokar online και τσεκαρε πραγματικές τιμές για κάθε μοντέλο... μεταξυ golf & kamiq στα ίδια λεφτα μάλλον το golf θα επέλεγα...*

 

*edit εφόσον μιλάμε και για ιδιο εξοπλισμό, πραγμα που δεν υπαρχει περιπτωση να ισχύει, λογικα το golf θα ειναι "γυμνο" για να πεσει στα ιδια με το καμικ...

Εγώ απο την άλλη θα πρότεινα Kamiq , στα ίδια λεφτά θα πάρει περισσότερο εξοπλισμό , φθηνότερα ανταλλακτικά και μεγαλύτερη άνεση στο μπες - βγες για γονείς

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Εγώ απο την άλλη θα πρότεινα Kamiq , στα ίδια λεφτά θα πάρει περισσότερο εξοπλισμό , φθηνότερα ανταλλακτικά και μεγαλύτερη άνεση στο μπες - βγες για γονείς

Για αυτο έκανα το Edit για τον εξοπλισμο ;) 

Προφανώς και στο καμικ θα καταληξει μολις δει πραγματικές τιμές.....! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον στο σαιτ ονλαιν εχει ελαχιστα μοντελα. Το golf 1.5 130hp δεν ειναι κακο βεβαια, στα 22800€. 
 

Απο εξοπλισμο ρε σεις δε του λειπει κατι το γκολφ. Δηλ θα αλλαξω τις απαραδεκτες ζαντες αλλα το ιδιο θα κανω και στο καμικ.
 

Απο την αλλη το καμικ ισως αξιζει και σε ambition, και μετα η διαφορα στην τιμη ειναι σεβαστη.

Το υψος ειναι ενα θεμα οντως. Βεβαια δε ξερω αν θα τους αρεσει το καμικ. Σκεφτειτε, ολη η συζητηση ξεκινησε προ μηνος, που πετυχαν εξω το 2008 gt line.. 

Επεξ/σία από xgol
  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, xgol είπε

Παιδες μιας που λετε για μικρα. 
 

Οι γονεις ψηνονται να αλλαξουν το πρωτο αμαξι με κατι περι τα 20k. Χρηση λιγο απ ολα, χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις. Εχουν μια ροπη στα suv. 
 

Σκεφτομαι να τους προτεινω το Καμικ 1.0 style αλλα σκεφτομαι πως το Γκολφ στα ιδια λεφτα ειναι πιθανως καλυτερο αμαξι. Βγαινει με ενα ωραιο χρωματακι (250€) και ζαντες (490€) στην εκδοση life (που νομιζω ειναι πληρης) περι τα 21k (τιμη διαμορφωτη). 
 

Ο κινητηρας επαρκης δεν ειναι για τη χρηση που το θελουν; Δε βλεπω δηλ το λογο να ανεβουμε στα 1.500cc

Απο εξοπλισμο εχουν καποιες τρανταχτες ελλειψεις; Το μονο που ισως εβαζα στο καμικ ειναι η νεκρα γωνια. 
 

Μηπως να δω και το Καμικ ambition? 2000€ φθηνοτερη της style. 

Δεν προτείνεις και ένα τέτοιο ?

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21187922-toyota-corolla

Αξιοπιστία , αυτόματο , όλοι λένε ότι έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης , ανεξάρτηση ανάρτηση νομίζω πίσω και οικονομία σε καύσιμο ?

Οι χώροι για τους γονείς θα είναι αρκετοί

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν προτείνεις και ένα τέτοιο ?

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21187922-toyota-corolla

Αξιοπιστία , αυτόματο , όλοι λένε ότι έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης , ανεξάρτηση ανάρτηση νομίζω πίσω και οικονομία σε καύσιμο ?

Οι χώροι για τους γονείς θα είναι αρκετοί

«Δε γερασαμε και τοσο!!» Σα να τους ακουω!!

Για τους κινητηρες 1.0 και 1.5 130hp;

Θα τους ειναι απαραιτητος ο μεγαλυτερος;

ΥΓ. Κριτηριο εμφάνισης επισης πολυ σημαντικο. Ειναι ουσιαστικα σκεψη για αγορα που θα εξυπηρετησει μια ανανεωση κυριως. Εγω φταιω που δε το ξεκαθαρισα. 
 

Τους αρεσει πολυ το 2008, το Τ-Ροκ αλλα τα θεωρω ακριβα και αγορες χωρις λογικη.

Επεξ/σία από xgol
Δημοσ.
Μόλις τώρα, xgol είπε

«Δε γερασαμε και τοσο!!» Σα να τους ακουω!!

Έλα ρε δεν είναι "παπουδίστικο" εμένα μου αρέσει πάρα πολύ , απο όταν το είχα δεί είχα ενθουσιαστεί . Κρίμα που έχει τόσο μικρό πορτ μπαγκαζ

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...