razkal Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 το leon (οχι το 2λιτρο) ξεκινησα να το κοιταω κι εγω. μεταξυ 3-4 ειμαι αυτη τη στιγμη για αυτοκινητο πασας χρησης (ενα για ολα κοινως), leon, i30, kamiq, xceed. επειδη παω μαλλον για αυτοματο, τα vag τα φοβαμαι λιγο (αν και δεν εχω ακουσει κατι για τα dsg 7). τα ford puma, focus καιγονται μαλλον, λογω μεγαλης αναμονης.
tsofras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 3 λεπτά πριν, razkal είπε το leon (οχι το 2λιτρο) ξεκινησα να το κοιταω κι εγω. μεταξυ 3-4 ειμαι αυτη τη στιγμη για αυτοκινητο πασας χρησης (ενα για ολα κοινως), leon, i30, kamiq, xceed. επειδη παω μαλλον για αυτοματο, τα vag τα φοβαμαι λιγο (αν και δεν εχω ακουσει κατι για τα dsg 7). τα ford puma, focus καιγονται μαλλον, λογω μεγαλης αναμονης. Τα 7αρια έσπαγαν όχι τα 6αρια Οπότε ότι έχει ακουστεί είναι για τα DSG7 (DQ250 αν δεν κάνω λάθος) Θεωρητικά τα έχουν φτιάξει Το i30 πολύ VFM αλλά με το που μπαίνεις μέσα , ακόμη και απο το σκληρό κάθισμα καταλαβαίνεις ότι δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα Το Xceed είναι πανέμορφο και δείχνει και ποιοτικό , 7 χρόνια εγγύηση , αξιοπιστία αλλά 25+ για αυτόματο με μη χιλιάρη κινητήρα Για το Leon δεν μπορώ να πώ κάτι αντικειμενικό (όχι πως δεν αναφέρω τα κουσούρια του) γιατί όπως και να έχει σαν σύνολο μου αρέσει περισσότερο απο όλα (για αυτό και το αγόρασα) Το Kamiq μου δείχνει κάπως αδιάφορο σχεδιαστικά αλλά είναι και αυτό VFM στα λεφτά του - εξοπλισμό σε αυτόματο 1
razkal Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 6 λεπτά πριν, tsofras είπε Τα 7αρια έσπαγαν όχι τα 6αρια Οπότε ότι έχει ακουστεί είναι για τα DSG7 (DQ250 αν δεν κάνω λάθος) Θεωρητικά τα έχουν φτιάξει Το i30 πολύ VFM αλλά με το που μπαίνεις μέσα , ακόμη και απο το σκληρό κάθισμα καταλαβαίνεις ότι δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα Το Xceed είναι πανέμορφο και δείχνει και ποιοτικό , 7 χρόνια εγγύηση , αξιοπιστία αλλά 25+ για αυτόματο με μη χιλιάρη κινητήρα Για το Leon δεν μπορώ να πώ κάτι αντικειμενικό (όχι πως δεν αναφέρω τα κουσούρια του) γιατί όπως και να έχει σαν σύνολο μου αρέσει περισσότερο απο όλα (για αυτό και το αγόρασα) Το Kamiq μου δείχνει κάπως αδιάφορο σχεδιαστικά αλλά είναι και αυτό VFM στα λεφτά του - εξοπλισμό σε αυτόματο συμφωνω για την εμφανιση του καμικ, αλλα δεν ειναι αποτρεπτικη η αδιαφορια του.το ειδα προχθες σε ενα χρωμα που το συμμαζευε καπως. στο λεον δικαιολογειται η διαφορα τιμης μεταξυ excellence και fr? τις 17αρες τις θεωρω πιο ταιριαστες στους δρομους της Αθηνας.
tsofras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, razkal είπε συμφωνω για την εμφανιση του καμικ, αλλα δεν ειναι αποτρεπτικη η αδιαφορια του.το ειδα προχθες σε ενα χρωμα που το συμμαζευε καπως. στο λεον δικαιολογειται η διαφορα τιμης μεταξυ excellence και fr? τις 17αρες τις θεωρω πιο ταιριαστες στους δρομους της Αθηνας. Η διαφορά δικαιολογείται λόγω της σπορ εμφάνισης στο εσωτερικό - εξωτερικό . Αν δεν σε απασχολεί τότε το Χcellence είναι πολύ καλή επιλογή και θα είναι και πιο άνετο σε ανάρτηση και λόγω μικρότερης ζάντας . Απλά προσωπικά μου άρεσε περισσότερο το FR Α και τα +20 άλογα Σε εξοπλισμό η μόνη διαφορά αν θυμάμαι καλά είναι ότι το FR έχει Drive Profile Προφυλακτήρες μπρος , πίσω FR Αεροτομή 18αρες FR τιμόνι , καθίσματα , λεβιές Ενώ Χcellence έχει Αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης με αισθητήρες εμπρός Σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης χωρίς κλειδί Keyless Advanced Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2021 από tsofras 1
razkal Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 για το t-roc που εγραψε ενας φιλος πριν, το εχει παρει ενας γνωστος μου προσφατα και λεει για την πολυ καλη κυλιση (δεν φαινεται να τον απασχολουν και πολυ τα εσωτερικα).
bjj-p Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Εχω την αισθηση οτι τα vw παντα ειχαν καλη κυλιση. Αλλα παντα παιζει ρολο με τι το συγκρινειςμ τι ειχε πριν ο φιλος σου.
razkal Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, bjj-p είπε Εχω την αισθηση οτι τα vw παντα ειχαν καλη κυλιση. Αλλα παντα παιζει ρολο με τι το συγκρινειςμ τι ειχε πριν ο φιλος σου. ενα golf 15ετιας νομιζω
tsofras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 8 λεπτά πριν, razkal είπε για το t-roc που εγραψε ενας φιλος πριν, το εχει παρει ενας γνωστος μου προσφατα και λεει για την πολυ καλη κυλιση (δεν φαινεται να τον απασχολουν και πολυ τα εσωτερικα). έχει όντως ωραία ποιότητα κύλισης , αλλά μόνο αυτό Απο ποιότητα δεν είναι VW , οδηγικά είναι απλά αδιάφορο
bjj-p Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Ειδα το Μokka, το design ωραιο, συγχρονο στο ταμπλο εχει κατι σαν μαλακο υλικο που συνδιαζεται με σκληρα. Ωραιο το μαυρο γυαλιστερο σε διαφορα σημεια. Στις πισω πορτες ειναι ολα σκληρα πλαστικα, αλλα νομιζω ετσι ειναι και στα περισσοτερα της κατηγοριας. Χωρος τιμιος για τις διαστασεις του. Αποθηκευτικος χωρος σε ενα επιπεδο, φαινοταν οκ για 350L. Tα υπολοιπα στο td 1
tsofras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 8 λεπτά πριν, bjj-p είπε Ειδα το Μokka, το design ωραιο, συγχρονο στο ταμπλο εχει κατι σαν μαλακο υλικο που συνδιαζεται με σκληρα. Ωραιο το μαυρο γυαλιστερο σε διαφορα σημεια. Στις πισω πορτες ειναι ολα σκληρα πλαστικα, αλλα νομιζω ετσι ειναι και στα περισσοτερα της κατηγοριας. Χωρος τιμιος για τις διαστασεις του. Αποθηκευτικος χωρος σε ενα επιπεδο, φαινοταν οκ για 350L. Tα υπολοιπα στο td Αυτο το γυαλιστερό δεν μου αρέσει καθόλου ρε γμτ γεμίζει δαχτυλιές . Περιμένουμε εντυπώσεις απο το test drive , ωραίο αμάξι λίγο μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ θα ήθελα @paylidis να χτυπήσω ένα τέτοιο ? https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29210561-audi-q3 😇 Παιδιά έχω πρόβλημα με τα αμάξια το παραδέχομαι 🤣 Θέλω άνεση και ποιότητα έστω και για 2.000 χλμ τον χρόνο Τι σκατά δεν με μεγάλωσαν έτσι οι γονείς μου 🤣 2 1
majnun Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Ρε παιδιά άλλο αμάξι μικρο (< 4.1μ) που να έρχεται το τιμόνι πολύ προς τον οδηγό, να κάθεσαι χαμηλά δεν υπάρχει πέρα από το MINI; Ιδανικά θα ήθελα μια θέση οδήγησης σαν του MX5 ώστε το πόδι να είναι εντελώς οριζόντιο και όχι σε κλίση. Με έχει πεθάνει ο αχίλλειος τένοντας τώρα που οδηγάω το Ypsilon δύο ώρες την ημέρα και καταλαβαίνω ότι είναι για άλλους σωματότυπους.
imr Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, tsofras είπε Στύβω το κεφάλι μου όλες αυτές τις ημέρες πάντως και μπορώ να πω ότι πιστεύω ότι δεν θα με καλύψει κάποιο άλλο αυτοκίνητο πέραν του Leon στα περισσότερα κουτάκια . Εκτός ότι δεν έχω την ψυχική διάθεση πλέον να ξαναμπλέξω με ψάξιμο , έχω δει ούτως η άλλως ότι υπάρχει που να με ενδιέφερε , το C3 aircross μπορεί να ξέρω ότι θα είναι άνετο αμάξι αλλά δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει . Ειλικρινά πιστεύω ότι οι καλύτερες επιλογές για εμένα θα ήταν είτε το δίλιτρο Leon (με το καλό DSG και την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω) είτε το Formentor για να κερδίσω λίγο σε άνεση , προφανώς σε DSG και αυτό. Άσχετα απο αυτά που με χαλάνε δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει άλλο αμάξι καλύτερα απο αυτά τα 2 . Είναι ακριβώς για τον χαρακτήρα μου Ρε συ, το Διλιτρο δεν θα σου προσφερει τιποτα. Σε επιδοσεις δεν θα δεις διαφορες εφοσον δεν το κυνηγας, η ανεξαρτητη αναρτηση μπορει να ειναι καλυτερη αλλα δεν νομιζω οτι θα εχεις αισθητη διαφορα στην ανεση (η τουλαχιστον διαφορα που θα σε σωσει) Μονο θετικο το dsg αλλα ειναι πολλα λεφτα μονο για το παρεις σε αυτοματο. Οποτε αφου οπως λες σου ταιριαζει το λεον δεν υπαρχει λογος να σκεφτεσαι για διλιτρο 1
tsofras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 9 λεπτά πριν, imr είπε Ρε συ, το Διλιτρο δεν θα σου προσφερει τιποτα. Σε επιδοσεις δεν θα δεις διαφορες εφοσον δεν το κυνηγας, η ανεξαρτητη αναρτηση μπορει να ειναι καλυτερη αλλα δεν νομιζω οτι θα εχεις αισθητη διαφορα στην ανεση (η τουλαχιστον διαφορα που θα σε σωσει) Μονο θετικο το dsg αλλα ειναι πολλα λεφτα μονο για το παρεις σε αυτοματο. Οποτε αφου οπως λες σου ταιριαζει το λεον δεν υπαρχει λογος να σκεφτεσαι για διλιτρο Μόνο για το καλύτερο DSG και την ανεξάρτητη ανάρτηση , αλλιώς δεν με απασχολεί απο πλευράς επιδόσεων όντως
imr Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 4 λεπτά πριν, tsofras είπε Μόνο για το καλύτερο DSG και την ανεξάρτητη ανάρτηση , αλλιώς δεν με απασχολεί απο πλευράς επιδόσεων όντως Η αναρτηση δεν νομιζω οτι θα δεις διαφορα, ισως ειναι και χειροτερα εαν εχει πιο σφικτη ρυθμιση Το dsg οντως αξιζε αλλα θα καταλαηξεις να δωσεις καμια 10ρια χιλιαδες παραπανω, συν τα εξτρα καθε χρονο λογω διλιτρου 1
tsofras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, imr είπε Η αναρτηση δεν νομιζω οτι θα δεις διαφορα, ισως ειναι και χειροτερα εαν εχει πιο σφικτη ρυθμιση Το dsg οντως αξιζε αλλα θα καταλαηξεις να δωσεις καμια 10ρια χιλιαδες παραπανω, συν τα εξτρα καθε χρονο λογω διλιτρου Επειδή οδήγησα το PHEV με τα 204 που έχει την ανεξάρτητη , η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που εγώ σαν άσχετος με το που γύρισα ρώτησα τον πωλητή αν έχει διαφορετική ανάρτηση απο το δικό μου . Αλλά ναι συμφωνώ δεν αξίζει η διαφορά Μέχρι και μετατροπή σκέφτηκα αν με συμφέρει να το κάνω σε DSG
Προτεινόμενες αναρτήσεις