Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω την απορία γιατί στα κινέζικα βλέπουμε οτι δεν χρησιμοποιούν πολύ υβριδικό χωρίς να ειναι plug in ; Βλέπουμε ας πούμε MG βενζίνη απλό 25000 και μετα κατευθείαν PHEV 40000.. Τα ίδια και DFSK

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
23 hours ago, georgio83 said:

Θα βγαίνει πλήρως υβριδικό με έως 30k, έτσι ακούγεται τουλάχιστον...

2 ηλεκτροκινητήρες, 155hp, 1,4kw μπαταρία και 640lt χώροι.

 

 

Στις υπόλοιπες χώρες και μόνο η πρώτη έκδοση. Αν κρίνουμε από τις τιμές του Duster εδώ σίγουρα θα ξεκινάει με πάνω από 30k και βλέπουμε.

  • Like 1
  • Sad 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει κανείς αποψη για Suzuki Vitara σκέτο χειροκίνητο (κάπου 21+);  το εσωτερικό του μου φαίνεται παλιακό αλλα είναι πολύ τίμιο. 

Σκέφτεται ο πατέρας μου να αντικαταστήσει ενα αρχαίο seat ibiza με ενα πολύ μικρό crossover. Στην ίδια κατηγορία υπάρχει κάτι vfm; 

Επεξ/σία από john1987
Δημοσ.
2 ώρες πριν, john1987 είπε

Έχει κανείς αποψη για Suzuki Vitara σκέτο χειροκίνητο (κάπου 21+);  το εσωτερικό του μου φαίνεται παλιακό αλλα είναι πολύ τίμιο. 

Σκέφτεται ο πατέρας μου να αντικαταστήσει ενα αρχαίο seat ibiza με ενα πολύ μικρό crossover. Στην ίδια κατηγορία υπάρχει κάτι vfm; 

Για εμενα εχει καλο VFM. Στα ιδια λεφτα μετα υπαρχουν tcross/taigo/kamiq αλλα με χιλιαρι 3-cyl μοτερ (αντι 1.4 4-cyl του vitara)

Εαν δε τον ενοχλει το "παλιακο" interior δε βρισκω λογο να μη το προτιμήσει

  • Like 1
Δημοσ.

@mp123 μιας και σε βλέπω πολύ ενεργό στους δύο τροχούς:

Για νέο οδηγό (τώρα είμαι στη διαδικασία του διπλώματος) τι προτείνεις;

Σκούτερ ; Και αν ναι ανάμεσα σε Medley 150S (3500) vs Xmax 300 (6800) ;

Μοτοσυκλέτα; Και αν ναι ανάμεσα σε CF Moto 450MT (6000) vs KTM 390 Adventure (6900).

Η χρήση θα είναι κυρίως για Αθήνα και αααν κάποια στιγμή νιώσω αυτοπεποίθηση, να παρω δικάβαλο για καμιά εκδρομή (που σίγουρα έχω και το αμάξι, αρα δεν ειναι κριτήριο).

Σε μεταχειρισμένο το ψήνω μόνο για Versys 300X.

Aπό διαστάσεις 1.87 και 90 κιλά γιατι καταλαβαίνω ότι παίζουν ρόλο.

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, majnun said:

@mp123 μιας και σε βλέπω πολύ ενεργό στους δύο τροχούς:

Για νέο οδηγό (τώρα είμαι στη διαδικασία του διπλώματος) τι προτείνεις;

Σκούτερ ; Και αν ναι ανάμεσα σε Medley 150S (3500) vs Xmax 300 (6800) ;

Μοτοσυκλέτα; Και αν ναι ανάμεσα σε CF Moto 450MT (6000) vs KTM 390 Adventure (6900).

Η χρήση θα είναι κυρίως για Αθήνα και αααν κάποια στιγμή νιώσω αυτοπεποίθηση, να παρω δικάβαλο για καμιά εκδρομή (που σίγουρα έχω και το αμάξι, αρα δεν ειναι κριτήριο).

Σε μεταχειρισμένο το ψήνω μόνο για Versys 300X.

Aπό διαστάσεις 1.87 και 90 κιλά γιατι καταλαβαίνω ότι παίζουν ρόλο.

Μόνο tmax

Δημοσ.

Το Tmax κανει 16 χιλιαρικα.

Κατσε να το γράψω: Δέκα έξι χιλιάδες ευρώ ! 

Για νέο οδηγό; Με τίποτα.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, majnun είπε

@mp123 μιας και σε βλέπω πολύ ενεργό στους δύο τροχούς:

Για νέο οδηγό (τώρα είμαι στη διαδικασία του διπλώματος) τι προτείνεις;

Σκούτερ ; Και αν ναι ανάμεσα σε Medley 150S (3500) vs Xmax 300 (6800) ;

Μοτοσυκλέτα; Και αν ναι ανάμεσα σε CF Moto 450MT (6000) vs KTM 390 Adventure (6900).

Η χρήση θα είναι κυρίως για Αθήνα και αααν κάποια στιγμή νιώσω αυτοπεποίθηση, να παρω δικάβαλο για καμιά εκδρομή (που σίγουρα έχω και το αμάξι, αρα δεν ειναι κριτήριο).

Σε μεταχειρισμένο το ψήνω μόνο για Versys 300X.

Aπό διαστάσεις 1.87 και 90 κιλά γιατι καταλαβαίνω ότι παίζουν ρόλο.

Αθήνα κυρίως λες, άρα σκούτερ.Τα 2 που λες έχουν πολύ μεγάλη διαφορά τιμής, προφανώς το Xmax 300 είναι ανώτερο και σούπερ λύση

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ειμαι ειδημων (αποφευγω μαλιστα τα δικυκλα σα το διαολο το λιβανι λογω κακου παρελθοντος) αλλα ΧΜΑΧ θα επαιρνα κ εγω

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, majnun είπε

@mp123 μιας και σε βλέπω πολύ ενεργό στους δύο τροχούς:

Για νέο οδηγό (τώρα είμαι στη διαδικασία του διπλώματος) τι προτείνεις;

Σκούτερ ; Και αν ναι ανάμεσα σε Medley 150S (3500) vs Xmax 300 (6800) ;

Μοτοσυκλέτα; Και αν ναι ανάμεσα σε CF Moto 450MT (6000) vs KTM 390 Adventure (6900).

Η χρήση θα είναι κυρίως για Αθήνα και αααν κάποια στιγμή νιώσω αυτοπεποίθηση, να παρω δικάβαλο για καμιά εκδρομή (που σίγουρα έχω και το αμάξι, αρα δεν ειναι κριτήριο).

Σε μεταχειρισμένο το ψήνω μόνο για Versys 300X.

Aπό διαστάσεις 1.87 και 90 κιλά γιατι καταλαβαίνω ότι παίζουν ρόλο.

Άμα αρχίσεις με μηχανες δεν σταματάς. Εφόσον έχεις την άνεση για χμαξ προχώρα. Το καλύτερο σκούτερ 300ρι . Όλα τα άλλα μην τα βλέπεις καν.

Τώρα αν θες μηχανη για αρχαριο μόνο χοντα τα 500ρια που βγάζει .Έχει 4 μοντέλα.

Κινεζιες cf ούτε από έξω.

 

15 ώρες πριν, imr είπε

Μόνο tmax

Ρε συ το τμαξ είναι ειδικό μηχανάκι. Αν και με αντίπαλο το φιρζα 750 δεν υπάρχει σύγκριση . Κσι εγώ ειμουν σε δίλημμα τμαξ η φορζα 750 το φιρζα 750 είχα αγοράσει. Μετά το πιυλησα και πήρα το nt1100 dct.

  • Like 1
Δημοσ.
On 21/10/2024 at 10:21, john1987 said:

Έχει κανείς αποψη για Suzuki Vitara σκέτο χειροκίνητο (κάπου 21+);  το εσωτερικό του μου φαίνεται παλιακό αλλα είναι πολύ τίμιο. 

Σκέφτεται ο πατέρας μου να αντικαταστήσει ενα αρχαίο seat ibiza με ενα πολύ μικρό crossover. Στην ίδια κατηγορία υπάρχει κάτι vfm; 

Επειδή έχει παλιακή σχεδίαση νομίζω είναι ιδανική επιλογή για μεγαλύτερες ηλικίες. Έχω το Scross και ο βασικός χειρισμός είναι ίδιος: μπαίνεις μέσα πατάς το start και φεύγεις ούτε μπλέκεις με οθόνες ούτε τίποτα, το start-stop δεν υπάρχει λόγος να το απενεργοποιείς, ενώ έχεις κουμπιά για όλα τα βοηθήματα στο πλάι και το κλίμα ξέχωρα από την οθόνη. 

  • Like 2
Δημοσ.

Επειδη τωρα το ειδα οτι το παρακατω το εγραψα στο νημα για την αγορα μεταχειρισμενου το αντιγραφω κι εδω οπου ειναι πιο σωστο.

Μία γνώμη θα ήθελα γιατί έριχνα μια ματιά τώρα στο Opel Mokka Edition Plus αυτόματο που θεωρητικά είναι η φουλ έκδοση βενζίνης αυτή τη στιγμή.

Κοστίζει 25.400 σε λευκό χρώμα και με την επιλογή π.χ. μαύρου η γκρί χρώματος πάει στα 26 χιλιάρικα.

Σε αυτό που θα ήθελα μία γνώμη είναι ότι δεν βρίσκω και πολλά suv μέχρι τα 26Κ που να προσφέρει αυτά τα εξτραδάκια στον εξοπλισμό που προσφέρει η συγκεκριμένη έκδοση του Mokka. Εννοείται ότι θα πάω να το δώ πάλι από κοντά και για test drive.Το είχαμε δεί εσωτερικά αλλά δεν θυμάμαι και πολλά γιατί έχει περάσει καιρός.Αξιζει η καθόλου να το δώ η είναι τελείως χάλια?

Οπως έχω ξαναπεί δεν μου αρέσουν τα Opel απλά τα ξαναβλέπω πάλι όλα απο την αρχή για να αρχίσω να κάνω ξεκαθάρισμα πάλι.Ακόμη όμως και μέχρι τα 30Κ δεν βρίσκω κάτι που να με καλύπτει γι'αυτα που θέλουμε.Θα πρέπει να ξεφύγουμε από τα 30Κ και θέλω να το αποφύγουμε.

Το C3 Aircross βγαίνει 28+ στην καλη έκδοση και το Frontera πρέπει να πας στην Full Extra έκδοση για να έχει αισθητήρες παρκαρίσματος και δεν τα αξίζει πιστεύω.Για το Mg Zs Hybrid μου αρέσει γι'αυτα που προσφέρει αλλά φοβάμαι να γίνει ο brother beta tester.Κι εγώ Είδα και το C3 έτσι απο περιέργεια και βγαίνει στα 25Κ κι αυτό αυτόματο στην πλούσια έκδοση.Παραπάει.

Ξέρω πλαστικούρα θα είναι μέσα το Mokka αλλά δεν περιμένω κιόλας να πάρουμε με τόσα χρήματα και premium εσωτερικό.Εξωτερικα μου αρέσει κι εμένα και τον brother .Το 2008 το αδερφάκι του στην ουσία που είχα κάνει td κι έβγαινε στα 30Κ δεν μ'ενθουσιασε οδηγικά αλλά ούτε το icockpit.Το εσωτερικό μου άρεσε αρκετά.

Ποια η γνώμη σας για την συγκεκριμένη έκδοση του Mokka?

Υ.Γ. Είμαι απο κινητό και θα προσπαθήσω να βάλω το pdf που δείχνει τον εξοπλισμό.10Oct'24_MOKKA_MY'24_Pricelist_181024.pdf

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έχει κανείς άποψη για το καινούριο C3 aircross; https://www.citroen.gr/models/new-c3-aircross.html

Πολύ καλοί χώροι και σε πολύ καλή τιμή (460lt και τιμή 25-27k για mhev).

Το μόνο που με κρατάει είναι ο 1.2 mhev της Stellantis... Δεν ξέρω, τον φορούν όλα τα υβριδικά της (peugeut, opel, fiat, citroen), αλλά δεν έχουν ακουστεί καλά λόγια, τουλάχιστο για τον απλό 1,2 puretech. Είναι οικονομικός-αποδοτικός;

Δημοσ.

Ο στόλος του 24 ολοκληρώθηκε.  Για το 25 θα μείνει ο ίδιος ( μαλλον) .

Κσι τα 3 του 24 είναι 

Screenshot_20241107_203957_Gallery~2.jpg

  • Like 7

  • Δημιουργία νέου...