Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, paylidis είπε

Παμε να πουμε 2 λογια για το τροκ, όπως υποσχέθηκα και στο θωμα τις προάλλες μιας και κλεινουμε μηνα συμβιωσης πλεον...

 

.............

Θα προτιμουσα παντως στα ιδια περίπου λεφτα (+2Κ) να παρω ενα kodiaq... πολυ περισσότερο αυτοκινητο και ας του ελειπε κατιτις σε εξοπλισμο! Αυτο για εμενα ειναι ενα αυτοκινητο πολης (και για αυτο το πηρα για να ειμαι ειλικρινής)

Ωραίος Γιώργο ευχαριστούμε

Η κατανάλωση θα πέσει όπως ξέρεις σιγά σιγά , αλλά ναι λόγω κιβωτίου θα έχεις παραπάνω απο το Q3

Τα κουμπιά αφής σπάνε μπάλες και ήταν ένας απο τους λόγους που ενώ λέγαμε για το t-roc δεν ήθελα καν να το σκέφτομαι ειδικά την s-line που έχει και στο τιμόνι κουμπιά αφής

Για την συμπεριφορά του DSG έχεις δίκιο επίσης, το βλέπω και εγώ τώρα αφού είχα ξαναγυρίσει σε χειροκίνητο για μία 3ετία . Τελικά το καθένα έχει τα θετικά - αρνητικά , με πιάνω αρκετές φορές να προτιμούσα να ήμουν με χειροκίνητο πάλι (μανούβρες για παρκιγκ σε ανηφόρα- κατηφόρα , νιώθεις πιο κοντά με το αυτοκίνητο και γενικά την οδήγηση) απο την άλλη μπλέκεις σε κίνηση με 1η-2α και χαίρεσαι που το έχεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ωραίος Γιώργο ευχαριστούμε

Η κατανάλωση θα πέσει όπως ξέρεις σιγά σιγά , αλλά ναι λόγω κιβωτίου θα έχεις παραπάνω απο το Q3

Τα κουμπιά αφής σπάνε μπάλες και ήταν ένας απο τους λόγους που ενώ λέγαμε για το t-roc δεν ήθελα καν να το σκέφτομαι ειδικά την s-line που έχει και στο τιμόνι κουμπιά αφής

Για την συμπεριφορά του DSG έχεις δίκιο επίσης, το βλέπω και εγώ τώρα αφού είχα ξαναγυρίσει σε χειροκίνητο για μία 3ετία . Τελικά το καθένα έχει τα θετικά - αρνητικά , με πιάνω αρκετές φορές να προτιμούσα να ήμουν με χειροκίνητο πάλι (μανούβρες για παρκιγκ σε ανηφόρα- κατηφόρα , νιώθεις πιο κοντά με το αυτοκίνητο και γενικά την οδήγηση) απο την άλλη μπλέκεις σε κίνηση με 1η-2α και χαίρεσαι που το έχεις

Xm, περιεργο, εγω με το προηγουμενο troc ημουν πολυ ευχαριστημενος απο το dsg.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ωραίος Γιώργο ευχαριστούμε

Η κατανάλωση θα πέσει όπως ξέρεις σιγά σιγά , αλλά ναι λόγω κιβωτίου θα έχεις παραπάνω απο το Q3

ψιλοαμφιβαλλω για το οτι θα πεσει σημαντικά (οκ στρωνει αλλα ποσο να πεσει), αλλα μου κανει εντυπωση γιατι μιλαμε για 400 κιλα διαφορά και καταφερνει να καιει τουλαχιστον 30% παραπανω για πολυ λιγοτερο αμαξι...

22 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τα κουμπιά αφής σπάνε μπάλες και ήταν ένας απο τους λόγους που ενώ λέγαμε για το t-roc δεν ήθελα καν να το σκέφτομαι ειδικά την s-line που έχει και στο τιμόνι κουμπιά αφής

ναι δεν παλευονται, επισης εγω με τα φυσικα κουμπια ειμαι μαθημενος να πηγαινω εκει ακριβως που πρεπει χωρις να παρω το βλεμμα μου απο το δρόμο, τωρα αναγκαστικα πρεπει καθως ειναι αδυνατο να το πετυχεις...

22 λεπτά πριν, tsofras είπε

Για την συμπεριφορά του DSG έχεις δίκιο επίσης, το βλέπω και εγώ τώρα αφού είχα ξαναγυρίσει σε χειροκίνητο για μία 3ετία . Τελικά το καθένα έχει τα θετικά - αρνητικά , με πιάνω αρκετές φορές να προτιμούσα να ήμουν με χειροκίνητο πάλι (μανούβρες για παρκιγκ σε ανηφόρα- κατηφόρα , νιώθεις πιο κοντά με το αυτοκίνητο και γενικά την οδήγηση) απο την άλλη μπλέκεις σε κίνηση με 1η-2α και χαίρεσαι που το έχεις

σωστη η παρατηρηση σου, σε παρκαρισμα ανηφορα-κατηφορά κανει τρελες και ειναι πιο δυσκολο να παρκαρεις απο οτι το manual... αλλα στη καθημερινότητα ειναι σαφως πιο ξεκουραστο... αλλα σε συμπεριφορά ειναι σα κλοουν τσιρκο, το ΕΑΤ8 πολλα σκαλοπατια ανωτερο απο το συγκεκριμένο... θεωρητικά θα προσαρμοστεί και στο τροπο οδηγησης μου και ισως βελτιωθει λιγο σε κανα 2 χιλιαδες χλμ...

γενικα δεν ειναι κακη all around επιλογή αλλα οχι ρε παιδια 33Κ, too much... αντικειμενικά ισως επαιρνα μια κορολα κρος 1800 υβριδικη σε αυτα τα λεφτα (εκτος εαν ανεβηκε κι αυτη κι αλλο)

18 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Xm, περιεργο, εγω με το προηγουμενο troc ημουν πολυ ευχαριστημενος απο το dsg.

κοιτα ειναι αναλογο του τι εχεις μαθει/συνηθισει/θεωρεις καλό...

για εμενα τα κιβωτια της bmw και του Psa ειναι με διαφορα ανωτερα απο το dsg

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, paylidis είπε

για εμενα τα κιβωτια της bmw και του Psa ειναι με διαφορα ανωτερα απο το dsg

Μάλλον εννοείς μέχρι την προηγούμενη BMW και προφανώς επειδή είναι πλανητικά μαζί με το EAT8.

Τώρα που είναι διπλοσυμπλεκτο της  bmw είναι και αυτό είναι σαν το dsg .

Έτσι είναι η λειτουργία τους για μανούβρες και καλύτερες αλλαγές όσον αφορά την άνεση πλανητικό ή CVT

25 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Xm, περιεργο, εγω με το προηγουμενο troc ημουν πολυ ευχαριστημενος απο το dsg.

Υπάρχουν συνθήκες που είναι λίγο εκνευριστικο, σε εμένα άρχισε να στρώνει πάντως η λειτουργία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Μάλλον εννοείς μέχρι την προηγούμενη BMW και προφανώς επειδή είναι πλανητικά μαζί με το EAT8.

Τώρα που είναι διπλοσυμπλεκτο της  bmw είναι και αυτό είναι σαν το dsg .

Έτσι είναι η λειτουργία τους για μανούβρες και καλύτερες αλλαγές όσον αφορά την άνεση πλανητικό ή CVT

ναι πριν το 2020, νεοτερες δεν εχω οδηγησει, νομιζω ήταν zf εκεινο που αναφερομαι... εκπληκτικα κιβωτια...

Το cvt ομοιως δε μου αρεσει, το θεωρω ακομα χειροτερο απο το dsg...

 

αν τωρα εβαλαν κ στη Bmw διπλοσυμπλεκτα τα εκαναν για ακομη μια φορα σα τα μουτρα τους (μια το fwd τωρα αυτο, παρε vw να τελειωνεις απο το να πληρωσεις Bmw κ να ειναι σα vw)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα ακόμα ταξίδι, μια ακόμα ενοικίαση :P 

Αυτή τη φορά Opel Crossland F/L. Κατ' αρχήν ήταν upgrade απο κατηγορία Β οπότε δεν έχω παράπονο. Ήταν το 1.2 με τα 110 άλογα, χειροκίνητο και το οδήγησα περίπου 500χλμ σε 3 μέρες. Κατανάλωση σχεδόν μόνο Autobahn με ταχύτητα <140 6λ/100, θερμαινόμενα καθίσματα κλπ. 

Στα συν

  • Ευρύχωρο, είμαι 1.87, οδηγώ γενικά σε χαλαρή στάση και πίσω μου καθόταν άνετα ενήλικας, εντάξει όχι δίμετρος αλλά καθόταν. Στην πλευρά του συνοδηγού ακομα πιο άνετα τα πράγματα, γιατι έχουν σχεδιάσει ωραία το ντουλαπάκι οπότε δίνουν χώρο στα γόνατα χωρίς να χρειάζεται να παει πίσω το κάθισμα.
  • Αξιοπρεπές σε επιδόσεις. Εντάξει δεν έβαζε φωτιά στο δρόμο αλλά κινείται πολύ άνετα ακομα και με επιβάτες ή/και αποσκευές. Αν δε σε νοιάζει να οδηγείς σαν Audακιας στην autobahn (σε απόσταση 1nm απο το μπροστινό αυτοκίνητο) δε νιώθεις οτι σου λείπει δύναμη. Στην αρχή νόμιζα πως είναι με τα 130 άλογα και κοίταξα την άδεια. Και η κατανάλωση νορμάλ.
  • Compact σε διαστάσεις. Σχετικά στενό χωρίς όμως να το καταλαβαίνεις πολύ στο εσωτερικό. Αρκετά κοντό ώστε να βολεύει για πόλη και παρκάρισμα. Και με ελαφρύ τιμόνι για κίνηση στην πόλη. 
  • Καλή θέση οδήγησης. Είσαι αρκετά ψηλά για να βλέπεις το δρόμο χωρίς όμως να νιώθεις οτι κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο αντί για μέσα του (Toyota για εσένα λέω)

Στα πλην

  • Θόρυβος, θόρυβος, θόρυβος. Απίστευτα θορυβώδες στο δρόμο. Το Airbus της Aegean έκανε σαφώς λιγότερο θόρυβο όσο σηκωνόταν. Στα πίσω καθίσματα ειδικά ήταν πολύ ενοχλητικό (δεν κάθισα, αλλά έτσι μου ειπαν). Τραγική ηχομόνωση.
  • Ο κινητήρας είναι αρκετά τραχύς. Πατάς γκάζι και κάνει θόρυβο σαν παλιό ντίζελ για να επιταχύνει. Επίσης στέλνει αρκετές δονήσεις στα πεντάλ. 
  • Πολύ κακή ποιότητα πλαστικών, σκληρά πλαστικά παντού. 
  • Χαζομάρες εργονομίας. Το χειρόφρενο ειναι κάτω απο τον τεμπέλη ο οποίος το εμποδίζει. Η οθονη έχει ενα αχρείαστο φρυδι από το ταμπλό οπότε δυσκολεύεσαι να πατήσεις στο πάνω μέρος της όπου είναι π.χ. η μπάρα για να βάλεις νέα διεύθυνση. Τα πεντάλ είναι κάπως περίεργα τοποθετημένα κι ειδικά ο συμπλέκτης. 

Overall, θα έλεγα πως είναι ένα αρκετά καλό σχολικό. Έχει χώρο για πιτσιρίκια κι είναι βολικό στην πόλη. Στην τιμή που το δίνει η Opel είναι οριακά vfm, σε σχέση με το Corsa ειναι παραπάνω αυτοκίνητο για ούτε 2,000 διαφορά. Σίγουρα όμως δεν είναι σε καμια περίπτωση ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, οπότε αν κάποιος θέλει να φορτώνει μπαγκάζια και να παίρνει τους δρόμους, πρέπει να κοιτάξει αλλού

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ένα ακόμα ταξίδι, μια ακόμα ενοικίαση :P 

Αυτή τη φορά Opel Crossland F/L. Κατ' αρχήν ήταν upgrade απο κατηγορία Β οπότε δεν έχω παράπονο. Ήταν το 1.2 με τα 110 άλογα, χειροκίνητο και το οδήγησα περίπου 500χλμ σε 3 μέρες. Κατανάλωση σχεδόν μόνο Autobahn με ταχύτητα <140 6λ/100, θερμαινόμενα καθίσματα κλπ. 

Στα συν

  • Ευρύχωρο, είμαι 1.87, οδηγώ γενικά σε χαλαρή στάση και πίσω μου καθόταν άνετα ενήλικας, εντάξει όχι δίμετρος αλλά καθόταν. Στην πλευρά του συνοδηγού ακομα πιο άνετα τα πράγματα, γιατι έχουν σχεδιάσει ωραία το ντουλαπάκι οπότε δίνουν χώρο στα γόνατα χωρίς να χρειάζεται να παει πίσω το κάθισμα.
  • Αξιοπρεπές σε επιδόσεις. Εντάξει δεν έβαζε φωτιά στο δρόμο αλλά κινείται πολύ άνετα ακομα και με επιβάτες ή/και αποσκευές. Αν δε σε νοιάζει να οδηγείς σαν Audακιας στην autobahn (σε απόσταση 1nm απο το μπροστινό αυτοκίνητο) δε νιώθεις οτι σου λείπει δύναμη. Στην αρχή νόμιζα πως είναι με τα 130 άλογα και κοίταξα την άδεια. Και η κατανάλωση νορμάλ.
  • Compact σε διαστάσεις. Σχετικά στενό χωρίς όμως να το καταλαβαίνεις πολύ στο εσωτερικό. Αρκετά κοντό ώστε να βολεύει για πόλη και παρκάρισμα. Και με ελαφρύ τιμόνι για κίνηση στην πόλη. 
  • Καλή θέση οδήγησης. Είσαι αρκετά ψηλά για να βλέπεις το δρόμο χωρίς όμως να νιώθεις οτι κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο αντί για μέσα του (Toyota για εσένα λέω)

Στα πλην

  • Θόρυβος, θόρυβος, θόρυβος. Απίστευτα θορυβώδες στο δρόμο. Το Airbus της Aegean έκανε σαφώς λιγότερο θόρυβο όσο σηκωνόταν. Στα πίσω καθίσματα ειδικά ήταν πολύ ενοχλητικό (δεν κάθισα, αλλά έτσι μου ειπαν). Τραγική ηχομόνωση.
  • Ο κινητήρας είναι αρκετά τραχύς. Πατάς γκάζι και κάνει θόρυβο σαν παλιό ντίζελ για να επιταχύνει. Επίσης στέλνει αρκετές δονήσεις στα πεντάλ. 
  • Πολύ κακή ποιότητα πλαστικών, σκληρά πλαστικά παντού. 
  • Χαζομάρες εργονομίας. Το χειρόφρενο ειναι κάτω απο τον τεμπέλη ο οποίος το εμποδίζει. Η οθονη έχει ενα αχρείαστο φρυδι από το ταμπλό οπότε δυσκολεύεσαι να πατήσεις στο πάνω μέρος της όπου είναι π.χ. η μπάρα για να βάλεις νέα διεύθυνση. Τα πεντάλ είναι κάπως περίεργα τοποθετημένα κι ειδικά ο συμπλέκτης. 

Overall, θα έλεγα πως είναι ένα αρκετά καλό σχολικό. Έχει χώρο για πιτσιρίκια κι είναι βολικό στην πόλη. Στην τιμή που το δίνει η Opel είναι οριακά vfm, σε σχέση με το Corsa ειναι παραπάνω αυτοκίνητο για ούτε 2,000 διαφορά. Σίγουρα όμως δεν είναι σε καμια περίπτωση ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, οπότε αν κάποιος θέλει να φορτώνει μπαγκάζια και να παίρνει τους δρόμους, πρέπει να κοιτάξει αλλού

Όταν είχα πάει να το δώ εγώ δεν κατάφερα με την καμία να βολευτώ σε θέση - τιμόνι , κάτι δεν μου καθόταν καλά οπότε απλά έφυγα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ένα ακόμα ταξίδι, μια ακόμα ενοικίαση :P 

Αυτή τη φορά Opel Crossland F/L. Κατ' αρχήν ήταν upgrade απο κατηγορία Β οπότε δεν έχω παράπονο. Ήταν το 1.2 με τα 110 άλογα, χειροκίνητο και το οδήγησα περίπου 500χλμ σε 3 μέρες. Κατανάλωση σχεδόν μόνο Autobahn με ταχύτητα <140 6λ/100, θερμαινόμενα καθίσματα κλπ. 

Στα συν

  • Ευρύχωρο, είμαι 1.87, οδηγώ γενικά σε χαλαρή στάση και πίσω μου καθόταν άνετα ενήλικας, εντάξει όχι δίμετρος αλλά καθόταν. Στην πλευρά του συνοδηγού ακομα πιο άνετα τα πράγματα, γιατι έχουν σχεδιάσει ωραία το ντουλαπάκι οπότε δίνουν χώρο στα γόνατα χωρίς να χρειάζεται να παει πίσω το κάθισμα.
  • Αξιοπρεπές σε επιδόσεις. Εντάξει δεν έβαζε φωτιά στο δρόμο αλλά κινείται πολύ άνετα ακομα και με επιβάτες ή/και αποσκευές. Αν δε σε νοιάζει να οδηγείς σαν Audακιας στην autobahn (σε απόσταση 1nm απο το μπροστινό αυτοκίνητο) δε νιώθεις οτι σου λείπει δύναμη. Στην αρχή νόμιζα πως είναι με τα 130 άλογα και κοίταξα την άδεια. Και η κατανάλωση νορμάλ.
  • Compact σε διαστάσεις. Σχετικά στενό χωρίς όμως να το καταλαβαίνεις πολύ στο εσωτερικό. Αρκετά κοντό ώστε να βολεύει για πόλη και παρκάρισμα. Και με ελαφρύ τιμόνι για κίνηση στην πόλη. 
  • Καλή θέση οδήγησης. Είσαι αρκετά ψηλά για να βλέπεις το δρόμο χωρίς όμως να νιώθεις οτι κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο αντί για μέσα του (Toyota για εσένα λέω)

Στα πλην

  • Θόρυβος, θόρυβος, θόρυβος. Απίστευτα θορυβώδες στο δρόμο. Το Airbus της Aegean έκανε σαφώς λιγότερο θόρυβο όσο σηκωνόταν. Στα πίσω καθίσματα ειδικά ήταν πολύ ενοχλητικό (δεν κάθισα, αλλά έτσι μου ειπαν). Τραγική ηχομόνωση.
  • Ο κινητήρας είναι αρκετά τραχύς. Πατάς γκάζι και κάνει θόρυβο σαν παλιό ντίζελ για να επιταχύνει. Επίσης στέλνει αρκετές δονήσεις στα πεντάλ. 
  • Πολύ κακή ποιότητα πλαστικών, σκληρά πλαστικά παντού. 
  • Χαζομάρες εργονομίας. Το χειρόφρενο ειναι κάτω απο τον τεμπέλη ο οποίος το εμποδίζει. Η οθονη έχει ενα αχρείαστο φρυδι από το ταμπλό οπότε δυσκολεύεσαι να πατήσεις στο πάνω μέρος της όπου είναι π.χ. η μπάρα για να βάλεις νέα διεύθυνση. Τα πεντάλ είναι κάπως περίεργα τοποθετημένα κι ειδικά ο συμπλέκτης. 

Overall, θα έλεγα πως είναι ένα αρκετά καλό σχολικό. Έχει χώρο για πιτσιρίκια κι είναι βολικό στην πόλη. Στην τιμή που το δίνει η Opel είναι οριακά vfm, σε σχέση με το Corsa ειναι παραπάνω αυτοκίνητο για ούτε 2,000 διαφορά. Σίγουρα όμως δεν είναι σε καμια περίπτωση ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, οπότε αν κάποιος θέλει να φορτώνει μπαγκάζια και να παίρνει τους δρόμους, πρέπει να κοιτάξει αλλού

Τρικυλινδρο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Όταν είχα πάει να το δώ εγώ δεν κατάφερα με την καμία να βολευτώ σε θέση - τιμόνι , κάτι δεν μου καθόταν καλά οπότε απλά έφυγα :D

αστο εσενα δε σε θελει το PSA!

οριακα δοκαρι η σιτροεν αλλα εκει σε ξενερωσε ο πωλητης με τα καμωματα του (ειδαλλως πιστευω οτι θα ειχε ληξει απο τοτε το επος εχοντας παρει το aircross με το eat)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

αστο εσενα δε σε θελει το PSA!

οριακα δοκαρι η σιτροεν αλλα εκει σε ξενερωσε ο πωλητης με τα καμωματα του (ειδαλλως πιστευω οτι θα ειχε ληξει απο τοτε το επος εχοντας παρει το aircross με το eat)

Καλά αν νιώθω οριακά το Formentor σε σχέση με hatchback δεν μπορώ να με φανταστώ με το C5 Aircross , οπότε κατα πάσα πιθανότητα θα το είχα χαιρετήσει ήδη και αυτό :D

Οριακά κρατιέμαι με το Formentor επειδή έχει πάρα πολλά θετικά , βασικά 2 αρνητικά έχει

1) Δεν έχει ηλιοροφή

2) Δεν είναι hatchback

:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Καλά αν νιώθω οριακά το Formentor σε σχέση με hatchback δεν μπορώ να με φανταστώ με το C5 Aircross , οπότε κατα πάσα πιθανότητα θα το είχα χαιρετήσει ήδη και αυτό :D

Οριακά κρατιέμαι με το Formentor επειδή έχει πάρα πολλά θετικά , βασικά 2 αρνητικά έχει

1) Δεν έχει ηλιοροφή

2) Δεν είναι hatchback

:D

δε θα ειχες μετρο συγκρισης ομως, παρα μονο το παλιο λεον που σου ειχε βγαλει το χτικιο ;) 

οποτε μια χαρα θα σου φαινοταν!!!

 

Για την ηλιοροφη εν μερει θα συμφωνησω αλλα κλαιν ζουμε κ χωρις αυτη-προτιμοτερο το οτι ειναι αυτοματο παρα η ηλιοροφη για εμενα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, paylidis είπε

δε θα ειχες μετρο συγκρισης ομως, παρα μονο το παλιο λεον που σου ειχε βγαλει το χτικιο ;) 

οποτε μια χαρα θα σου φαινοταν!!!

 

Για την ηλιοροφη εν μερει θα συμφωνησω αλλα κλαιν ζουμε κ χωρις αυτη-προτιμοτερο το οτι ειναι αυτοματο παρα η ηλιοροφη για εμενα..

meh

προτιμώ το χτικιό απο ότι φαίνεται αλλά να γουστάρω να το βλέπω και να το καβαλάω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Τρικυλινδρο?

Το βρήκα τραχύ και για τρικύλινδο. Έχω οδηγήσει και το 1.0/110 της VW και μου είχε φανεί πολύ πιο ομαλή η λειτουργία του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...