Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, paylidis είπε

προσωπικά δε θα εδινα 20Κ για 500αρι... Θα προτιμουσα ισως ενα panda ή ενα Aygo εαν εχω απολυτο περιορισμο μεγεθους, ειδαλλως θα πηγαινα με τα 20 σε ενα μεγαλυτερο αμαξι...

Προτιμάω το 500αρι από Panda και Aygo. Είχα σκεφτεί και Yaris αλλά το επιτόκιο της Toyota είναι πολύ υψηλό. Στα 20 θα μπορούσα να δω και κάποιο μικρό του Group (Ibiza/Fabia) αλλά με τους τόκους πάει κοντά 25.000Ε. 
 

 

4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

με 21 παιρνεις το ηλεκτρικο 500ρι.

Δεν κοιτάω καθόλου ηλεκτρικά.

 

Το ξέρω πως 18.000Ε είναι πολλά λεφτά για super mini αλλά με δελεάζει το άτοκο δάνειο διότι όπως είπα και παραπάνω, ένα μικρό αυτοκίνητο του group πχ με επιτόκιο 5,9% θα βγει κοντά 25.000 δηλαδή περίπου 7.000 παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, bandicoot10 είπε

Το ξέρω πως 18.000Ε είναι πολλά λεφτά για super mini αλλά με δελεάζει το άτοκο δάνειο διότι όπως είπα και παραπάνω, ένα μικρό αυτοκίνητο του group πχ με επιτόκιο 5,9% θα βγει κοντά 25.000 δηλαδή περίπου 7.000 παραπάνω.

Τα 7000 ευρο που λες ειναι παρα πολλα. Υπολογισε τα παλι. Για επιτοκιο 9% στα 15000€ δανειο ο τοκος ειναι 5000€ για 7 χρονια. Προφανως και ο τοκος ειναι επιβαρυνση αλλα αν αποπληρωσεις το αμαξι σε 3-4 χρονια συνηθως γλιτωνεις αρκετα. πχ, στο παραπανω παραδειγμα που εδωσα απο 5000€ παει στα 2000€ για 3 χρονια και στα 3000€ για 4 χρονια.

Στην θεση σου θα κοιταζα και το Swift. Μικρο, ομορφο, οικονομικο και αξιοπιστο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bandicoot10 είπε

Το ξέρω πως 18.000Ε είναι πολλά λεφτά για super mini

Το 500 με τα 3,57μ. μήκος δεν ανήκει στην super mini κατηγορία που ανήκουν τα Ibiza, Polo, 208, i20 κτλ αλλά στην ακόμα μικρότερη κατηγορία mini.

Κατηγορίες μεγέθους

Αυτοκίνητα πόλης (ή Segment A): Πρόκειται για μικρά (μίνι) αυτοκίνητα, μήκους λίγο πάνω από τα 3,5 μέτρα ή μικρότερα (στην περίπτωση του smart), με δύο ή τέσσερις θέσεις. Προορίζονται για χρήση σε αστικό περιβάλλον.

Σουπερμίνι (ή Segment B): Δεν είναι μικρότερα από τα μίνι, αλλά μεγαλύτερα. Με μήκος γύρω στα 4 μέτρα, έχουν χώρους για 4-5 επιβάτες, μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ και δυνατότητα να σε ακολουθήσουν στις αποδράσεις από την πόλη.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, bandicoot10 είπε

Προτιμάω το 500αρι από Panda και Aygo. Είχα σκεφτεί και Yaris αλλά το επιτόκιο της Toyota είναι πολύ υψηλό. Στα 20 θα μπορούσα να δω και κάποιο μικρό του Group (Ibiza/Fabia) αλλά με τους τόκους πάει κοντά 25.000Ε. 
 

 

Δεν κοιτάω καθόλου ηλεκτρικά.

 

Το ξέρω πως 18.000Ε είναι πολλά λεφτά για super mini αλλά με δελεάζει το άτοκο δάνειο διότι όπως είπα και παραπάνω, ένα μικρό αυτοκίνητο του group πχ με επιτόκιο 5,9% θα βγει κοντά 25.000 δηλαδή περίπου 7.000 παραπάνω.

Πολλά τα βγάζεις τα λεφτά των τόκων, είσαι σίγουρος ότι είναι τόσα πολλά; Με 3.9% για 15Κ στη τετραετία ήταν κάπου στο χιλιάρικο κ κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, paylidis είπε

Πολλά τα βγάζεις τα λεφτά των τόκων, είσαι σίγουρος ότι είναι τόσα πολλά; Με 3.9% για 15Κ στη τετραετία ήταν κάπου στο χιλιάρικο κ κατι

Αποκλείεται !

Στο fiesta με 2.99+0.6 επιβάρυνση με 11.000 δανεισμό για 3 έτη, οι τόκοι βγαίνουν χιλιάρικο και κατι ακόμη (βάζω και το νταβατζιλίκι του "ανοίγματος φακέλου" 300ε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, majnun είπε

Αποκλείεται !

Στο fiesta με 2.99+0.6 επιβάρυνση με 11.000 δανεισμό για 3 έτη, οι τόκοι βγαίνουν χιλιάρικο και κατι ακόμη (βάζω και το νταβατζιλίκι του "ανοίγματος φακέλου" 300ε)

Το βρηκα 1458 με το νταβατζιλικι τα 295 μεσα

image.png.98705d0a8f36cb9347baf299645e200f.png

και τελικα λογω προεξοφλησης βγηκαν καπου 1050-1080

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και το fiat panda που είναι ίδιο αυτοκίνητο με το 500 με μεγαλύτερο περιτύλιγμα. 

Εναλλακτικές suzuki ignis και i10/picando.

 

Αν κι εγώ θα περίμενα το τέλος τους έτους για το grande panda που είναι ολοκαίνουριο μοντέλο με μήκος λιγότερο από 4μέτρα. Στο λανσάρισμα μπορεί να πάρεις την καλύτερη έκδοση στην τιμή της απλής. Ανακοίνωσαν ότι το ηλεκτρικό θα είναι στα 21-23χιλ€ οπότε λογικά το βενζίνης να είναι σημαντικά κάτω από 20.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

Εχω παραλάβει το C3 Aircross 1.2 Plus (Plus Tech packet) , το test drive, με 4.5χιλ χλμ οταν το πηρα. Τωρα ειμαι λιγο κατω απο τα 6χιλ χλμ.

Θετικά:

  • Γενικα πολύ ανετο, και σαν χωροι και τα καθισματα, δεν εχω νοιωσει κατι να με ενοχλει σωματικα, ακομα και με αρκετη οδηγηση (σε αντιθεση με το 206 που στο 2ωρο επρεπε να κανεις μια σταση)
  • Ωραια αυτονομια σε ανοιχτο δρομο (πηγαινε-ελα καλαματα με 1 ντοποζιτο 100αρα και 1/4 υπολοιπο)
  • Ωραια αυτοματισμοι (πχ αυτοματα φωτα, κλιματισμος (αν και τον βαζω  χειροκινητα), αναδιπλουμενοι καθρεφτες)
  • Ξεκουραστο cruise control, με μνημες και με το πατημα ενος κουμπιου βαζεις την Χ ταχυτητα
  • Αθορυβο αρκετα με καλες ταχυτητες
  • θερμαινομενα καθισματα
  • Τα πισω καθισματα που μπορουν να τραβηχτουν μπρος πισω και να πεσουν τελειως, οπως και του συνοδηγου, για να μπει πχ ενα ψυγειο.

Αρνητικα:

  • Ο τεμπελης που ειναι πρακτικα σαν βραγχιονο καθισματος απο κτελ (και μονο για τον οδηγο, χωρις καποιο κρυμμενο χωρο)
  • Απουσια φυσικου κλειδιου για εκκινηση μηχανης-μιζας (ειναι με start/stop και δεν πχ μπορω να γυρισω λιγο την μιζα να κλεισω πχ ενα παραθυρο)
  • Κλιμα που δεν εχει φυσικο κουμπι, και πρεπει να το πειραζω μεσα απο μενου, το ιδιο και για να κλεινω καθε φορα το ECO start-stop
  • Ο συνοδηγος που δεν εχει κουμπι για ελεγχο παραθυρου οδηγου (με βολευε στο 206, και το πολο του 2014 ειχε)
  • Απουσια ρεζερβας (ζητησαν 300 ευρω για να παραγγειλουν μια "αντιπροσωπειας-αυθεντικη")
  • Ενσυρματο carplay

 

Eχει και heads up display, αλλα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δεν με εχει βολεψει καθολου. Νιωθω οτι εχω 2 οθονες μπροστα μου, μια στο τιμονι και μια στο παμπριζ, και μου αποσπα αρκετα την προσοχη. Ενιωθα στο τελος της διαδρομης ζαλισμενος απο την διασπαση προσοχης μεταξυ 2 οθονων και του δρομου, οποτε και πλεον ειναι μονιμα κλειστο (εχει φυσικο κουμπι παραδοξως). Lane assist κλπ τα εχω ανοιχτα.

Και φωτογραφιες (διαφορετικες μερες τραβηχτηκαν - θελει ενα πλυσιμο)

Spoiler

IMG-20240814-114724.jpg
IMG-20240814-114737.jpg
IMG-20240814-114743.jpg
IMG-20240901-100440.jpg
IMG-20240901-100443.jpg
IMG-20240901-100520.jpg
IMG-20240901-100607.jpg
IMG-20240901-100617.jpg
IMG-20240901-100625.jpg
IMG-20240901-100645.jpg
IMG-20240901-100656.jpg

 

 

Για το 1ο service μου ειπαν στα 15χιλ χλμ, πραγμα που μου φαινεται μακρινο. Νομιζω οτι ισως επρεπε να ειχει γινει ηδη, δεδομενου οτι ειναι νεο αυτοκινητο και το πηρα με 4.5 χιλ χλμ? (03/2024 πρωτη αδεια)

Επεξ/σία από jimakos234
  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@jimakos234 καλοτάξιδο! Για το κουμπί που λες, μπορείς να "ανοίξεις διακόπτη" και να έχεις ρεύμα δλδ χωρίς να πάρει εμπρός το μοτέρ, πατώντας το start χωρίς να πατάς συμπλέκτη

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, and_64 είπε

@jimakos234 καλοτάξιδο! Για το κουμπί που λες, μπορείς να "ανοίξεις διακόπτη" και να έχεις ρεύμα δλδ χωρίς να πάρει εμπρός το μοτέρ, πατώντας το start χωρίς να πατάς συμπλέκτη

Η αληθεια ειναι οτι μπαινω και αυτοματα παταω συμπλεκτη για να το εκκινησω, οποτε δεν ηξερα την συγκεκριμενη λειτοργια. Thanks!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, jimakos234 είπε

Η αληθεια ειναι οτι μπαινω και αυτοματα παταω συμπλεκτη για να το εκκινησω, οποτε δεν ηξερα την συγκεκριμενη λειτοργια. Thanks!

Καλοτάξιδος μαν

Αν δεν κάνω λάθος μπορείς να βγάλεις τον μούφα τεμπέλη απο το κάθισμα και να βάλεις τον κανονικό

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@jimakos234

Καλοταξιδο φίλε.δεν συμπαθώ καθόλου τα γαλλικά αλλά το πορτ μπαγκαζ ομολογώ ότι το ζήλεψα λίγο 

Σχετικά με αυτό που λες για τα παράθυρα στο συνοδηγο τι εννοείς ακριβώς; να έχει διακόπτη ο συνοδηγός που ελέγχει το παράθυρο του οδηγού; 

 

Επίσης σέρβις λογικα κάνεις κάθε χρόνο ή 15.000 χλμ ( ότι έρθει πρώτο) οπότε αφού το αυτοκίνητο έχει πρώτη άδεια 3/24 θα κάνεις 4/25 ή στα 15000 αν τα καλύψεις νωρίτερα 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, jimakos234 είπε

Καλημέρα.

Εχω παραλάβει το C3 Aircross 1.2 Plus (Plus Tech packet) , το test drive, με 4.5χιλ χλμ οταν το πηρα. Τωρα ειμαι λιγο κατω απο τα 6χιλ χλμ.

Θετικά:

  • Γενικα πολύ ανετο, και σαν χωροι και τα καθισματα, δεν εχω νοιωσει κατι να με ενοχλει σωματικα, ακομα και με αρκετη οδηγηση (σε αντιθεση με το 206 που στο 2ωρο επρεπε να κανεις μια σταση)
  • Ωραια αυτονομια σε ανοιχτο δρομο (πηγαινε-ελα καλαματα με 1 ντοποζιτο 100αρα και 1/4 υπολοιπο)
  • Ωραια αυτοματισμοι (πχ αυτοματα φωτα, κλιματισμος (αν και τον βαζω  χειροκινητα), αναδιπλουμενοι καθρεφτες)
  • Ξεκουραστο cruise control, με μνημες και με το πατημα ενος κουμπιου βαζεις την Χ ταχυτητα
  • Αθορυβο αρκετα με καλες ταχυτητες
  • θερμαινομενα καθισματα
  • Τα πισω καθισματα που μπορουν να τραβηχτουν μπρος πισω και να πεσουν τελειως, οπως και του συνοδηγου, για να μπει πχ ενα ψυγειο.

Αρνητικα:

  • Ο τεμπελης που ειναι πρακτικα σαν βραγχιονο καθισματος απο κτελ (και μονο για τον οδηγο, χωρις καποιο κρυμμενο χωρο)
  • Απουσια φυσικου κλειδιου για εκκινηση μηχανης-μιζας (ειναι με start/stop και δεν πχ μπορω να γυρισω λιγο την μιζα να κλεισω πχ ενα παραθυρο)
  • Κλιμα που δεν εχει φυσικο κουμπι, και πρεπει να το πειραζω μεσα απο μενου, το ιδιο και για να κλεινω καθε φορα το ECO start-stop
  • Ο συνοδηγος που δεν εχει κουμπι για ελεγχο παραθυρου οδηγου (με βολευε στο 206, και το πολο του 2014 ειχε)
  • Απουσια ρεζερβας (ζητησαν 300 ευρω για να παραγγειλουν μια "αντιπροσωπειας-αυθεντικη")
  • Ενσυρματο carplay

 

Eχει και heads up display, αλλα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δεν με εχει βολεψει καθολου. Νιωθω οτι εχω 2 οθονες μπροστα μου, μια στο τιμονι και μια στο παμπριζ, και μου αποσπα αρκετα την προσοχη. Ενιωθα στο τελος της διαδρομης ζαλισμενος απο την διασπαση προσοχης μεταξυ 2 οθονων και του δρομου, οποτε και πλεον ειναι μονιμα κλειστο (εχει φυσικο κουμπι παραδοξως). Lane assist κλπ τα εχω ανοιχτα.

Και φωτογραφιες (διαφορετικες μερες τραβηχτηκαν - θελει ενα πλυσιμο)

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

IMG-20240814-114724.jpg
IMG-20240814-114737.jpg
IMG-20240814-114743.jpg
IMG-20240901-100440.jpg
IMG-20240901-100443.jpg
IMG-20240901-100520.jpg
IMG-20240901-100607.jpg
IMG-20240901-100617.jpg
IMG-20240901-100625.jpg
IMG-20240901-100645.jpg
IMG-20240901-100656.jpg

 

 

Για το 1ο service μου ειπαν στα 15χιλ χλμ, πραγμα που μου φαινεται μακρινο. Νομιζω οτι ισως επρεπε να ειχει γινει ηδη, δεδομενου οτι ειναι νεο αυτοκινητο και το πηρα με 4.5 χιλ χλμ? (03/2024 πρωτη αδεια)

Καλοταξιδο και καλά χιλιόμετρα.

Έχουμε ίδιο εταιρικό αλλά με το BlueHDI diesel .

Η οθόνη δε είναι τόσο εύχρηστη και τώρα με τις ζεστές δε δούλευε το Start Stop.

Αλλαγή λαδιών και φίλτρου εάν ήταν δικό μου τουλάχιστον στις 8000-10,000 θα το έκανα, δε νομίζω να μπορούν να στο αρνηθούν , τα ίδια λένε και σε εμάς με τα εταιρικά . Έλεγχος εάν χρειαστεί συμπλήρωση στις 5000 και αλλαγή στις 15000. 

Ρεζέρβα από το 2010 και μετά τα περισσότερα δε έχουν , έχουν το Κιτ επισκευής .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...