Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε κάποτε έκανε και το τυλίχτο 2 ευρώ! Εδω κάνει το focus 34. 

Εσωτερικά μου αρέσει παραπάνω από το id4. 

  • Haha 3
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, imr είπε

Έφυγε και το παπι? 

Το βαρέθηκα. Θέλω γκάζι τωρα

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, john1987 είπε

Ε κάποτε έκανε και το τυλίχτο 2 ευρώ! Εδω κάνει το focus 34. 

Εσωτερικά μου αρέσει παραπάνω από το id4. 

ναι κι εγω προτιμω το enyaq

αλλα δε τα δινω τα 36 ειναι πολλα - πριν 2 χρονια 28, τοσα αξιζει... ομοιως σαφως και δε θα εδινα σημερα που μιλαμε 43 για το Q μου οπως ειναι

  • Like 3
Δημοσ.
18 hours ago, paylidis said:

A ακριβό βγαίνει τότε, καποτε έβγαινε κάτω από 30 😅 σε αυτά τα λεφτά δεν βγαίνει και το id4 @filarhos?

το καλό είναι ότι η κοσμοκαρ δέχεται εκχώρηση της επιδότησης 

Πάντως είναι από τα λίγα ηλεκτρικά που μου αρέσουν 

Το είχα δει κάποια στιγμή στην αντιπροσωπεία 27500. Πολυ πριν το συζητήσουμε μαζί. Όπως και το id4 με τα 160 ίδια τιμή με το id3 με τα 203, λιιιγο πριν αποφασίσουμε ότι θα αγοράσουμε.

Μας έφαγε το μήκος... Θα είχαμε τώρα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Και η δύναμη για εμένα άχρηστη πάνω από 150 ηλεκτρικά.

Στην εθνική το μόνο που έμεινε κοντά και μας πέρασε μετά τα 150 ήταν κάτι range Rover τέρατα. Όλοι οι άλλοι μέχρι να καταλάβουν ότι πρέπει να κατεβάσουν είχαμε ξεφύγει. Στο eco που το 3 βγάζει κάτω από 150 και έχει και τεχνίτη υστέρηση στην απόκριση.

Υ.Γ. Το επόμενο θα το πάρουμε στα 4μιση μέτρα και θα μείνουμε εκεί. Μέχρι τότε φουσκωτές μπάρες και δύο βαλίτσες επάνω και όλα καλά.

  • Like 3
Δημοσ.

Το σκέφτηκα λίγο...

Το id3 στα 4,26 δίνει σαλόνι στο μέγεθος μεγάλο Σεντάν, λίγο μεγαλύτερο από το Passat b6-b7 οποίος ξέρει. Υστερεί σε Πορτ παγκαζ για περίπου 200λιτρα vs μισό μέτρο μακρυτερο.

Οπότε μόνο για 2-3 ταξίδια δεν αξίζει το επιπλέον μήκος. Οπότε ίσως και το επόμενο να παίξει σε αυτές τις διαστάσεις και ελπίζω να παίρνει κανονικές μπάρες.

Πάντως με τις φουσκωτές και δύο ή τρεις βαλίτσες των 100-125λιτρων έχουμε αρκετό χωρο. Έχει και την δικιά τους που είναι 330 λίτρα, αλλά προτιμώ να είναι σπασμένο. Καλύτερα γιατί με τις βαλίτσες δεν θα μπαίνω στον πειρασμό για μεγάλες ταχύτητες (>120).

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, filarhos είπε

Το σκέφτηκα λίγο...

Το id3 στα 4,26 δίνει σαλόνι στο μέγεθος μεγάλο Σεντάν, λίγο μεγαλύτερο από το Passat b6-b7 οποίος ξέρει. Υστερεί σε Πορτ παγκαζ για περίπου 200λιτρα vs μισό μέτρο μακρυτερο.

Οπότε μόνο για 2-3 ταξίδια δεν αξίζει το επιπλέον μήκος. Οπότε ίσως και το επόμενο να παίξει σε αυτές τις διαστάσεις και ελπίζω να παίρνει κανονικές μπάρες.

Πάντως με τις φουσκωτές και δύο ή τρεις βαλίτσες των 100-125λιτρων έχουμε αρκετό χωρο. Έχει και την δικιά τους που είναι 330 λίτρα, αλλά προτιμώ να είναι σπασμένο. Καλύτερα γιατί με τις βαλίτσες δεν θα μπαίνω στον πειρασμό για μεγάλες ταχύτητες (>120).

Κανονικές μπάρες γιατί δεν βάζεις ?

Δημοσ.

Όπου το είχα ψάξει έλεγαν ότι δεν υπάρχει αναφορά με προδιαγραφές από την VW και δεν υπάρχει και κάποια που να είναι ειδική για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Και το μόνο που είχαν προτείνει για μικρό βάρος <50 κιλά ήταν φουσκωτές που το απλώνει σε μεγαλύτερη επιφάνεια. Και μάλιστα έλεγαν όχι πάνω από 120χλμ/ώρα.

Ήταν και πολύ οικονομικότερες από τις κλασικές μπάρες, οπότε μου τις έφερε ο ξάδερφος μου από Αγγλία με κανένα κατοσταρικο.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πρόγραμμα Citroen άτοκα

Με 25% προκαταβολή και εώς 48 δόσεις άτοκα (0% επιτόκιο).

Το πρόγραμμα ισχύει για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα C3, C3 Aircross, C4, C4X & C5 Aircross.

  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Πρόγραμμα Citroen άτοκα

Με 25% προκαταβολή και εώς 48 δόσεις άτοκα (0% επιτόκιο).

Το πρόγραμμα ισχύει για τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα C3, C3 Aircross, C4, C4X & C5 Aircross.

Είχα χρόνια να δω άτοκο δάνειο αυτοκινήτου. Το τελευταίο ήταν στη σκοντα αλλά ήταν μόνο για 12 ή 18 μηνες

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Είχα χρόνια να δω άτοκο δάνειο αυτοκινήτου. Το τελευταίο ήταν στη σκοντα αλλά ήταν μόνο για 12 ή 18 μηνες

Στα χαρτιά είναι δυνατή προσφορά. Μένει να φανεί και στην πράξη. Μην αφορά δηλαδή ένα αμάξι εδώ και άλλο εκεί και όποιος πρόλαβε.

Δεν μπορεί να βγάλει και η bmw μία τέτοια? 😄

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Στα χαρτιά είναι δυνατή προσφορά. Μένει να φανεί και στην πράξη. Μην αφορά δηλαδή ένα αμάξι εδώ και άλλο εκεί και όποιος πρόλαβε.

Δεν μπορεί να βγάλει και η bmw μία τέτοια? 😄

Μην κάνουν την κλασική εξυπνάδα που ειχαν παλια

23.000 με εντοκο προγραμμα και 4 χιλιαρικα εκπτωση

ή 23.000 με ατοκο διακανονισμο χωρίς εκπτωση.

Λουζ λουζ σιτσουέησο

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Το Corolla της γυναίκας (2022) τα κλείνει όλα μόνο του αν κρατήσεις παρατεταμένα το κουμπί κλειδώματος. Το Puma (2022) επίσης. Ευχαριστώ για το info παιδιά!!

  • Like 2
Δημοσ.
On 08/04/2024 at 14:13, filarhos said:

Το σκέφτηκα λίγο...

Το id3 στα 4,26 δίνει σαλόνι στο μέγεθος μεγάλο Σεντάν, λίγο μεγαλύτερο από το Passat b6-b7 οποίος ξέρει. Υστερεί σε Πορτ παγκαζ για περίπου 200λιτρα vs μισό μέτρο μακρυτερο.

Οπότε μόνο για 2-3 ταξίδια δεν αξίζει το επιπλέον μήκος. Οπότε ίσως και το επόμενο να παίξει σε αυτές τις διαστάσεις και ελπίζω να παίρνει κανονικές μπάρες.

Πάντως με τις φουσκωτές και δύο ή τρεις βαλίτσες των 100-125λιτρων έχουμε αρκετό χωρο. Έχει και την δικιά τους που είναι 330 λίτρα, αλλά προτιμώ να είναι σπασμένο. Καλύτερα γιατί με τις βαλίτσες δεν θα μπαίνω στον πειρασμό για μεγάλες ταχύτητες (>120).

Εσυ μόνο ξέρεις άμα αξίζει το παραπάνω μήκος η όχι. Προσωπικά μένοντας σε επαρχία, δεν μου προσφέρει τίποτα ένα αμάξι 4.3 μέτρων, σε σχέση με ένα 4.8. Στην καθημερινότητα μου κυκλοφορώ με ποδήλατο η πόδια, και άμα πάω Θεσσαλονίκη η Αθήνα πάντα σε πάρκινγκ το βάζω. Αλλά ο χώρος αποσκευών είναι το άλφα και το ωμέγα. Σε μικρό αμάξι ούτε καν 2 παιδικά ποδηλατάκια δεν μπορείς να βάλεις, δεν αναφέρομαι καν σε ταξίδια που χρειάζεται πολλά πράγματα…

Ο καθένας με τις ανάγκες του φυσικά, έχοντας αυτή τη στιγμή ένα αμάξι 4.6, άνετα θα πήγαινα σε μεγαλύτερο για ακόμη μεγαλύτερη άνεση!


  • Δημιουργία νέου...