Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Γιατί το Niro με τα 475 λίτρα χώρο αποσκευών και όχι το Sportage με τα 562?

Γιατί το niro υβριδικό έχει 4,7 ονομαστική κατανάλωση ενώ το sportage πλήρως υβριδικό βγαίνει στα 41k (το mhev, που είναι μέσα στο budget, ξεφεύγει σε κατανάλωση και εκπομπές). Είναι χρυσή τομή που ψάχνω ανάμεσα σε χώρους κι οικονομία καυσίμου, στο ζητούμενο budget

Επεξ/σία από georgio83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, HERTHAN είπε

 

Δεν ξερω κατι τετοια διαβαζω να λενε αλλα τωρα τι ισχυει και τι οχι τι να σου πω.Οσο να'ναι επηρεαζεσαι ειναι η αληθεια.

 

Είχα 2 C3 Aircross 1.2 110hp από το 2019, το χειροκίνητο και μετά το πήρα σε αυτόματο. Έκανα συνολικά 60000χλμ. Με όλα τα σέρβις στην ώρα τους και στην αντιπροσωπία δεν είχα ούτε ένα λαμπάκι σφάλματος σε 5 χρόνια. Εκτός από το θέμα με τον ιμάντα που το είδαν στο ετήσιο σέρβις στην αντιπροσωπία και το άλλαξαν άνευ κόστους με καινούργιο που είναι φτιαγμένος θεωρητικά από ανθεκτικοτερο υλικό που ανταποκρινεται στις απαιτήσεις της ιδιομορφιας του κινητήρα. Το τελευταίο που ήταν το αυτόματο ειδικά το έδωσα με πόνο ψυχής γιατί το απολαυσα(το πρώτο μου αυτόματο, μην ξαναπάει ποτέ κανείς σε χειροκίνητο) γιατί μετακομισα εξωτερικό και δεν υπήρχε λόγος να κάθεται. Και όλα αυτά τα λέω όντας παλιότερα φανατικός Τογιοτακοας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Johnkeppas είπε

Είχα 2 C3 Aircross 1.2 110hp από το 2019, το χειροκίνητο και μετά το πήρα σε αυτόματο. Έκανα συνολικά 60000χλμ. Με όλα τα σέρβις στην ώρα τους και στην αντιπροσωπία δεν είχα ούτε ένα λαμπάκι σφάλματος σε 5 χρόνια. Εκτός από το θέμα με τον ιμάντα που το είδαν στο ετήσιο σέρβις στην αντιπροσωπία και το άλλαξαν άνευ κόστους με καινούργιο που είναι φτιαγμένος θεωρητικά από ανθεκτικοτερο υλικό που ανταποκρινεται στις απαιτήσεις της ιδιομορφιας του κινητήρα. Το τελευταίο που ήταν το αυτόματο ειδικά το έδωσα με πόνο ψυχής γιατί το απολαυσα(το πρώτο μου αυτόματο, μην ξαναπάει ποτέ κανείς σε χειροκίνητο) γιατί μετακομισα εξωτερικό και δεν υπήρχε λόγος να κάθεται. Και όλα αυτά τα λέω όντας παλιότερα φανατικός Τογιοτακοας

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες κι εννοείται δεν εχω κανέναν λόγο να μην σε πιστέψω απλά πολλές φορές επηρεαζεσαι από τα σχόλια είτε θετικά είτε αρνητικά.

Εννοείται ότι θα πάω να τα δω και το C3 αλλά και το C3 Aircross.Θα τα δω θα τα κάνω test drive με τον αδερφό κι αναλόγως θα κινηθούμε.

Όπως επίσης και το Opel Frontera θα πάω να το δώ να μου φύγει η ιδέα.Και τέλος το MG από τα καινούρια.Που βγήκαν πρόσφατα.

Έχω καιρό βέβαια τώρα να δώ και τα υπόλοιπα κι αν βγήκε κάτι άλλο το τελευταίο διάστημα μιας και μία ματιά έριξα τις τελευταίες 3 ημέρες.

Θα τα ξανατσεκαρω πάλι μήπως μου ξεφεύγει κάποιο άλλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται φίλε, δεν προσβλήθηκα, απλά έδωσα κάποιες πληροφορίες επειδή το ήξερα το αμάξι από πρώτο χέρι. Να πας να τα δεις όλα, έτσι κι αλλιώς αυτά που λέω εγώ αφορούν το παλιότερο μοντέλο, πχ το αυτόματο το έχουν αλλάξει και ενώ παλιότερα ήξερα ότι φορούσαν AISIN που θεωρούνταν άσπαστα για αυτόματα, το καινούργιο διπλού συμπλέκτη δεν ξέρω τι έιναι γιατί δεν έχω ξαναασχοληθεί από την στιγμή που το έδωσα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Καλησπέρα παλικάρια κι ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Είπα ν'αρχίσω πάλι την αναζήτηση για τον αδερφό μου μετά από αρκετό καιρό που το καθυστερήσαμε λόγω ενός σοβαρού προβλήματος στην οικογένεια οπότε πάμε πάλι στην αναζήτηση για SUV έως 3Ο χιλιάδες ιδανικά εκτός αν αξίζει κάτι με λίγα παραπάνω και γίνει η υπέρβαση.

Βλέπω έχουν βγεί αρκετά καινούργια τα οποία θα ήθελα να τα δω και ειδικά να τα κάνουμε και κανένα test drive μπας και βγεί τίποτα καλό.

Να υπενθυμίσω ότι κοιτάω μόνο για αυτόματο βενζίνη(όχι πετρελαια).

Corolla Cross το εχω αποκλεισει λόγω μεγάλης καθυστερησης και το CHR επίσης.Yaris Cross εννοείται πως όχι.Εχω αποκλείσει επίσης Suzuki Vitara και SCross.Απο Fiat και Lexus δεν θέλω να δω κατι οπως και απο Reanult το Αρκανα κλπ.Το 3008 ξεφεύγει πολύ που μας άρεσε και το 2008 το αποκλείσαμε κι αυτό.Το Puma το καλοβλέπαμε αλλά το καινούριο με το τεράστιο τιμόνι λίγο μας χάλασε.

Συνεχίζω και αποκλείω VW και Skoda λόγω DSG που το είχαμε ξανασυζητήσει.Audi Q2 επισης κι αν θυμηθώ κάτι άλλο που έχουμε αποκλείσει το συζητάμε παρακατω.

Επίσης αποκλείω τα ηλεκτρικά.

Λέω να δώ τα καινούρια(αν και διαβάζω συνέχεια οτι θα είμαι συνεργείο) C3 & C3 Aircross.Επισης ενδιαφέρον φαινεται το νέο MG ZS Hybrid+ όπου τα 7 χρόνια εγγύηση μετριάζουν ίσως λίγο το ρίσκο της Κινεζιας και του Hybrid(δεν είναι και Toyota).Τελος αν και δεν μου αρέσει η Opel είδα βγηκε ενα καινούριο το Frontera όπου διαβάζω είναι αδερφάκι του C3 Aircross.

Αν δεν βρούμε κάτι ιδανικό για την περίπτωσή μας μέχρι 30Κ θα του δώσω εγώ δώρο 5Κ του brother και ίσως τότε να βάλω στο παιχνίδι Qashqai,Tucson,Sportage,Kuga η κάποιο μέχρι 35Κ και ούτε cent παραπάνω.

Κοιτούσα κατά καιρούς και κανένα μεταχειρισμένο 3008 αλλά καλύτερα καινούριο γιατί δεν θέλω να μπλέξω με τα μεχειρισμενα.

Πολύ με ψήνει το MG το ZS το υβριδικό αλλά θέλω να το οδηγήσω πρώτα βέβαια και να το δώ από κοντά.Ταυτοχρονα με φοβίζει υο άγνωστο της υπόθεσης και δεν θέλω να είμαι ο beta tester.

Συγνώμη για υο μακροσκελές κείμενο αλλά δεν θέλω να τα βγάζω ένα ένα στην πορεία.

Ρίξε μια ματιά για το ZS

Φαίνεται πως πολλά απο τα κουσούρια της προηγούμενης γενιάς δε διορθώθηκαν σε αυτή. Ποιότητα κύλισης, οδηγική συμπεριφορά, ηχομόνωση κλπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, tsofras said:

Well Corolla Cross θα έλεγα εγώ αλλά το δίλιτρο , την διαφορά του φόρου αν δεν έχεις θέμα με τεκμήρια θα την κάνεις απόσβεση και θα κερδίσεις 60 άλογα και ανεξάρτητη ανάρτηση

Τα 600Ε ετησίως πως θα γινουν αποσβεση ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

Τα 600Ε ετησίως πως θα γινουν αποσβεση ;

419 ειναι ετησίως. 

και όταν τα 200 άλογα καίνε 4,5-4,8 λ/100χλμ + μηδενικά τέλη τα κανεις απόσβεση για πλάκα σε σχέση με κάποιο συμβατικο :)

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, zanskou said:

419 ειναι ετησίως. 

και όταν τα 200 άλογα καίνε 4,5-4,8 λ/100χλμ + μηδενικά τέλη τα κανεις απόσβεση για πλάκα σε σχέση με κάποιο συμβατικο :)

 

ναι αλλα και η ασφαλεια παει παραπανω. Εγω εννοω σε συγκριση με την εκδοση 1,8 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαιως τα φοβαται ο κοσμος... τα 420 γινονται για πλακα 800 η 1000 σε αυτη τη χώρα...

επισης το διλιτρο εχει μικροτερη μεταπωλητικη αξια για τους ιδιους λόγους... παρόλα αυτα σαν συνολο ειναι σαφως καλυτερο αμαξι...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν συνολο συμφωνω οτι ειναι καλυτερο και υποθετω στο εξωτερικο μονο αυο πουλαει (ταιριζει πιο καλα ο κινητηρας και η αναρτηση μεγαλο συν). Αλλα στην καρμιρικη Ελλαδα;;; Επισης με 420 λτ χωρο αποσκευων (400λτ εχει το γιαρις κροσσ) ειναι δεσμευτικο !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό είναι αμάξι.

Θα περιμένω πιο αναλυτικά review. Full υβριδικό, >600lt χώρο και τιμή στα 30k;;;

Αλλά και mhev με συνδυασμό βενζίνη-αέριο, αυτονομία 1450km!

Αν έχει καλή απόδοση το υβριδικό σύστημα (που μάλλον θα έχει, είναι το ίδιο με της Renault), τότε με κλειστά μάτια!

 

 

Και το MG ZS hybrid+ πολύ καλό, ειδικά στο υβριδικό σύστημα, όπου θυμίζει πολύ το epower του qashqai. Και με πολύ καλή ιπποδύναμη.

 

 

Επεξ/σία από georgio83
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα να δω το Corola cross ενα μεγαλο αυτοκίνητο με χωρους και η γυναικα που ειναι 1,70 ακουμπα σχεδον την οροφη.

Την κοιταζω απορώντας και λεω δεν μπορει,  ειναι ψηλα η θεση της και δεν την βολευει.

Ψαχνω να βρω να την κατεβάσω σε υψος και τετοια επιλογη πουθενα.

Ειχα μπροστα μου τη φουλ εκδοση και δεν σκέφτηκαν να βαλουν το πιο απλο.

Ρωτω αν υπάρχει σε καποια εκδοση ή μπορω να το ζητησω εξτρα και μου λενε πως δυστυχώς δεν υπαρχει σε κανενα corola cross.

Τρελάθηκα.

Υπαρχει στο κλουβι CHR στο Hatchback και οχι στο Cross.

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ρίξε μια ματιά για το ZS

Φαίνεται πως πολλά απο τα κουσούρια της προηγούμενης γενιάς δε διορθώθηκαν σε αυτή. Ποιότητα κύλισης, οδηγική συμπεριφορά, ηχομόνωση κλπ. 

Θα παω να το δώ το καινούριο ZS οπως είπα αλλά ήταν τόσο χάλια το προηγούμενο και δεν διορθώθηκε τίποτα στο νέο?

Καλά ξεκινάμε.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, cinemusic είπε

Πηγα να δω το Corola cross ενα μεγαλο αυτοκίνητο με χωρους και η γυναικα που ειναι 1,70 ακουμπα σχεδον την οροφη.

Στη θεση του συνοδηγου? Μου κανει εντυπωση γιατι μπηκαμε για Test drive και δεν φανηκε κατι τετοιο στην δικια μου. (1.72υψος)  Ισα ισα σχολιασαμε οτι ειναι τερας και υπερβολικο για εμας που δεν εχουμε παιδια.  

Μου φαινεται αδιανοητο να μην κατεβαινει η θεση του συνοδηγου παντως. Δεν ειναι στανταρ κατι τετοιο σε ΟΛΑ τα αμαξια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...