Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, C(r)y είπε

Το puma έχει σχεδόν πορτμπαγαζ 100 λίτρα παραπάνω από το CHR και 40 από το Corolla cross, το Chr έχει μεγαλύτερο χώρο καμπίνας. Επίσης μιλάμε για ένα επιτόκιο 10% το οποίο θεωρώ ληστρικό για αγορά αυτοκινήτου( προσωπική άποψη τελειως) όπως επίσης και +2 χρόνια εγγύηση.

 

Η εγγυηση για εμενα δεν ειναι τοσο θεμα - για τουοτα μιλάμε, που οσο και αν τα αντιπαθω κατα κανονα δε σπανε δε χαλανε... για το επιτοκιο ωστοσο εαν η τουοτα τοσο ζητάει ειναι οντως ληστρικο. Εφοσον ομως παει για υβριδικο τοτε υπαρχει και η λυση της attica https://www.atticabank.gr/el/individuals/loans/eco-katanalotika-daneia/attica-my-eco-car/

τα λιτρα του πουμα ειναι λιγο μυστηρια, εχει αρκετα λιτρα σε ενα ΒΟΧ κατω απο το πορτ μπαγκαζ τα οποια για εμενα ειναι αχρηστα οταν μιλάμε για φορτωση (αρα πρακτικα ειναι μονο για ψιλολογια), τσεκαρε το αυτο...

Σκεψου οτι το πουμα μου ειχε φανει τοσο μικρο κ στριμοκωλο τότε (2021) που προτιμησα το καμικ...

  • Like 2
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 hours ago, majnun said:

Έχασα το κομμάτι που λες ότι το θες αυτόματο. Δεν ξέρω αν θα εμπιστευόμουν τα αυτόματα της Ford αλλά και πάλι προτιμώ φοκους από πουμα

https://www.fordmarketplace.gr/summary?code=6&vin=WF0NXXGCHNRK25829

Τι ωραίο που είναι το Kuga. Κρίμα να το χαντακώνει έτσι η φορολογία στη χώρα μας.

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Τι ωραίο που είναι το Kuga. Κρίμα να το χαντακώνει έτσι η φορολογία στη χώρα μας.

Εδώ το χαντακώνει η ίδια η ford. Πήγα να κλείσω αυτό για λιζινγκ κ δεν έβγαινε αυτοματο (μονο το plug in ήταν αυτοματο). Χαμένοι από τα αποδυτήρια με αυτή τους την επιλογή. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 minutes ago, paylidis said:

Εδώ το χαντακώνει η ίδια η ford. Πήγα να κλείσω αυτό για λιζινγκ κ δεν έβγαινε αυτοματο (μονο το plug in ήταν αυτοματο). Χαμένοι από τα αποδυτήρια με αυτή τους την επιλογή. 

Αυτή τη στιγμή βλέπω άπειρες επιλογές από κινητήρες και κιβώτια σχεδόν όλα αυτόματα.

Full Hybrid κινητήρας, αλλά με 2,5L στην Ελλάδα δεν πας πουθενά.

Τον 1,5 δεν τον υπολογίζω καν, λογικά θα έχει 10+ κατανάλωση με τέτοιο σκάφος.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Αυτή τη στιγμή βλέπω άπειρες επιλογές από κινητήρες και κιβώτια σχεδόν όλα αυτόματα.

Full Hybrid κινητήρας, αλλά με 2,5L στην Ελλάδα δεν πας πουθενά.

Τον 1,5 δεν τον υπολογίζω καν, λογικά θα έχει 10+ κατανάλωση με τέτοιο σκάφος.

Στον 1.5 αναφέρομαι. Δεν τον έβγαζε σε αυτοματο. Μια χαρά πάει δεν έχει θέμα…

η κατανάλωση δεν με απασχολεί, ουδέποτε με απασχολούσε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, paylidis said:

Στον 1.5 αναφέρομαι. Δεν τον έβγαζε σε αυτοματο. Μια χαρά πάει δεν έχει θέμα…

η κατανάλωση δεν με απασχολεί, ουδέποτε με απασχολούσε 

Με 186 άλογα μια χαρά θα πηγαίνει προφανώς. Και εμένα δεν είναι το πρώτο μου κριτήριο, αλλά θεωρώ ότι θα είναι υπερβολική η κατανάλωση σε καθημερινή χρήση.

Επεξ/σία από djuan1988
Δημοσ.

ειναι παραξενια , η' δεν βλεπω καποιο μοντελλο μεχρι 30.000 που πραγματικα να με γκαυλωνει οπως γινοταν παλια,10-15 χρονια πριν? η πλακα ειναι οτι τα μονα που μου αρεσουν σχεδιαστικα ειναι τα ηλεκτρικα,που ειναι πιο ακριβα.

το μονο που βλεπω value for money ειναι ο ασσος αλλα δεν μου αρεσει καθολου.αν και τον εχω οδηγησει και ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο ο καλυτερος οδηγικα,καμμια σχεση με τους παλιους πισωκουνα.

της αουντι μαρεσουν και πολυ ωραια πλευση αλλα τιμονι αδιαφορο.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

ειναι παραξενια , η' δεν βλεπω καποιο μοντελλο μεχρι 30.000 που πραγματικα να με γκαυλωνει οπως γινοταν παλια,10-15 χρονια πριν? η πλακα ειναι οτι τα μονα που μου αρεσουν σχεδιαστικα ειναι τα ηλεκτρικα,που ειναι πιο ακριβα.

το μονο που βλεπω value for money ειναι ο ασσος αλλα δεν μου αρεσει καθολου.αν και τον εχω οδηγησει και ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο ο καλυτερος οδηγικα,καμμια σχεση με τους παλιους πισωκουνα.

της αουντι μαρεσουν και πολυ ωραια πλευση αλλα τιμονι αδιαφορο.

Δεν είναι παραξενιά αυτό λέμε και εμείς

Το μόνο που αξίζει σε αυτά τα λεφτά με την παραπάνω λογική είναι το mx5 πιστεύω , κάτι άλλο δεν υπάρχει

Δημοσ.
6 ώρες πριν, paylidis είπε

Η εγγυηση για εμενα δεν ειναι τοσο θεμα - για τουοτα μιλάμε, που οσο και αν τα αντιπαθω κατα κανονα δε σπανε δε χαλανε... για το επιτοκιο ωστοσο εαν η τουοτα τοσο ζητάει ειναι οντως ληστρικο. Εφοσον ομως παει για υβριδικο τοτε υπαρχει και η λυση της attica https://www.atticabank.gr/el/individuals/loans/eco-katanalotika-daneia/attica-my-eco-car/

τα λιτρα του πουμα ειναι λιγο μυστηρια, εχει αρκετα λιτρα σε ενα ΒΟΧ κατω απο το πορτ μπαγκαζ τα οποια για εμενα ειναι αχρηστα οταν μιλάμε για φορτωση (αρα πρακτικα ειναι μονο για ψιλολογια), τσεκαρε το αυτο...

Σκεψου οτι το πουμα μου ειχε φανει τοσο μικρο κ στριμοκωλο τότε (2021) που προτιμησα το καμικ...

Είναι και τι ανάγκες έχει ο καθένας γενικά. Σε σένα ο χώρος του box είναι άχρηστος στο puma. Για μένα που μου δίνουν κάθε τρεις και λίγο λάδι, κρέατα, ελιές και άλλα πράγματα από το χωριό είναι λόγος για να πάρω το αμάξι. Πρακτικά έχεις ένα χώρο που από κάτω έχει τάπα αποστράγγισης και ότι και να σου χυθεί απλά παίρνεις το λάστιχο και το πλένεις. Δε λερώνεις ποτέ το πορτ μπαγκαζ. 

  • Like 6
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Το καινούριο Qashqai δεν συγκινεί κανέναν? 

Το καινούριο qashqai θα το νοικιάσω τον άλλον μήνα για να το δω. Αν ενδιαφέρει κανέναν να γράψω 5 πράγματα. Ελπίζω να μην έχει το παλιό. 

  • Like 4
Δημοσ.

ενα ακομα update.

πηγαμε στην VW στην αργυρουπολη.

Εκανα TD το T-CROSS το αυτοματο. Δεν μπορω να πω οτι με συγκινησε οδηγικα, ουτε και την γυναικα. πρωτη φορα κιολας που οδηγησα αυτοματο. Στην αρχη ενιωθα σαν ζαβλακωμενος, να καταλαβω τι συμβαινει, παρεα με τις οθονες που ειχε. Ενιωθα σε κατι ανηφορες οτι ηθελα να κατεβασω ταχυτητα και εψαχνα τον συμπλεκτη-κιβωτιο, με κρατησε και 1 φορα ο ανθρωπος καθως πηγα αυτοματα να βαλω νεκρα -1η. Εψαχνα το στροφομετρο, δεν το εβλεπα, αρχισα ακουστικα να προσπαθω να καταλαβω ποτε θα ηθελα να κανω αλλαγη, αν δεν την εκανε μονο του, και επαιξα λιγο με τα padles. οκ γενικα μετα απο λιγο, ψιλο συνηθισα, αν και το φρενο μου φαινοταν αρκετα ευαισθητο. Δεν αλλαζει το γεγονος οτι δεν μου αρεσε και εν τελη βγηκα ζαλισμενος απο το αυτοκινητο. Ηταν και λιγο το TD, κατι κυκλους γυρω στην περιοχη καναμε, max 20 λεπτα. 25,000 και κατι ψιλα τελικη με ισχυ προσφορας μεχρι 31/07.

Διπλα ειχε και μια citroen. Μπηκαμε μεσα κοιτουσαμε λιγο τα C3 και C3 Aircross. Απο C3 δεν ειχε τιποτα προς πωληση, ουτε για TD καθως ειπε ερχεται νεο μοντελο. Το C3 Aircross το ειχε για TD και το πηραμε επι τοπου (με μηχανικο 6αρι κιβωτιο)
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ
Δεν εχω οδηγησει πιο ανετο αυτοκινητο μεχρι στιγμης. Τολμω να πω οτι βγηκα πιο ξεκουραστος απο οτι μπηκα μεσα.
Λακουβες, σαμαρακια δεν καταλαβαινα κραδασμους να με ενοχλουν.

Μοντελο 03/2024 με 4κ χλμ, εκδοση 1.2 110ps Plus με το tech pack το TD αυτοκινητο, απο ~24,000 στα 20,900 που το σκεφτομαι αρκετα να το τσιμπησω, κανονικα με 5 χρονια εγγυηση κλπ (8.50% επιτοκιο).

Θα παω και αυριο για το TD του facelift lpg clio. Ιδως περασω και απο την citroen στην συγγρου μηπως εχει κατι αντιστοιχο (ας πουμε οτι με στελνει γνωστος)

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jimakos234 είπε

ενα ακομα update.

πηγαμε στην VW στην αργυρουπολη.

Εκανα TD το T-CROSS το αυτοματο. Δεν μπορω να πω οτι με συγκινησε οδηγικα, ουτε και την γυναικα. πρωτη φορα κιολας που οδηγησα αυτοματο. Στην αρχη ενιωθα σαν ζαβλακωμενος, να καταλαβω τι συμβαινει, παρεα με τις οθονες που ειχε. Ενιωθα σε κατι ανηφορες οτι ηθελα να κατεβασω ταχυτητα και εψαχνα τον συμπλεκτη-κιβωτιο, με κρατησε και 1 φορα ο ανθρωπος καθως πηγα αυτοματα να βαλω νεκρα -1η. Εψαχνα το στροφομετρο, δεν το εβλεπα, αρχισα ακουστικα να προσπαθω να καταλαβω ποτε θα ηθελα να κανω αλλαγη, αν δεν την εκανε μονο του, και επαιξα λιγο με τα padles. οκ γενικα μετα απο λιγο, ψιλο συνηθισα, αν και το φρενο μου φαινοταν αρκετα ευαισθητο. Δεν αλλαζει το γεγονος οτι δεν μου αρεσε και εν τελη βγηκα ζαλισμενος απο το αυτοκινητο. Ηταν και λιγο το TD, κατι κυκλους γυρω στην περιοχη καναμε, max 20 λεπτα. 25,000 και κατι ψιλα τελικη με ισχυ προσφορας μεχρι 31/07.

Διπλα ειχε και μια citroen. Μπηκαμε μεσα κοιτουσαμε λιγο τα C3 και C3 Aircross. Απο C3 δεν ειχε τιποτα προς πωληση, ουτε για TD καθως ειπε ερχεται νεο μοντελο. Το C3 Aircross το ειχε για TD και το πηραμε επι τοπου (με μηχανικο 6αρι κιβωτιο)
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ
Δεν εχω οδηγησει πιο ανετο αυτοκινητο μεχρι στιγμης. Τολμω να πω οτι βγηκα πιο ξεκουραστος απο οτι μπηκα μεσα.
Λακουβες, σαμαρακια δεν καταλαβαινα κραδασμους να με ενοχλουν.

Μοντελο 03/2024 με 4κ χλμ, εκδοση 1.2 110ps Plus με το tech pack το TD αυτοκινητο, απο ~24,000 στα 20,900 που το σκεφτομαι αρκετα να το τσιμπησω, κανονικα με 5 χρονια εγγυηση κλπ (8.50% επιτοκιο).

Θα παω και αυριο για το TD του facelift lpg clio. Ιδως περασω και απο την citroen στην συγγρου μηπως εχει κατι αντιστοιχο (ας πουμε οτι με στελνει γνωστος)

Δεν μου άρεσε καθόλου και εμένα το tcross σαν ψεύτικο είναι και οδηγικά άθλιο.

Το C3 είναι καλύτερο σαν σύνολο να ξέρεις όμως ότι στις στροφές θα είναι λίγο βάρκα γυαλο στο body roll

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, tsofras είπε

Δεν μου άρεσε καθόλου και εμένα το tcross σαν ψεύτικο είναι και οδηγικά άθλιο.

Το C3 είναι καλύτερο σαν σύνολο να ξέρεις όμως ότι στις στροφές θα είναι λίγο βάρκα γυαλο στο body roll

Καλημερα. πως θα το δω αυτο?

Λογικα θα πρεπει να το βγαλω σε καποια εθνικη πχ να εχω καποια ταχυτητα και στροφες. Μεχρι στιγμης σαν ταχυτητα δεν εχω "πατησει" καποιο, στην βουλιαγμενης και σε κατι στενα απο πισω ηταν τα TD

Δημοσ.
3 ώρες πριν, jimakos234 είπε

Καλημερα. πως θα το δω αυτο?

Λογικα θα πρεπει να το βγαλω σε καποια εθνικη πχ να εχω καποια ταχυτητα και στροφες. Μεχρι στιγμης σαν ταχυτητα δεν εχω "πατησει" καποιο, στην βουλιαγμενης και σε κατι στενα απο πισω ηταν τα TD

Ο Βαγγέλης σε πήγε για τεστ ντράιβ ?


  • Δημιουργία νέου...