Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Του t-cross η θεση ειναι λιγο πιο ψηλη απο το t-roc; Μεσα δεν διαφερουν πολυ. Το τιμονι παιζει το ιδιο σε ολα τα μοντελα vw. Τα πλαστικα ιδια. Μπορει να μην ειναι μαλακα αλλα φαινεται η ποιοτητα καιτο φινιρισμα,  ειναι στιβαρα.

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν οδήγησα το 4ημερο που μας πέρασε το Fiat Tipo καθώς νοίκιασα ένα αυτοκίνητο για λίγες μέρες. Έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα, το Tipo είναι ίσως το χειρότερο που έχω οδηγήσει (μετά το 451 Smart Diesel). Ποιότητα εσωτερικού άθλια, σκληρά πλαστικά παντού. Κιβώτιο πήγαινε στο περίπου κι η αίσθηση ήταν ακριβώς η αντίθετη απο χειρόκινητα Toyota/VAG, ενώ η όπισθεν έμπαινε όταν το θυμόταν.

Ποιότητα κύλισης τραγική, ακόμα και στην Αττική Οδό νόμιζες οτι οδηγείς σε σαγρέ οδόστρωμα. Το τιμόνι αν δεν το είχες στο city ήταν ξύλινο τελείως. Κάθε φορά που έβγαζες φλας άναβες για λίγο και τη μεγάλη σκάλα των φώτων. Πίσω ορατότητα (στο σεντάν) περίπου η ίδια με το να οδηγείς με σακούλα στο κεφάλι. Επίσης ήταν η απλή έκδοση οπότε δεν είχε ούτε αναδιπλούμενους καθρέπτες και φυσικά καμία ευκολία για το παρκάρισμα σε ένα αμάξι 4.5 μέτρων με άθλια ορατότητα, όπως θα έλεγε ο Κλάρκσον, 'it's got less equipment than an Egyptian lavatory'

Μη πετάξετε τα λεφτά σας στη Fiat. Καλύτερα καντε τα σουβλάκια

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 3
Δημοσ.

Δεν είναι τόσο τραγικό όσο το παρουσιάζεις σε καμία περίπτωση. Απεναντίας, είναι αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση καθώς έχει την κλασσική "αίσθηση" Fiat. 

Οπότε υποθέτω ότι ή οδήγησες κανένα τάρταλο ή έχεις προκαταλήψεις με τη μάρκα/μοντέλο.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Λοιπόν οδήγησα το 4ημερο που μας πέρασε το Fiat Tipo καθώς νοίκιασα ένα αυτοκίνητο για λίγες μέρες. Έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα, το Tipo είναι ίσως το χειρότερο που έχω οδηγήσει (μετά το 451 Smart Diesel). Ποιότητα εσωτερικού άθλια, σκληρά πλαστικά παντού. Κιβώτιο πήγαινε στο περίπου κι η αίσθηση ήταν ακριβώς η αντίθετη απο χειρόκινητα Toyota/VAG, ενώ η όπισθεν έμπαινε όταν το θυμόταν.

Ποιότητα κύλισης τραγική, ακόμα και στην Αττική Οδό νόμιζες οτι οδηγείς σε σαγρέ οδόστρωμα. Το τιμόνι αν δεν το είχες στο city ήταν ξύλινο τελείως. Κάθε φορά που έβγαζες φλας άναβες για λίγο και τη μεγάλη σκάλα των φώτων. Πίσω ορατότητα (στο σεντάν) περίπου η ίδια με το να οδηγείς με σακούλα στο κεφάλι. Επίσης ήταν η απλή έκδοση οπότε δεν είχε ούτε αναδιπλούμενους καθρέπτες και φυσικά καμία ευκολία για το παρκάρισμα σε ένα αμάξι 4.5 μέτρων με άθλια ορατότητα, όπως θα έλεγε ο Κλάρκσον, 'it's got less equipment than an Egyptian lavatory'

Μη πετάξετε τα λεφτά σας στη Fiat. Καλύτερα καντε τα σουβλάκια

ESrThn6XsAAPEal.jpg.f95bfad502915bec7ef55fd75b20b96e.jpg

Δημοσ.

Δε περίμενα να βρω ποιότητα Toyota ή VAG μέσα σε ενα Fiat, ούτε σχολίασα το μοτέρ. Καποια πράγματα όμως είναι αντικειμενικά λάθος, όπως το οτι δε βλέπεις πίσω, οτι κύλιση έχει άσχημη κλπ κλπ. Επίσης μπήκα να διαβάσω την κριτική του whatcar και είχαν σημειώσει ακριβώς τα ίδια.

Spoiler

The Tipo doesn't feel keen to change direction, leans more when it does and ultimately doesn’t grip the road as well as the best family hatchbacks. Meanwhile, the steering is heavy at low speeds and vague on faster roads, making it hard to place the car, especially around tight corners.

The six-speed manual gearbox is also notchy and feels imprecise, although it is at least light to operate.

Visibility is okay out of the front, but thick rear pillars and small rear screen restrict your over-the-shoulder view.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Απο χρηματοδοτικα της scoda εχει καποιος ιδεα? 

@paylidis  ? Ειναι τα ιδια με vw?  (που ειναι λιγο τραγικα κατα τη γνωμη μου πριν 1 χρονο που ειχα ρωτησει)

Σκεφτομαι να κοιταξω σιγα σιγα για καμικ αλλα να κρατησω το datsun για 2ο οποτε δεν θα παιξει μεγαλη προκαταβολη

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, imr είπε

Απο χρηματοδοτικα της scoda εχει καποιος ιδεα? 

@paylidis  ? Ειναι τα ιδια με vw?  (που ειναι λιγο τραγικα κατα τη γνωμη μου πριν 1 χρονο που ειχα ρωτησει)

Σκεφτομαι να κοιταξω σιγα σιγα για καμικ αλλα να κρατησω το datsun για 2ο οποτε δεν θα παιξει μεγαλη προκαταβολη

 

Οχι δεν ειναι τα ίδια, συνηθως εχει καλύτερους όρους η σκοντα...

 

τωρα τα τσεκαρα

παιζει κλασσικό χρηματοδοτικό με πολυ καλό επιτόκιο (3.3% - εμεις το πηραμε με 5.9 τα χριστουγεννα)

https://www.skoda.gr/buy-now/finance-classic-credit

το γνωστό 12 μηνες άτοκο (που αναρωτιέμαι εαν εχει νόημα αλλα οκ) καθως επισης και το μπαλόνι με 2.9 (που για εμενα δεν αξιζει αλλα γουστα ειναι αυτά και αλλαζουν με τις αναγκες του καθενός)

Επισης έριξαν ελαφρώς τιμές αυτές τις μέρες (αρχες του μήνα ειχαν ξεφυγει για τα καλα οποτε εβαλαν μια μικρη εκπτωση σε όλα τα μοντέλα)

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, imr είπε

Απο χρηματοδοτικα της scoda εχει καποιος ιδεα? 

@paylidis  ? Ειναι τα ιδια με vw?  (που ειναι λιγο τραγικα κατα τη γνωμη μου πριν 1 χρονο που ειχα ρωτησει)

Σκεφτομαι να κοιταξω σιγα σιγα για καμικ αλλα να κρατησω το datsun για 2ο οποτε δεν θα παιξει μεγαλη προκαταβολη

 

Προσοχή στα έξοδα που τα βάζουν στη χρηματοδότηση οπότε αυξάνεται το κεφάλαιο και τοκίζονται. Αν θες μπορώ να σου προωθήσω προσφορά χρηματοδοτικών Skoda που πήρα απο αντιπροσωπεία...

  • Like 2
Δημοσ.

Παρουσιάστηκε και το facelift duster. Ενδιαφέρουσα η αύξηση στη δεξαμενή αερίου (50 + 50 η βενζίνη) όπως και το αυτόματο κιβώτιο. Αν έχει ίδιες τιμές με πριν και όπως λέει καλύτερα πλαστικά μέσα, θα είναι καλή επιλογή.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, oykas2001 είπε

Παρουσιάστηκε και το facelift duster. Ενδιαφέρουσα η αύξηση στη δεξαμενή αερίου (50 + 50 η βενζίνη) όπως και το αυτόματο κιβώτιο. Αν έχει ίδιες τιμές με πριν και όπως λέει καλύτερα πλαστικά μέσα, θα είναι καλή επιλογή.

Βάλε και κανα link, photo να παίρνουμε και μάτι

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/6/2021 στις 11:32 ΜΜ, gxyp είπε

Τώρα πρόσεξα το ερώτημα κάνε λίγο υπομονή να σου απαντήσω αύριο.. Πίνω κάτι κρασιά τώρα και θα στα πω λάθος..😅😅 (Λογιστής είμαι.)

Αδερφέ ακόμα κρασακια πίνεις; :P

Πέρα από την πλάκα μπορείς να με συμβουλεψεις; 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, li@m είπε

Αδερφέ ακόμα κρασακια πίνεις; :P

Πέρα από την πλάκα μπορείς να με συμβουλεψεις; 

Μάλλον είχε πιει αρκετά όταν είδε το μήνυμα και δεν θυμάται καν ότι το διάβασε

Δημοσ.
5 ώρες πριν, oykas2001 είπε

Παρουσιάστηκε και το facelift duster. Ενδιαφέρουσα η αύξηση στη δεξαμενή αερίου (50 + 50 η βενζίνη) όπως και το αυτόματο κιβώτιο. Αν έχει ίδιες τιμές με πριν και όπως λέει καλύτερα πλαστικά μέσα, θα είναι καλή επιλογή.

εχουν τσιμπησει τις τιμες αρκετα.

Ακομα value ειναι βεβαια, ειδικα με το υγραεριο

 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsofras είπε

Βάλε και κανα link, photo να παίρνουμε και μάτι

https://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-ananeomeno-dacia-duster-video

1 ώρα πριν, korakios είπε

Δυστυχώς μπήκε στο νόημα η Dacia ,καλύτερη σχεδίαση , καλύτερο εσωτερικό , πάρε 1500-2000 ευρώ πάνω

είδες κάπου τιμές; Γιατί  δεν το είδα χθες πουθενά.

  • Thanks 1

  • Δημιουργία νέου...