jimakos234 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Σας ευχαριστω ολους. Spoiler 14 λεπτά πριν, turbat0s είπε Καλορίζικο, καλά χιλιόμετρα 👍 Απόκρυψη περιεχομένων Άσχετο, αλλά αυτό το κλειδί να το αντικαταστήσεις Θα γινει και αυτο (ειναι παλια πορτα ασφαλειας οχι σε σπιτι δικο μου). λογικο μονο η κλειδαρια θελει αλλαγμα 13 λεπτά πριν, tsofras είπε Καλοτάξιδος μαν Αν δεν κάνω λάθος μπορείς να βγάλεις τον μούφα τεμπέλη απο το κάθισμα και να βάλεις τον κανονικό Νομιζω οτι μου πουλησαν στην αντιπροσωπεια οτι δεν γινεται να κανω καποια προσθαφαιρεση. Στο αντιστοιχο που θυμαμαι εχετε,γινεται? 7 λεπτά πριν, zanskou είπε @jimakos234 Καλοταξιδο φίλε.δεν συμπαθώ καθόλου τα γαλλικά αλλά το πορτ μπαγκαζ ομολογώ ότι το ζήλεψα λίγο 1.Σχετικά με αυτό που λες για τα παράθυρα στο συνοδηγο τι εννοείς ακριβώς; να έχει διακόπτη ο συνοδηγός που ελέγχει το παράθυρο του οδηγού; 2.Επίσης σέρβις λογικα κάνεις κάθε χρόνο ή 15.000 χλμ ( ότι έρθει πρώτο) οπότε αφού το αυτοκίνητο έχει πρώτη άδεια 3/24 θα κάνεις 4/25 ή στα 15000 αν τα καλύψεις νωρίτερα 1. Ναι και στα 2 αλλα αυτοκινητα που ανεφερα εχουν διακοπτη (στο 206 ο ελεγχος παραθυρων ειναι στην μεση πρακτικα λιγο πισω απο το λεβιε ταχυτητων, και στο Polo του 2014 εχει ο συνοδηγος 2 διακοπτες (οδηγου συνοδηγου) αντι 4 που εχει ο οδηγος --> το ιδιο και σε ενα focus του 2000 που ειχαν οι δικοι μου. 2. Απλα διαβαζα εδω σε διαφορα thread για αλλαγη στα 1000-5000 οταν το αυτοκινητο ειναι καινουριο, για στρωσιμο. Στα αλλα που ειχαμε στην οικογενεια, ανα 1 χρονο η 8000-10.000 αλλαζουμε λαδια. 4 λεπτά πριν, meletis_m είπε Καλοταξιδο και καλά χιλιόμετρα. Έχουμε ίδιο εταιρικό αλλά με το BlueHDI diesel . Η οθόνη δε είναι τόσο εύχρηστη και τώρα με τις ζεστές δε δούλευε το Start Stop. Αλλαγή λαδιών και φίλτρου εάν ήταν δικό μου τουλάχιστον στις 8000-10,000 θα το έκανα, δε νομίζω να μπορούν να στο αρνηθούν , τα ίδια λένε και σε εμάς με τα εταιρικά . Έλεγχος εάν χρειαστεί συμπλήρωση στις 5000 και αλλαγή στις 15000. Ρεζέρβα από το 2010 και μετά τα περισσότερα δε έχουν , έχουν το Κιτ επισκευής . Απλα πχ αν σκιστει το λαστιχο σε καμια πετρα οπως την ειχα παθει σε ενα χωριο με το 206, το κιτ ειναι αχρηστο. θα δω μηπως ψαξω να βρω μια μικρη ρεζερβα, για τις μεγαλες εξορμησεις. (και το lpg μου λειπει, ειχα να βαλω 90 ευρω βενζινη αρκετο καιρο) 1
zanskou Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 30 λεπτά πριν, jimakos234 είπε 2. Απλα διαβαζα εδω σε διαφορα thread για αλλαγη στα 1000-5000 οταν το αυτοκινητο ειναι καινουριο, για στρωσιμο. Στα αλλα που ειχαμε στην οικογενεια, ανα 1 χρονο η 8000-10.000 αλλαζουμε λαδια. 36 λεπτά πριν, meletis_m είπε το ίδιο λέει αρκετός κόσμος αλλά εγώ έχω την άποψη ότι από τη στιγμή που ο ίδιος ο κατασκευαστής λέει για ένα χρόνο ή 15.000 χλμ χωρίς εξαίρεση για το πρώτο εξάμηνο ή τα πρώτα πχ 5.000 χλμ τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος. είναι βέβαιο ότι κανείς δεν ξέρει καλύτερα από τον κατασκευαστή και επίσης βέβαιο ότι είναι ότι κανείς δεν θέλει να μην σε χρεώνει για λάδια και επισκέψεις στο σέρβις. Για ρεζέρβα κοιτά και στο eBay. εγώ για το δικό μου από εκεί πήρα με περίπου 130-140 ευρώ αν θυμάμαι καλά. 2 1
sargus Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 10 hours ago, zanskou said: είναι βέβαιο ότι κανείς δεν ξέρει καλύτερα από τον κατασκευαστή και επίσης βέβαιο ότι είναι ότι κανείς δεν θέλει να μην σε χρεώνει για λάδια και επισκέψεις στο σέρβις. Όχι ακριβώς. Φυσικά και ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από τον καθένα, αλλά έχουν οικονομικό όφελος αν "ξεχειλώνουν" τα διαστήματα σερβις. Πολλοί ιδιώτες στο εξωτερικό (επειδή υπάρχει η αντίστοιχη κουλτούρα από τον ειδικό τύπο) πριν αγοράσουν αμάξι, μετράνε τα έξοδα στην 5ετία (ή 10ετία). Αντίστοιχα προφανώς κάνουν και οι μεγάλες εταιρίες που τα παίρνουν ληζινγκ. Οπότε αν κάποιος ιδιώτης στην ψαροκώσταινα μας έχει σκοπό να κρατήσει το αμάξι του 10-15-20 χρόνια, καλό είναι να μην ακολουθεί αυτήν την τακτική. Παλιά που τα έψαχνα, είχα βρει αρκετούς που έδειχναν (youtube κτλ.) πόσο άχρηστα είναι τα λάδια (μετά από αναλύσεις) εαν ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή. Και ειδικά σε κάτι VW, BMW που είχαν το θράσος και έλεγαν για 30.000 χλμ διαστήματα αλλαγής λαδιών. 2
dtk-386 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 7 ώρες πριν, sargus είπε Όχι ακριβώς. Φυσικά και ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα από τον καθένα, αλλά έχουν οικονομικό όφελος αν "ξεχειλώνουν" τα διαστήματα σερβις. Ένα σέρβις στις 5Κ προληπτικά έχει οικονομικό όφελος για την φίρμα. Και όχι αυτό που λες.
tsofras Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε Ένα σέρβις στις 5Κ προληπτικά έχει οικονομικό όφελος για την φίρμα. Και όχι αυτό που λες. To marketing των πωλήσεων τους ενδιαφέρει να πουλήσουν , και επειδή έξω παίζει περισσότερο leasing για αυτό έχουν ξεχειλώσει τα διαστήματα. Έχω διαβάσει και εγώ ένα κάρο άρθρα με αυτό που αναφέρει ο @sargus 1
dtk-386 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά τα big €€€ είναι πάντα στη συντήρηση του εκάστοτε μηχανήματος και όχι στην πώληση. Επίσης τα λάδια έχουν εξελιχθεί πολύ σε σημείο που το επιτρέπουν. Και δεν αναφέρομαι στα 30Κ αλλαγή αλλά στα 15Κ είναι μια χαρά. Μην γινόμαστε boomers. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου από dtk-386
tsofras Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε Καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά τα big €€€ είναι πάντα στη συντήρηση του εκάστοτε μηχανήματος και όχι στην πώληση. Επίσης τα λάδια έχουν εξελιχθεί πολύ σε σημείο που το επιτρέπουν. Και δεν αναφέρομαι στα 30Κ αλλαγή αλλά στα 15Κ είναι μια χαρά. Μην γινόμαστε boomers. boomers δεν γινόμαστε Στα 15 δεν διαφώνησε κανείς (που και αυτά είναι ανάλογα την περιοχή κίνησης και τον τρόπο οδήγησης , αν είσαι σε σκόνες - χώμα , 1η-2α τότε χρειάζονται αλλαγή συχνότερα) για τα 30 γίνεται η κουβέντα Επίσης ότι τα πολλά Ευρώ είναι στη συντήρηση είναι πάλι σχετικό , δεν ξέρω προσωπικά να το απαντήσω αλλά πάλι σε ελληνικό και ξένο τύπο έχω διαβάσει ότι τα logistics κοστίζουν πολλά λεφτά στις εταιρείες και μπορεί να ήταν καλύτερα να είχαν απλά πώληση και όχι συντήρηση . Δεν μιλάμε για αντιπροσωπείες εδώ , μιλάμε για τους κατασκευαστές
jfragakis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 26/7/2024 στις 5:30 ΜΜ, paylidis είπε Εδώ το χαντακώνει η ίδια η ford. Πήγα να κλείσω αυτό για λιζινγκ κ δεν έβγαινε αυτοματο (μονο το plug in ήταν αυτοματο). Χαμένοι από τα αποδυτήρια με αυτή τους την επιλογή. ναι κρίμα , εγω που το έχω leasing (2.5 plug in) είναι πολύ ωραιο και δυνατό. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου από jfragakis
Nabuko Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Η Renault δίνει κι άλλη έκπτωση στο Clio οπότε το πιο φθηνό ξεκινάει απ'τα 15.980 ευρώ και οι υπόλοιπες εκδόσεις επίσης έχουν έκπτωση τον μισό ΦΠΑ, από 24% στο 12% 4
paylidis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, Nabuko είπε Η Renault δίνει κι άλλη έκπτωση στο Clio οπότε το πιο φθηνό ξεκινάει απ'τα 15.980 ευρώ και οι υπόλοιπες εκδόσεις επίσης έχουν έκπτωση τον μισό ΦΠΑ, από 24% στο 12% Εκει που εχουν φτασει τα μικρά (15 για panda), φανταζει καλη τιμή το 16αρι για κλιο... 4
majnun Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Ισχύει αλλά με τα 65 άλογα ατμοσφαιρικό χιλιάρι είναι μόνο για πόλη και αυτό με παραχωρήσεις. 1 1
paylidis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, majnun είπε Ισχύει αλλά με τα 65 άλογα ατμοσφαιρικό χιλιάρι είναι μόνο για πόλη και αυτό με παραχωρήσεις. 65;;; 90 δεν είχε; Δε το είδα το 65 😂 σουζουκι maruti φάση τα 65, εμπρός πισω Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου από paylidis 3
majnun Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου Υπάρχει και η τουρμπίσια εκδοχή του χιλιάρη που είναι 90 (βενζίνη) και 100 (υγραέριο) ίπποι αντίστοιχα. Από τα 16, πάει απευθείας στα 20 βέβαια. 1
korakios Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Στις 5/9/2024 στις 11:11 ΠΜ, majnun είπε Ισχύει αλλά με τα 65 άλογα ατμοσφαιρικό χιλιάρι είναι μόνο για πόλη και αυτό με παραχωρήσεις. 😂 νταξ μέσα στην πόλη δε νομίζω να σου λείπει η ιπποδύναμη , βασικά και εκτός πας φορτωμένος , αλλά ξεχνάς προσπεράσεις , όχι οτι δε θα βγάλει ανηφόρα ....
filarhos Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Δυστυχώς ούτε για επαρχιακό δεν κάνουν τα ατμοσφαιρικά 65-75-85, μόνο πόλη. Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια μας έδωσαν Αυστρία το καινούριο corsa με 75. Ένα έχω να σας πω: είχα πάντα μια ουρά από πίσω μου. Δεν προσπερνάνε κιόλας, οπότε αναγκαζόμουν να κάνω δεξιά για ένα λεπτό να περάσουν. Αν το πίεζα πάνω από 5χιλ στροφές για να ανέβει διπλασίασαν την κατανάλωση, οπότε δεν άξιζε... 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις