Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, imr είπε

Αν θελεις αυτοματο και αξιοπιστο πας η σε psa βενζινη η σε toyota (που ειναι αξιοπιστο αλλα ειναι cvt)

Ετσι κι αλλιως μονο σε βενζινη κοιταω απο εδω και περα μιας και δεν εχω επιλογες σε φουλ υβριδικο.

Δεν ξερω μπορει να παω να το δω το Grandland να μου φυγει απο το μυαλο γιατι παιζει στα 30,5Κ.Ασχημο δεν το λες αν και γουστα ειναι αυτα και εσωτερικα δεν διαβασα οτι ειναι τυπου πλαστικουρα οπως το Kona π.χ. που αναφερθηκε.Αλλα ειναι Opel ρε γαμωτο.

Σε Toyota δεν υπαρχει περιπτωση να περιμενουμε 2-3 χρονια:P για αμαξι.Ειπαμε να περιμενουμε το C-HR αλλα μας απογοητευσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

14 ώρες πριν, imr είπε

Λάθος λογική αυτή. Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν χαλανε. 

Καλό είναι να αποφεύγεις συνδιασμους με γνωστές ευπαθείς αλλά όλα βγάζουν προβλήματα. Για αυτό υπάρχουν και οι εγγυήσεις. 

Τα peugeot πχ είχαν από τα πιο αξιόπιστα diesel μέχρι να σκάσει το πρόβλημα με τα adblue. 

Ότι και να πάρεις, ακόμα και τα Toyota που δεν σπάνε δεν χαλανε υπάρχει κίνδυνος να πρέπει να επισκεφτείς συνεργείο. 

Αν το βλέπεις έτσι πας απόκλειστικα στις μεγαλύτερες εγγυήσεις (kia, ford η οποίος άλλος δίνει 7ρονια)  και διαλέγεις το c suv που σου άρεσει

δεν ειναι μονο το adblue, ειναι και το καδενακι που οι περισσοτεροι δεν παιρνουν καν χαμπαρι γτ δεν εχουν μαθει να ακουνε το αμαξι. Και μολις το παρουν ειναι ενα χιλιαρικο ζημια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

δεν ειναι μονο το adblue, ειναι και το καδενακι που οι περισσοτεροι δεν παιρνουν καν χαμπαρι γτ δεν εχουν μαθει να ακουνε το αμαξι. Και μολις το παρουν ειναι ενα χιλιαρικο ζημια

Τελεια.:mad:

Αυτο το καδενακι ειναι μονο στο πετρελαιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Τελεια.:mad:

Αυτο το καδενακι ειναι μονο στο πετρελαιο?

απο οτι γνωριζω ναι, δεν γνωριζω αν υπαρχει η αστοχια και στα πλεον καινουρια μοντελα ομως γτ η πεζο εχει βγαλει επισημα οδηγια για αντικατασταση ολοκληρης της κασσετας ( πριν αλλαζε το καδενακι αλλα διορθωνε παροδικα το προβλημα ). Σε καθε περιπτωση ενας γνωστης μηχανικος θα το καταλαβει μολις το βαλει μπροστα το αυτοκινητο αν θα του βγαλει καδενακι η οχι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, imr είπε

Ποιο ακριβό yaris Cross. 

Γιατί να δώσεις τόσα παραπάνω για bsuv? 

Καλά δεν είπα ότι θα το πάρω αλλά είναι 1300 ευρω παραπάνω από το υποτιθέμενο budget.

Μακάρι να είχαμε πολλές επιλογές και να δίναμε λιγότερα.Δεν βρίσκω και κάτι άλλο για να δω βέβαια.

Θα ξαναπάρω ένα τηλέφωνο πάλι αύριο για το Corolla Cross αλλά πριν κανένα μήνα μου είπαν για χρόνο αναμονής κοντά στους 12 μήνες και γι'αυτό δεν έκανα τον κόπο να παω να το δω.Αν έχει αλλάξει κάτι το βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, μη λέμε και ότι θέλουμε. Δε χαλάνε όλα (ή τουλάχιστον δε χαλάνε με την ίδια συχνότητα).

Εγώ έχω Honda 5 χρόνια και θα πάω συνεργείο 1η φορά (έκτακτα εννοώ) μεθαύριο επειδή ένα πετραδάκι μου ράγισε το παρμπριζ. Το ίδιο και όσοι άλλοι ξέρω με Honda. 

Το ίδιο ακούω και από γνωστούς μου για τα Mazda. 

Τα κλασσικά Γιαπωνέζικα (Honda, Mazda, Subaru και δευτερευόντως Toyota, Suzuki) είναι παρασάγκας πιο αξιόπιστα από κάθε Ευρωπαικό και Αμερικάνικο. Επίσης ακούω τελευταία πολλές αστοχίες και στα Κορεάτικα.

Τα Honda είναι ψηλότερα από το budjet σας, αλλά τα Mazda που είναι ελάχιστα παραπάνω δεν τα σκέφτεστε; ή σας φρενάρει το 2λιτρο του πράγματος; είναι αμαξάρες και αυτά πάντως!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sargus είπε

αλλά τα Mazda που είναι ελάχιστα παραπάνω δεν τα σκέφτεστε; ή σας φρενάρει το 2λιτρο του πράγματος;

Τα ειχα δει τα Mazda και το CX-5 και το CX-30 αλλα επειδη ειναι διλιτρα και οι εκδοσεις με αυτοματο ξεκινανε απο 32Κ τα εβγαλα τελειως εκτος συζητησης.

Και για Honda ηθελα να δω γιατι ξερω απο τον ξαφερφο μου αλλα ειναι απαγορευτικη η τιμη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sargus είπε

Παιδιά, μη λέμε και ότι θέλουμε. Δε χαλάνε όλα (ή τουλάχιστον δε χαλάνε με την ίδια συχνότητα).

Εγώ έχω Honda 5 χρόνια και θα πάω συνεργείο 1η φορά (έκτακτα εννοώ) μεθαύριο επειδή ένα πετραδάκι μου ράγισε το παρμπριζ. Το ίδιο και όσοι άλλοι ξέρω με Honda. 

Το ίδιο ακούω και από γνωστούς μου για τα Mazda. 

Τα κλασσικά Γιαπωνέζικα (Honda, Mazda, Subaru και δευτερευόντως Toyota, Suzuki) είναι παρασάγκας πιο αξιόπιστα από κάθε Ευρωπαικό και Αμερικάνικο. Επίσης ακούω τελευταία πολλές αστοχίες και στα Κορεάτικα.

Τα Honda είναι ψηλότερα από το budjet σας, αλλά τα Mazda που είναι ελάχιστα παραπάνω δεν τα σκέφτεστε; ή σας φρενάρει το 2λιτρο του πράγματος; είναι αμαξάρες και αυτά πάντως!

Όλα μπορεί να χαλάσουν , απλά τα ιαπωνικά - κορεάτικα με μικρότερη συχνότητα , αυτό εννοούμε βασικά

Το τι θα κάτσει είναι lotto

Στο δικό σου ας πούμε έχει γίνει χαμός εξωτερικό με σπάσιμο κινητήρα λόγω προβλήματος κατασκευής

Ναι είναι το μόνο που έχει ακουστεί για το δικό σου με ένα αντίστοιχο Leon - Golf ας πούμε , δεν παύει όμως να έχει βγάλει σοβαρό πρόβλημα

Αυτό ήταν το νόημα , όχι ότι όλα έχουν την ίδια αξιοπιστία

Και εγώ προτίμησα να μου βγάλει πρόβλημα στην οθόνη παρά να πάρω xceed και να μου σβήσει με 130 στην εθνική

Δεν κάνει το παραπάνω χειρότερη την ΚΙΑ σε αξιοπιστία σε σχέση με κάποιο γερμανικό , αλλά να που και αυτή εμφάνισε θέμα και το συγκεκριμένο είναι και σοβαρό

Στην τελική τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα προβλήματα που διαβάζεις είναι λόγω τον πολλών ηλεκτρονικών που έχουν

Οπότε αν θέλει κάποιος αξιόπιστο αμάξι ας πάρει ένα γιαπωνέζικο , χειροκίνητο , με αναλογικό καντράν, μηχανικό χειρόφρενο, κουμπάκια και απλή οθόνη (το εννοώ και δεν ειρωνεύομαι προς θεού)

Αλλιώς απλά lotto

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, HERTHAN said:

Τα ειχα δει τα Mazda και το CX-5 και το CX-30 αλλα επειδη ειναι διλιτρα και οι εκδοσεις με αυτοματο ξεκινανε απο 32Κ τα εβγαλα τελειως εκτος συζητησης.

 

Αφού δε βρίσκεις όμως αυτό που θέλεις, ίσως να τα ξαναδείτε. 

 

2 hours ago, tsofras said:

Στο δικό σου ας πούμε έχει γίνει χαμός εξωτερικό με σπάσιμο κινητήρα λόγω προβλήματος κατασκευής

 

Σπάσιμο κινητήρα; Πρώτη φορά το ακούω! Για στείλε κανένα λινκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sargus είπε

Αφού δε βρίσκεις όμως αυτό που θέλεις, ίσως να τα ξαναδείτε. 

 

Σπάσιμο κινητήρα; Πρώτη φορά το ακούω! Για στείλε κανένα λινκ.

Η 8η σειρά έσπαγε γράψε λάθος , μέχρι του 18 είχε θέμα με τα λάδια

https://rerev.com/articles/honda-civic-years-to-avoid/

Eighth-generation Honda Civic (2006-2008 model years)

The eighth-generation Honda Civic faced some serious issues with the 2006 to 2008 model years and even some early 2009 model years. These were mostly associated with low coolant and coolant leaks that eventually led to a blown engine with a cracked engine block.

Tenth-generation Honda Civic (2016-2018 model years)

The tenth generation picked up where the previous generation left things, and there was just one major issue – the oil dilution problem. However, this issue proved to be quite serious, since it wasn’t a small oil dilution that the engines are designed to take and burn.

Instead, it was a bigger issue with the 1.5-liter turbocharged EarthDreams engine. Due to this problem, engine oil had large amounts of fuel reaching the oil case and it all mixed up which led to oil losing its lubrication properties.

After a while, this issue could turn into an engine fault, and Honda acknowledged the matter and extended the warranty for the 2016 to 2018 models, as well as issued a software update for later models.

Από του 19 και μετά μάλλον είναι safe λόγω software update, οπότε αν είσαι με αυτό είσαι κομπλέ :D

https://vehiclefreak.com/did-honda-fix-the-turbo-engine-problems-of-2020-and-2021/

 

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, sargus said:

Τα κλασσικά Γιαπωνέζικα (Honda, Mazda, Subaru και δευτερευόντως Toyota, Suzuki) είναι παρασάγκας πιο αξιόπιστα από κάθε Ευρωπαικό και Αμερικάνικο. Επίσης ακούω τελευταία πολλές αστοχίες και στα Κορεάτικα.

13 hours ago, HERTHAN said:

Όχι δεν υπάρχει λόγος να πάμε σε δίλιτρο.

Άμα ο αδερφός σου είναι ανύπαντρος μπορεί να παντρευτεί ένα Subaru 😆! : https://subaru.gr/xv_eu_lineup_16i_es.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Άμα ο αδερφός σου είναι ανύπαντρος μπορεί να παντρευτεί ένα Subaru 😆! : https://subaru.gr/xv_eu_lineup_16i_es.html

ωραιο, σκυλι (λογικα) αλλα ψοφιο... πως το χαντακωσαν ετσι...;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...