tsofras Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 3 ώρες πριν, majnun είπε Οχι ρε παιδια, είναι ξεχωρη η μικρή μπαταρία σε όλους τους κατασκευαστές. Μιλάμε για μπαταρία που συνήθως μπαίνει κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Δεν ειναι τίποτα φοβερό. Ένα κινητηράκι που φορτίζει αυτή τη μπούρδα στην επιβράδυνση και μετά δίνει ένα τσαφ για να ξεκινήσεις ξανα. Σιγά τη διαστημική τεχνολογία που φοβάστε. Όταν έψαχνα για το Leon και είχα ρωτήσει για την 2 μπαταρία , αν δεν κάνω λάθος όλο το group και σε KIA μου είχαν πει ότι το αμάξι δεν παίρνει μπρος. Αν θυμάστε όσοι προλάβατε να πετύχετε την πρώτη δοκιμή του golf σε trcoff που μετά κατέβηκε το βιντεο γιατί το πήρε γερανός , είχε πρόβλημα στην 48βολτη Κόστος τότε που είχα ρωταγα όπου έμπαινα άκουγα απο 1000-3000ε για την μπαταρία , για τον ηλεκτροκινητήρα δεν ρώτησα ποτέ. Οπότε ακινησία και τα παραπάνω κόστη είναι σίγουρα κάτι που θα μπορούσες να αποφύγεις 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zanskou Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Κι εγώ αυτό ήξερα. ότι η μίζα παίρνει από τη 48βολτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzampatzis Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 On 09/12/2023 at 12:07, zanskou said: Κι εγώ αυτό ήξερα. ότι η μίζα παίρνει από τη 48βολτη. Η μίζα παίρνει από 12βολτη όταν ξεκινάει το αμάξι. Δε ξέρω γιατί να μη μπορεί να κινηθεί ένα MHEV χωρίς μπαταρία, η λογική είναι ότι δεν την χρησιμοποιεί συνέχεια άλλωστε παρά μόνο σε συγκεκριμένες συνθήκες. Θεωρητικά πάντα, γιατί τι έχει κάνει ο κάθε κατασκευαστής βέβαια είναι άλλη ιστορία. Πάντως, εδώ εξηγεί ωραία πως δουλεύει το MHEV και πως 48v και 12v συνυπάρχουν. https://x-engineer.org/mild-hybrid-electric-vehicle-mhev-electric-architecture/ Και σε αυτό με το golf που λες @tsofras νομίζω η 12βολτη είχε ξεφορτίσει τελικά, αλλά δε μπορώ να το βρω το βίντεο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Έτυχε να νοικιάσω T-Roc (πετρέλαιο βέβαια) και να το οδηγήσω τρεις μέρες (~300χλμ). Μου έκανε πάρα πολύ καλή εντύπωση ως cruiser, μέχρι τα 140 δεν ακούς πραγματικά τίποτα στον αυτοκινητόδρομο που είναι δύσκολο για αυτοκίνητο τέτοιου όγκου. Πολύ άνετο γενικά για ταξίδι και μου άρεσε και η θέση οδήγησης που σου δίνει ορατότητα ενώ νιώθεις "χωμένος" στο αυτοκίνητο, σε αντίθεση με τα περισσότερα Τογιότα που ειναι σα να κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο αντί για μέσα. Για τον όγκο, μου φάνηκε να μην εχει ενοχλητικό body roll στις στροφές, βέβαια σίγουρα παραπάνω απο ένα αντίστοιχο hatchback. Τα μόνα που μου έκαναν αρνητική εντύπωση ήταν το DSG που έμοιαζε μερικές φορές λίγο sluggish ιδιαίτερα μέσα στην πόλη, βέβαια οδηγώ manual οπότε ίσως είναι άδικη η σύγκριση και το πορτ-μπαγκάζ που για αυτοκίνητο που απευθύνεται σε οικογένειες μου φάνηκε μικρό. Overall μου φάνηκε ένα πάρα πολύ καλό all rounder που ακόμα και στις σημερινές τιμές πιστευω πως αξίζει. Δε δείχνει να έχει κάποιο μεγάλο κουσούρι, είναι πολύ ωραίο εμφανισιακά, καλό και άνετο στο δρόμο, καλοφτιαγμένο (τουλάχιστον στο FL) και κυρίως 'ταξιδιάρικο' που για ενα αυτοκίνητο αυτης της τιμής, πρέπει να είναι απο τα βασικά προτερήματά του. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 4 ώρες πριν, tzampatzis είπε Η μίζα παίρνει από 12βολτη όταν ξεκινάει το αμάξι. Δε ξέρω γιατί να μη μπορεί να κινηθεί ένα MHEV χωρίς μπαταρία, η λογική είναι ότι δεν την χρησιμοποιεί συνέχεια άλλωστε παρά μόνο σε συγκεκριμένες συνθήκες. Θεωρητικά πάντα, γιατί τι έχει κάνει ο κάθε κατασκευαστής βέβαια είναι άλλη ιστορία. Πάντως, εδώ εξηγεί ωραία πως δουλεύει το MHEV και πως 48v και 12v συνυπάρχουν. https://x-engineer.org/mild-hybrid-electric-vehicle-mhev-electric-architecture/ Και σε αυτό με το golf που λες @tsofras νομίζω η 12βολτη είχε ξεφορτίσει τελικά, αλλά δε μπορώ να το βρω το βίντεο. Δεν θα το βρείς κατέβηκε την επόμενη μέρα , μήπως λόγω start-stop παίζει με τήν 48? Δεν ξέρω εγώ όταν είχα ρωτήσει μου είχαν πει το αμάξι δεν παίρνει μπρος αν έχει θέμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Τα μόνα που μου έκαναν αρνητική εντύπωση ήταν το DSG που έμοιαζε μερικές φορές λίγο sluggish ιδιαίτερα μέσα στην πόλη, βέβαια οδηγώ manual οπότε ίσως είναι άδικη η σύγκριση και το πορτ-μπαγκάζ που για αυτοκίνητο που απευθύνεται σε οικογένειες μου φάνηκε μικρό. αυτα τα 2 ηταν και εμενα τα γκριζα σημεία στο συγκεκριμενο μοντελο κατα το τελευταίο td, αλλα, το dsg προσαρμόζεται στον οδηγό και γινεται αψογο (όπως και τα περισσότερα αυτοματα)... στο νοικιαρικο ή το td που να προσαρμοστει το ταλαιπωρο. Εδω καποια στιγμή που ειχα αφησει το W169 στους δικους μου για 5-6 μηνες, μετα το πηρα και πηγαινε σα μουλαρι - εκανα αρχικοποιηση (γινοταν με ενα συνδυασμο κινησεων ή/και μεσω διαγνωστικού) και εγραψα καμια 200αρια χλμ κ μετα ξαναηρθε στα δικα μου γουστα. Το πορτ μπαγκαζ αν θυμαμαι καλα ειναι ~450 λ - αναλογα τις αναγκες της οικογενειας ειναι απο μεγαλο-κανονικό-εως μικρό. Για τα δικα μου δεδομένα και τα εν δυναμει δεδομένα της προσεχους τριετίας-τετραετίας μου φάνηκε οκ, εγω βεβαια εχω την αβαντα οτι εαν χρειαστω μεγαλυτερο με περιμένει στο γκαραζ, οποτε χρησιμοποιώ εκείνο... αντιθετα για συνθηκες πολης-καθημερινο commuting-super market κλπ ή το χειρότερο μου εαν χρειαστει δηλαδή να παρκαρω κεντρο κλπ, τα 4.25 του τροκ ειναι λουκουμι... 16 ώρες πριν, tsofras είπε Δεν θα το βρείς κατέβηκε την επόμενη μέρα , μήπως λόγω start-stop παίζει με τήν 48? Δεν ξέρω εγώ όταν είχα ρωτήσει μου είχαν πει το αμάξι δεν παίρνει μπρος αν έχει θέμα. επειδη το σκεφτομουν και εγω τις λιγες ωρες που με τριβελιζε το εαν θα παρω το audi mhev/dsg και ειχα ρωτησει όλοι έκαναν το παγόνι, κανεις δεν ήθελε να απαντήσει με σαφήνεια... ισως τότε βεβαια δε το ήξεραν ή δεν ειχε προλαβει να χαλασει ακομα καποιο... Δεν ασχοληθηκα περαιτερω καθως νομιζω δε θα ειναι mhev το δικο μου... Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2023 από paylidis 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Προσωπικά πιο πιθανό το κόβω να μην κλείνει ο καθρέφτης , να κολλήσει το ηλεκτρονικό καντράν , ή να μη δουλεύει η κάμερα οπισθοπορείας ,παρά να αποτύχει το σύστημα mild hybrid Φυσικά καταλαβαίνω τις επιφυλάξεις ( και είμαι άτομο που αν γινόταν ούτε ράδιο δε θα ήθελα , προτιμούσα να βάλω ένα ΒΤ φορητό 😛 ) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HERTHAN Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Το Hyundai Kona στην έκδοση N Line (συγκεκριμενα στην - 1.0 T-GDi 120 PS 7DCT N Line) εσωτερικά είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα φουλ πλαστικούρα η αλλάζει? @tsofras @paylidis Μήπως γνωρίζετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, HERTHAN είπε Το Hyundai Kona στην έκδοση N Line (συγκεκριμενα στην - 1.0 T-GDi 120 PS 7DCT N Line) εσωτερικά είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα φουλ πλαστικούρα η αλλάζει? @tsofras @paylidis Μήπως γνωρίζετε? Καθίσματα αλλάζουν, τιμόνι , λεβιές Κατά τα άλλα ίδια πλαστικά παντού από όσο γνωρίζω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 8 ώρες πριν, HERTHAN είπε Το Hyundai Kona στην έκδοση N Line (συγκεκριμενα στην - 1.0 T-GDi 120 PS 7DCT N Line) εσωτερικά είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα φουλ πλαστικούρα η αλλάζει? @tsofras @paylidis Μήπως γνωρίζετε? Ούτε να τα βλέπω τα Χιουντάι 😂 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 25 λεπτά πριν, paylidis είπε Ούτε να τα βλέπω τα Χιουντάι 😂 Αν εξαιρέσεις την πλαστικούρα , για το Tucson τα έχουμε πει , στο νέο Kona μου έκανε μεγάλη εντύπωση η ευρυχωρία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 46 λεπτά πριν, tsofras είπε Αν εξαιρέσεις την πλαστικούρα , για το Tucson τα έχουμε πει , στο νέο Kona μου έκανε μεγάλη εντύπωση η ευρυχωρία Αλλο το Tucson, μου αρεσε*... τα υπολοιπα για τα αναθεμα... *δε μου αρεσε αναλογικα με τα λεφτα που ζητάει βεβαια-οσο περιπου πηρα το Q3 αν θυμαμαι καλα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zanskou Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 πάντως μα το θεό, με τα λεφτά που ζητάνε πια για το Tucson μέχρι κι εγώ θα σκεφτόμουν να πάω σε premium γερμανικό 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 10 λεπτά πριν, zanskou είπε πάντως μα το θεό, με τα λεφτά που ζητάνε πια για το Tucson μέχρι κι εγώ θα σκεφτόμουν να πάω σε premium γερμανικό Είναι πολλά όντως , αλλά εκτός της ιδέας της μάρκας δεν έχει να ζηλέψει κάτι απο τον ανταγωνισμό Αν είχε καλύτερη αίσθηση τιμονιού δεν ξέρω με τι άλλο θα μπορούσα να το συγκρίνω ως σύνολο σε αυτά τα λεφτά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gmts Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Μιας και αναφέρατε για το θέμα της 48Volt και μίζας, στην VW μου είπαν ότι δεν επηρεάζεται. Η μίζα κινείται απο την 12Volt άρα δεν υπάρχει θέμα αν βγει off η 48αρα.Ήταν ξεκάθαροι σε αυτό. Ρώτησα για Polaki 1.0 110 style DSG. "Mόνο 27.200". Τύλιξε μου 2 για το σπίτι. Σύμφωνα με τις πληροφορίες τους, απ τον καινούριο χρόνο παίζει να ανέβει κάνα 2.000 η τιμή. Έχω 2 μούτζες διαθέσιμες.😄 Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2023 από gmts 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις