Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 minutes ago, mp123 said:

Αλλάζει εντελώς το 24. Θα λεγετε nx500. Βασικά μόνο το μπροστινό αλλάζει. Για πρώτη μηχανή είναι ιδανική. Πανεύκολη σαν παπί. Αλλά πρέπει να είσαι τουλάχιστον 1.76 για να πατάς καλά. Κάπου στα 8  8.2κ. 

Στα εκτός μην το λες είναι λίγο. 2 500ρια της χοντα είχα.  Εγώ θα σου έλεγα πάρε το ρεμπελ 500. Για πρωτάρη είναι το απόλυτο ιδανικό αρκεί να σου αρέσει το στυλ    Το είχα και αυτό.Βασιξα ότι 500ρι της χοντα πάρεις είναι ιδανικό για πρώτη μηχανή. Πανεύκολες. Τώρα εσένα τι σου αρέσει.Λαθος δεν θα κάνεις πηγαίνοντας εκεί.

Για ονοφ κοιτάω.  190 είμαι φοβάμαι μήπως μου φανεί και μικρή. 

Ρεμπελ μου αρέσει εμφανισιακα αλλά νομίζω θα με κουράσει αρκετά. Θέλω πιο ψηλή. 

Εκτός ταξίδια ελάχιστα θα κάνω μόνος μου, συνήθως πάμε οικογενειακά με το αμάξι, οπότε το θέλω για μια στο τόσο. Θα πήγαινα και σε 350 αρχικά αλλά το 500ρι  μου φαίνεται καλύτερο all around. 

 

Σκέφτομαι και την voge 525 που λένε τα καλύτερα αλλά για 1500 δεν ξέρω αν αξίζει το κινέζικο σε σχέση με το χοντα. 

 

 

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Πιο πολυ κούραση βγες μπες στο παρκιγκ πάρα η απόσταση συν να βρει παρκιγκ εκεί που θα πάει. 

βρε απο parking σε parking παει, αλλα οντως παιζει να τρωει 4-5 λεπτα στο μπες βγες στα 2 παρκιν, με το καθαρο διαδρομης να ειναι αλλα 2-3 λεπτα

για κανενα λογο δε θα επαιρνα αμαξι εφοσον δε βρεχει

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Πετυχαίνεις μια χαμηλή κατανάλωση (τύπου 4.0-4.5lt/100km) εάν θυμάμαι καλά, αλλά όταν τελείωνε η μπαταρία, άρχιζαν οι υψηλοί αριθμοί (σαν αυτούς δηλαδή, που αναφέρεις και στη δική σου ανάρτηση).

Ξέχασα ωστόσο να αναφέρω κάτι που θεωρώ ότι μπορεί να παίζει τον ρόλο του : και τα δύο οχήματα (όπως και το υφιστάμενο, το rav4) παραλήφθηκαν καινούρια (πρώτοι κάτοχοι γαρ), οπότε δεν γνωρίζω εάν υπάρχει κάποια περίοδος μετάβασης (τύπου στρώσιμο που έλεγαν παλιότερα, περισσότερο σε επίπεδο προσαρμογής των ηλεκτρονικών συστημάτων, στον τρόπο οδήγησης). Ο επόμενος κάτοχός του, μαςείπε πάντως, ότι οι καταναλώσεις είναι καλές για την πόλη (τύπου 5.5-6.0), όπως βέβαια και η συνολική αυτονομία (βενζίνη + ρεύμα) η οποία μάλλον αυξήθηκε λιγάκι (περίπου 50χλμ.).

τι αυτονομία σου έβγαζε ηλεκτρικά μέσα στην πόλη; τα 50 χλμ είναι εφικτά με ελαφρύ πόδι;

7 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Πετυχαίνεις μια χαμηλή κατανάλωση (τύπου 4.0-4.5lt/100km) εάν θυμάμαι καλά, αλλά όταν τελείωνε η μπαταρία, άρχιζαν οι υψηλοί αριθμοί (σαν αυτούς δηλαδή, που αναφέρεις και στη δική σου ανάρτηση).

Ξέχασα ωστόσο να αναφέρω κάτι που θεωρώ ότι μπορεί να παίζει τον ρόλο του : και τα δύο οχήματα (όπως και το υφιστάμενο, το rav4) παραλήφθηκαν καινούρια (πρώτοι κάτοχοι γαρ), οπότε δεν γνωρίζω εάν υπάρχει κάποια περίοδος μετάβασης (τύπου στρώσιμο που έλεγαν παλιότερα, περισσότερο σε επίπεδο προσαρμογής των ηλεκτρονικών συστημάτων, στον τρόπο οδήγησης). Ο επόμενος κάτοχός του, μαςείπε πάντως, ότι οι καταναλώσεις είναι καλές για την πόλη (τύπου 5.5-6.0), όπως βέβαια και η συνολική αυτονομία (βενζίνη + ρεύμα) η οποία μάλλον αυξήθηκε λιγάκι (περίπου 50χλμ.).

τι αυτονομία σου έβγαζε ηλεκτρικά μέσα στην πόλη; τα 50 χλμ είναι εφικτά με ελαφρύ πόδι;

Δημοσ.
50 minutes ago, smyrali said:

τι αυτονομία σου έβγαζε ηλεκτρικά μέσα στην πόλη; τα 50 χλμ είναι εφικτά με ελαφρύ πόδι;

Σαφώς και είναι ρεαλιστικό νούμερο τα 50χλμ. Το q3 ό,τι έλεγε το έκανε.
Αμιγώς ηλεκτρικά ωστόσο, δεν μπορώ να σου πω γιατί πολύ απλά δεν είχα ούτε πρίζα κοντά ούτε wall box στο σπίτι. Φορτιζαμε αποκλειστικά στην εταιρεία της συζύγου (που είναι δωρεάν). Στο πήγαινε και το έλα, έπιανε Αττική οδό, οπότε θα ήταν μάλλον λάθος να σου δώσω νούμερα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, smyrali είπε

τι αυτονομία σου έβγαζε ηλεκτρικά μέσα στην πόλη; τα 50 χλμ είναι εφικτά με ελαφρύ πόδι;

O ενας απο τους 2 που συζηταμε το εχει καταφερει αμιγως ηλεκτρικα το 50 με αδειο φορτίου αμαξι και πολυ ελαφρυ ποδι (οταν το παρελαβε απο την αντιπροσωπεία-εκτοτε δεν ξαναετυχε, ειναι ~40-42).

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, imr είπε

Για ονοφ κοιτάω.  190 είμαι φοβάμαι μήπως μου φανεί και μικρή. 

Ρεμπελ μου αρέσει εμφανισιακα αλλά νομίζω θα με κουράσει αρκετά. Θέλω πιο ψηλή. 

Εκτός ταξίδια ελάχιστα θα κάνω μόνος μου, συνήθως πάμε οικογενειακά με το αμάξι, οπότε το θέλω για μια στο τόσο. Θα πήγαινα και σε 350 αρχικά αλλά το 500ρι  μου φαίνεται καλύτερο all around. 

 

Σκέφτομαι και την voge 525 που λένε τα καλύτερα αλλά για 1500 δεν ξέρω αν αξίζει το κινέζικο σε σχέση με το χοντα. 

 

 

Στείλε πμ αν θες να σου πω γνώμη. Να μην χαλάσουμε το θέμα εδώ στα παιδιά. 1.90 το 500ρι δεν θα σου κάνει.πρεπει να πας σε 65 70 άλογα. Μην το φοβασε καθόλου. Άνετα το πας. Ξέχασε τα 500ρια.θες 65 με 70 άλογα εσύ.

Κίνα όχι.

4 ώρες πριν, paylidis είπε

O ενας απο τους 2 που συζηταμε το εχει καταφερει αμιγως ηλεκτρικα το 50 με αδειο φορτίου αμαξι και πολυ ελαφρυ ποδι (οταν το παρελαβε απο την αντιπροσωπεία-εκτοτε δεν ξαναετυχε, ειναι ~40-42).

Τώρα θα γίνω κακός και παράξενος.

Το να έχεις δώσει 45 50κ για υβριδικό σούπερ ντουπερ αουντι και να σκεφτετε αν θα καψει βενζίνη το θεωρώ..........  δεν λέω την λέξη μην παρεξηγηθω. 

  • Like 1
Δημοσ.

Είδα τα δύο παρακάτω βίντεο απο το 8:50 και μετά για το C-HR και τελικά δεν θα πάμε καθόλου να το δούμε

https://m.youtube.com/watch?v=v4epesTTAj4

https://m.youtube.com/watch?v=tPPHGf1FhTI&pp=ygUQMjAyNCB0b3lvdGEgYy1ocg%3D%3D

Δεν μπορεί να κάτσει άνθρωπος πίσω φυσιολογικά.

Μένει λοιπόν μέχρι 30Κ να μπει σε σύγκριση το 2008 και το s-cross.Κλείνουμε σε κάθε περίπτωση προς το 2008.Δεν ξερω αν μπορεί να μπει κάποιο αλλο αυτοκίνητο σε σύγκριση μέχρι τα 30Κ.

Για το μόνο που ίσως να άξιζε και να πει κάποιος δεν δίνω τόσα για το 2008 αλλά αρκετά λιγότερα είναι για το Kia Stonic(αυτόματο) στην έκδοση Optimum που βγαίνει στα 22.700.Η διαφορά ειναι στα 6400Κ με το 2008.Εκει λές μόνο για να γλιτώσω τα 6400Κ και δεν μπαίνεις σε σύγκριση μεταξύ των δύο.

Αν μου διαφεύγει κάτι άλλο που θα έπρεπε να συγκρίνω η είναι καλύτερο του 2008 κάτω από 30Κ μπορείτε να μου πείτε.

Εννοείται ότι ίσως να μην αξίζει στα 29Κ το 2008 αλλά αυτές είναι οι τιμές σήμερα και δεν υπάρχει κάτι καλύτερο να γίνει.

Τα πήρα ολα με την σειρά πάλι σήμερα μήπως μου διαφεύγει κάτι και κάνω "λάθος" που κλείνουμε προς το 2008 αλλά δεν μπορω να βρω κάτι αλλο.Ακόμη και στα 31Κ να πω να ανεβούμε πάλι θα πρέπει να ανέβει κι άλλο το budget για κάτι καλύτερο.

Υ.Γ.1. Εννοείται θα κλείσουμε ραντεβού μέσα στις επόμενες μέρες για test drive του 2008.

Υ.Γ.2. @tsofras τελική προσφορά στα 30Κ και δίνουμε χέρια.😝.... πλάκα κάνω εννοείται!!!

 

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, mp123 είπε

Τώρα θα γίνω κακός και παράξενος.

Το να έχεις δώσει 45 50κ για υβριδικό σούπερ ντουπερ αουντι και να σκεφτετε αν θα καψει βενζίνη το θεωρώ..........  δεν λέω την λέξη μην παρεξηγηθω. 

γιατι τα πληρωσαν;;; 😆 τσαμπα τους τα δινουν οι εργοδοτες τους... στον ενα πληρωνουν κ βενζινες, στον αλλο οχι!

7 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Υ.Γ.2. @tsofras τελική προσφορά στα 30Κ και δίνουμε χέρια.😝.... πλάκα κάνω εννοείται!!!

 

ελα να κανουμε ταλιρα το Q3

αλλα θα παρει χειροκινητο...!

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, paylidis είπε

γιατι τα πληρωσαν;;; 😆 τσαμπα τους τα δινουν οι εργοδοτες τους... στον ενα πληρωνουν κ βενζινες, στον αλλο οχι!

 

Πες το έτσι να καταλάβουμε.

Δλδ ότι δεν λέω για να μην παρεξηγηθω  βάλε επί δύο μην σου πω επί τρία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, mp123 είπε

Πες το έτσι να καταλάβουμε.

Δλδ ότι δεν λέω για να μην παρεξηγηθω  βάλε επί δύο μην σου πω επί τρία.

Δε ξέρω ούτε έναν άνθρωπο που να πλήρωσε από τη τσέπη του plug in hybrid. Όλα εταιρικά είναι κ τς προτιμάνε πλέον λόγω μηδενικού φόρου 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

XCeed?

Πηγαμε και το ειδαμε μαζι με το Kia Stonic το XCeed.

Βγαινει στα 29Κ κι αυτο αυτοματο στην εκδοση Platinum(βενζινη).Αφου ειναι στην ιδια τιμη η πλαστιγγα γερνει προς το 2008.

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Πηγαμε και το ειδαμε μαζι με το Kia Stonic το XCeed.

Βγαινει στα 29Κ κι αυτο αυτοματο στην εκδοση Platinum(βενζινη).Αφου ειναι στην ιδια τιμη η πλαστιγγα γερνει προς το 2008.

Ναι αλλά θα πάρεις 4κύλινδρο , 160 άλογα , καλύτερη οδηγική αίσθηση και εξοπλισμό

Το 2008 ξαναλέω είναι κάπως βάρκα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι αλλά θα πάρεις 4κύλινδρο , 160 άλογα , καλύτερη οδηγική αίσθηση και εξοπλισμό

Αλλά κια με ότι αυτό συνεπάγεται 

 

προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα από τα δυο. Έτσι όπως έχει η κατάσταση θα έριχνα τη ζαριά κ θα έπαιρνα vag από το να πάρω 2008 ή κια

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι αλλά θα πάρεις 4κύλινδρο , 160 άλογα , καλύτερη οδηγική αίσθηση και εξοπλισμό

Δεν ξερω αλλα δεν θα επαιρνα Kia με τοσα χρηματα εναντι του Pegeuot.Εννοειται μπορει να κανω λαθος.

Εχει τοσο καλυτερο εξοπλισμο το Kia στην εκδοση Platinum απο τo 2008 στην εκδοση Allure?

31 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το 2008 ξαναλέω είναι κάπως βάρκα

Oταν λες βαρκα τι ακριβως εννοεις?

Δωσε ενα παραδειγμα να το καταλαβω.

Τι αλλο να κοιταξω ρε tsof εσυ που τα εχεις δει ολα και ισως να τα εχεις οδηγησει κι ολα?

5 λεπτά πριν, paylidis είπε

προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα από τα δυο.

Ουτε εγω αλλα και τι να κανω τι θα μπορουσα αλλο προτεινω στον brother η να δω που δεν εχω δει?


  • Δημιουργία νέου...