Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Ναι, γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πρακτικό. Ένας κινητήρας βενζίνης είναι ουσιαστικά, τίποτα δεν κάνει ο ηλεκτρικός.

Απο τη στιγμή που δεν μου προσφέρει κάτι ουσιαστικό έτσι όπως το βλέπω εγώ δεν υπάρχει λόγος να τα κοιτάω πόσο μάλλον να τα βάλω στις επιλογές μου.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Απο τη στιγμή που δεν μου προσφέρει κάτι ουσιαστικό έτσι όπως το βλέπω εγώ δεν υπάρχει λόγος να τα κοιτάω πόσο μάλλον να τα βάλω στις επιλογές μου.

Απλα δεν εχει διαφορα με το σκετο βενζινη, συν οτι εξοικονομεις ρυπους και αρα εχεις λιγοτερα τελη κυκλοφοριας. Με αυτη την λογικη τα φτιαχνουν οι εταιριες και σιγα σιγα θα ειναι ολα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ mild hybrid (αν δεν ειναι ηδη).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, HERTHAN said:

Απο τη στιγμή που δεν μου προσφέρει κάτι ουσιαστικό έτσι όπως το βλέπω εγώ δεν υπάρχει λόγος να τα κοιτάω πόσο μάλλον να τα βάλω στις επιλογές μου.

Θεωρώ ότι κανείς τεράστιο λάθος σε αυτή σου την προσέγγιση. 

Δεν έχει καμία διαφορά με έναν απλό κινητήρα. Καλύτερα να πας να δεις τα αυτοκίνητα, ειδικά το qashqai.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, redbullboy είπε

Εγώ συμφωνώ με τον Herthan, είναι απλά ένα ακόμα σύστημα που θα βγάλει βλάβες και θα θέλει συντήρηση...

κι εγω πολυ το φοβαμαι αλλα οπως παει θα γινει αναγκαιο κακο...

πριν 3 χρονια ηταν παραγοντας αποκλεισμου για εμενα (μαζι με το dsg), πλεον ισως το ανεχομουν...

Οι καταστασεις διαμορφώνουν τις αποφασεις!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανυπομονώ να βγάλουν και πάλι αυτοκίνητα με τσοκ, μηχανικό τιμόνι και μανιβέλα στο παράθυρο μπας και πάρουμε κάτι της προκοπής να μην χαλάει να το κρατήσουμε καμία 50αρια χρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, redbullboy said:

Εγώ συμφωνώ με τον Herthan, είναι απλά ένα ακόμα σύστημα που θα βγάλει βλάβες και θα θέλει συντήρηση...

Δεν ειναι και τπτ περιπλοκο, μια 48βολτη μπαταρια εχουν.

 

Επεξ/σία από imr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Απλα δεν εχει διαφορα με το σκετο βενζινη, συν οτι εξοικονομεις ρυπους και αρα εχεις λιγοτερα τελη κυκλοφοριας. Με αυτη την λογικη τα φτιαχνουν οι εταιριες και σιγα σιγα θα ειναι ολα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ mild hybrid (αν δεν ειναι ηδη).

Ναι το ξερω οτι το κανουν μονο για την εξοικονομηση ρυπων.

1 ώρα πριν, djuan1988 είπε

Θεωρώ ότι κανείς τεράστιο λάθος σε αυτή σου την προσέγγιση. 

Δεν έχει καμία διαφορά με έναν απλό κινητήρα. Καλύτερα να πας να δεις τα αυτοκίνητα, ειδικά το qashqai.

Δεν λεω οτι εχει διαφορα απλα δεν βρισκω το νοημα να εχει κατι τετοιο ενα αυτοκινητο.

Αν τον αδερφο μου τον αρεσει κατι που να ειναι mild hybrid και θελει να το παρει ας το παρει δεν θα τον αποτρεψω εννοειται.Απλα δεν ειναι κατι το οποιο θα μ'εκανε να βαλω ενα αυτοκινητο στις επιλογες μου.

25 λεπτά πριν, paylidis είπε

Οι καταστασεις διαμορφώνουν τις αποφασεις!

Συμφωνω ετσι ακριβως ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, imr είπε

Δεν ειναι και τπτ περιπλοκο, μια 48βολτη μπαταρια εχουν.

 

ξερεις ποσα λαμπακια μπορουν να αναψουν απο μια βλαβη σε αυτη τη 48βολτη μπαταρία και τα μοτερακια; 🤣

θελω να ελπιζω τουλ. οτι δε θα θελει γερανο και απλα θα ειναι χριστουγεννιατικο δεντρο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το φιεστα που έχει αυτη τη χαζομαρίτσα με το mhev, το start and stop ειναι καμία σχέση με τα παλιά.

Δεν το αισθάνεσαι. Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι μακροπρόθεσμα δεν κάνει καλό αλλά παπάκια μου.

Ούτως ή αλλως δεν κλείνει μόνιμα.

To μόνο θετικό τα μηδενικά τέλη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/11/2023 στις 8:30 ΜΜ, tsofras είπε

Η 8η σειρά έσπαγε γράψε λάθος , μέχρι του 18 είχε θέμα με τα λάδια

https://rerev.com/articles/honda-civic-years-to-avoid/

Eighth-generation Honda Civic (2006-2008 model years)

The eighth-generation Honda Civic faced some serious issues with the 2006 to 2008 model years and even some early 2009 model years. These were mostly associated with low coolant and coolant leaks that eventually led to a blown engine with a cracked engine block.

Tenth-generation Honda Civic (2016-2018 model years)

The tenth generation picked up where the previous generation left things, and there was just one major issue – the oil dilution problem. However, this issue proved to be quite serious, since it wasn’t a small oil dilution that the engines are designed to take and burn.

Instead, it was a bigger issue with the 1.5-liter turbocharged EarthDreams engine. Due to this problem, engine oil had large amounts of fuel reaching the oil case and it all mixed up which led to oil losing its lubrication properties.

After a while, this issue could turn into an engine fault, and Honda acknowledged the matter and extended the warranty for the 2016 to 2018 models, as well as issued a software update for later models.

Από του 19 και μετά μάλλον είναι safe λόγω software update, οπότε αν είσαι με αυτό είσαι κομπλέ :D

https://vehiclefreak.com/did-honda-fix-the-turbo-engine-problems-of-2020-and-2021/

 

Με σκάλωσες και εμένα για τη 10η γενιά με σπάσιμο κινητήρα... Η δικιά μου γενιά το είχε το θέμα όπως λέει και το link. 😛

Στη 10η γενιά πάντως με τα λάδια είναι κυρίως σε κρύες περιοχές και με μικρές αποστάσεις.

Πάντως είδα και σήμερα άρθρο για κάποια Accord/CR-V, κάτι για τις μπροστά ζώνες.

Επεξ/σία από Grim Ripper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βρήκα ενα 3008 και το συζητάμε με τον brother λίγο πιο ζεστά μήπως κάνουμε την υπέρβαση(34Κ στην έκδοση Active Plus) μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο άλλο ή άλλα αυστηρά μέχρι τα 34 χιλιάρικα και αυστηρά για να γίνει η σύγκριση μόνο με το 3008 και τα χρήματα που ζητάει?

Αν δεν κάτσει με το 3008 που μας άρεσε πολύ μετά τα όσα έχουμε δεί μέχρι σήμερα πιθανότατα να πάει στην πρώτη του επιλογή που ήθελε εξαρχής στο Audi Q2.Ας κανει και λάθος αφού αυτό του άρεσε.

Ξέρω ότι τίποτα δεν αξίζει τα λεφτά του σήμερα κι ας μην μπούμε πάλι στην ίδια κουβέντα.Αν υπάρχει κάτι που να μπορεί να συγκριθεί με το 3008 και να το κουβεντιάσουμε να με βοηθήσετε όπως κάνατε μέχρι σήμερα θα το εκτιμούσα πολύ μπας και καταλήξουμε.

Υ.Γ. @tsofrasΠέσε στα 34Κ να τελειώνουμε να πάω να πάρω ενα Black Barrell να το πιω.😝

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέσε ρε τι σου ζητάει ο άνθρωπος.

Πάντως στα 34 θα πήγαινα στο πεζω και αν αισθανομουν ελαφρώς περιπετειώδης σε ελαφρώς μεταχειρισμένο Χ1/2

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Επειδή βρήκα ενα 3008 και το συζητάμε με τον brother λίγο πιο ζεστά μήπως κάνουμε την υπέρβαση(34Κ στην έκδοση Active Plus) μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο άλλο ή άλλα αυστηρά μέχρι τα 34 χιλιάρικα και αυστηρά για να γίνει η σύγκριση μόνο με το 3008 και τα χρήματα που ζητάει?

Αν δεν κάτσει με το 3008 που μας άρεσε πολύ μετά τα όσα έχουμε δεί μέχρι σήμερα πιθανότατα να πάει στην πρώτη του επιλογή που ήθελε εξαρχής στο Audi Q2.Ας κανει και λάθος αφού αυτό του άρεσε.

Ξέρω ότι τίποτα δεν αξίζει τα λεφτά του σήμερα κι ας μην μπούμε πάλι στην ίδια κουβέντα.Αν υπάρχει κάτι που να μπορεί να συγκριθεί με το 3008 και να το κουβεντιάσουμε να με βοηθήσετε όπως κάνατε μέχρι σήμερα θα το εκτιμούσα πολύ μπας και καταλήξουμε.

Υ.Γ. @tsofrasΠέσε στα 34Κ να τελειώνουμε να πάω να πάρω ενα Black Barrell να το πιω.😝

Έλα πάρτο με 34700 :D

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...