Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, thodoris20s είπε

Ισχύει αυτό για την kosmocar; Πληρώνεις την τιμή αυτοκινήτου μετά επιδότησης; Και αν καλυφθούν οι θέσεις του προγράμματος πως εξασφαλίζονται αυτοί;

Πολύ ενδιαφέρον πάντως αν ισχύει. Εάν συνοδευτεί με την έκπτωση του ID3 που έγινε στην Γερμανία, θα είναι πολύ ελκυστικό πακέτο και σίγουρα άξιος ανταγωνιστής του BYD Dolphin. Με τα τωρινά δεδομένα όμως υπάρχει χαοτική διαφορά τιμής.

Γιατι να μην ισχύει; Ο @filarhos  το εκανε περσι απο οσο ξερω..

Πρεπει να εχεις εγκριθει ωστόσο για να γινει εκχωρηση του ποσού-αγορά του αυτοκινητου.

Για εμενα το ID3 αποτελει πολυ δυνατη επιλογη overall

Επεξ/σία από paylidis
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Γιατι να μην ισχύει; Ο @filarhos  το εκανε περσι απο οσο ξερω..

Πρεπει να εχεις εγκριθει ωστόσο για να γινει εκχωρηση του ποσού-αγορά του αυτοκινητου.

Για εμενα το ID3 αποτελει πολυ δυνατη επιλογη overall

Με τα τωρινά δεδομένα είναι ψιλοτραγικό. Για την μεσαία μπαταρία (58kwh) και την pro more έκδοση (να έχει τουλάχιστον ζάντες αλουμινίου και Matrix φώτα) είναι πιο ακριβό από το Tesla Model 3. Και δεν έχει αντλία θερμότητας. Για να θεωρείται δυνατή επιλογή θα πρέπει να βγαίνει στα 25k max.

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, thodoris20s είπε

Με τα τωρινά δεδομένα είναι ψιλοτραγικό. Για την μεσαία μπαταρία (58kwh) και την pro more έκδοση (να έχει τουλάχιστον ζάντες αλουμινίου και Matrix φώτα) είναι πιο ακριβό από το Tesla Model 3. Και δεν έχει αντλία θερμότητας. Για να θεωρείται δυνατή επιλογή θα πρέπει να βγαίνει στα 25k max.

κοιτας τιμες τιμοκαταλογου; γιατι δεν ισχυουν συνηθως ειναι πολυ πιο κατω με τις διαφορες προωθητικές...

Δημοσ.

Ναι το κάναμε εμείς και τα πήρε η kosmocar χωρίς να ασχοληθούμε πολύ...

 

Δεν θα έχει 25 το id3 με τίποτα. Το id2 λένε ότι θα είναι στα 30. Εκτός αν εννοείς 25+9 επιδότηση=34. Όταν με το καλό δουλέψει ο ανταγωνισμός θα ρίξουν το 3 λίγο πιο κάτω από τα 40 που ξεκινάει τώρα. Αλλά τότε μπορεί να μην υπάρχει το -9.

Το Τέσλα έχει καλύτερη τιμή αλλά είναι πολύ μακρύ χωρίς να δίνει παραπάνω χώρους (βασικά ελάχιστα μικρότερο σαλόνι έχει αλλά μεγαλύτερο Πορτ παγκαζ με χειρότερο άνοιγμα).

 

 

Όταν το πήραμε εμείς μας βγήκε 3 Χιλ € παραπάνω από το golf με τον 1500αρι. Και ήδη έχουμε κάνει απόσβεση από τα καύσιμα παραπάνω από τα μισά της διαφοράς.

Η αντλία θερμότητας υπό τις καλύτερες συνθήκες (όταν θέλεις θέρμανση) αξιοποίησης κερδίζεις μέχρι 5% που είναι τίποτα... Αντί για 300χλμ έχεις 320χλμ... 

 

Τα φώτα τα ήθελα κι εγώ αφού στις στροφές επαρχιακών οδων δεν φωτίζει τόσο καλά, για εθνική οδό είναι άψογος ο απλός φωτισμός.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ναι το κάναμε εμείς και τα πήρε η kosmocar χωρίς να ασχοληθούμε πολύ...

 

Δεν θα έχει 25 το id3 με τίποτα. Το id2 λένε ότι θα είναι στα 30. Εκτός αν εννοείς 25+9 επιδότηση=34. Όταν με το καλό δουλέψει ο ανταγωνισμός θα ρίξουν το 3 λίγο πιο κάτω από τα 40 που ξεκινάει τώρα. Αλλά τότε μπορεί να μην υπάρχει το -9.

Το Τέσλα έχει καλύτερη τιμή αλλά είναι πολύ μακρύ χωρίς να δίνει παραπάνω χώρους (βασικά ελάχιστα μικρότερο σαλόνι έχει αλλά μεγαλύτερο Πορτ παγκαζ με χειρότερο άνοιγμα).

 

 

Όταν το πήραμε εμείς μας βγήκε 3 Χιλ € παραπάνω από το golf με τον 1500αρι. Και ήδη έχουμε κάνει απόσβεση από τα καύσιμα παραπάνω από τα μισά της διαφοράς.

Η αντλία θερμότητας υπό τις καλύτερες συνθήκες (όταν θέλεις θέρμανση) αξιοποίησης κερδίζεις μέχρι 5% που είναι τίποτα... Αντί για 300χλμ έχεις 320χλμ... 

 

Τα φώτα τα ήθελα κι εγώ αφού στις στροφές επαρχιακών οδων δεν φωτίζει τόσο καλά, για εθνική οδό είναι άψογος ο απλός φωτισμός.

Ναι εννοώ 25+9. Αυτή θα είναι σίγουρα μια πολύ πιο αντιπροσωπευτική και δίκαιη τιμολόγηση για το ID3. Για την αντλία θερμότητας θεωρώ ότι είναι βασική προύπόθεση ειδικά για τις περιοχές με περισσότερο κρύο όπως Βόρεια Ελλάδα που βρίσκομαι. Επίσης συγκεκριμένα στην περίπτωση μου χρειάζεται για την δουλειά μου να κάνω 2 φορές την εβδομάδα ταξίδι Κοζάνη Θεσσαλονίκη (260km σύνολο 520km) και το καλοκαίρι είναι οριακά με φόρτιση 100% και ταχύτητα 120km/h. Τον χειμώνα με δύσκολες συνθήκες πιστεύω δεν θα βγαίνει το ταξίδι χωρίς φόρτιση εκτός αν ρίξεις κατά πολύ την ταχύτητα.
Για την σύγκριση με το Tesla νομίζω δεν υπάρχει σημείο επαφής και σύγκρισης κανένα, είναι χαοτική η διαφορά τους, από software μέχρι ποιότητα εσωτερικού, παροχή εξοπλισμού, κατανάλωση κλπ κλπ. Συμφωνούμε όμως ότι το Tesla είναι δύσκολο αυτοκίνητο για την Ελλάδα και τους δρόμους της λόγω μήκους. Στα περισσότερα ελληνικά γκαράζ δεν χωράει καν.

Επεξ/σία από thodoris20s
  • Like 1
Δημοσ.
20 hours ago, thodoris20s said:

Ναι εννοώ 25+9. Αυτή θα είναι σίγουρα μια πολύ πιο αντιπροσωπευτική και δίκαιη τιμολόγηση για το ID3. Για την αντλία θερμότητας θεωρώ ότι είναι βασική προύπόθεση ειδικά για τις περιοχές με περισσότερο κρύο όπως Βόρεια Ελλάδα που βρίσκομαι. Επίσης συγκεκριμένα στην περίπτωση μου χρειάζεται για την δουλειά μου να κάνω 2 φορές την εβδομάδα ταξίδι Κοζάνη Θεσσαλονίκη (260km σύνολο 520km) και το καλοκαίρι είναι οριακά με φόρτιση 100% και ταχύτητα 120km/h. Τον χειμώνα με δύσκολες συνθήκες πιστεύω δεν θα βγαίνει το ταξίδι χωρίς φόρτιση εκτός αν ρίξεις κατά πολύ την ταχύτητα.
Για την σύγκριση με το Tesla νομίζω δεν υπάρχει σημείο επαφής και σύγκρισης κανένα, είναι χαοτική η διαφορά τους, από software μέχρι ποιότητα εσωτερικού, παροχή εξοπλισμού, κατανάλωση κλπ κλπ. Συμφωνούμε όμως ότι το Tesla είναι δύσκολο αυτοκίνητο για την Ελλάδα και τους δρόμους της λόγω μήκους. Στα περισσότερα ελληνικά γκαράζ δεν χωράει καν.

Παρόλο που δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά μέσα έξω το tesla model 3, λίγο το καινούριο εξωτερικά "βλέπεται" στα μάτια μου, ο εξοπλισμός και το software του είναι καλύτερα από το id3 και θα το επέλεγα αν έκανε κλικ και σε άλλα κουτάκια.
Αλλά το μήκος και το πορτπαγκαζ, έχω passat sedan και στο id τα φορτώνει καλύτερα κι ας είναι 150λίτρα μικρότερο, είναι απαγορευτικό. Αν πηγαίναμε σε μεγαλύτερο θα πήγαινα σε id.4 ή Y, τουλάχιστον να πάρεις χώρους. Αν και το id.4 είναι πάλι κοντύτερο, ακόμα και από το model 3.

Τώρα για την κατανάλωση, έχει διαφορά στα ταξίδια όπου λόγω αεροδυναμικής υπερτερεί το σχήμα και λίγο από τον κινητήρα. Βέβαια μέσα στην πόλη πάνω κάτω τα ίδια είναι.

 

Μεταξύ μας, διαφορετικά κάνεις το ταξίδι με ηλεκτρικό. Η λογική λέει να ξεκινάς με 80-90% και κάπου ανάμεσα σταματάς για 10 λεπτά και παίρνεις 10-20kwh ή 15-30%(για άλλα 100χλμ), έχει σημασία αν είσαι κοντά στο 80% ή στο 20% αντίστοιχα, και μετά συνεχίζεις. Αν είναι αυθημερόν το ταξίδι και δεν σταματήσεις κάπου εκεί που θα πας, στην επιστροφή χρησιμοποιείς έναν γρήγορο φορτιστή κι αν είσαι κοντά στο 20% (έχω ξεκινήσεις φόρτιση στο 4%, για δοκιμή) όπου σε περίπου 30 λεπτά έχεις φτάσει το 80% πας σπίτι.
Εμείς αυθημερόν έχουμε πάει χωριό που είναι 260χλμ, τα μισά εθνική και τα μισά επαρχιακώς, με κατανάλωση καλοκαίρι με <12kwh και χειμώνα με <5 βαθμούς με <15kwh. Με την μπαταρία που έχει σημαίνει ότι θα είχαμε πάνω από 400χλμ και 300χλμ αυτονομία αντίστοιχα. Στην τελική αν δεν θέλεις να σταματήσεις βάζεις cc στα 110χλμ/ώρα και περιμένεις να φτάσεις, θα φτάσεις το πολύ 30 λεπτά πιο αργά. Είναι μεγάλη η κατανάλωση από 110χλμ/ώρα σε 130χλμ/ώρα.

Ότι δοκιμές έχω δει με αντλία το κέρδος ήταν <5% και δυστυχώς η VW το χρεώνει 2000€. Αν ήταν δωρεάν θα το επέλεγα. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, filarhos είπε

Παρόλο που δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά μέσα έξω το tesla model 3, λίγο το καινούριο εξωτερικά "βλέπεται" στα μάτια μου, ο εξοπλισμός και το software του είναι καλύτερα από το id3 και θα το επέλεγα αν έκανε κλικ και σε άλλα κουτάκια.
Αλλά το μήκος και το πορτπαγκαζ, έχω passat sedan και στο id τα φορτώνει καλύτερα κι ας είναι 150λίτρα μικρότερο, είναι απαγορευτικό. Αν πηγαίναμε σε μεγαλύτερο θα πήγαινα σε id.4 ή Y, τουλάχιστον να πάρεις χώρους. Αν και το id.4 είναι πάλι κοντύτερο, ακόμα και από το model 3.

Τώρα για την κατανάλωση, έχει διαφορά στα ταξίδια όπου λόγω αεροδυναμικής υπερτερεί το σχήμα και λίγο από τον κινητήρα. Βέβαια μέσα στην πόλη πάνω κάτω τα ίδια είναι.

 

Μεταξύ μας, διαφορετικά κάνεις το ταξίδι με ηλεκτρικό. Η λογική λέει να ξεκινάς με 80-90% και κάπου ανάμεσα σταματάς για 10 λεπτά και παίρνεις 10-20kwh ή 15-30%(για άλλα 100χλμ), έχει σημασία αν είσαι κοντά στο 80% ή στο 20% αντίστοιχα, και μετά συνεχίζεις. Αν είναι αυθημερόν το ταξίδι και δεν σταματήσεις κάπου εκεί που θα πας, στην επιστροφή χρησιμοποιείς έναν γρήγορο φορτιστή κι αν είσαι κοντά στο 20% (έχω ξεκινήσεις φόρτιση στο 4%, για δοκιμή) όπου σε περίπου 30 λεπτά έχεις φτάσει το 80% πας σπίτι.
Εμείς αυθημερόν έχουμε πάει χωριό που είναι 260χλμ, τα μισά εθνική και τα μισά επαρχιακώς, με κατανάλωση καλοκαίρι με <12kwh και χειμώνα με <5 βαθμούς με <15kwh. Με την μπαταρία που έχει σημαίνει ότι θα είχαμε πάνω από 400χλμ και 300χλμ αυτονομία αντίστοιχα. Στην τελική αν δεν θέλεις να σταματήσεις βάζεις cc στα 110χλμ/ώρα και περιμένεις να φτάσεις, θα φτάσεις το πολύ 30 λεπτά πιο αργά. Είναι μεγάλη η κατανάλωση από 110χλμ/ώρα σε 130χλμ/ώρα.

Ότι δοκιμές έχω δει με αντλία το κέρδος ήταν <5% και δυστυχώς η VW το χρεώνει 2000€. Αν ήταν δωρεάν θα το επέλεγα. 

900€ έχει προ φόρων κλπ η αντλία αλλά καταλαβαίνω το point σου ναι. Εγώ αυτό το ταξίδι το κάνω σπίτι δουλειά και πίσω χωρίς να έχω την δυνατότητα δυστυχώς να φορτίζω στην δουλειά. Και να κάνω στάση για μιαμιση ώρα δρόμο το θεωρώ κακό. Οπότε είναι κριτήριο για μένα να μου βγάζει αυτό το δρομολόγιο χωρίς κόπο και άγχος. Είμαι στο κλικ να κάνω την μετάβαση, θα έπαιρνα το dolphin αλλά φοβάμαι για την μεταπωλητική του. Έχω την δυνατότητα να φορτίζω σπίτι σε κλειστό γκαράζ.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, thodoris20s said:

900€ έχει προ φόρων κλπ η αντλία αλλά καταλαβαίνω το point σου ναι. Εγώ αυτό το ταξίδι το κάνω σπίτι δουλειά και πίσω χωρίς να έχω την δυνατότητα δυστυχώς να φορτίζω στην δουλειά. Και να κάνω στάση για μιαμιση ώρα δρόμο το θεωρώ κακό. Οπότε είναι κριτήριο για μένα να μου βγάζει αυτό το δρομολόγιο χωρίς κόπο και άγχος. Είμαι στο κλικ να κάνω την μετάβαση, θα έπαιρνα το dolphin αλλά φοβάμαι για την μεταπωλητική του. Έχω την δυνατότητα να φορτίζω σπίτι σε κλειστό γκαράζ.

Θυμάμαι που είχα ρωτήσει και μου είχε πει 2. Ίσως γιατί θα έμπαινε νέα παραγγελία και στην Ελλάδα δεν την φέρνουν σοτν standard εξοπλισμό. Όπως και να έχει ψάχτηκα και δεν άξιζε. 

Μην κοιτάς για μεταπώληση σε αυτοκίνητο. Μόνο τις προηγούμενες χρονιές "κέρδισαν" αυτοί που πουλούσαν. Ποτέ ξανά δεν έχει γίνει και ίσως ξαναγίνει όταν δεν θα μας ενδιαφέρει η οδήγηση γενικότερα...

Αξίζει τόσο πολύ η εμπειριά χρήσης και η οικονομία που πραγματικά χάνεις.

Αν κοντά στη δουλειά έχεις φορτιστή 11-22kw σε 3-4ώρες, δηλαδή στο 8ωρό σου, έχεις γεμίσει και ξεκινάς για την επιστροφή χωρίς στάση. Το dolphin δεν το έχω αλλά τα 260χλμ σε όλες τις συνθήκες τα βγάζει το id.3 58kwh με 120χλμ/ώρα, δεν πιστεύω ότι είναι χειρότερο. Έχω σίγουρα παραπάνω από 300χλμ με 110χλμ. Αν θυμάμαι καλά στις βόρειες ευρωπαικές χώρες έγραφαν τον χειμώνα 280-300χλμ αυτονομία και το καλοκαίρι 360-400χλμ.

 

Το πλάνο μας είναι στα 7 χρόνια να κοιτάμε για κάτι μεγαλύτερο λόγω παιδιών. Υπολογίζω ότι θα έχουμε γλιτώσει από καύσιμα περίπου 15χιλ€ και περίπου 2χιλ από τα service. Οπότε από τα 34 που δώσαμε, -8 από την πώληση του προηγούμενου -17 από τα από πάνω μας μένουν 9χιλ. Θεωρώ ότι 7 ετών το id3 με 140χιλχλμ και ένα χρόνο εγγύηση ακόμα θα μπορώ να το πουλήσω πάνω από 10χιλ€ που θα χρηματοδοτήσει το μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Τώρα παίζουν κι άλλα μέχρι τότε, εταιρικό αυτοκίνητο και full τηλεργασία, οπότε όλα είναι ρευστά...

 

Το άγχος μου έφυγε στο πρώτο ταξίδι για Δράμα. Σταματήσαμε τόσες πολλές φορές για άσχετους λόγους, τις μισές φορές δεν φορτίσαμε γιατί μας έφτανε για την επόμενη προγραμματισμένη, που πραγματικά πλέον δεν έχω. Κι εσύ που έχει συγκεκριμένο ταξίδι μπορείς πολύ εύκολα να το προγραμματίσεις. Θέλεις να ταξιδέψεις με 130-140 θα σταματήσεις για φόρτιση 20 λεπτά για να γεμίσεις. Θέλεις να μην σταματήσεις και να "χάσεις" αυτά τα 20 λεπτά στον δρόμο πας με 110. 

  • Like 4
Δημοσ.

Εχω κοντά στη δουλειά φορτιστή σε super market, νομίζω ή ΔΕΗ blue έχει ή incharge. Αλλά αν είναι να φορτίζω εκει με την τιμή κιλοβατώρας που έχουν δεν αξίζει καθόλου έρχεται μια η άλλη με βενζίνη. Τιποτα στην περίπτωση μου θεωρώ έχει νόημα μόνο άμα μου βγάζει το ταξίδι που κάνω πάνε έλα και φόρτιση πάντα στο σπίτι. 110-120 κινούμαι συνήθως οπότε θεωρώ θα την βγάζει την απόσταση 

  • Like 2
Δημοσ.

Ωπ έκανα λάθος!
Κοζάνη Θεσσαλονίκη και πίσω είναι σύνολο 260χλμ, μου είχε κολλήσει το διπλό 520, που δεν έχει κανένα νόημα γιατί έχω πάει στο παρελθόν αρκετές φορές και δεν έκανα πάνω από 2 ώρες.

Ε τότε μπορείς να το πηγαίνεις, τον χειμώνα ή όταν φτάνεις με <60% μπαταρία, στο supermarket για μισή ώρα στον αργό φορτιστή με 0,4€ (αν και λένε ότι θα μειωθεί κι άλλο) από 40-59% να πάρεις 10kwh (~20%) για το ψυχολογικό με 4€. Οπότε συνολικά το ταξίδι θα σου βγαίνει με 0,25kwh στο σπίτι, αν δεν έχει φ/β ή χαμηλότερη τιμή, 15kwh*2*0,25+4=11,5€ περίπου τα μισά από μικρό πετρέλαιο (1,75*2,6*5=22,75€).

Άρα το έτος στις 100 φορές είναι λίγο πάνω από 1000€ το κέρδος. Βάλε και τις άλλες μετακινήσεις.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους. Θελω λιγο να ρωτήσω καμιά γνώμη για επταθέσιο. Σκέφτομαι ειτε για μεταχειρισμένο 4ετιας το πολύ Peugeot 5008/xtrail Diesel  που ειναι θεμα το ντιζελ,  ή μετα σε DfSK που έχει επταθέσιο σε καινούργιο με τα ανάλογα ρίσκα που εχει όμως έχει μονο phev ή βενζίνη που θα καίει και τέλος να αναμένω το bigster επταθέσιο που θα εχει και lpg να δω αν μπορώ να το φτάσω αν δεν ξεφυγει η τιμή.  Προσιτό το jogger αλλά άσχημη μορφή αν και προσιτό για εσχάτη λύση. Φυσικά δεν θέλω να ξεφύγω απο 30-33000 το πολύ διότι τα καινούργια επταθέσια 40000+... Ευχαριστώ 

Επεξ/σία από Varnavas89
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Και οι τιμές για το νέο Subaru Forester

Screenshot_20241008_112114_Drive.jpg.379320dda186cc2e7232550990a5f85a.jpg

65fd4658644ef99ea466a6c27f1226.jpg.76ffc1a62a660e567887c0d6709173b7.jpg

1f4a3150a04cc886fcd2b523b08423.jpg.8c66655f03b8186d29fdf4656835fb86.jpg

 

τσαμπα πραμα-ευκαιρια... παει το εχασαν κ αυτοι 🤣

4 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θελω λιγο να ρωτήσω καμιά γνώμη για επταθέσιο. Σκέφτομαι ειτε για μεταχειρισμένο 4ετιας το πολύ Peugeot 5008/xtrail Diesel  που ειναι θεμα το ντιζελ,  ή μετα σε DfSK που έχει επταθέσιο σε καινούργιο με τα ανάλογα ρίσκα που εχει όμως έχει μονο phev ή βενζίνη που θα καίει και τέλος να αναμένω το bigster επταθέσιο που θα εχει και lpg να δω αν μπορώ να το φτάσω αν δεν ξεφυγει η τιμή.  Προσιτό το jogger αλλά άσχημη μορφή αν και προσιτό για εσχάτη λύση. Φυσικά δεν θέλω να ξεφύγω απο 30-33000 το πολύ διότι τα καινούργια επταθέσια 40000+... Ευχαριστώ 

γιατι οχι kodiaq; ειναι με διαφορα καλυτερο απο οσα αναφερθηκαν... κ χωραει στο budget σου ανετα (θεωρω δεδομένο οτι δικαιουσαι απαλλαγη ΤΤ)

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, paylidis είπε

τσαμπα πραμα-ευκαιρια... παει το εχασαν κ αυτοι 🤣

γιατι οχι kodiaq; ειναι με διαφορα καλυτερο απο οσα αναφερθηκαν... κ χωραει στο budget σου ανετα (θεωρω δεδομένο οτι δικαιουσαι απαλλαγη ΤΤ)

Ισχύει για την απαλλαγή αλλά νομίζω παλι φρέσκομεταχειρισμένο, θα το δω ευχαριστώ 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Varnavas89 είπε

Ισχύει για την απαλλαγή αλλά νομίζω παλι φρέσκομεταχειρισμένο, θα το δω ευχαριστώ 

θεωρω οτι με την απαλλαγη σου χωραει στο budget και το καινουργιο που ειναι πραγματικά τουμπανο

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...