Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Burgos είπε

Κάπως έτσι. Μπορείς να οδηγείς μόνο με τον θερμικό αλλά πάντα θα υπάρχει ηλεκτρική ισχύς. Μέχρι 10% νομίζω αποφορτίζεται και μετά κάνει ανάκτηση.

Θεωρητικά βέβαια όλα αυτά γιατί από βδομάδα θα το έχω για να δω ακριβώς πως λειτουργεί.

Και σε δίκη μου ερώτηση για το Leon phev αν αποφορτιστει η μπαταρία αν χάνει την συνδυαστική ισχύ μου είχαν πει όχι.

Βέβαια κρατάω και μικρό καλάθι αν το ήξεραν

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Και σε δίκη μου ερώτηση για το Leon phev αν αποφορτιστει η μπαταρία αν χάνει την συνδυαστική ισχύ μου είχαν πει όχι.

Βέβαια κρατάω και μικρό καλάθι αν το ήξεραν

Σωστοί ήταν επειδή ποτέ δεν αποφορτίζεται εντελώς η μπαταρία. Από την άλλη η συνδυαστική ισχύς θα χρησιμοποιείται σπάνια έτσι κι αλλιώς. Δεν χρειάζεσαι μόνιμα 300 άλογα. Άρα όταν ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται θα κάνει ανάκτηση και θα υπάρχει πάντα η δυνατότητα να επέμβει αν χρειαστεί, πχ σε μια προσπέραση

  • Like 1
Δημοσ.

Αφού θεωρητικά έχω 20Κ για να ψωνίσω αμάξι κοιτάω επιλογές πέραν του οδηγοκεντρικού Fiesta.

H εναλλακτική είναι ένα εύκολο και άνετο αμάξι για την πόλη άρα ~4μ και αυτόματο.

Πάω στη VW βλέπω τι έχει, λέω ας δω το TCROSS, Polo δεν έχουν φέρει το καινούργιο.
Αφού πας σε crossover θεωρητικά θες άνεση οπότε έκδοση style + DSG. 
Τιμή 23Κ για 1000άρι, 110 άλογα. 

Κοιτάω στο internet για DS3 έχει μεταχειρισμένα με 24Κ
Χειροκίνητα πάντα με 100άλογα ή +4Κ για πετρέλαιο πάλι χειροκίνητο .

Κοιτάω το γερμανικό site της VW, φτάνει 25 χιλιάρικα το νέο (f/l) Polo με 110 άλογα και DSG, εξοπλισμός για γέλια.

Clio, 208, C3 όλα με ελλείψεις στα 18 με 20 χιλιαρικα. Με ~100 άλογα χειροκίνητα.

Πραγματικά, που πάμε;;

Καταλήγω ότι το ST το χαρίζουν και αν αλλάξω το Υ, μόνο αυτό είναι "VFM" στο σήμερα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, majnun είπε

Αφού πας σε crossover θεωρητικά θες άνεση οπότε έκδοση style + DSG. 

Δες και τα kamiq 1.5/150ps dsg και scala σε χαμηλό 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, majnun είπε

Πολύ μεγάλα.

To Kamiq είναι ανάμεσα στο T-Cross και το T-Roc σε μέγεθος. Μεγάλο δεν το λες

Δημοσ.

Το καμικ έχει ιδανικό μεγεθος κ για πόλη και για μια εξόρμηση (ακόμα κ το gtec που έχω εγώ το οποίο εκεί μειωμένο πορτ μπαγκαζ)

 

εαν μου έλεγες Tiguan Q3 κλπ θα σου έλεγα ότι για πόλη κ ιδίως στενά κλπ δεν κάνουν...! Πολλες φορές έχω ζοριστεί με το Q3 σε στενά 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Burgos είπε

To Kamiq είναι ανάμεσα στο T-Cross και το T-Roc σε μέγεθος. Μεγάλο δεν το λες

Το λες το λες. Στα 4 μέτρα είναι το όριο μου. Άντε στα 4.10 το πολύ.

Το Kamiq είναι πολύ ωραίο αμάξι αλλά πολύ οικογενειακό και είναι 20 πόντους παραπάνω από ότι θέλω. Κάτι που δε βλέπω είναι κάποιος ατμοσφαιρικός φωτισμός που μου είναι απωθημένο.

(Συν του ότι υπάρχει Giulietta στην οικογένεια στην οποία μπορώ να βάλω χέρι αν χρειαστεί οπότε δε θέλω άλλο ένα μεγάλο αμάξι.)

Μια ωραία εναλλακτική είναι το Sandero Stepway LPG αλλά αυτόματο έχει μονο CVT.

 

 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, majnun είπε

Αφού θεωρητικά έχω 20Κ για να ψωνίσω αμάξι κοιτάω επιλογές πέραν του οδηγοκεντρικού Fiesta.

H εναλλακτική είναι ένα εύκολο και άνετο αμάξι για την πόλη άρα ~4μ και αυτόματο.

Πάω στη VW βλέπω τι έχει, λέω ας δω το TCROSS, Polo δεν έχουν φέρει το καινούργιο.
Αφού πας σε crossover θεωρητικά θες άνεση οπότε έκδοση style + DSG. 
Τιμή 23Κ για 1000άρι, 110 άλογα. 

Κοιτάω στο internet για DS3 έχει μεταχειρισμένα με 24Κ
Χειροκίνητα πάντα με 100άλογα ή +4Κ για πετρέλαιο πάλι χειροκίνητο .

Κοιτάω το γερμανικό site της VW, φτάνει 25 χιλιάρικα το νέο (f/l) Polo με 110 άλογα και DSG, εξοπλισμός για γέλια.

Clio, 208, C3 όλα με ελλείψεις στα 18 με 20 χιλιαρικα. Με ~100 άλογα χειροκίνητα.

Πραγματικά, που πάμε;;

Καταλήγω ότι το ST το χαρίζουν και αν αλλάξω το Υ, μόνο αυτό είναι "VFM" στο σήμερα.

Απλα το ST δεν είναι άνετο για μέσα στη πόλη + ότι καίει πολύ.

Δημοσ.

Το αν είναι άνετο είναι και ο δικός μου προβληματισμός. Σε βενζίνες δε νομίζω να καίει αρκετά περισσότερο από αλλά μιας και έχει άπλετη ροπή και σχετικά μικρό βάρος.

@paylidis ο γνωστός έχει τιμή για q2 αυτόματο;

Δημοσ.
20 ώρες πριν, majnun είπε

Αφού θεωρητικά έχω 20Κ για να ψωνίσω αμάξι

 

30 λεπτά πριν, majnun είπε.

@paylidis ο γνωστός έχει τιμή για q2 αυτόματο;

Εισαι σιγουρος οτι θελεις να ακουσεις την τιμη;

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, majnun είπε

Το αν είναι άνετο είναι και ο δικός μου προβληματισμός. Σε βενζίνες δε νομίζω να καίει αρκετά περισσότερο από αλλά μιας και έχει άπλετη ροπή και σχετικά μικρό βάρος.

@paylidis ο γνωστός έχει τιμή για q2 αυτόματο;

Με 20k δεν περνάς ούτε απέξω από Audi , εγώ ούτε με 25 δεν πέρασα γιατί δεν ήθελα γυμνό αμάξι

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, tsofras είπε

Με 20k δεν περνάς ούτε απέξω από Audi , εγώ ούτε με 25 δεν πέρασα γιατί δεν ήθελα γυμνό αμάξι

Με 25 τι θα έλειπε από το α3? Σε σχέση με το Λεόν ? (Εντελώς πληροφοριακά ρωτάω δεν έχω ιδέα)

Εγω ειμαι της άποψης καλύτερα καλύτερο αυτοκίνητο και ας μην έχει ηλεκτρικά παράθυρα παρά πιο φτηνό φορτωμένο.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, bjj-p είπε

 

Εισαι σιγουρος οτι θελεις να ακουσεις την τιμη;

Κουβέντα να γίνεται.

Εδώ βλέπω ότι στο tcross με 17Κ προκαταβολή βγάζει δόση 200€ για 4 χρόνια (με πληρωμένη ασφαλεία και επέκταση εγγύησης και ίσως και τα σέρβις ) που σημαίνει ότι το αμάξι βγαίνει ακριβώς 27Κ και απλά γελάω με τα χάλια μας/τους.

27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Με 20k δεν περνάς ούτε απέξω από Audi , εγώ ούτε με 25 δεν πέρασα γιατί δεν ήθελα γυμνό αμάξι

Γιατί; Το μάτι είναι ΤΖΑΜΠΑ.

Εντωμεταξυ όντως το Α3 παίζει να βγει φθηνότερο από q2

1 λεπτό πριν, imr είπε

Εγω ειμαι της άποψης καλύτερα καλύτερο αυτοκίνητο και ας μην έχει ηλεκτρικά παράθυρα παρά πιο φτηνό φορτωμένο.

 

Και εγώ αλλά τι να το κάνεις το q2 αν του λείπουν και 2 βασικά πράγματα όπως είναι τα led φώτα.

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...