poihths Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 5 λεπτά πριν, Peter_Line είπε Πιο πολύ για suv με βλέπω. Το rav4 καλό αλλά δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά και οταν πάιρνεις ένα αμάξι θέλεις να το βλέπεις και να το χαίρεσαι. Το mazda καλή περίπτωση. Τα δίλιτρα όμως δεν έχουν φόρο πολυτελείας; Σε μη suv τι θα πρότεινες; ο φόρος ισχύει ακομα αλλα παει για κατάργηση, όπως κ τα τεκμήρια https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/aftokinita-telos-ta-tekmiria-ke-o-foros-politelous-diaviosis-to-2021/ βέβαια στην Ελλάδα ποτέ δεν είσαι σίγουρος 1
tsofras Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 27 λεπτά πριν, Peter_Line είπε Πιο πολύ για suv με βλέπω. Το rav4 καλό αλλά δεν μου αρέσει καθόλου οπτικά και οταν πάιρνεις ένα αμάξι θέλεις να το βλέπεις και να το χαίρεσαι. Το mazda καλή περίπτωση. Τα δίλιτρα όμως δεν έχουν φόρο πολυτελείας; Σε μη suv τι θα πρότεινες; Ειλικρινά στα 28Κ δεν έχει και πολλές επιλογές ώστε να πείς ότι αξίζουν , περισσότερο θα έλεγα ότι πιστεύω ότι δεν αξίζει το 2008 τα 28κ Σε μη SUV αν θέλεις αξιοπιστία , εγγύηση και εξοπλισμό όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω θα έλεγα το Kia Xceed Στα 28500 επίσης αυτόματη BMW 118i Sportline , σίγουρα με κάποιες ελλείψεις σε εξοπλισμό αλλά σαν σύνολο θεωρώ ότι είναι καλύτερη απο το 2008 Άλλες επιλογές που θα κοίταγα επίσης με καλά σύνολα κινητήρα αξιοπιστίας Honda Civic 1.5 180 , Mazda 3 (απλά δεν έχεις turbo) Φόρο πολυτελείας έχουν τα 2λιτρα για αυτό στο έγραψα 2
paylidis Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, tsofras είπε Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία 😂 Όταν λέω συντήρηση ( κακώς γιατί μπερδεύω) δεν εννοώ το ετήσιο service μία φορά το κάνω οπότε και 100 επάνω να είναι κλαιν, τα ανταλλακτικά εννοώ γιατί έχω διαβάσει τιμές και έχω φριξει με τα χιλιάρικα που ακούω σε προβλήματα εκτός εγγύησης Προφανώς αν κάνω γύρα πρέπει να δω τι παίζει και με το δικό μου, σε τι τιμή θα το πάρουν και αν κάνουν αποπληρωμή δανείου Με τα χλμ που κανείς δε θα προλάβεις να βγάλεις βλάβες….. 4 ώρες πριν, tasoskont είπε οι εξοπλισμοι που δίνει η 116 και η Α class στα 24-25χιλ είναι αστείοι,τα κοίταγα και εγώ πριν πάρω το Focus και ήθελα ενα 5χιλιαρο ακόμα σε έξτρα για να γίνουν "αμάξια" εποχής 2021. Εν μέρει συμφωνώ, ιδίως για την Α 4 ώρες πριν, ritualistic είπε επειδη με ενδιαφερει και εμενα αυτο γιατι γλυκοκοιταω την εκδοση με το αυτοματο... περιμενω τα σχολια σου να εχω μια εικονα τι παιζει! παντως θυμαμαι στην αρχικη προσφορα που μου ειχε γινει η τιμη που αγοραζε η αντιπροσωπεια το αυτοκινητο μετα απο 4 χρονια ηταν στο 50% της αρχικης αξιας... γελαω! Βρε κάτσε καλά που πας να μπλέξεις με dsg… κάτι λέγαμε τις προάλλες με τον αγαπημένο πωλητή μου λέει δε μετάνιωσες που ο πήρες χειροκίνητο; Του λέω το Q3 καθόλου - To kamiq *ναι…! Την ηλιοροφή από την άλλη ίσως εν θέλει τη σκεφτόμουν, το dsg με τι πο τα ! * δεν έβγαινε αυτόματο cng βέβαια… Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2021 από paylidis 1
terry308 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 34 λεπτά πριν, paylidis είπε Με τα χλμ που κανείς δε θα προλάβεις να βγάλεις βλάβες….. Εν μέρει συμφωνώ, ιδίως για την Α Βρε κάτσε καλά που πας να μπλέξεις με dsg… κάτι λέγαμε τις προάλλες με τον αγαπημένο πωλητή μου λέει δε μετάνιωσες που ο πήρες χειροκίνητο; Του λέω το Q3 καθόλου - To kamiq *ναι…! Την ηλιοροφή από την άλλη ίσως εν θέλει τη σκεφτόμουν, το dsg με τι πο τα ! * δεν έβγαινε αυτόματο cng βέβαια… Πες του να πάρει το kamiq σε cng για την γυναίκα και αυτός να πάρει ένα μικρό αυτόματο για την πόλη 😉, όποτε θέλει suvειδες θα παίρνει της γυναίκας.. και για ταξιδάκια 🤐😎
Nabuko Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Αυτό το T-Cross δεν αρέσει σε κανέναν? το φουλ έξτρα βγαίνει κάπου στα 25?
imr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 19 λεπτά πριν, Nabuko είπε Αυτό το T-Cross δεν αρέσει σε κανέναν? το φουλ έξτρα βγαίνει κάπου στα 25? To tcross ειναι τραγικο, ειδικα στα 25 Τραγικη ποιοτητα κατασκευης, πολυ πλαστικουρα, ενα υπεριψομενο πολο (που το πολο μια χαρα τιμιο ειναι) Το t roc καπως βελτιωνεται αλλα το tcross σιγουρα δεν αξιζει τα λεφτα του, ειδικα οταν υπαρχει το ανωτερο σε ολα καμικ 3
tsofras Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 32 λεπτά πριν, Nabuko είπε Αυτό το T-Cross δεν αρέσει σε κανέναν? το φουλ έξτρα βγαίνει κάπου στα 25? Ότι είπε και ο @imr Μία χαρά είναι που το είχα κάνει και εγώ test drive αλλά για τα λεφτά του , nope
razkal Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 το καλο του t-cross ειναι ισως η καλυτερη τιμη μεταπωλησης. λογω vw.
majnun Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Μένα μια χαρά μου άρεσε (23 αυτόματο full extra με 115 άλογα), χωρίς βέβαια να το έχω οδηγήσει. Το μόνο που με κολλάει είναι ότι είμαι εργένης και μου φαίνεται αρκετά "οικογενειακό" Προσωπικά δε με απασχολεί η πλαστικούρα αν δεν ειναι αίσχος τύπου Suzuki/108-C1 κλπ. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2021 από majnun
tsofras Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, majnun είπε Μένα μια χαρά μου άρεσε (23 αυτόματο full extra με 115 άλογα), χωρίς βέβαια να το έχω οδηγήσει. Το μόνο που με κολλάει είναι ότι είμαι εργένης και μου φαίνεται αρκετά "οικογενειακό" Συντηρητικό θα το έλεγα, οικογενειακό όχι ιδιαίτερα δεν έχει μεγάλους χώρους ούτε μεγάλο σε μέγεθος είναι
majnun Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Ρε παιδιά τι θέλετε από χώρους; Δεν το λέω επιθετικά αλλά μου κάνει εντύπωση. Καθόμουν όπως ήθελα (1.87 είμαι) και από πίσω μου καθόμουν άνετα. Και για αποσκευές έχει 350 λίτρα; Δηλαδή μέσα μου φάνηκε τεράστιο, σοβαρά. Ένα "αέρινο" εσωτερικό που μου θύμισε γιαπωνίζικα του 1990 που είχαν λαμαρίνα 1 χιλιοστό και τεράστιους χώρους μέσα. Το DS3 ήταν πολύ πιο "κλειστοφοβικό"
tsofras Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 4 λεπτά πριν, majnun είπε Ρε παιδιά τι θέλετε από χώρους; Δεν το λέω επιθετικά αλλά μου κάνει εντύπωση. Καθόμουν όπως ήθελα (1.87 είμαι) και από πίσω μου καθόμουν άνετα. Και για αποσκευές έχει 350 λίτρα; Δηλαδή μέσα μου φάνηκε τεράστιο, σοβαρά. Ένα "αέρινο" εσωτερικό που μου θύμισε γιαπωνίζικα του 1990 που είχαν λαμαρίνα 1 χιλιοστό και τεράστιους χώρους μέσα. Το DS3 ήταν πολύ πιο "κλειστοφοβικό" Προσωπικά με 2 παιδιά χωρίς καροτσια θεωρώ ιδανικά 400-450 λίτρα για Πορτ μπαγκαζ. Και δεν είναι μόνο τα λίτρα προφανώς αλλά και το σχήμα - φάρδος του Πορτ μπαγκαζ. Όταν πήρα το Ibiza που είχε στα χαρτιά 30 λίτρα λιγότερα από το προηγούμενο Leon είδα ότι δεν χοραγε την ομπρέλα θαλάσσης ούτε το ηλεκτρικό πατίνι 1
Papakaliati Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2021 7 ώρες πριν, poihths είπε ο φόρος ισχύει ακομα αλλα παει για κατάργηση, όπως κ τα τεκμήρια https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/aftokinita-telos-ta-tekmiria-ke-o-foros-politelous-diaviosis-to-2021/ βέβαια στην Ελλάδα ποτέ δεν είσαι σίγουρος Σιγά να μη πάει για κατάργηση, κάθε χρόνο τα ίδια ακριβώς λένε... 2021 https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/aftokinita-telos-ta-tekmiria-ke-o-foros-politelous-diaviosis-to-2021/ 2020 https://www.newsauto.gr/news/teleftea-chronia-gia-tekmiria-ke-foro-politelous-diaviosis/ 2019 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Telos-se-tekmhria--foro-polyteleias_191241.asp 2018 https://www.cnn.gr/oikonomia/story/143026/eisigisi-gia-katargisi-toy-foroy-polyteleias-sta-aytokinita-ton-polyteknon 2014 https://www.taxheaven.gr/news/17900/ix-anatropes-sta-telh-kykloforias-tekmhria-foro-polyteloys-diabiwshs 2012 https://www.voria.gr/article/pio-fthina-ta-poluteli-autokinita 3 2
tsofras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Στύβω το κεφάλι μου όλες αυτές τις ημέρες πάντως και μπορώ να πω ότι πιστεύω ότι δεν θα με καλύψει κάποιο άλλο αυτοκίνητο πέραν του Leon στα περισσότερα κουτάκια . Εκτός ότι δεν έχω την ψυχική διάθεση πλέον να ξαναμπλέξω με ψάξιμο , έχω δει ούτως η άλλως ότι υπάρχει που να με ενδιέφερε , το C3 aircross μπορεί να ξέρω ότι θα είναι άνετο αμάξι αλλά δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει . Ειλικρινά πιστεύω ότι οι καλύτερες επιλογές για εμένα θα ήταν είτε το δίλιτρο Leon (με το καλό DSG και την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω) είτε το Formentor για να κερδίσω λίγο σε άνεση , προφανώς σε DSG και αυτό. Άσχετα απο αυτά που με χαλάνε δεν νομίζω ότι μου ταιριάζει άλλο αμάξι καλύτερα απο αυτά τα 2 . Είναι ακριβώς για τον χαρακτήρα μου
Προτεινόμενες αναρτήσεις