Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μου φαινεται αδιανοητο να μην κατεβαινει η θεση του συνοδηγου παντως. Δεν ειναι στανταρ κατι τετοιο σε ΟΛΑ τα αμαξια;

Στους ασιάτες τιποτα δεν ειναι αδιανόητο...

Ωστοσο με εντυπωσιαζει που με 1.7 υψος εβρισκε η γυναίκα... τι φαση;

το μονο αμαξι που εβρισκα (1.76) ηταν η Ε87 με ηλιοροφη κ αυτο γτ κατεβαινε 8 ποντους ο ουρανος (κ ηταν ηδη χαμηλο/στενο)

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Στη θεση του συνοδηγου? Μου κανει εντυπωση γιατι μπηκαμε για Test drive και δεν φανηκε κατι τετοιο στην δικια μου. (1.72υψος)  Ισα ισα σχολιασαμε οτι ειναι τερας και υπερβολικο για εμας που δεν εχουμε παιδια.  

Μου φαινεται αδιανοητο να μην κατεβαινει η θεση του συνοδηγου παντως. Δεν ειναι στανταρ κατι τετοιο σε ΟΛΑ τα αμαξια;

Ισως να μην ειναι στανταρ σε ολες τις εκδοσεις αλλα εμεις ειχαμε μπροστα μας πλουσια εκδοση αξιας 40500€

Να συμπληρωσω πως το αυτοκινητο ηταν με ηλιοροφη αλλα και παλι δεν δικαιολογείται για τον ογκο του αυτοκινητου. Οπως και να εχει αν υπηρχε ρυθμιση της θεσης δεν θα ηταν προβλημα

Επεξ/σία από cinemusic
  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, georgio83 είπε

Αυτό είναι αμάξι.

Θα περιμένω πιο αναλυτικά review. Full υβριδικό, >600lt χώρο και τιμή στα 30k;;;

Αλλά και mhev με συνδυασμό βενζίνη-αέριο, αυτονομία 1450km!

Αν έχει καλή απόδοση το υβριδικό σύστημα (που μάλλον θα έχει, είναι το ίδιο με της Renault), τότε με κλειστά μάτια!

 

 

Και το MG ZS hybrid+ πολύ καλό, ειδικά στο υβριδικό σύστημα, όπου θυμίζει πολύ το epower του qashqai. Και με πολύ καλή ιπποδύναμη.

 

 

το είδα και εγώ το BIGSTER και εντυπωσιάστηκα με το συνδυασμό LPG και 48V ήπιο υβριδικο. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό! Ελπίζω να δούμε ένα καλό τέστ σύντομα να δούμε καταναλώσεις κλπ.

Μακάρι να συνέχιζε το VW Group το Cng με κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα έστω....Έχοντας στην κατοχή μου αυτοκίνητο που γεμίζει με ένα 20αρικό δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα αγοράσω ποτέ ξανά αυτοκίνητο με συμβατικό καύσιμο. 

  • Like 5
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, smyrali είπε

48V ήπιο υβριδικο

μη τρελενεστε με το μουφαhybrid... δε προσφερει κατι ουσιώδες, αντιθέτως χάνετε χώρο αποσκευών για τις μπαταρίες...

απο εκει κ περα ωραιο σε μεγεθος το bigster, ελπιζω να εχουν λυσει τα ποιοτικα θεματα τους στη ντατσια (το προηγουμενο duster ηταν κυριολεκτικα για γελια κ για κλαματα-εαν ειχες κανει το λαθος να το αγοράσεις)...

21 λεπτά πριν, smyrali είπε

Μακάρι να συνέχιζε το VW Group το Cng με κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα έστω....Έχοντας στην κατοχή μου αυτοκίνητο που γεμίζει με ένα 20αρικό δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα αγοράσω ποτέ ξανά αυτοκίνητο με συμβατικό καύσιμο. 

μακαρι να συνέχιζε γενικά το cng... μεγαλη υποθεση με 16€ τα 350χλμ...

  • Like 2
Δημοσ.

ανθρωπος ύψους 1,7 δεν βρισκει παιδια στον ουρανο του corolla cross, ουτε καν αν εχει οροφή, με την καμια. 

η μόνο περίπτωση ειναι να εχει μαλλί κάγκελο και να παίρνει καμια 20αριά ποντους ακομη. :P

οντως πάντως δεν εχει ρύθμιση ύψους. το επιβεβαιώνω και από το δικό μου. πάντως ειμαι 1,87 περίπου, και τις 1-2 φορές που έχει τύχει να κατσω στη θέση του συνοδηγού δεν είχα κανενα πρόβλημα. 

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, paylidis είπε

μη τρελενεστε με το μουφαhybrid... δε προσφερει κατι ουσιώδες, αντιθέτως χάνετε χώρο αποσκευών για τις μπαταρίες...

απο εκει κ περα ωραιο σε μεγεθος το bigster, ελπιζω να εχουν λυσει τα ποιοτικα θεματα τους στη ντατσια (το προηγουμενο duster ηταν κυριολεκτικα για γελια κ για κλαματα-εαν ειχες κανει το λαθος να το αγοράσεις)...

μακαρι να συνέχιζε γενικά το cng... μεγαλη υποθεση με 16€ τα 350χλμ...

το ξέρω ότι ειναι μούφα το 48V αλλά απο το τίποτα είναι καλύτερα. Δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται η χρήση του όρου "υβριδικό" εάν το ηλεκτρικό μοτέρ δεν είχε ουσιαστική συνεισφορά στην κίνηση του αυτοκινήτου. Εξαίρεση αποτελεί το νέο 48V σύστημα της Stellantis που αν χαιδευεις το γκάζι κινείται ηλεκτρικά για λίγο. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, smyrali είπε

το ξέρω ότι ειναι μούφα το 48V αλλά απο το τίποτα είναι καλύτερα. Δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται η χρήση του όρου "υβριδικό" εάν το ηλεκτρικό μοτέρ δεν είχε ουσιαστική συνεισφορά στην κίνηση του αυτοκινήτου. Εξαίρεση αποτελεί το νέο 48V σύστημα της Stellantis που αν χαιδευεις το γκάζι κινείται ηλεκτρικά για λίγο. 

για εμενα καλυτερα τιποτα παρα το οποιο μουφα, κερδιζεις σε χωρο αποσκευων, μειωμενο βαρος και μεγαλυτερη αξιοπιστια (γιατι δε ξερουμε τι θα παιξει σε 3-4 χρονια που θα παλιωσουν αρκετα τα 48v)... κ της bmw mini κινειται ηλεκτρικα για λιγο το 48v αλλα αν δειτε το χωρο αποσκευων που αφηνει θα βαλετε τα γελια (ειδα cooper/countryman/x1/x2 και ολα εχουν μικροτερο πορτμπαγκαζ ακομα και απο το τροκ, λόγω της μπαταρίας)

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

για εμενα καλυτερα τιποτα παρα το οποιο μουφα, κερδιζεις σε χωρο αποσκευων, μειωμενο βαρος και μεγαλυτερη αξιοπιστια (γιατι δε ξερουμε τι θα παιξει σε 3-4 χρονια που θα παλιωσουν αρκετα τα 48v)... κ της bmw mini κινειται ηλεκτρικα για λιγο το 48v αλλα αν δειτε το χωρο αποσκευων που αφηνει θα βαλετε τα γελια (ειδα cooper/countryman/x1/x2 και ολα εχουν μικροτερο πορτμπαγκαζ ακομα και απο το τροκ, λόγω της μπαταρίας)

το συγκεκριμένο Dacia με τα 667 (chic) λίτρα δεν έχει θέμα μείωσης λόγω μπαταρίας. Άλλωστε κάποιες εταιρίες την τοποθετουν κάτω από τα καθίσματα.

Μακάρι να βγει σε καλή τιμή το υγραέριο και κάτω απο 30Κ.  

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ περιμένω το epower κανονικό υβριδικό κάτω από 30.

Από ποιότητα λένε είναι πολύ καλό...

Για να δούμε..

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, smyrali είπε

το συγκεκριμένο Dacia με τα 667 (chic) λίτρα δεν έχει θέμα μείωσης λόγω μπαταρίας. Άλλωστε κάποιες εταιρίες την τοποθετουν κάτω από τα καθίσματα.

Μακάρι να βγει σε καλή τιμή το υγραέριο και κάτω απο 30Κ.  

Θα βγαίνει πλήρως υβριδικό με έως 30k, έτσι ακούγεται τουλάχιστον...

2 ηλεκτροκινητήρες, 155hp, 1,4kw μπαταρία και 640lt χώροι.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

απο εκει κ περα ωραιο σε μεγεθος το bigster, ελπιζω να εχουν λυσει τα ποιοτικα θεματα τους στη ντατσια (το προηγουμενο duster ηταν κυριολεκτικα για γελια κ για κλαματα-εαν ειχες κανει το λαθος να το αγοράσεις)...

Στο νέο duster, όσους ξέρω που το πήραν πάντως, είναι πολύ ευχαριστημένοι.

4 λεπτά πριν, oykas2001 είπε

Εγώ γιατί κατάλαβα οτι θα ξεκινάει από 30? αλλιώς θα κανιβαλλίσει το duster.

Άμα δεις το βίντεο αναφέρει <30k. Βέβαια για Ελλάδα μιλάμε, οπότε πιθανό να ισχύουν άλλα...

 

7 λεπτά πριν, filarhos είπε

Εγώ περιμένω το epower κανονικό υβριδικό κάτω από 30.

Από ποιότητα λένε είναι πολύ καλό...

Για να δούμε..

Σε ποιο αναφέρεσαι; Bigster ή ZS max;

Επεξ/σία από georgio83
Δημοσ.
1 ώρα πριν, georgio83 είπε

Στο νέο duster, όσους ξέρω που το πήραν πάντως, είναι πολύ ευχαριστημένοι.

αυτο γενικα ειναι σχετικό, εγω του 22 αν θυμαμαι καλα ειχα οδηγησει (φιλου που ειναι απολυτα δυσαρεστημενος) και ηταν τραγικό... σκεψου μου εμεινε ο λεβιες των ταχυτητων στο χερι (ευτυχως το πλαστικο μονο) και το ντουλαπακι σε σοβερες λακουβες ανοιγε μονο του (κ το ειχε παει 3 φορες για επισκευη και δε φτιαχνοταν-θα απαιτουσε ολικη αλλαγη ταμπλώ)...

αλλα ξαναλεω ειναι σχετικο, αν ησουν μαθημερνος σε σταρλετ του 95 το νταστερ ειναι μπροστα του λιμουζίνα...

εαν ησουν μαθημενος σε κανενα εστω βασικο γερμανικό ειναι για κλαμματα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως για όσους σιγά σιγά ψάχνουμε 7θεσιο ειναι μετρημένα τα κουκιά για μεχρι 30000.. δεν ξερω αν εχει κανείς.αποψη για το opel frontera και c3 aircross που ειναι αδέρφια.και θα διατίθενται σε επταθέσια έκδοση και μεσα στο budget. Η λογική τους βέβαια ειναι με.τις.7 θέσεις περισσεύουν μολις 40- 50λ οπότε απαραίτητη μπαγκαζιερα. Το bigster  του χρόνου τέτοια εποχή από ότι φαίνεται 30000 θα αρχίζει.πανω κατω με δελεαστικο mild hybrid + lpg 140 ιππων, εκτός απο τα υβριδικά σύνολα..

5 ώρες πριν, smyrali είπε

το συγκεκριμένο Dacia με τα 667 (chic) λίτρα δεν έχει θέμα μείωσης λόγω μπαταρίας. Άλλωστε κάποιες εταιρίες την τοποθετουν κάτω από τα καθίσματα.

Μακάρι να βγει σε καλή τιμή το υγραέριο και κάτω απο 30Κ.  

Υποθέτω οτι του διπλού καυσιμου αν λες για το bigster θα ειναι και το φθηνότερο και με οικονομία  καυσίμου φυσικά ,και τα hybrid θα τσιμπάνε πανω απο 30000 όπως και το 4x4. Απο ότι φαίνεται λιγο βελτιωμένο ποιοτικά αλλα και 8-9000 σίγουρα κατω σε τιμή σε σχέση με την κατηγορία 5008 κλπ..

6 ώρες πριν, smyrali είπε

το είδα και εγώ το BIGSTER και εντυπωσιάστηκα με το συνδυασμό LPG και 48V ήπιο υβριδικο. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό! Ελπίζω να δούμε ένα καλό τέστ σύντομα να δούμε καταναλώσεις κλπ.

Μακάρι να συνέχιζε το VW Group το Cng με κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα έστω....Έχοντας στην κατοχή μου αυτοκίνητο που γεμίζει με ένα 20αρικό δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα αγοράσω ποτέ ξανά αυτοκίνητο με συμβατικό καύσιμο. 

Φίλε επειδή οδηγώ lpg 10 χρόνια για αυτό με εντυπωσιάζει το lpg+mild hybrid του bigster αν και αργεί κάπως ακομη ..αλλα το cng απο οτι έχω ακούσει άλλη οικονομία..

Επεξ/σία από Varnavas89
Δημοσ.
5 hours ago, georgio83 said:

Στο νέο duster, όσους ξέρω που το πήραν πάντως, είναι πολύ ευχαριστημένοι.

Άμα δεις το βίντεο αναφέρει <30k. Βέβαια για Ελλάδα μιλάμε, οπότε πιθανό να ισχύουν άλλα...

 

Σε ποιο αναφέρεσαι; Bigster ή ZS max;

Για το bigster.

Γενικά έχουμε να δούμε διαφορά το '25.

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...